April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    bedankt meiden!!

@2012mama: ja isabel was ook dun!

@chelleke: kindje heeft waarschijnlijk gewoon niet zoveel vet ;) isabel was ook zo dun hihi. dus het kan best zo zijn dat het buikje kleiner blijft ;) als het maar wel mee groeit in deze lijn dan is het goed.

inderdaad ik kan rustig het weekend en de nacht in! als moet ik zeggen dat ik vannacht heb geslapen als een roos, ondanks alle zorgen...

net van mn moeder een bloemetje gehad vanwege alle stress die ik afgelopen 2 dagen heb gehad, zo lief :D

2. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Das idd lief van je moeder Naomi.... Ach denk maar zo klein is fijn en tijdens de bevalling is het alleen maar meegenomen dat ze wat kleiner/dunner is..... de bevalling op zich is voor ons al zwaar genoeg denk ik hahahaha. Geniet van je bloemetjes en van alle rust om je heen nu je zorgen gelukkig weer met de wind zijn verdwenen. xxx

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    de fotos van vanmiddag :D

4. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Naomi fijn dat alles goed was/is!

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ik voel me goed, maar zo voelde ik me twee weken geleden ook toen ik opgenomen werd en lag toen binnen no-time aan het infuus en de longrijping.. stomme is dat ik het voor mijn dochtertje erger zou vinden als ik morgen weer opgenomen zou worden, ik red me daar wel..

6. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Naomi, wat fijn dat alles gelijk gecontroleerd is en alles goed is!!
    Snap wel dat je je zorgen maakte, mooie foto's ook :)

Ano, wat fijn dat Neomi vanaf half maart naar de psz mag!!

Voor iedereen die een dikke knuffel kan gebruiken bij deze!!! Lees dat we het allemaal een beetje beu aan het worden zijn en kwaaltjes etc. hebben..
    Wat dat betreft sluit ik me bij jullie aan :)

Hier gaat het wel, Familiekwestie waar ik over in zat van de week is toch nog niet helemaal opgelost, pfft wordt er echt zat van :(
    Verder gisteren naar de 9 maanden beurs geweest!! Was best leuk om eens te zien maar moet zeggen dat ik van spullen alles al heb dus niks gekocht heb maar wel gratis dingetjes gekregen :D
    Toen ook nog stuk huishoudbeurs gedaan, was er nog nooit eerder geweest maar wat een chaos soms zeg :p Ach vriendje vond vooral de hal met het eten leuk waar je overal kon proeven!
    Al met al niet te lang blijven hangen maar was wel even leuk!

Nu moet ik straks eerst even voor me auto bellen die start niet meer, dachten accu leeg maar krijgen hem niet aan de praat (leuk zo een vol automatisch systeem waarbij alles computergestuurd is) en vandaag komt heel de dag ons neefje van bijna 3 :)

7. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Succes vandaag moontje! Hopelijk gaat ales nog goed en mag je gewoon weer naar huis na de controle!!

Evan jij vandaag succes met je laatste werkdagje!!! EINDELIJK VERlOF!!

8. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Moontje, wel fijn dat je je goed voet, en kan me dat gevoel goed voorstellen! IK zou het ook het ergste vinden voor zoon en vriend.
    Succes vandaag!

Sab, dus toch even geweest gisteren. Haha, ja die hal met eten..wel lekker allemaal.
    Balen van je auto..hopelijk doet hij het snel weer.

Hier straks bij een collega op visite..leuk, even bijkletsen, Daarna naar mn ouders. Daar liggen ook nog babyspullen wat we (zus en ik) even gaan uitzoeken, en dan vanabond lekker tv kijken samen met mn mannetje.

Verder een rustig weekend voor de boeg met alleen zondag een verjaardag. En jullie nog plannen?

9. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    [FONT=&quot]Afsprakenlijst April 2012 mama’s[/FONT]

24-02-2012
    Moontje2008: ctg en bloeddrukcontrole
    27-02-2012
    Fidel2010: Controle vk - 13:30
    Josephine76: controle vk - 9:00
    28-02-2012
    Naomi123: echo gyn
    Moontje2008: controle gyn
    29-02-2012
    JuultjeT: controle gyn - 9:00
    Chelleke84: Controle vk - 12:00
    01-03-2012
    Tamtam78: Controle gyn
    Sab1988: Groei en liggingsecho
    [FONT=&quot]05-03-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT]: echo - 12:30
    [FONT=&quot]06-03-2012[/FONT]
    Linc:groei echo gyn - 14.45
    MoesCH:controle vk
    Sab1988: controle vk
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: 2e groeiecho - 09:15
    07-03-2012
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: controle vk - 10:45
    08-03-2012
    MM1981: diabetescarrousel
    2012mama - controle gyn - 9:20
    09-03-2012
    Sjors22 - controle vk en gesprek bevalling - 15:00
    12-03-2012
    Fidel2010: Controle vk en bespreken bevallingsplan - 20:00
    22-03-2012
    2012mama: controle gyn - 10:00
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]

[FONT=&quot]Wanneer met verlof [/FONT]

17-02-2012 - [FONT=&quot]Troela85[/FONT] (34 weken)
    18-02-2012 - Chelleke84 (34 weken)
    22-02-2012 - JuultjeT (34 weken) al volledig thuis
    23-02-2012 - T[FONT=&quot]amtam78 (34 weken) al volledig thuis[/FONT]
    24-02-2012 - Evan (34 weken)
    25-02-2012 - [FONT=&quot]Unox[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - anoniempjuh (34 weken)
    01-03-2012 - 2012mama (34 weken) al volledig thuis
    01-03-2012 - Linnie1984 (36 weken)
    02-03-2012 - Sjors22 (36 weken) al volledig thuis
    03-03-2012 - [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34 weken)
    05-03-2012 - Josephine76
    05-03-2012 - Moontje2008 (35 weken) al volledig thuis
    06-03-2012 - MM1981 (34 weken) al volledig thuis
    23-03-2012 - [FONT=&quot]MoesCH[/FONT] (36 weken)

[FONT=&quot]Uitslag groei echo's[/FONT]

2012mama (29+0) - 1520 gr.
    MoesCH (30+5) - 1680gr.
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (31+0) – 1914 gr.
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr.
    Chelleke84 (32+2) - 1980 gr.
    Josephine76 (32+4) - 2171 gr.
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) – 2250 gr.
    [FONT=&quot]tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr.

[FONT=&quot]Bevallingslijst april 2012 mama’s[/FONT]

[FONT=&quot]29 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]31 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT], thuis, fv
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, thuis, bv (22-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]1 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Juultje[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv (27-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]4 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]5 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Unox[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]6 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]7 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, bv[/FONT]
    Zonnestraal1981, 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]11 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]12 april[/FONT]
    Linc[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, ze kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]17 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12)
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]21 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]25 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT], thuis, bv

[FONT=&quot]Hoeveel [/FONT][FONT=&quot]jongens [/FONT][FONT=&quot]of [/FONT][FONT=&quot]meisjes[/FONT][FONT=&quot] worden er geboren? [/FONT]

[FONT=&quot]10 jongens[/FONT]
    [FONT=&quot]9 meisjes[/FONT]
    [FONT=&quot]5 verrassingen[/FONT]

Even naar voren gehaald..

10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ben bang dat ik de pineut ben.. Eefje heeft de waterpokken..

11. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Ik typ nog even een berichjte voordat ik ga genieten van een weekje weg. We vertrekken vanmiddag naar Gelderland met mijn ouders, broer, mijn vriend komt een lang weekend en natuurlijk de honden.
    En als ik dan terug kom zit ik alweer op 36 weken:$

@Naomi: meid, wat fijn dat alles goed was. Wat een opluchting he. En wat lief van je moeder om je een bloemetje te geven. Geniet nu maar lekker. Knuffel.

@Chel: het babykamertje is echt supermooi geworden. Wel een advies, ik denk dat je best wat rustiger aan mag doen. Je doet erg veel. Goed bedoeld he:)

@Ano: Beterschap meid. Hopelijk voel je je snel weer wat beter

@Moontje: ow meid, dat is niet fijn. Ik kan me voorstellen dat je je eerder zorgen maakt om je dochtertje dan om je zelf. hopelijk is ZKH opname niet nodig. Knuffel!!

En verder ben ik het even kwijt, sorry.
    Maar zoals meerderen al opvalt, het wordt allemaal zwaarder dus de klaagweekjes zijn aangebroken. En gewoon lekker doen allemaal, want het wordt ook gewoon zwaarder.

