Onze combi magnetron is stuk en ik heb al dagen zin in cake of taart. Maar kan dus niet bakken. Nu kwam mijn moeder met het geweldige idee om arretjescake te maken. Daar heb je geen over bij nodig. Dus . Anke gaat Arretjescake maken!!! moontje Sterkte! Naomi Goed dat je hebt gebeld!! Hopelijk wordt je snel gerustgesteld lieverd! Dikke kus. 2012mama Goed dat alles inorde is!
Dames, wat wordt er ineens weer lekker doorgekletst. 2 daagjes niet online geweest en loop flink achter! @naomi Bedankt voor de uitleg over hoe voorweeën aanvoelen. Ik denk nu ook een keer voorweeën gehad te hebben. Dan kan ik er een naam aangeven. En wat een mooie buikfoto! Lijkt me wel schrikken van de groeiecho. Fingers crossed. Hopelijk is alles ok. Gefeliciteerd met je neefje @vruchtje24. Oww. Lekkage, niet tof! Hopelijk levert het geen nare vochtplekken op. @sab Hoe gaat het met je buikpijn? Is de pijn inmiddels al een beetje weggegaan? @Josephine Stay Strong! Ik snap het gevoel wel dat je baalt, wanneer dingen niet gaan zoals je wilt. En nu met die hormonen er ook nog eens bij! Gelukkig heb je geen zw. diabetes. Moet vast een hele opluchting zijn. @troela In antwoord op je vraag of ik het dieet bij zw. diabetes zwaar vind, kan ik volmondig JAAAAA! antwoorden. Maar gelukkig geeft Ukkie een goede motivatie om vol te houden. Soms heb ik nog steeds zo'n enorme suikerzucht. En dan is het lastig om niet naar de kast te lopen om extra te snaaien... kaas en komkommer word ik ook een beetje zat. @ Juultje One down... how many still to go? Ik hoop dat het UWV snel uitkeert voor de rest van je cliënten. @anoniempjuh Wat een schitterend kamertje zeg. Die boomkapstok is gaaf! @evan de laatste loodjes nog. 3 weken werken! Maar binnenkort kun je zeggen: Deze maand en dan is het klaar @Chelleke: Prachtig... wat leuk. Ook die schilderijtjes zo! Lukt het een beetje om aan het rustadvies te voldoen? @Juultje Plensjes... ik herken het van als ik teveel gesnoept heb. Krijg ik meer afscheiding. @onswonder Fijn dat je controle goed was. @zonnestraal Wat vervelend dat je bloeddruk te hoog is. Spannend dus. Ben benieuwd hoe de 9 maanden beurs is geweest. @ankje Jij hebt dus ook al dromen over dat de kleine er is. Hopelijk kun je een beetje genieten van je relaxdag. Want buikpijn is niet tof! Wat is Arretjescake? @tamtam Jeeeee! Verlof! Gisteren ben ik bij de internist geweest. Mijn bloedglucosewaarden zien er keurig uit. Wel even afgesproken dat ik in augustus een goede na-check krijg. Vanochtend ben ik bij de oogarts geweest. Ik zag ineens af en toe dubbel met 1 oog. Schijnt te verklaren te zijn door de zwangerschapsdiabetes. Ook weer gerustgesteld. Nu ik weer wat meer eet, komt de energie langzaam weer terug. Ben afgelopen dinsdag wezen zwangerschapszwemmen met een vriendin van me. Ik vond het een intensieve training, maar wel erg fijn. Lekker ronddobberen met Ukkie. Ondertussen heb ik nog wel gedoe met werkgever over mijn salaris. Ze willen me minder uitkeren, terwijl ze van het UWV een volledige uitkering krijgen. Gelukkig rechtsbijstand en op dit forum een helder antwoord van het UWV-webcare team. Wat mijn werkgever doet, mag niet... maar gelijk hebben en gelijk krijgen
@ MM1981: Uhm rustadvies????? Nee vandaag lukt het niet zo goed hahaha. Vanmorgen om 7u babydump hier voor de commode... om 11:00u bij de drukker geweest om het geboortekaartje voor de laatste keer door te spreken, daarna naar kruitvat en postkantoor... thuis even gegeten en vanmiddag de hele bovenverdieping grondig gepoetst, gezogen, gedweild gesopt en opgeruimd.... Uiteraard was manlief wel overal bij en heeft hij overgenomen waar nodig. ( doe t toch t liefste zelf hahaha) Nu even een uurtje niksen, dan eten en douchen en vanavond heerlijk met de beentjes omhoog... heb ik tenminste nog een klein beetje geluisterd naar t rustadvies @ Naomi: Ik duim voor je... hopelijk goed nieuws bij de VK..... t zit nu eff tegen zeg bah.... denk aan je @ mamma2012: Goed nieuws dat alles goed was met jullie uk.. jammer van de stuitligging, maar het werd idd toch al een KS.... hoop alleen niet dat je er te veel last van krijgt ivm maagzuur etc..
