Zie dat er achter mijn naam op het lijstje van mijn verlof het aantal weken nog niet staat. Ik ga met 34 met verlof, maar zit al thuis. @ UWV: Hier vandaag een brief gehad wat mijn hoogte van mijn zwangerschapsverlof uitkering is, dus dat is gelukkig allemaal goed gegaan. Juultje wat balen dat het bij jou nog steeds niet goed gaat Degene die nu verlof hebben, geniet ervan ik moet nog 5 dagen, maar goed ik zit al volledig thuis. Vanmiddag bij mijn oude werk langs geweest om kleding in te leveren en toen heb ik nog een pyjama voor de kleine gekregen erg lief.
Tamtam wat fijn dat het bij jou al wel rond is! het gezeik nu gaat alleen nog maar over mijn ziektewetuitkering. waarschijnlijk staat me hetzelfde gezeik nog te wachten met mijn verlofuitkering. die moeten ze ook nog berekenen. ben bang dat ik daar straks ook nog weken op kan wachten. gatverdamme ik ben er echt zo klaar mee! ik heb vanmiddag een klacht gestuurd naar het uwv. Ik heb ze in gebreke gesteld. nu moeten ze binnen 2 weken beslissen, anders krijg ik een schadevergoeding. Ik snap echt niet dat het zo moet. vind het ook zo kut. zit ik al weken thuis, dat opzich voelt al verrot. ik kan maar weinig, dus genieten is al moeilijk. en dan ook nog dat geldgedoe erbij. woensdag begint mijn verlof. ik zou zo graag de laatste weken nog lekker willen genieten, maar ik weet nu gewoon niet hoe. Er moet nog zo veel betaald worden en ik durf niks uit te geven aan leuke dingen, dus ik zit alleen maar thuis te piekeren en te balen over alles wat niet kan. ik wil graag de knop om zetten en me focussen op leuke en positieve dingen, maar ik weet echt niet hoe. bah. kutdag vandaag. sorry voor mijn geklaag
Sab, fijn dat de erkenning geregeld is. Hier moeten we nog steeds.. Juultje, veel plezier met cavia's kijken Troela, heerlijk verlof..lekker genieten. Chelleke, jij natuurlijk ook! Ankje, fijn weekend alvast!
@ Juultje: **** Chelleke knuffelt Juultje**** Lieverd toch.... tis echt niet eerlijk hoor....... Ik heb mij ook zo gevoeld, gelukkig uiteindelijk om niks maar die stress, spanning en verdriet is alles behalve goed voor je ventje....... Is er niemand die even bij kan springen om jullie te helpen??? Dit is toch overmacht en hier kunnen jullie toch ook echt niks aan doen???? Als ik nu een beetje in de buurt woonde dan kwam ik even langs om je eens flink te knuffelen......sterkte ermee....... hopelijk hoor je nu snel wat!!!!
