pfff meiden, ik baal echt zo, me hoofd zit zo vol met snot, kan gewoon niet door me neus ademen, en das echt heel vermoeiend. heb vicks om te smeren, vicks inhalator, zoutoplossing voor me neus... Ben er zooo klaar mee, jullie zullen wel denken joh maak je niet druk beetje verkouden, maar ow ow ow via je mond ademen wordt heel vermoeiend en krijg ook erg last van me keel.....bah!! Eno neomi ook niet lekker, last van de oren, dus zal een lekkere nacht worden weer... juultje jee wat een verhaal zeg, vind t ook altijd moelijk of je zulke dingen moet geloven, maar ja je zegt zelf dat je van alles voelde...misschien brutale vraag hoor, maar wat betaal je hier nou voor? verder weet ik t al niet meer sorryyy
Hier ook druk en weinig tijd gehad om alles bij te lezen. Fidel: leuk dat je naar de 9 maandenbeurs bent geweest. Ik ben er 3 jaar geleden geweest toch leuk om keertje naartoe te zijn geweest. Juultje: wat een verhaal zelf geloof ik daar niet zo in. Fijn dat je kleintje nog steeds veilig warm bij je binnen zit moesch: bedankt voor de tip moon: beterschap voor je kleine meid troela: geniet lekker van je paar dagen er tussen uit. Ik ben afgelopen week ook nog grieperig geweest. Gelukkig voel ik me nu wel iets beter. Ik moet nog 2 weken werken (6 dgn) dus tel wel een beetje af nu. Fijne avond/weekend allemaal!!
Ik heb er meer last van dan Eef, heb haar in een zemelen bad gezet en spul er voor gehaald. Ze krabt er niet echt aan, heeft alleen niet zo'n honger al gaan de K3 verassingseieren er wel in Ze heeft er een bij haar schaamlapje, zo zielig.. Ach jaaa, verwen haar maar een beetje.. daar ben je een moeder voor..
moontje: jee balen zeg! Kan dan ook nog kwaad dan voor jou zwangerschap? hIER VANDAAG NAAR DE BEURS GEWEEST...oeps sorry gtrote letters. Lekker flink gekocht en gratis spul gehaald. Savonds nog het gordijntje voor de babykamer opgehaald en die is nu helemaal af
Goede morgen! Even ego hoor . Gisteren weer een dagje gewerkt en ik was echt helemaal gesloopt. Ontzettende pijn in mijn buik en kon amper op mijn benen staan. Volgende week nog maar 3 dagen werken en dan mag ik ook met verlof! Kijk er nu al zo naar uit!!! Merk dat het werken nu wel erg zwaar wordt. Maar goed, nog ff doorzetten. De arretjescake was goed gelukt, de volgende keer alleen iets meer boter erin. Vandaag moet Jeroen even 2 uurtjes werken en misschien gaan we daarna even de stad in. Ben die spijkerbroeken zat en de banden komen tot de helft van mijn buik. Dat zit nu precies op de plek waar het nu zeer doet. Dus even kijken of ik een legging ofzo kan vinden met een mooie tuniek ofzo erop. In ieder geval iets los en makkelijks waar ik de laatste weken goed mee door kan gaan. O ja! En een vriendin van ons belde gisteren op dat zij zwanger is van een meisje!!! Zij is nu ongeveer 20 weken zwanger. Echt super leuk!!
Ano, beetje ziekenboeg bij jullie dus. Wel een beetje kunnen slapen? Vruchtje, jij dus ook aftellen wb werk...lekker! Moontje, hoe was de controle? Gelukkig heeft Eefje er niet zoveel last van! Vriendlief, vond je de beurs leuk? Ankje, je bent gewoon helemaal klaar met werken he? Kan me het voorstellen..vind het soms thuis al zwaar met mn buik enz. Leuk,nog een meisje in de vriendenkring bij jullie! Hier, optijd wakker. Heb "last" van de bewegingen in mn buik, maakt het erg benauwd. Merk ook dat ik echt naar het einde van mn zwangerschap toeleef. Echt zo nieuwsgierig ook naar dit kindje! Langzaam begint de nesteldrang ook een beetje te komen. Vandaag geen plannen, wil alleen ff naar de kruidvat, luiers en babytas halen.
mogguh! Nacht ging redelijk, en nu zo sochtends is me hoofd iets minder vol, maar voeld mee keel als een boomstronk. en straks tegen 12en veranderd t weer, pffff volgens mij gaan me bijholtes ook zeer doen... Neomi is 1 keer wakker geweest om even te knuffelen dus dat viel mee. Wel heeft ze nu al 39.8!Zouden vandaag visite krijgen maar weet niet of t slim is..... vrienlief fotoossss ankje fijne dag!!! mama2012 ja gaat nu steeds spannender worden he, ik wordt ook steeds nieuwschieriger!
