April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    volgens mij heb je gelijk kernesia! Nu je dat zo schrijft denk ik: heb ik daar niet eens iets over gelezen of gezien bij prenatal ofzo?! Maar eerder had je alleen een matje. Van nog geen 2cm dik. Die hoort op een matras.

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hey meiden,

Er is veel gebeurt de laatste weken heel veel verdriet en stress gehad zoals jullie wel weten wat er hier vanavond is gebeurt mag bijna wel een wonder heten! Vrijdag ochtend heel vroeg is de begravenis en ik moet van ver komen dus mijn szus heeft aangeboden dat ik bij hun kon overnachten donderdagavond! En ik heb ja gezegt! Ben echt blij! Dit had ik echt niet zo snel al verwacht maar goed neemt onze kwestie natuurlijk niet weg maar de eerste stap naar vrede ( normaal met elkaar om kunnen gaan) is gezet dacht ik zo toch? :)

3. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    heey meiden, even een vraagje: ik heb sinds gisteren hoofdpijn. Eerst een beetje, maar gisteravond was het best heftig. Ik hoopte dat het na een nachtje slapen over zou zijn. Helaas niet. Het lijkt nog wel erger! Het zit over mijn hele voorhoofd. Het voelt alof zelfs mijn ogen zeer doen. Maar het trekt ook flink naar achteren en mijn nek doet er zelfs zeer van! Herkennen jullie dit misschien? Ik heb nu maar paracetamol genomen, ik hoop dat het helpt!

4. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Goedemorgen!

ZO! Alweer het 2e deel...gaat hard zeg!

Ankje, leuk he, als ze zo blij zijn om mama weer te zien...Finn wil momenteel nooit mee naar huis als ik hem van de kinderopvang kom halen. Is dan echt drama..
    Geniet lekker van jullie weekendje weg! Heerlijk!

Kernesia..wat fijn dat jullie al zo ver zijn met het kamertje. Hier gisteren begonnen met het schilderwerk op Finn's nieuwe kamer.

Delfino..hoop voor jullie dat de situatie snel weer een beetje normaal word. Sterkte met alles!

Moestra, ik heb ook veel hoofdpijn, door mij komt het van de lage bloeddruk...misschien daar op testen (te hoog/te laag?)

Hier gisteren begonnen aan Finn's kamertje, en zijn best opgeschoten. Alles staat 1x in ede verf en denk dat het nog 1x moet. Daarna kan er behangen worden..
    Vind het erg leuk om ermee bezig te zijn:)
    Vandaag lekker niet zoveel..even koffiedrinken bij mn zus en vanavond vergadering op het werk..morgenochtend dan werken en morgenmiddag denk ik nog even op Finn's kamertje bezig:)

5. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Satire: Waarom bel je niet even je vlk en vertel je wat de echoscopist heeft gezegd. Misschien kan zij je dan gerust stellen?

6. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Oeps! Sorry dames! Ik zit gewoon in het verkeerde topic te typen:D. Fijne zwangerschap allemaal!

7. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
    @Delfino, inderdaad een stap in de goede richting! En als je gestript wordt met 40 weken dan ga je echt wel aanwezig zijn op de bruiloft, no worries!

@Moestra, nee ik herken je hoofdpijn klachten niet. Je mag gewoon paracetamol nemen. Hopelijk wordt het snel minder!

@Bloeddruk: die van mij was de vorige keer 120/50. Is dat nu laag te noemen? Moet je naar het hoogste getal of naar het laagste getal kijken? Ben nog wel steeds erg moe, terwijl dat nu toch minder zou moeten worden?

En nu even ego: gisteren hebben we inderdaad de geslachtsbepaling gehad! We waren pas rond half tien weer thuis, zodoende gisteravond geen berichtje meer. Maar het was direct duidelijk, we krijgen een zoontje!!!

De mevrouw die de echo maakte was erg aardig, ook nog af en toe de 3D knop ingedrukt, maar dat ziet er nog wel een beetje eng uit omdat de fontanel nog zo groot is. Bij deze mevrouw hebben we ook de 20 weken echo en ze zei dat ze stiekem al heel wat dingen had gecontroleerd en dat we ons geen zorgen hoefden te maken. Ben zo blij!!!

Ja shoppen voor blauw!!! ;)

8. gertje08

gertje08 Lid

14 jun 2011
    56
    0
    0
    kapster
    NULL
    ben ik ook weer een keer na weken ! sorry ben niet zo actief met berichtjes plaatsen , maar vind het wel leuk om mee te lezen zal proberen om vanaf nu weer wat meer te posten !

Wij weten sinds 3 weekjes dat we nog een zoon krijgen !!
    Manlief had toch gelijk haha.

Ik had ook de eteos box vond hem ook niet bijzonder !

Delfino@ wat een toestand met je familie hoop idd dat dit nu weer een stap in de goede richting voor jullie is . En gelukkig was alles goed bij de vk .

Ik moet zelf morgen weer voor controle en heb volgende week woensdag 9 november om 10 uur 20 week echo !

9. gertje08

gertje08 Lid

14 jun 2011
    56
    0
    0
    kapster
    NULL
    Maud85@ gefeliciteerd een zoon mooi man !

10. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
    Jij ook gefeliciteerd met jullie zoontje! Nu kunnen we lekker stoere kleertjes gaan halen :)

11. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Deel 2, Zo wat gaat dat hard zeg pff :p de andere april mama's gaat inderdaad niet zo hard.