[FONT="]Afsprakenlijst April 2012 mamas[/FONT] [FONT="]20-02-2012[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="]: Controle vk[/FONT] Juultje: Controle gyn - 14:10 Sjors22: Controle vk - 9:00 Sab1988: controle vk - 9:00 22-02-2012 Naomi123: Liggingsecho en controle vk Josephine76: 2e groeiecho [FONT="]Troela85[/FONT]: controle vk - 11:20 Zonnestraal1981: controle vk [FONT="]Ons2wonder84[/FONT] : Controle gyn [FONT="] 14:00[/FONT] [FONT="]23-02-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Controle gyn 11:10[/FONT] Linnie1984: Controle gyn [FONT="]Ons2wonder84[/FONT] : Intake kraamzorg (telefonisch) [FONT="] 12:00[/FONT] 27-02-2012 Fidel2010: Controle vk - 13:30 Josephine76: controle vk - 9:00 29-02-2012 Chelleke84: Controle vk - 12:00 01-03-2012 Tamtam78: Controle gyn [FONT="]05-03-2012[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT]: echo - 12:30 [FONT="]06-03-2012[/FONT] Linc - groei echo gyn - 14.45 MoesCH - controle vk 09-03-2012 Sjors22 - controle vk en gesprek bevalling - 15:00 12-03-2012 Fidel2010: Controle vk en bespreken bevallingsplan - 20:00 [FONT="]05-04-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Preoperatief onderzoek 11:00[/FONT] [FONT="]Wanneer met verlof [/FONT] 17-02-2012 - [FONT="]Troela85[/FONT] (34 weken) 18-02-2012 - Chelleke84 (34 weken) 22-02-2012 - JuultjeT (34 weken) al volledig thuis 23-02-2012 - T[FONT="]amtam78 (34 weken) al volledig thuis[/FONT] 24-02-2012 - Evan (34 weken) 25-02-2012 - [FONT="]Unox[/FONT] (34 weken) 25-02-2012 - anoniempjuh (34 weken) 01-03-2012 - 2012mama (34 weken) al volledig thuis 01-03-2012 - Linnie1984 (36 weken) 02-03-2012 - Sjors22 (36 weken) al volledig thuis 03-03-2012 - [FONT="]Ankje[/FONT] (34 weken) 05-03-2012 - Josephine76 23-03-2012 - [FONT="]MoesCH[/FONT] (36 weken) [FONT="]Uitslag groei echo's[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) 2250 gr. [FONT="]Ankje[/FONT] (31+0) 1914 gr. Chelleke84 (32+2) - 1980 gr. [FONT="]tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr. [FONT="]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr. [FONT="]Bevallingslijst april 2012 mamas[/FONT] [FONT="]29 maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, fv[/FONT] [FONT="]31 maart[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT], thuis, fv [FONT="]Naomi123[/FONT][FONT="], 2e kindje, thuis, bv[/FONT] [FONT="]Kernesia[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]1 april[/FONT] [FONT="]Gertje08[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] [FONT="]Marg1981[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Tijgertje1984[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]3 april[/FONT] [FONT="]Juultje[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]4 april[/FONT] [FONT="]Tamtam78[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]5 april[/FONT] [FONT="]Unox[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Sab1988[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]6 april[/FONT] [FONT="]Mammie patricia[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]7 april[/FONT] [FONT="]Ons2wonder84[/FONT][FONT="], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]Evan[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] Zonnestraal1981, 1e kindje, ?, bv [FONT="]10 april[/FONT] [FONT="]Maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]11 april[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]12 april[/FONT] Linc[FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]16 april[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv[/FONT] [FONT="]Girafje75[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]17 april[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]18 april[/FONT] [FONT="]Lyza[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 2e kindje, thuis, bv[/FONT] Reavelijn, 1e kindje [FONT="]19 april[/FONT] [FONT="]Sar[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]21 april[/FONT] [FONT="]Mm1981[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Moestra[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]23 april[/FONT] [FONT="]Satire[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Liftrasa[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]25 april[/FONT] [FONT="]Vriendlief[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT], thuis, bv [FONT="]Delfino[/FONT][FONT="], 3e kindje[/FONT] [FONT="]Hoeveel [/FONT][FONT="]jongens [/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisjes[/FONT][FONT="] worden er geboren? [/FONT] [FONT="]13 jongens[/FONT] [FONT="]16 meisjes[/FONT] [FONT="]5 verrassingen[/FONT]
Een goeie chelleke! Hopelijk werkt het. Gewoon niet eerlijk Juultje. Net het eten op, straks Jonna naar bed doen en dan lekker mijn kloffie aan trekken en tijd voor mezelf. Die kleine is zo ontzettend druk vandaag in mijn buik....pffff...wordt er nu gewoon even moe en zat van. Hebben jullie dat ook trouwens? Heb pijn in mijn buik boven mijn navel en dan van link naar recht. Bandenpijn? Pffff, man.....
