grrr kom ik bij de ha voor me navel, moet ie net naar een spoedgeval, nu morgen terug!! Nou ja nu ff relaxen en om hlf 4 afspraak voor de belastingaangifte... Troela, wel een beetje genieten ook van je verlof he, je krijgt het nog druk genoeg straks!!Hoeplijk kunnen ze morgen wat voor je doen meid, niet leuk zo!!! juultje hehe eindelijk wat geld gehad dus, nou werd ook wel eens tijd.jammer dat ze nu na een klacht ineens wel alles wat sneller kunnen regelen...haha leuke stoel, en leuke poes) sjors Mooi meid dat je weer een beetje uit je dipje bent, houden zo!!!Irritant he geen internet, kan daar niet tegen, gelukkig gebeurd het hier eigenlijk nooit! Josephine dikke knuffel voor jou meid!logisch dat je er een beetje kriebelig van wordt dat het nog niet klaar is, nu dan gewoon de babykamer op de eerste plek zetten, en als dat klaar is weer eens verder kijken!!Hopelijk het weekend wat vooruitgang voor jullie!!! Zo zal eens wat foto's van het kamertje plaatsen :-_) Bekijk bijlage 225335 Bekijk bijlage 225336
Wauw je hebt een prachtig kamertje !!! Deze week nog 3 dagen werken... heerlijk, heb nu ook weer een instort moment en de warmte aanvallen herken ik ook ontzettend pffff Gister avond erg veel druk op de rechterkant van mn buik, en wat blijkt ik had een hele grote bult rechts hihi waarschijnlijk het kontje.. ben benieuwd of de beeb al gedraaid is 2 weken geleden lag hij nog met zn hoofd omhoog. Nou ga eff stofzuigen krijgen vanavond eters. Jammer niet aan de gourmet maar echt zelf koken
@Ano, Wat een super mooi kamertje ! Echt zo gaaf gedaan ! Ja is echt irritant het internet, maar hij doet het weer Ik probeer uit de dip te blijven haha, tis me tot nu toe aardig gelukt @Evan, Heb je na die 3 dagen verlof ? Gezellig vanavond Veel plezier ! Ik herken die warmte aanvallen ook best wel..vaak s avonds en soms overdag..weet niet waar het vandaan komt... Hier ook vaak bulten die uitsteken haha, hij ligt nu met zn kontje omhoog dus ik denk dat het bij mij de voetjes zijn Echt zo leuk om te zien he Hier ineens weer een gigantische drang om schoon te maken ! Echt niet normaal haha..ineens bedacht ik me zoals ik al eerder schreef ookal duurt het nog 5 weken ik wil alles nu schoonhebben en elke dag doen hihi..net alles gestoft,gestofzogen, vaatwasser uitgepakt, was aangezet en woonkamer,gang en keuken gedweild en nu wel te merken want heb last van mn rug haha. Nu maar weer effe bijkomen en beentjes omhoog Straks lekker pannekoeken eten en vanavond maar weer verder met de was opvouwen. Heb al helemaal in mn hoofd wat ik morgen allemaal ga doen haha en heb er super veel zin in
Bedankt allemaal voor de lieve knuffels en woorden! Ik kan nu alweer huilen, maar nu van opluchting. Mijn vader en m'n oom zijn vanmiddag naar Groningen gekomen om alles op te meten boven. Zo lief!! Als Tijmen en ik dit aankomend weekend de materialen gaan halen, dan gaan mijn vader en m'n oom a.s. maandag al het wandje zetten!! En nou heeft m'n vader ook nog geld gegeven voor het materiaal, echt zo ontzettend lief! Pffffft, schoot helemaal vol. Morgen wordt de wieg dus afgemaakt, kan ik volgende week met de bekleding beginnen, die neemt hij dan maandag ook mee. Echt een pak van m'n hart. Dat wiegje betekent zoveel voor me. Vooral omdat m'n moeder die wieg ook heeft bekleed voor mij... ze is er nu niet meer, maar ik wil dat dus ook doen voor ons meisje. 