Vervelend hoor, dat grieperige..en zielig voor Neomi, nu al hoge koorts...maar even goed in de gaten houden! Sterkte vandaag!
ahh Ano, gelukkig redelijk geslapen vanacht!! Arme Neomi, Beterschap hoor voor jullie beide, want jij hebt het zo te horen ook goed te pakken! 2012mama, het einde is echt in zicht nu he!! Wat mij bezighoud daarin is dat het binnen 3 weken al zover kan zijn,, maar het het misschien ook nog wel veel langer duurt. Daar wordt ik zenuwachtig van hihi! Ankje, snap dat je helemaal klaar bent met werken. Nog 3 daagjes meidd!! En doe het gewoon lekker deze dagen wat rustiger aan En waar ga je kijken voor leuk tuniekje?? Ik baal ook dat ik nog steeds niet echt iets ehb gevonden, heb er wel maar ga zelf nog maar eens naar de HM denk ik.. Je hebt daar ook van die rokjes voor 5 euro en die kan ik nog steeds prima aan en makkelijk te combineren! Vriendief, FOTOOOOOOOO??? HIer de babykamer ook wel ver af, moet alleen nog gordijnen/rolgordijntje kopen. En wil nog wat leuks aan de muur want die is nog zo kaal maar weet niet goed wat Zijn aan het kijken voor een leuke muursticker maar houd ook niet van dat te drukke Vandaag ff op pad voor de suikerbonen en verder lekker rustig dagje denk ik zo
de luiers die ik gister ook via wehkamp heb besteld zijn net bezorgd!! moet alleen op maat 2 2 weken wachten. bedankt meiden, ja voel me echt bahhh. Met neomi gaat het tot op heden nog prima gelukkig, weinig te merken nog, hopelijk blijft het zo
Goeie morgen. Even ego hoor... voor het eerst sinds nachten weer eens goed geslapen.... om half 2 de laatste keer naar de wc en daarna om 09:00u pas wakker geworden van de wekker...... wat een luxe... Dadelijk even lekker de keuken en de badkamer soppen samen met manlief en de rest van de dag de beentjes om hoog. Vanmiddag komt mijn moeder gezellig om de gordijnen om te naaien dus ik krijg de dag wel om... Iedereeneen hele fijne zaterdag gewenst. @ Moontje: beterschap met de kleine Eef. @ Ano: jij ook beterschap met je zelf en Neomi... hoop dat je snel opknapt want je sukkelt echt al lang he??? @ Sab: mocht je nu geen suikerbonen vinden moet je eens kijken op Suiker & Zo of Geboortebedankjes Webwinkel: vandaag besteld morgen in huis. ik heb daar alles voor de bedankjes besteld en had ze binnen 24 uur in huis.... gewoon een idee... @ Vriendlief: idd fotooooooooooooooooo
Aangezien Jonna al om 5 uur wakker was, proberen we haar straks om 11 uur even in bed te leggen. Dan gaan we s middags even naar de stad toe. Tis ook heerlijk weer!! Ik ben er vanochtend uit geweest, dus kan ook wel even slaap gebruiken. Wacht even tot Jeroen thuis is en dan duik ik even lekker mijn bedje in. 2012mama Vervelend wakker worden als die kleine zo druk is in de buik he? Hier ook zon druktemaker s nachts. Ze weet ook goed mijn blaas te vinden. Nesteldrang begint hier ook langzaam te komen. Ga vandaag ook wat dingen halen in de stad voor die kleine meid. Zo leuk!!! Sab H&M is een goeie van jou zeg! Daar ga ik ook even kijken. Thx voor de tip. Ik ga idd de komende week ook rustiger aan doen. Hopelijk is diegene die ik in moet werken weer beter en dan kan is zo ie zo wat minder doen. Hij moet het toch leren hahahahaa. Bij de Ikea hebben ze trouwens erg leuke muurstickers. Ook kun je bij de Kwantum kijken. Ze liggen daar bij het behang. Succes!