sab chelleke en ankje bedankt lieverds. ik hoop dat het kaarsje helpt en dat het alsnog volgende week geregeld is. zou echt wel super fijn zijn. maar ik durf er niet meer op te hopen. chelleke er zijn wel vrienden en familieleden die aan hebben geboden dat we wat kunnen lenen, maar dat wil ik niet. het is ook nog niet nodig, we kunnen nog 1 keer alle vaste lasten betalen en een paar extra dingen, zoals het eigen risico van de zorgverzekering van vorig jaar, de auto kan gerepareerd en gekeurd worden (moet voor 15 maart) en de aflossing van onze studieschuld kan betaald worden, maar dan is het zo goed als op. Het probleem is nu dus nog niet dat we niet rond kunnen komen, maar wel dat we nu heel anders boodschappen moeten doen, helemaal niks opzij kunnen zetten voor als de beeb er is (na alle grote uitgaven wilde ik vanaf december een buffertje gaan opbouwen voor als er iets kapot gaat of als we bijv. een andere auto moeten), maar daarnaast hou ik er ook wel van om af en toe als we in de stad lopen gewoon ergens een kopje thee te kunnen drinken, of ergens kleding kopen of wat dan ook, maar dat kan nu dus niet en dat frustreert me enorm. En als de beeb nu komt kunnen we de geboortekaartjes niet eens betalen maar het ergste vind ik gewoon dat ik netjes elke maand een bijdrage betaal om verzekerd te zijn van een uitkering als dat nodig is, ik heb een gruwelijke hekel aan me ziekmelden en nog veel meer aan het afhankelijk zijn van een uitkering, maar dan heb ik het een keer nodig en dan moet het op deze manier. Daar baal ik zo van. ik zei vanmiddag tegen mn man: ze hadden me beter gewoon kunnen laten werken, dan had ik minder stress gehad dan nu. duuuuus iemand tips om dit van me af te zetten en alsnog te genieten?
ankje wat fijn dat je even tijd voor jezelf hebt lekker is dat he, zo'n huiskloffie. doen manlief en ik ook vaak, kijken we elkaar aan: hangkleertjes aantrekken? en dan duiken we allebei in onze joggingbroek en slobbertrui op de bank wat vervelend dat je er zo'n last van hebt dat je beeb zo druk is. meestal is het leuk en gezellig, maar idd soms mag het wel even een standje zachter he... misschien helpt het om een rustig muziekje aan te zetten en lekker rustig te gaan liggen of zitten? of een beetje wiegen, of zingen, of allebei denk dat die buikpijn idd bandenpijn is.
oh meiden hebben jullie ook al iets dat jullie na de bevalling echt graag willen eten of drinken wat nu niet kan/mag? ik wil ergens na de bevalling heel graag een lekker kriekje (kersenbiertje). yummmmmm (moet ik wel even kijken hoe dat moet met de borstvoeding whahaha). ik kan 'm al bijna proeven........
vanmiddag domme actie pff..... ging met mn ouders en isabel naar de stad, we staan buiten trek de deur dicht, wil hem op slot draaien lukt het niet.... zat er binnen nog een sleutel op de deur waardoor ik dus niet meer naar binnen kon!!! schuurdeur staat een vriezer voor dus dat werd hem ook niet, bij de achterdeur had ik rolluik ervoor zitten en boven waren alle ramen ook dicht (1 op een kiertje maar daar zat rolluik weer voor...) balen balen balen dus kon deur niet open krijgen maar ook niet dicht. keukenraam konden we niet open maken ivm dievenklauwen grrrrr. nou ja als wij er niet in kunnen kunnen anderen dat ook niet dus maar naar de stad en bekijken straks wel hoe we in huis komen. ruitje voordeur intikken werd hem ook niet, is geschroefd waardoor heel de deur naar de klote zou zijn dus een duur grapje, raam in de keuken was te groot en ook te duur om in te tikken. daarbij loopt de hond in de kamer dus levensgevaarlijk al dat glas!!! uiteindelijk een bedrijf te pakken gekregen die langs zou komen. oplossing was heel simpel... een gaatje boren vlak boven of onder de klink en dan met iets hards en duns de klink omlaag duwen. nog geen minuut werk en weinig schade!! helaas wel 100,- armer voor die ene minuut werk pffff. wat baalde ik zeg van deze ongelooflijk stomme actie! @juultje: ik wil een lekkere biefstuk (medium gebakken) hmmmmmm heerlijk hihih.