2012mama, geniet van je rustige dagje! Naomi, jaaaa het gaat nu zelfs sneller dan ik gisteren had kunnen denken, ben zo blij! Doe rustig aan meid, volgens mij loopt iedereen hier een beetje op 't tandvlees. Het wordt zwaarder nu hè. Maar wel een prachtige buik! Sjors, ben wat optimistischer nu, heb een lieve vader en oom die dus maandag langskomen. Dan kan ik zodra m'n verlof ingaat de babykamer echt afmaken! Heerlijk!! Ik ben niet snel een huilie normaal gesproken, maar gisteren was het echt even nodig. Voor Tijmen ook prettig zo'n signaal te krijgen, omdat ik eigenlijk altijd zulke dingen wel in mezelf kan verwerken, maar het werd nu gewoon teveel en hij weet dan gewoon dat ik wat steun nodig heb. Jij zit dus ook met emo buien? Hele dikke knuffel!! Overvalt het jou ook allemaal, wat je nog moet doen? Ik snap je heel goed dat je niet weet waar je moet beginnen. Dat heeft Tijmen ook een beetje. Nu probeer ik een lijstje bij te houden met af te ronden en af te vinken taken. Dat houdt het wat overzichtelijk. Zou jou dat helpen? Gewoon ervoor gaan zitten en alles willekeurig opschrijven wat er nog moet gebeuren... daarna dat prioriteren en indelen in klusjes..... ik lees inmiddels dat het al helemaal goedkomt met jou en de klusjes hahaha. Helemaal op dreef dus, lekker. Maar pas goed op jezelf. 5,5 week klinkt heeeeeeel eng dichtbij! Hahaha! Succes met alles meid! En nog gegfeliciteerd met jullie ondertrouw. Chelleke, Wendie en iedereen die er doorheen zit en klaagmodus aan heeft, dikke knuffel!!! Het wordt gewoon zwaarder. De één kan dat wat makkelijker accepteren dan de ander, maar volgens mij zijn wij hier allemaal wel doordouwers haha. Ben zo teleurgesteld in mezelf als ik merk dat bukken al een issue is voor me haha. Echt... zo ken ik m'n lichaam niet. (Logisch!) Troela, dank je wel voor het compliment. Ik begin er echt lol in te krijgen, die lakentjes. Op Facebook had ik een foto geplaatst en ik krijg al opdrachten binnen haha. Eerst m'n eigen spulletjes in orde maken, dan kan ik kijken of ik energie heb voor de rest. Voel me vandaag wel wat beter, gisteren had ik gewoon een dipdag, zowel fysiek als emotioneel. Dat helpt elkaar niet echt. Jij denkt dat je kleine blijft zitten na de uitgerekende datum? Ik kan geen inschatting maken, heb er ook geen gevoel bij ofzo. Ik zou het grappig vinden als ze op vrijdag de 13e komt. We hebben ook zwarte katten enzo. Maar ben de 14e uitgerekend, dus ik houd met heel de maand april rekening. Ik snap je wel dat je je tijd wilt volplannen. Lekker alles voor elkaar hebben. Neem wel af en toe een rustmomentje. Anders betaal je 's avonds/'s nachts weer de prijs vrees ik, zo gaat dat hier wel in ieder geval. Fijn te lezen dat jij zo'n vrolijke dag hebt... is het niet alleen maar kommer en kwel hier. Wel vervelend van je rug. Sterkte ermee! Juultje, dank je wel meis! Dikke knuffel terug. Echt, een enorme opluchting. Ik zag net je foto's op Facebook ook! Wat leuk om alles uit te proberen zoals de maxi-cosi hehe. Maar wat een gedoe met jouw financiële situatie, wat ingewikkeld allemaal met die cliënten! Alsof je dat allemaal aan je hoofd wilt hebben als je ruim 7 maanden zwanger bent. Maar gelukkig begint dat allemaal te rollen nu. Fijn dat je wat meer kunt genieten! (Dat poezehoofdje!!!!! Geweldig!!) Anoniempjuh, zoals je hebt kunnen lezen komt er eindelijk schot in de zaak. Ik vind het altijd moeilijk om gunsten te vragen van anderen, of ze ergens mee willen helpen, dus ik had verwacht na een keer gevraagd te hebben aan mijn broer, dat hij wel zou aangeven wanneer het hem uitkwam. Gaat hij komend weekend dus wintersporten in Finland... was helemaal van de kaart. Hij dacht dat het niet meer nodig was omdat ik er niet meer over was begonnen, terwijl we hadden afgesproken dat hij m'n oom zou bellen om een datum te prikken. Najah... het is nu geregeld in ieder geval. Zo opgelucht!! Ik zag daarnet je foto's op