Ik ben gisteren met mijn moeder naar meubels wezen kijken. 3 winkels gehad en ik was bekaf af.
    Gisterochtend met mijn schoonzus en collega mee gaan babyzwemmen. Zooooo leuk. ga ik dadelijk ook echt doen met ons hummeltje.

Vk controle was goed. Kleintje is nog niet ingedaald, lag wel netjes met hoofdje naar beneden.

Na mijn week vakantie ga ik ook maar eens nog alles op een rijtje zetten en mijn tas klaar zetten.

Meiden, ik ga lekker even genieten van een weekje weg. Ze hebben er wel internet dus zal af en toe was bijlezen en als het lukt reageren. En anders tot over een weekje. Hou je taai allemaal..
    Dikke knuffel

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    wie kan me even snel op de hoogte brengen, 20 pagina's teruglezen pffff kletstantes!!!!, hier woensdag naar de 9 maandenbeurs geweest, supergezellig, afgeladen terugkomen en compleet uitgeput hahaha!!

veel tijd om donderdag uit te rusten had ik niet, 1 van de 2 zw-gymlessen, moest er om 10.00 zijn, bleek voor het verkeerde adres te staan, ( haar woonadres) en moest gewoon bij de vk-praktijk zijn... een voordeel, geluncht bij de mac hahaha en dan savonds nog behendigheid met de hond, hebben daar een nieuwe instructeur, die is aardig fanatiek met de afstanden lopen pfff heb er spierpijn van... dus veel tijd om hier te reageren bleef er niet over... zal proberen mijn leven te beteren :p

13. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Troela: Ik weet het..... het blijft voor mij echt heel moeilijk.... Zit nu al een uur achter de pc te niksen en heb zoooo die drang om wat te gaan doen, gewoon omdat ik me goed voel... maar manlief helpt wel bij alles ik doe niks meer alleen......

@ Moontje: Oei. dat klinkt niet best... hopelijk hoef je ondanks de waterpokken van je dochter niet te blijven, maar ik denk wel dat het een extra risicofactor zou kunnen zijn waarom ze je wel daar houden.... ik duim voor je

@Fidel: hahaha ja ik zal je eerlijk zeggen dat ik het ook al niet meer precies weet. Naomi heeft afgelopen week wel minder nieuws gekregen ivm mogelijk achterliggen van groei van de kleine maar gelukkig heeft ze middels de echo gezien dat dit wel mee viel. kleine ligt een beetje achter, maar niks om je zorgen over te maken.... ook zou er te weinig vruchtwater zijn, maar gelukkig was dit ook niet het geval... Verder durf ik het ook allemaal even niet meer te zeggen hahaha, ja behalve dat ik 2 dagen geleden veel vocht vast hield, duizelig was en tintelingen in armen en benen had... moest direct op controle komen maar ook bij mij niks aan de hand, moest alleen echt nog rustiger aan gaan doen....... pfffffff

14. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hey meiden,
    heb t wat druk gehad dus niet terug gelezen, sorry!

wou wel ff een actie melden, miss hebben jullie t al gelezen bij rubriek baby uitzet!

maar er is dus een actie voor pampers bij de wehkamp! 1 + 1 gratis zonder bezorgkosten! geld op new baby maat 0 t/m 3!

15. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @evan: heerlijk, vandaag je laatste werkdag! daarna lekker genieten van je vrije tijd!!!

@naomi: oh meid wat fijn dat alles goed was! wat een opluchting! wel vreemd hoor, dat verschil met de conclusie van de vk.... wqat zei de gyn daarover dan? wat lief dat je bloemetjes kreeg van je moeder :D

@ano: he gatverdamme is het nou nog niet over? bagger zeg :( knuffel!!

@2012mama: hoe is het vandaag met je buik? heeft het douchen gisteren geholpen?

@sab: wat shit dat het familiegedoe nog steeds speelt :( kan je zo bezighouden he... sterkte! en een knuffel natuurlijk. fijn dat de 9maandenbeurs leuk was :) doet je auto het alweer?

@moontje: ahhhh arm meisje. succes. hoop dat ze er niet al te ziek van is/wordt. beterschap!!

@troela: wat heerlijk dat je er even tussenuit gaat! geniet er lekker van!!!!!

