April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Woooow chelleke, echt supermooi!!! dat was het wachten vast wel waard :D

2. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Thanks Juul en Ano... jullie kamertje is ook echt super vet geworden zeg..... echt een stoere kamer :)

Oh btw... die twee groene bakken boven op de kast gaan weg he... Zitten de zelfgemaakte bedankjes in :) En boven het plankje van de commode komt de naam nog te hangen in zilveren piepschuimen letters...

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @chelleke: wauw!!! echt een geweldig mooi kamertje *jaloers*

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Geweldige kamer geworden Chelleke! Mag je echt trots op zijn. Gezellig en lekker warm.

5. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Wat een prachtige sfeervolle kamertjes zeg!! wauwwww!!!

Verder ff niks hier, heb echt me dag niet :)

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    chel jij ook bedankt voor je complimentje op ons kamertje:)
    En helemaal gerust nu het af is?

zo ik ga naar bed, alles zit weer vol snot, en last van me keel bahhh

7. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @chel. Hele leuke kamer!

Morgen veel afspraken, iedereen heel veel suc6 en plezier!

Slaap lekker allemaal (voor zover dat gaat) x

8. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Slaap lekker april mama's!!

9. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Naomi..mooi buikje. Ik zal proberen er vandaag nog een te plaatsen..

Sjors, fijn dat je alle papieren van het uwv binnen hebt!
    Hopelijk wordt alles nu goed geregeld.
    Jullie beebje dus ingedaald..fijn! en mooie bloeddruk!
    Doe rustig aan!

Wendie..klagen mag hoor :) Weten jullie al of jullie een jongen of meisje krijgen?

Troela, dat volplannen herken ik hoor. Gewoon lekker doen waar je zin in hebt, en goed naar je lichaam luisteren.

Juultje, ja idd koorts maar hij was/is er absoluut niet ziek van..gewoon een vrolijk mannetje gelukkig.
    Mooie kinderstoel hoor!
    Easybase lijkt mij ook handig. Hebben er hier over getwijfeld..maar vinden het best een duur ding, en eerlijk gezegd heb ik hem bij Finn niet echt gemist.

Ano, super mooi kamertje...helemaal mijn smaak :)

Josephine, fijn dat het nu geregeld word met het kamertje, kan je er lekker me aan de slag tijdens je verlof.

Ankje..bijna verlof, je bent er echt aan toe he?

Chelleke, mooi hoor! Echte meidenkamer:)

Hier vandaag (nu) richting negenmaandenbeurs..zal vanavond of morgen verder reageren...iedereen fijne dag!

10. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @2012mama: veel plezier vandaag!!! ben jaloers.. ik zou ook heen, maar dat leek niet zo verstandig :( geniet je dan ook even een beetje extra voor mij? :D

*smerige details modus aan, bij voorbaat excuses*
    hier sinds vannacht ineens golfjes witte afscheiding (nat, niet korrelig). Zo nu en dan ineens een klein plensje (ging net naar de wc en dan druipt t er ineens uit (sorry voor dit vieze verhaal). klinkt iemand dit bekend in de oren? Heb geen idee waardoor zoiets komt en of het iets betekent????

Ik ga vanmiddag naar een vriendin in Zwolle. Vind het wel een beetje eng om alleen met de auto weg te gaan. De gyn benadrukte van de week nog dat de kans op een vroeggeboorte nog steeds aanwezig is en nu durf ik dus niet zo goed alleen weg buiten onze woonplaats. Denk dan steeds: wat als ik daar ben en er gebeurt wat, dan moet ik nog naar huis rijden.... maarja, kan mezelf moeilijk de komende 6 weken opsluiten en als er idd wat gebeurt komt t vast wel goed. hij steekt heus niet direct zijn hoofd naar buiten :p vind t alleen een eng idee dat ik dan dus niet binnen 5 minuten in het ziekenhuis ben om aan de antibiotica gelegd te worden. Ach.. het zal wel loslopen allemaal :D

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    oja, vandaag mn eerste verlofdag:D vind het wel raar.. heb er nu helemaal niet naartoe geleefd omdat ik al zo lang thuis zit! Er verandert nu dus ook helemaal niks, misschien is dat het.

12. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Juul: Ik herken je gevoel wel een beetje hoor.. Het niet durven rijden of niet ver van huis durven gaan zonder manlief..... Zal wel volkomen normaal zijn denk ik:) Ik wil ook heel graag nog naar een vriendin in Venlo, maar durf dat ook niet meer. Het is voor mij nu bijna een uur rijden en dat vind ik echt te veel om alleen te doen..... Ik beperkt het gewoon tot mijn (schoon)ouders en vriendinnen in de buurt en gelukkig heeft deze vriendin uit Venlo er alle begrip voor omdat ze t zelfde heeft gehad.

Verder gisteren echt te veel gedaan/ gelopen. Had gisteren bij het naar bed gaan voeten zo dik als die van olifantjes echt helemaal opgezwollen. De sokkenafdruk stond in mijn benen..... pffff..... tis toch te mooi om waar te zijn geweest om zwanger te mogen zijn zonder echte kwaaltjes... nu komt alles te gelijk....... Hopelijk waren de dikke voeten eenmalig, maar ik ben er bang voor..... Volgens mijn eigen weegschaal zou ik ook ineens ruim 2 kg meer zijn aangekomen... lijkt me sterk maar als het verband met elkaar houd staat me nog wat te wachten.... Juul jij had dat toch ook he zo'n last van dikke voeten???

13. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    oef chelleke, dat is balen. misschien hebben de kwaaltjes te maken met dat je nu niet meer werkt. Dat je lichaam nu in de ruststand komt en daardoor meer kan 'reageren' op wat er gebeurt van binnen... ik kreeg ook vanaf het moment dat ik thuis kwam te zitten ineens allemaal kwaaltjes, daarvoor nergens last van!!
    dikke voeten heb ik nog niet echt gehad, ze zijn wel iets gezwollen, want ik pas niet meer al mn laarzen, maar het is niet te zien. ik heb vooral dikke handen en gezicht en mijn benen zijn gezwollen.
    slapen met een kussen onder je matras! en af en toe even met je benen omhoog tegen de muur gaan liggen (niet gestrekt), minuut of 10. en veeeeeel drinken!

14. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Naomi, die vingertjes onderin beeld vind ik heel grappig!:D:D

Chelleke; mooie kamer hoor! Dat is het wachten waard geweest. :)

Josephine; fijn dat alles nu een beetje meer gaat zoals je het graag had gewild. Jij maakt er een prachtig kamertje van, ben heel nieuwsgierig! :)

haha en wie had die foto met die kat erop? Ook zo grappig :D

Ik heb nog geen last van neit ver weg durven met de auto. Enige puntje dat eraan komt is een aantal verjaardagen van bijv een van mijn beste maatjes volgende maand en eind volgende maand mijn schoonmoeder. Mijn maatje woont in 't noorden van het land en ik ben dan net of net niet 37 weken. Ik denk wel dat ik gewoon ga hoor, daar hebben ze ook ziekenhuizen denk ik dan maar nuchter. :) Naar schoonmoeder gaan we ook, dat is maar een kwartiertje rijden.

Zo, nu eerst werken (een na laatste dag!!:D:D) dan eten en zwemmen en kruip ik vroeg mijn nest in. Het slapen is waardeloos omdat eht omdraaien zo'n pijn doet. De slaap zelf is er namelijk wel ;)

15. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    oef dames efe klaagje sorry maar voel me zo benuawd ben het zat heb echt moeite met ademhalen gelukig dat ik straks naar de gyn naar controle gaat sorry dames voor klagen en dat ik niet efe kan reageren

16. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Lin, Fijn dat jullie bezig zijn met het kamertje ! Zo leuk om te doen he :D

@2012mama, Heel veel plezier op de 9 maandenbeurs !
    Ik hoop ook dat alles goed geregeld is met het Uwv :)

@Chelleke, Wat een ontzettend mooi kamertje !
    Vervelend van het vocht vasthouden :( Dit kan idd zorgen dat je
    veel meer aangekomen bent,maar dat kan ook zo weer weg zijn.
    Hier ook eigenlijk geen kwaaltjes op maagzuur en slechte stoelgang na, maar nu alles tegelijk. Veel rugpijn,moe,buikpijn, steken onderin ( en die doen zo pijn ) maar ach nog maar 5 weekjes denk ik dan altijd :)

@Naomi, Mooie buik meid !