@Maud, Gefeliciteerd ! een zoon :D Nu inderdaad lekker blauw shoppen :D

@Moestra, Ik heb in een week wel 3 a 4 dagen hoofdpijn en er is geen verklaring voor bij mij. Het is dan ook heel erg en weet niet meer wat ik er aan moet doen,ga dan slapen maar word er de volgende ochtend gewoon weer mee wakker :( ik moet het maar voor lief nemen.

@Delfino, Klinkt in mijn oren als een stap in de goede richting :D
    Erg fijn en nu hopen dat het snel helemaal goed is.

Hier volgende week met het kamertje beginnen :D kan niet wachten :D
    Effe wat spulletjes kopen om de 'verbouwing' netjes af te werken en dan alles schilderen :)
    Als ik hoor dat er zoveel mensen zijn die al zijn begonnen of al bijna klaar zijn denk ik ik mag wel opschieten haha. Maar gelukkig nog genoeg tijd.

12. gertje08

gertje08 Lid

14 jun 2011
    56
    0
    0
    kapster
    NULL
    Moestra ik heb ook vaak hoofdpijn maar ik dacht dat dat te wijten was aan mijn te hoge bloeddruk ! Weet verder eigenlijk ook geen oorzaak gelukkig mag paracetamol wel en kan dat toch enigzins verlichting geven .

Maud ja idd lekker shoppen heb ook nog veel kleertjes van mijn 1ste zoontje dus ook maar effe kijken wat ik daar nog van ga gebruiken sommige kleertjes zijn nog als nieuw !

Matras heb ik ook van prenatal en bevalt goed , krijg nu een wiegje van mijn moeder .

13. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Hoiii gister naar de verloskundige geweest en hebben we het hartje gehoord.
    Hartstikke leuk!
    De verloskundige was dik tevreden met alles.
    En 21 November hebben we de 20 weken echo.
    Spannend, ben ook reuze benieuwd naar het geslacht.
    Groetjes

14. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Gertje & maud gefeliciteerd met jullie zoon!

@ Delfino: Hopelijk wordt het snel beter in je familie het is niet niks

@ Moestra: Heb helaas geen tips voor je tegen de hoofdpijn heb er gelukkig niet zo heel veel last van.

Zag dat al veel met het kamertje bezig zijn.
    Wij willen tussen kerst en oud en nieuw en de week erna er mee bezig gaan, want dan heeft mijn man 2 weken vakantie.
    We moeten eerst de logeerkamer om bouwen tot kamertje voor Danian en daarna de baby kamer een ander kleurtje geven.

Gisteren was het 11 jaar geleden dat mijn toenmalige vriend en een goede vriendin zijn verongelukt:(
    Het lijkt nog als de dag van gisteren die herinnering vergeten zal ik het ook nooit...

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

Moestra meis wat vervelend van je hoofpijn ben je mssn verkouden?

16. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Dag dames,
    Ik kom weer even "hallo" zeggen. Ik blijf heel erg moe, dus 's avonds laptoppen zit er vooralsnog niet in. In de weekenden zat mijn hubby meestal op de lijn (er kon maar 1 laptop tegelijkertijd ingelogd zijn), dus ook toen kwam het er niet van... maarrrrr.. we hebben nu een nieuwe router (Jéééééé) en we kunnen nu tegelijkertijd op het internet (Jééééééé).

Voorlopig blijf ik nog even 4 dagen in de week werken ipv van 5. Op de woensdagen ben ik voorlopig nog steeds even vrij en dat is echt een hele opluchting. Nog 1 weekje MvM en zal blij zijn als ik er dan mee klaar ben.

O ja... hubby heeft de battle voor de geslachtsbepaling gewonnen. We gaan het geslacht toch laten bepalen op 23 november. In ruil daarvoor krijgt ons kindje doopnamen (iets dat ik weer heel graag wilde ;) ).

En aan allemaal gefeliciteerd: Zitten we toch al weer mooi in deel II. Abo!

17. gertje08

gertje08 Lid

14 jun 2011
    56
    0
    0
    kapster
    NULL
    Ik ben gelukkig ook klaar met mvm ! gelukkig weer gewoon naar toilet .
    Heb net via de post leuke luiertas mogen ontvangen , toch leuk zo'n cadeautje .

Wij zijn hier eerst bezig met de nieuwe slaapkamer voor Roy en daarna de babykamer Roy zijn oude kamer maar daar hoofd niet zoveel aan te gebeuren .

heb ook nog niet veel gekocht dat was de eerste keer wel anders hahaha , alleen een wipstoel die ik graag wou .
    En ga aanstaande zondag naar jonge gezinnen beurs met mijn zusje en vriendin dus dan is het hek van de dam denk ik .

18. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Het hoort ook echt bij de zwangerschap die hoofdpijn.
    Er hoeft dus geen verklaring voor te zijn.

@Tamtam, Jeetje das heftig zeg..Kan me voorstellen dat het nog als de dag van gister lijkt :( Vreselijk om mee te maken.

19. an1984

an1984 Actief lid

27 mrt 2010
    158
    0
    0
    hallo allemaal,

mag ik mij hier ook bijvoegen???
    ben 14 april uitgerekend,we krijgen ons 3e kindje.
    ben deze zwangerschap nog steeds extreem moe en misselijk,bij de andere 2 niet gehad.
    zo zie je maar dat elke zwangerschap heel anders kan zijn!

gr,an1984

20. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Welkom An!

Hoort deze vreselijke hoofdpijn er echt bij??!
    Ik hoop dat ik hier dan niet alle dagen last van heb...
    In elk geval heb ik er de vorige keer geen last van gehad. Kan het me niet herinneren althans!

Deel Deze Pagina