[FONT="]@ juultje:[/FONT] [FONT="]Whahaha Ik krijg er waarschijnlijk nog een mcflurry vanavond als Jeroen klaar is met werken [/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Helaas werkt het wiegen en alles niet. Mijn collegas zaten me ook raar aan te kijken hahahaa.[/FONT] [FONT="]Buik is gewoon erg gespannen vandaag en dan is het drukke bewegen van de kleine niet echt leuk meer.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Willen eten na de zwangerschap:[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]PISTOLET MET FILET AMERICAN!!!!!![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Naomi:[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Ow mutsje! Dat is idd een domme actie zeg! En een dure. [/FONT] [FONT="]Maar gelukkig kon je als nog binnen komen.[/FONT] [FONT="][/FONT] [FONT="]Ik kan nu wel ff janken zeg! Ik ben die buik nu ff zo zat!!![/FONT] [FONT="]De buik is de hele dag al erg gespannen en krijg het maar niet rustig. En natuurlijk, alsof die kleine in mijn buik het weet .is ze ook de hele dag erg druk. Soms blijft ze ook lekker op 1 plek trappen en ook niet zo zachtjes ook.[/FONT] [FONT="]Ook heb ik een voet terug moeten duwen omdat ze die gestrekt bleef houden in mijn zij.[/FONT] [FONT="]Kon je die buik maar ff af doen dan he?[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Sorry hoor, moet dit gewoon ff kwijt. [/FONT] [FONT="]Natuurlijk is het fijn om je kleine zo vaak te voelen, maar ben het vandaag gewoon ff goed zat.[/FONT]
hey meiden EEN WIT HARD BOORDJE MET EEN HEEEELE DIKKE LAAG FILET AMERICAN!!!!EN DAARNA EEN WITTE BOTERHAM MET EEN LEKKER MEDIUM GEBAKKEN BIEFSTUKJE MET JUS EN UITJES EN EEN LEKKER DUYVIS PEPERSAUSJE, MJUMMIE!!!!!!! juultje pff wat een gezeik zeg, daar wordt je idd niet goed van!!!!hele dikke knuffel meid Ankje, ow snap het hoor, had ik ook met die pijn in me maag, en net toen was ie ook echt overactief, dan is t gewoon pijnlijk soms, dikke knuff ook voor jou Naomi grrr das idd zonde van je geld zeg!!!!gelukkig konden jullie er wel weer snel in!!! hier:net ff gewinkeld, pampers en billendoekjes gehaald. verder wat kleine dingetjes, niet veel bijzonders!