@Juultje, Ja de nesteldrang is echt vreselijk hier ( vind het leuk hoor :p ) Nu was ik er gisteravond niet zo blij meer mee want lag met hevige rugpijn in bed en was helemaal kapot. Dat is dus het nadeel..hihi. Maare dat verhaal over indalen is vaag...dat klopt..gisteravond zo ontzettend benauwd omdat onze kleine man heel hoog lag, met zijn kontje in mn ribben/longen..had het zo benauwd..misschien is ie er weer uit geschoten omdat hij nog niet vast ligt ofzo..ik weet t niet meer haha.
    Ik herken het scheutjes verliezen van afscheiding heel erg..als ik buk,opsta of moet plassen heb ik altijd heeel erg veel en voel het gewoon lopen.Vaak ben ik nog steeds bang dat ik een bloeding heb ofzo..ivm vorige zw.schappen en loop altijd naar de wc om te checken zo stom. Maar het hoort erbij zei mijn vk, ze vertelde dat des te verder je komt in de zw.schap des te meer het kan worden.

Vandaag nog niet echt plannen, ja had een heel lijstje in mn hoofd wat ik vandaag allemaal wou doen, maar weet niet of dat wel zo verstandig is. We zien het wel :) iedereen een fijne dag !

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hier vanmorgen controle vk en liggingsecho gehad.
    ze vond het kind klein ogen, en het vruchtwater was erg weinig dus even uitgebreid bekeken.
    beentjes waren kwa lengte wel ong. 34 weken, buikje echter maar 31 weken.... dus die loopt 3 weken achter dit icm het weinige vruchtwater doorgestuurd naar de gyn voor een echo. dinsdag de echo bij de gyn en gelijk de uitslag aan de hand daarvan gaan ze verder kijken wat ze gaan doen.
    was wel even schrikken! had het niet verwacht....

18. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @unox: die foto met die kat was ik :p stiekeme gluurderd is het he :p oeh lekker dat dit je een na laatste werkdag is zeg! wanneer is je laatste?? succes! veel plezier met zwemmen en slaap lekker vannacht! balen dat je zo'n pijn hebt :(

@ons2wonder: succes bij de gyn. waarschijnlijk ligt je beebje gewoon tegen je ribben aan te drukken...

@sjors: oeiiii wat rustiger aan doen dus. 1 ding tegelijk ;) oef, gelukkig herken je de afscheiding. ik was al even bang dat het een teken zou zijn van.... maar niet dus:D
    *strenge modus aan* laat jij je lijstje maar even voor wat het is vandaag, om je lijf denken jij! *strenge modus uit*

19. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    jee naomi, dat is inderdaad schrikken :( kan het niet zijn dat je kindje net verkeerd lag waardoor ze het niet juist kon meten ofzo? hoop dat het bij de gyn mee blijkt te vallen, wat raar dat je tot dinsdag moet wachten zeg! zit je zo lang in spanning.. sterkte meis. knuffel voor jou.

20. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hey dames,
    gister op mn werk heb ik wel terug gelezen maar geen tijd gehad om te reageren.. ik ben t nu al wel allemaal kwijt, sorry!

zag wel mooie kamertjes langskomen en een buikje! heel leuk gedaan die kamertjes!
    hier moeten we in t weekend nog een rolgordijn halen en de plank boven de commode ophangen.. dan is t ook zo goed als klaar!

Deel Deze Pagina