@fidel: wlkom terug ;) haha ja je kunt geen dag missen hier hoor. hoewel het in dit topic nog meevalt als je het vergelijkt met andere maanden-mama's-topics. we zijn al ruim ingehaald door de meimama's en de junimama's. die zijn al bijna aan een deel 4 toe.

@moesch: ooooh bedankt voor de tip! das een leuke besparing:D
    weet alleen niet of ik nog wel luiers moet kopen, aangezien ik al voor 8-10 weken aan luiers in huis heb whahaha

hier vanochtend weer lekker op tijd wakker... 5 uur gingen mijn ogen open en ik kreeg ze niet meer dicht. wel doodmoe natuurlijk. ik snap er niks van.

die vrouw waar ik over vertelde is vanmorgen geweest. het was een hele bijzondere ervaring kan ik vertellen. Ze zei tegen mij dat ik toen ik geboren werd hier eigenlijk niet wilde zijn, door een ervaring uit een vorig leven die ik niet los kon laten. die ervaring heeft ze nu bij me weggenomen. Ze zei ook dat ik het zwaar op de borst had (gehad). klopt, ik heb astma. ook dat heeft ze weggenomen. En het is heel vreemd, maar het voelt inderdaad lichter op mijn borst. alsof ik vrijer kan ademen. Mijn man werd geterroriseerd door 'geesten'. hij blijkt vroeger een keer glaasje gedraaid te hebben en sindsdien werd hij achtervolgd door 18 'geesten'. ze heeft deze 'weggejaagd'. was echt zo raar. zat ze op de bank met haar ogen heen en weer te schieten en ze mompelde dingen en zei steeds: kkkksssssssjtt. toen ineens ging ze naar de gang waar de trap naar boven is, daar zat er ook 1 zei ze. begon ze toch ineens te schelden! 'donder op'! 'gvd'! pffnou.... daarna ging ze de energiebanen bij mijn man vrij maken, waardoor hij allemaal dingen in zijn lijf voelde (koud, warm, tintelingen, steken). Bij mij deed ze dat ook, ik voelde ineens koud langs mijn benen en trekken in mijn nek. ze heeft ook in mijn rug geduwd (echt kneiterhard). zat een dikke knoop zei ze. was zo raar, daarna voelde ik ineens energie door mijn lichaam stromen.
    en sinds ze weg is hebben we het allebei koud. hoort erbij zegt ze ;)
    ik ben normaal helemaaaaaal niet van zulke dingen, maar ik heb toch wel 'iets' gemerkt nu. En nu kijken of het resultaat heeft!

over 3 weken komt ze weer. dan moet mijn schoonmoeder er ook bij zijn (we wonen in haar huis). dan kan ze het huis verder opschonen als dat nodig is. en wij, maar vooral mijn man, zorgt teveel om en voor zijn moeder, dat gaat ze dan ook 'oplossen'.

Ze zag ook de foto van ons overleden nichtje staan, vroeg wie dat was. dus wij vertellen. toen zei ze dat we tegen mijn schoonzus moesten zeggen dat ze zich niet schuldig hoefde te voelen, ons nichtje had het niet alleen hoeven doen. ze werd begeleid door 5 dode kindjes en een oudere vrouw met lichtgrijs haar, daardoor was ze er zelf zo rustig onder in de tijd dat ze ziek was. ons nichtje heeft maar kort geleefd en wist zelf vanaf haar geboorte dat ze er maar kort zou zijn. ze was hier met de missie om ons iets te leren... dat idee hadden we zelf ook al ;)

oja en ze zei dat ons kindje het straks fijn vindt als we aan zijn voetjes zitten. niet uitgebreid masseren, maar wel lekker eraan zitten en smeren met olie enzo...:D

ik weet nog steeds niet zo goed wat ik er nu van vinden moet.....

16. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @Juul: Das een heel verhaal zeg... ze doet wel grote uitspraken.... Ik zou er van meenemen waar je zelf in wil geloven en verder niet te zeer overal bij stil staan...... als het zijn werking doet merk je dat van zelf....