broodje gerookte zalm hmmmmmmm met een blikje redbull.. (eenmalig dan, wat redbull en BV is ook niet zo'n goede combi)
@Juultje: tja wat moeten we nog zeggen over het uwv. Meid, ik heb alleen maar die respect voor jou en de rest die ermee te kampen hebben. Nu kun je niet anders dan er achter aan blijven bellen ,want je bent gewoon afhankelijk, maar ik zou er knettergek van worden. Het verpest gewoon het genieten van je zwangerschap op deze manier. Tegenwoordig is het niet meer hopen. Misschien dat we maar met zijn allen moeten gaan bidden. amen. Kaarjse is al aanggestoken zie ik. Wow manlief heeft nesteldrang??? Had de mijne dat maar...... dat zou relaxed zijn hahah. En nee, heb niet iets wat ik na de bevalling graag weer wil eten of drinken. Maar wel iets wat ik weer wil doen en dat is op mijn buik slapen. Daar verlang ik naar haha. @Ano: dat is mooi dat ze niet moeilijk deden over het wel/niet omhoog zetten van het bed. @Onswonder: hahaha, moet even zeggen dat ik je verhaal 2 keer heb moeten lezen. Je brabbelt zo lekker aan 1 stuk door zonder punt of komma. Maar idd, iedere bevalling kan weer anders zijn dus wie weet kijk je na deze bevalling er een stuk positiever tegenaan. @Tamtam: gelukkig kan het dus ook nog goed gaan mbt uwv. Fijn dat ze jou die rompslomp besparen. @Ankje: ik herken de pijn niet rond de navel. Ik heb ook echt momenten dat ik die buik even wil missen. Vandaag lag ik op mijn zei en die kleine schopt me toch een partij tegen mijn ribben, echt niet grappig. @Naomi: hahaha, dooske. Leuke actie zeg. Gelukkig wel simpel op te lossen, maar helaas wel weer wat centen armer. Maar achteraf kun je er vast wel om lachen. Ik kreeg vanmiddag een bosje bloemen binnen van mijn werk om me een fijn verlof te wensen. Moet zeggen dat we als team altijd wel erg attent zijn naar elkaar. Echt een superteam!! Ik zit al lekker in ons bedje naar de voice te kijken. Ga nu even drinken pakken, stik van de dorst.
@naomi: oooooooh muts, wat een actie! gelukkig maar dat je je huis weer in kon zeg, maar idd wel zuur geld... wat een avontuur! @unox: wow, jij hebt grote honger naar biefstuk zo te lezen @ankje: oooooh kan jeroen er niet ook eentje bij mij komen brengen? knuffel voor jou vanwege je pijnlijke buik. @anoniempjuh: hahaha aan je grote letters te lezen heb je erg veel zin in filet americain en biefstuk. dat het maar gauw zo ver mag zijn dan! hihi @moesch: redbull en bv is misschien geen goede combi, maar zalm en redbull klinkt me ook niet echt lekker in de oren waarom is redbull niet goed bij bv doen, vanwege de caffeine? @troela: er valt idd niks meer over te zeggen. moet allee mn frustratie even kwijt en waar kan dat beter dan hier dus jouw man heeft geen nesteldrang? ik zal es kijken of die van mij wat over heeft, stuur ik het jouw kant op wat lief dat je bloemen kreeg van je collega's!!!! pfff ik ben echt een hormonenbom op t moment. heb op fb iets geplaatst over dat die prins friso int ziekenhuis ligt en dat heel de nederlandse tv daarom op zn kop staat. mijn nekharen gaan recht overeind staan bij reacties van mensen over dat dat medeleven is e.d. meeleven my ass... waarom moet dat uuuuuuuuuuuurenlang achter elkaar op elke tv zender? omdat het een prins is. net als dat heel de wereld ondersteboven is als Whitney Houston overlijdt. tuurlijk is het erg, maar niemand laat een traan voor alle anderen die dagelijks een ongeluk krijgen of ernstig ziek zijn of overlijden. bah. nieuwe buurjongen stond net aan de deur, of we zin hadden om langs te komen voor de welkomstborrel waar we het al weken over hebben. nooouuu mijn hoofd staat er echt niet naar vandaag, voel me zo belabberd (psychisch). manlief probeerde me over te halen, waarop ik voor de zoveelste keer vandaag in janken uitbarstte. bah, heb het zo gehad. manlief is wel even naar de buren toe, ik vind het ook wel fijn om even alleen te zijn en voor hem is het wel leuk om even wat vrolijke gezichten te zien ipv mijn donderwolkenhoofd.....
Troela: Wat lief van je collega's zeg! Wat een bosje bloemen wel niet met een mens kan doen he? Die van jou heeft je ribben dus ook gevonden. Pijnlijk!