Facebook, erg mooi is het geworden zeg! Dat donkere wandje valt helemaal weg in al het lichte spul en dat geeft juist een mooi accent, helemaal niet te donker. Erg mooi gedaan! Evan, doe rustig aan ook... tijd nemen om te rusten. Jouw verlof is in zicht, nog drie dagen werken en dan klaar? Heel fijn om af te tellen naar het verlof. Vanavond komt een vriendin op bezoek, gaan we "Regenwormen" (grappig spelletje) met z'n drieën, Tijmen er ook bij. Heb er zin in, gezellig. En dan morgenvroeg de groeiecho, heb ik ook heel veel zin in om ons meisje weer te zien. Hopelijk is alles goed. Ik hoop ook dat ik al wat te horen krijg over de suikertest, of dat goed was of niet. Fijne avond alvast allemaal! X
Even kort berichtje aangezien onze timmerman nog steeds bezig is.... foto's komen er echt aan... probeer vanavond nog en anders uiterlijk morgen..... Maar.... ik ben erg trots op het resultaat Helaas wel weer een tegenvaller mbt optrekkend vocht in onze muren van buiten uit dus we kunne nu rondom het huis een sleuf gaan graven van 80cm diep en dan de boel vol smeren met teer om het vocht tegen te gaan. pfffffffffffff t houd niet op....... Maar binnen is het nu echt bijna klaar
@sjors: fijn dat je uit je dipje bent meid. Ook een dikke knuffel voor jou! Lekker idee zeg, nog maar 5 weekjes haha je hebt flinke nesteldrang dus, alles netjes hebben kraamzorg heeft straks niks meer te doen bij jou haha. wat een irritant geneuzel zeg met internet! kun je die code niet alsnog ergens vandaan halen?? hmm onduidelijk verhaal zeg met dat indalen. naja het zal wel goed zijn @ano: ooooohnee wat shit van de huisarts hopen dat ie morgen wel tijd voor je heeft! haha ja leuk he, als je een klacht stuurt kan ineens alles kreeg net wel weer telefoon dat er nog weer een overeenkomst binnen was gekomen dus voor de 4e client wordt nu een bedrag berekend op de rest wachten ze nog. heb gezegd dat ik zelf ook alle overeenkomsten in huis heb, dus ik kan ze ook naar ze opsturen. WOOOOW wat een supermooi kamertje!! wat heb je die sterretjes ook subtiel gedaan overal, heel leuk!! @evan: he bah, jij ook al een dip. we komen echt allemaal na elkaar he, pfff... succes meid. knuffel voor jou. @josephine: oooh wat fijn meid!! wat lief van je vader heerlijk meis, geniet ervan!! @chelleke: aaaaaaaaaaaaahhhhh KAK! jij kunt ook wel een knuffel gebruiken dus. nou, bij deze! mijn schoonzus en zwager hadden via mp een maxicosi easybase gekocht, das zo'n onderstel die je in de auto bevestigt met de gordel en een 'voet' die je op de vloer van de auto zet en dan kun je de autostoel erop klikken, dus geen gedoe met gordel iedere keer en het is veiliger. Hun autostoel paste er niet op, die van ons wel, dus we hebben m overgenomen. Wat een geweldig ding vanmiddag even gepast, zo leuk om dat autostoeltje in de auto te zien. kan echt niet wachten tot ons hummeltje erin zit! heb van de luiertas nu een vluchttas voor het zkh voor de beeb gemaakt ik ben weer helemaal blij hihi hebben jullie trouwens ook dat je niet meer weet wat je moet eten? ik heb vooral heel veel zin in ongezond eten, maar dat doe ik niet. probeer 4 keer per week te koken en 1 dag soep maken met stokbroodje erbij en die overige 2 dagen patat en pizza. vind het zo moeilijk om eten te bedenken, er zijn zoveel dingen die me niet meer smaken. niet dat ik het vies vind, maar er zit nu gewoon geen smaak aan dus vind ik er ook niks aan om het te eten manlief heeft maagproblemen en heeft van de homeopaat het advies gekregen om voorlopig geen koolsoorten te eten en aangezien we dat juist erg vaak aten (boerenkool, zuurkool, spitskool, rode kool) maakt dat het er niet makkelijker op!