:x :x:x Is niet goed he Chelleke :x :x :x O ja. Vergeten bij mijn vorige post te zetten. Ik kan nog niet pronken met een babykamer... *kuch* moeten nog beginnen *kuch*. Maar heb wel een leuk babymutsje gebreid Bekijk bijlage 225893
Onze combi magnetron is stuk en ik heb al dagen zin in cake of taart. Maar kan dus niet bakken. Nu kwam mijn moeder met het geweldige idee om arretjescake te maken. Daar heb je geen over bij nodig. Dus . Anke gaat Arretjescake maken!!! Arretjescake zit in de koelkast. Nu moet ik nog 2 uur wachten (balen!!)
@ MM1981 : :x:x:x Sorry... ik weet t :x:x:x, maar t geeft zo'n lekker gevoel als het klaar is Wat een leuk mutsje trouwens... wat is iedereen toch maar creatief.... @ Ankje: tja... wat heb ik aan die arretjescake???? helemaal niets!!!!! Behalve me er lekker mee maken whahahahahahaha check mijn idee maar op facebook
@ankje: ah wat lief van je ik woon niet in Brabant, maar in Drenthe maar het feit dat jullie hier zo meeleven doet me al goed hoor. dat jullie mijn gezeur nog niet zat zijn zeg oehh lekker arretjescake! smullennnnn wel bagger dat je magnetron kapot is @ons2wonder: volgens mij kun jij ook wel een knuffel gebruiken! nog even volhouden meissie, dan is e kleintje er! ik heb hetzelfde als jij hoor, heb het ook wel gehad nu. En toch denk ik dat we onze buiken straks zullen missen wat oor buikpijn heb je dan precies? zijn het krampen? heb je een bad? dan zou ik even lekker in bad gaan, even lekker ontspannen! en je bekken.. oef, zou je toch een fysiotherapeut of mensendieck aanraden. er zijn wel veel oefeningen die je kunt doen om je bekken te ontspannen enzo waardoor de pijn vermindert en vaak helpt het ook om op je houding te letten, maar daar kan een therapeut je het beste bij helpen. Als je er echt veel last van hebt zou ik het zeker doen!!! @moontje: jij ook sterkte meid. hoop dat de ctg en bloeddruk morgen goed zijn @chelleke: ach lieverd, jij ook al zo lief ik hoop ook dat die vrouw kan helpen. ben echt totaaaaal niet mezelf. zullen ook wel hormonen zijn denk ik. ik ben een echt hormonster haha. oooh wat leuk dat het kaartje nu klaar is en de zegels al in huis, ideaal! wij hebben een vol vel van schoonzus gekregen, die had ze over! gaan jullie de enveloppen schrijven? of printen op etiketten? wij hebben het laatste gedaan, IDEAAL!!!! leuke actie he van die luiers poetsmevrouw, doe je wel rustig aan? ik heb gestemd hoor, op de beeb van je vriendin! @naomi: oohnee wat schrikken meid! hopelijk is alles goed. ben natuurlijk veel te laat met sterkte wensen, maar toch alsnog. ik duim voor je. gatverdarrie enge dingen dit... @2012mama: ooooh wat lekker dat je die bon