Hier vanmiddag samen met manlief gepoetst, hele beneden verdieping..... Morgen de badkamer en de keuken nog grote beurt en dan is het huis van boven tot onder weer grondig gepoetst:) geeft zo'n heerlijk gevoel...... en ja ik weet het....... rustig aan doen.... vanaf nu doe ik ook niks meer vanavond hooguit de afwas en wat strijk, maar dat laatste dat doe ik altijd lekker zittend voor de tv op de slaapkamer:) zalig....
    Morgen komt mijn moeder de gordijnen voor de slaapkamer om naaien en dan hoeft er alleen nog door manlief en schoonvader geverfd te worden... Helaas moeten de kozijnen dan nog lichtjes opgeschuurd worden dus zal wel weer alles onder het stof zitten..... pffffffff vandaar dat ik manlief achter de veren aan zit ermee op te schieten want als hij dat poetst met alle goede bedoelingen is dat echt voor het oog en met de Franse slag....

17. Wendie1979

Wendie1979 Actief lid

28 jan 2009
    187
    0
    0
    Bedankt voor de pampers tip! Direct besteld, worden morgen al gebracht en inderdaad zonder verzendkosten!!! Dat is nog eens profiteren. Ik ben goed bezig vandaag, eerste verlofdag dat ik lekker helemaal voor mezelf heb en ik dacht nu het nog kan moet ik het er van nemen ook. Lekker op pad geweest vanmorgen shoppen (tja al koop je niet veel want kleding daar wachten we maar even mee) wel een mooie nieuwe portomonee gekocht. Daarna een paar uurtjes lekker gezeten met de Viva Mama en een lekker broodje geitenkaas met honing!

Vanmiddag nog even bij prenatal en Intratuin wezen kijken en ook daar weer vanalles gekocht natuurlijk.

@ Naomi, fijn te horen dat toch alles goed is en fijn dat je toch niet tot dinsdag hoefde te wachten. Jammer alleen dat een VK dit soort uitspraken kan doen en er dus eigenlijk finaal naast zit. Zelf heb ik dat deze zwangerschap ook twee keer gehad voor vervangster op de praktijk. 1e keer zag ze op haar (nogals oudbollig) echo apparaat geen hartje en kon ze die niet vinden met de doptone, direct door naar het ziekenhuis en hop.....daar was de kleine man duidelijk in beeld! 2e keer belde ze me op dat mijn bloeduitslagen niet goed waren, ik moest niet schrikken want ik had geen SOA of HIV :$ zei ze nog....maar ik had anti stoffen en ze wist niet wat het was, ze ging het nog even uitzoeken (leuk dat wij op vrijdagavond half zeven!) Ik helemaal in de stress, zaterdag toch maar zelf contact opgenomen en de andere vk (met veel meer ervaring) kon mij direct geruststellen ik had inderdaad antistoffen maar daar was niets mee aan de hand en die stoffen waren het gevolg van mijn bloedtransfusie bij de vorige bevalling.

Direct aangegeven dat ik haar niet meer wilde tijdens de controles, gelukkig is ze inmiddels ook weg.

Nou ja dat was weer even wat geklaag.
    Fijn weekend allemaal!
    Groetjes

18. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
    Juultje, wat een verhaal zeg. Ik geloof normaal ook niet in dat soort dingen, maar ben benieuwd of je er baat bij blijkt te hebben!

Moesch, thanks voor de tip. Heb gelijk even luiers besteld (had ze nog niet in huis). Heb 3 pakken maatje 1 besteld en 2 pakken maatje 2. Geen idee of dat ongeveer goed is :)

Ben erg druk geweest met werk afgelopen week dus geen tijd gehad om alles bij te lezen. Nog 2 weken werken en dan gaat mijn verlof ook in!

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @chelleke thanks voor de update
    @juultje ja ik had het gezien dat de dames van de andere maanden.. wat een stelletje kletstantes :D:D, enne ik ben daar echt te nuchter voor eigenlijk, maar ieder zijn ding...
    @ moech bedankt voor de tip!!

20. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    moontje, oje..is eefje er erg ziek van?

Troela, geniet er van!
    Fijn trouwens dat jullie kindje met het hoofdje naar beneden ligt, al kan ie natuurlijk nog draaien.

fidel, jij dus ook leuk gehad op de 9-maandenbeurs/ nog leuke/handige dingen gekocht?

moesch, bedankt voor de tip!

Juultje, ja, voel mi vandaag iid beter..en ja, douchen helpt er echt bij.
    wat een appart verhaal van die mevrouw, zeg! hpopelijk helpt het echt!

Wendie, lekker dagje dus gehad. Fijn, geniet ervan!

Deel Deze Pagina