Hey dames, Ik ben nu al een tijdje aan het meelezen... maar ik onthoud echt niet wat jullie allemaal vertellen Tenminste... ik onthoud niet wie wat zegt... Ik vind dat wel erg. Ik ben hier te lang weg gebleven om blijkbaar alles te kunnen volgen. En dan vind ik het zo moeilijk om te reageren. Maar weet wel dat ik gewoon actief mee doe hoor in elk geval met het lezen enzo. Leef met jullie mee en ik vind het heel fijn om het allemaal te volgen. Wij zijn nu druk bezig met het kamertje. In het weekend hebben we alle meubeltjes opgezet. ZO leuk!! Volgende week ga ik shoppen voor de aankleding enzo. Echt tof. Morgen weer op controle bij de gyn. ben benieuwd! Ik ben altijd bang om op die weegschaal te gaan staan :x Dat verpest eigenlijk wel altijd mijn enthousiasme een beetje. Dat zit er zo in geworteld van vroeger... afgekeurd worden op je gewicht. Maar goed... probeer mij er over heen te zetten maar is niet zo makkelijk voor mij. Maar morgen hoor ik ons kleintje weer en altijd die bevestiging krijgen dat alles goed is maakt natuurlijk alles wel weer goed. achteraf... Wat nog... ik ben volop aan het aftellen naar het zwangerschapsverlof. Nog maar 6 dagen werken!! Yiiiihhhhaaaa Kijk er echt enorm naar uit. En vandaag hebben ze nog maar eens gezegd dat ze alle bedoelingen hebben om mij gewoon weer aan het werk te laten vanaf 1-8-2012 (ja ik neem het er ff van). Dus dat komt ook wel goed. Daar ga ik gewoon van uit. Mijn ventje maakt in maart zijn laatste dag bij zijn werkgever. Dan heeft hij een maandje vrij met ons... als ons manneke tenminste op tijd wil komen. En per 1-5-2012 begint hij dan aan een nieuw job. Was opeens wel aan het denken... stel je voor dat ons kleintje eind maart komt ofzo... zijn werkgever weet helemaal niet dat wij een kleintje verwachten. Maar dan meld hij zich gewoon ziek zei hij... nou ja... gebeurd vast niet... maar schoot toch door mijn hoofd. Ohja dames een vraagje: Heeft iemand van jullie ervaring met de Stokke TripTrap Newborn set? Lijkt mij wel leuk zo zit ie al van kleins af aan bij ons aan tafel... maar aan de andere kant vraag ik me af of dat geen onzin aankoop is waar we later spijt van zouden hebben. Tripp Trapp® Newborn Set | Stokke® Tripp Trapp® | Baby-Dump Groetjes en knuffel aan jullie allemaal ikke
@linc: lekker zo lang vrij hebben! kun je lekker genieten die newbornset hebben wij niet, vind het zonde van mijn geld. isabel zat altijd met het wippertje op tafel, of lag gewoon in de box. het kind heeft er nl niets aan om bij aan tafel te zitten als ze zo klein zijn.... @ano: wauw mooi kamertje!! @josephine: dank je wel ja het wordt inderdaad zwaarder nu, de laatste loodjes wegen het zwaarst en dat is ook echt zo!! veel plezier vanavond! @chelleke: ben benieuwd balen zeg van het vocht!! de rest even een zwaai en knuffel. ben kapot dus ik vergeet echt alles.... zit er echt weer even door heen, kan niet eens meer normaal zitten!!! heb de hele tijd het gevoel een te strakke broek aan te hebben die net onder mn borsten zo strak zit pfffff. als ik wat ga hangen en mn buik de ruimte geef is het minder gelukkig, en zo een mega buik heb ik nu ook weer niet vind ik... morgen echo en controle!! zwager gaat mee gelijk even vragen aan de vk wat ze aanraad, zkh of thuis bevallen ivm inscheuren vorige keer.
ow ja troela: hihi ja wij gaan voor over 2,5 week bevallen! met mijn kiespijn gaat het prima, heb ondertussen nergens meer last van en kan al weer wat dingen eten met die kant... vreemd toch! morgen wordt mn schoonzus trouwens ingeleid dus misschien morgen nog op kraamvisite, leuk leuk leuk!!