gewonnen hebt! leuk shoppen hmm balen dat je kleintje nu niet goed in kan dalen.. maar het kan nog draaien toch, dus wie weet gaat het alsnog goed. @mm1981: huh wat gek dat je afscheiding reageert op snoepen.... ook met specifieke producten of met alles wat je snoept? wat fijn dat je glucose nu goed is! ohh lekker he, zwemmen. even niet dat gewicht meezeulen. fijn dat je beter kunt eten en meer energie hebt! nou ja zeg, wat raar va je werkgever... je kunt het uwv vragen of ze de uitkering rechtstreeks aan jou betalen. dan ben je van het hele gezeur af. belachelijk zeg, willen ze dus gewoon profiteren van jouw situatie, pffff..oooooooh wat een tof mutsje!!!!! heel leuk! Hier goed nieuws van het uwv. er werd me net toch een stapel post door de bus geduwd... allemaal brieven van het uwv. ik heb nu van AL mijn clienten een ziektewetuitkeringbrief gehad, nog niet bij allemaal is het een definitief besluit, maar sommigen een voorschot. maar dat kan me niks schelen, ik krijg geld zou leuk zijn als ik het nog voor het weekend krijg hihi. ben wel heel opgelucht dat dit nu rond is. nu mijn zwangerschapsverlof nog. daarvan heb ik van 2 van de 7 clienten een brief gehad. ben benieuwd wanneer de rest komt voel me vandaag lichamelijk niet echt jofel. beetje duizelig steeds, net een stuk gelopen met man, schoonmoeder, schoonzus en nichtje, maar het ging niet van harte. zo moe. en duizelig ook. volgende week maar even mijn hb laten controleren. die was de laatste keer 6.8, aan de lage kant. misschien voel ik me daarom zo gek. kheb bij wehkamp een bloeddrukmeter besteld, die komt vanavond. kan ik mijn bloeddruk in de gaten houden. zo lekker witlof met ham&kaas maken en vanavond laatste zwangerschapsyoga-les. pfoe... dat is snel gegaan! ben benieuwd....
@ Juul: Wij hebben ook de adresstickers gemaakt... ga echt geen 75 kaarten schrijven hahahaha. Lief van je dat je gestemd hebt op de kleine van mijn vriendin... lieverd he En van dat gepoets pfff kan er geen genoeg van krijgen moet alleen idd toch aan me zelf denken..... Ook ik ben me zelf niet dus ik begrijp je volkomen..... verschrikkelijk he die hormonen...... nog even en dan weten we waarom we ons zo gevoeld hebben en is het het wachten dubbel en dik waard geweest.... xxx
pfff waar haal je de energie vandaan om te poetsen? bij mij is de adhd ver te zoeken op het moment, wel een vreemde gewaarwording zo hahahaha heb net een proefverpakking floradix (10 ml) naar binnen gewerkt. zat in de blije doos. denk dat ik t morgen maar even bij de drogist ga halen, mn hb een beetje opkrikken, dan voel ik me vast beter knuffel voor jou chelleke, omdat jij je ook niet jezelf voelt!