[FONT="]Afsprakenlijst April 2012 mamas[/FONT] 22-02-2012 Naomi123: Liggingsecho en controle vk Josephine76: 2e groeiecho [FONT="]Troela85[/FONT]: controle vk - 11:20 MM1981: internist - 13:40 Zonnestraal1981: controle vk [FONT="]Ons2wonder84[/FONT] : Controle gyn [FONT="] 14:00[/FONT] [FONT="]23-02-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Controle gyn 11:10[/FONT] Linnie1984: Controle gyn [FONT="]Ons2wonder84[/FONT] : Intake kraamzorg (telefonisch) [FONT="] 12:00[/FONT] 27-02-2012 Fidel2010: Controle vk - 13:30 Josephine76: controle vk - 9:00 29-02-2012 JuultjeT: controle gyn - 9:00 Chelleke84: Controle vk - 12:00 01-03-2012 Tamtam78: Controle gyn Sab1988: Groei en liggingsecho [FONT="]05-03-2012[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT]: echo - 12:30 [FONT="]06-03-2012[/FONT] Linc:groei echo gyn - 14.45 MoesCH:controle vk Sab1988: controle vk [FONT="]Ankje[/FONT]: 2e groeiecho - 09:15 07-03-2012 [FONT="]Ankje[/FONT]: controle vk - 10:45 08-03-2012 MM1981: diabetescarrousel 09-03-2012 Sjors22 - controle vk en gesprek bevalling - 15:00 12-03-2012 Fidel2010: Controle vk en bespreken bevallingsplan - 20:00 [FONT="]05-04-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Preoperatief onderzoek 11:00[/FONT] [FONT="]Wanneer met verlof [/FONT] 17-02-2012 - [FONT="]Troela85[/FONT] (34 weken) 18-02-2012 - Chelleke84 (34 weken) 22-02-2012 - JuultjeT (34 weken) al volledig thuis 23-02-2012 - T[FONT="]amtam78 (34 weken) al volledig thuis[/FONT] 24-02-2012 - Evan (34 weken) 25-02-2012 - [FONT="]Unox[/FONT] (34 weken) 25-02-2012 - anoniempjuh (34 weken) 01-03-2012 - 2012mama (34 weken) al volledig thuis 01-03-2012 - Linnie1984 (36 weken) 02-03-2012 - Sjors22 (36 weken) al volledig thuis 03-03-2012 - [FONT="]Ankje[/FONT] (34 weken) 05-03-2012 - Josephine76 06-03-2012 - MM1981 (34 weken) al volledig thuis 23-03-2012 - [FONT="]MoesCH[/FONT] (36 weken) [FONT="]Uitslag groei echo's[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) 2250 gr. [FONT="]Ankje[/FONT] (31+0) 1914 gr. Chelleke84 (32+2) - 1980 gr. [FONT="]tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr. [FONT="]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr. [FONT="]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr. MoesCH (30+5) - 1680gr. 2012mama (29+0) - 1520 gr. [FONT="]Bevallingslijst april 2012 mamas[/FONT] [FONT="]29 maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, fv[/FONT] [FONT="]31 maart[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT], thuis, fv [FONT="]Naomi123[/FONT][FONT="], 2e kindje, thuis, bv (22-03-'12)[/FONT] [FONT="]1 april[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT] [FONT="]3 april[/FONT] [FONT="]Juultje[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv (27-03-'12)[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]4 april[/FONT] [FONT="]Tamtam78[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]5 april[/FONT] [FONT="]Unox[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Sab1988[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT] [FONT="]6 april[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]7 april[/FONT] [FONT="]Ons2wonder84[/FONT][FONT="], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]Evan[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] Zonnestraal1981, 1e kindje, ?, bv [FONT="]10 april[/FONT] [FONT="]Maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]11 april[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]12 april[/FONT] Linc[FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]16 april[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]17 april[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12) [FONT="]18 april[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 2e kindje, thuis, bv[/FONT] [FONT="]21 april[/FONT] [FONT="]Moestra[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]25 april[/FONT] [FONT="]Vriendlief[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT], thuis, bv [FONT="]Hoeveel [/FONT][FONT="]jongens [/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisjes[/FONT][FONT="] worden er geboren? [/FONT] [FONT="]10 jongens[/FONT] [FONT="]9 meisjes[/FONT] [FONT="]5 verrassingen[/FONT]
Heb even niet zo'n puf om te reageren... sorry. Ik heb wel even gauw gekeken en zag een geweldige babykamer langs komen en een mooie grote buik! Ik heb vandaag weer gewerkt en was erg gezellig, maar ben kapot als ik thuis kom. Nog 5 dagen werken en dan ben ik klaar. Heb vandaag een nieuwe afspraak gemaakt voor de 2e groeiecho met 34 weken. Altijd erg vervelend om nog een keertje te mogen kijken he? hihihi.