@ juultje... misschien dat ik daarom wel zo ijverig aan het poetsen ben hahaha ben gewoon me zelf niet...... (grapje natuurlijk) Jij ook dikke knuffel terug xxx
nog 1 dagje werken morgen !!! HEERLIJK de poetsdrang heb ik niet... maar hoop eigenlijk nog wel dat hij komt hihihi
sorry meiden nog niet terug gelezen maar even mn verhaal van vanmiddag half 3 bij de vk geweest, hartje geluisterd en klonk perfect. bloeddruk ook netjes, wat hoger als normaal maar zal de stress geweest zijn. doorgestuurd naar de gyn voor een CTG. daar aangegeven niet te willen wachten tot dinsdag en dat snapte ze helemaal. dus heeft ze gelijk gebeld en kon na een kwartier terecht voor de echo, daarna CTG erachter aan en dan zou er gezorgd worden dat de gyn nog even alles bekeek en kwam vertellen hoe en wat. zo gezegd zo gedaan. echo zag er goed uit, buikje liep 2 weken achter maar dat is niet erg. (in ieder geval geen 3 weken zoals gisteren gezegd was....), CTG was netjes en mevr. lag al weer heerlijk te spelen zoals ik gewend ben!! daarna moeten wachten op de gyn. voor de uitslag. echo was helemaal perfect! het is gewoon een klein kindje (6 pond geschat met geboorte), druk in de navelstreng was prima, CTG zag er goed uit en het vruchtwater was normaal of zelfs iets meer.... een heeeeeeeel andere conclusie dan die de vk heeft gegeven gisteren. ben volgens mij 3kg lichter nu, ben echt opgelucht! nu zaterdag nog een CTG, dat is standaard na 2 dagen ook al is het goed. volgende week nog een meting doppler(navelstreng) en de week daar op nog een groeiecho zodat ze zeker weten dat het buikje goed groeit! allemaal standaard protocol dus niet omdat er twijfel is over iets.
hier ook wat duizelig vandaag...vreemd..maar voel me dan ook echt kloote, kop vol snot, pijn in me keel, en hoesten en hoesten..... Net even snel boodschappen gedaanwant tja moeten toch eten. verder ook de tegels besteld voor de voortuin, ben benieuwd!!!! En ook een belletje gehad dat neomi vanaf 16maart 3 ochtenden per week naar de peuterspeelzaal kan!!das erg fijn!! enveloppen:ik heb ze geschreven, was zo klaar, nog geen kwartiertje werk. leuk met een blauwe pen met een klein glittertje Naomi hoe was het bij de vk???hopelijk heeft ze je gerust kunnen stellen!! Juultje, dikke knuffel!!!!!handig zo'n eigen bloeddrukmeter!!! ons2ewonder jij ook een knuffel, op zo'n manier is t allemaal niet leuk meer he!
Ankje, lekker hoor, arretjes cake! Is hij goed gelukt? Mooie buikfoto trouwens op fb! Juultje, gelukkig heeft de stuitligging voor mij geen conseqenties..het word toch al een keizersnee... Geniet van de laatste zwangerschapsyoga! Naomi, hoe is het? En hoe was het bij de vk??? Hier wat last van mn buik..vaak hard als ik wat doe. Heb even gedoucht met Finn en nu lekker niks meer...kijken of het weer afzakt
CHelleke, is het trouwens gelukt met de commode? maagzuur heb ik gelukkig tot nu toe helemaal geen last van.. Evan, wat lekker bijna verlof! Heerlijk vooruitzicht! Naomi, fijn dat alles goed was en je gerustgesteld bent. Gelukkig hoefde je niet te wachten op de echo! En ach, Isabel was ook een klein kindje toch? En goed dat ze het standaard protocol nog even volgen, dan weet je het straks helemaal zeker, en hoef je je geen extra zorgen te maken! Ano, wat spannend dat Neomi naar de psz mag.. Jij dus ook een beetje aan het kwakkelen...beterschap!
@ Naomi: Oh meid gelukkig... ben echt heel erg blij voor je.... Kleine meid krijgt wellicht nog een groeispurt en dan groeit het buikje gewoon goed mee..... Ook fijn dat je nu alles achter de rug hebt.... nu kun je weer lekker relaxed slapen.... @ 2012mama: Ja hoor commode is helemaal gemaakt... ben weer helemaal gelukkig....