Staan leuke doopsuikers op die website's chelleke Ik ga eerst ff bij een winkel hier in Belgie kijken speciaal voor suikerbonen, vriend is nogal kritsch en het moeten de Belgische zijn (mannen haha) Eerst wilde ik ze niet zelf maken maar het begint toch wel te kriebelen hihi. Ankje, Ik zal nog eens kijken bij Ikea/kwamtum, vorige keer zag ik er niet zoveel en degene die ik mooi vond zijn meisjesachtig, athans die in de winkels... moet zeggen dat er wel errug leuke webshops van zijn maar zie graag iets in het echt Oww die dingetjes trouwens van HM die ik bedoelde zijn echt zo van die strechrokjes die lijken op buikbanden hahaha. Maar ik vind ze lekker zitten (draag ze wel onder me buik)
Ano, fijn dat er bij Neomi nog weinig te merken is. Chelleke, fijn he, even een nachtje goed slapen! Geniet van je dagje vandaag! Ankje, Jonna was dus weer vroeg wakker Hopelijk slaapt ze straks nog even, dan kan jij idd ook. Ik wilde net ook al de stad in, maar Finn is ook wat moe. Zit nu tv te kijken, zo broodje en dan slapen en dan vanmiddag nog maar even denk ik.. En ach, als het vandaag niet word dan maandag... Sab, komt je vriend uit Belgie? Ben benieuwd of je wat kan vinden
hier net 2e CTG gehad en was helemaal prima! te horen gekregen dat ik voorlopig even onder controle blijf bij de gyn. volgende week donderdag weer dopplermeting en controle gyn en de week daarop doppermeting, groeiecho en controle gyn vind het wel een fijn gevoel dat ze de kleine zo goed in de gaten houden! moet het wel rustiger aan gaan doen zeiden ze, zodat de baby zoveel mogelijk kan groeien. anders wordt de kans op dysmatuur vrij groot en dan volgt er nog een zkh periode en dat willen we niet zo nu lekker naar de stad (in de rolstoel hoor dus ik doe rustig aan hihi)
Hello ladies, Amaai jullie zijn drukke kletstantes hihi Ik heb altijd een hele hoop leeswerk. Wel gezellig hoor! De nesteldrang heeft hier ook in volle hevigheid toegeslagen! Man man man... mijn ventje wordt er gek van denk ik al zegt hij dat niet letterlijk. Als iemand ons vraagt of het kamertje af is zegt hij meteen JA! en ik volmondig NEE! Ons kleintje kan nog niet slapen! Dan is het toch nog niet af? Nou ja komt wel goed hoor... straks dekentje halen dan ga ik alles wassen en dan zal hij wel snel wel kunnen slapen. En dan nog de badspulletjes enzo halen... nee we zijn echt nog niet klaar En dat lucht toch wel op! Anyway... kamertje ziet er wel al heeeel leuk uit hoor. Heeft mijn mannetje heel goed gedaan Vandaag heb ik een enorme emo-dag... zou de hele tijd kunnen huilen. Ik dacht neem mij een douche om het letterlijk van me af te spoelen... stond ik te janken onder het douchen... dusss.... achja hormoontjes he... gaat wel weer over Heb nog niet veel zo'n dagen gehad dus mag echt niet klagen. Maar bij deze heb ik het wel even met jullie gedeeld. Ik zag ook suikerbonen en geboorte bedankjes langskomen. Ik ben die zelf aan't maken. Ook de Belgische... tja... ik moest en zou die hebben. Maar wel veel werk. Ik ga er vanavond en/of morgen weer vollop mee verder. Ik heb ze trouwens gekocht in het Ava center. AVA - Alles om het te maken Ze zijn afgestemd op het geboortekaartje. We zijn heel tevreden met het resultaat. Als ze af zijn zal ik wel wat fototjes met jullie delen. Ben er wel trots op eigenlijk En zoals meerdere van jullie gaan wij straks ff de stad in. Ons favo koffie tentje had vrij door carnaval en sinds gisteren zijn ze weer open. Ik moet en ik zal een Latte Macchiato gaan drinken Dames tot later
@nesteldrang manlief heeft het nu meer ik dan ik. Hij staat nu braaf te timmeren en te boren in de kinderkamer. @klaag Herkenbaar. Vandaag boodschappen gedaan en het was me eigenlijk te zwaar. @hoera Jeeee. Werkgever heeft door dat ze fout zaten met 90%-salaris. Gistermiddag de bevestiging gekregen, dat ik recht heb op 100% vastgestelde dagloon. Ze versturen maandag de brief. Ben alleen erg op mijn hoede. Ben bang dat ze nog iets verzinnen om minder uit te keren.
Hey meiden, Beurs was leuk! Ook die pampers verteld en laat ze lekker bezorgen! Komt het pakje vandaag Wt denk je zitten er doekjes in........ Sta wel sticker op met luiers....kan ik er weer achteraan grrrrr moestop maat 2 ook 2weken wachten! Maarja nu usook op maa 1want die doekjes moet ik niet! Foto kamertje... Ik zal er van de week ff 1 maken....heb totaal geen fut en ben oer chageijnig! Jan wou ook niet echtvslapen vandaag en is ook beetje ziekjes dus heb hem er zojuist maar op gegooid.....hij slaapt wel nu gelukkig! Mm1981 fijn dat je werkgever zijn fout inziet! Hopelijk verzinnen ze niks nieuws! Linc ben heel benieuwd naar de eigen gemaakte suikertjes! Naomi gelukkig was alles goed! Hopelijk blijft ze nog ff lekker zitten! Rustig aan doen hoor! Ankje hier vind ik zwangerschapsbroeken zo ie zo niks! Heb er 2in maat 38 en bij de buik zit ie perfect alleen denkt de broek dat er bin mijn benen ook een baby groeit ofzo....dus daar flubbert het heel erg! Heb veel liever een legging aan met tuniek of zon lang shirt watover hè kont valt met een leuk bolerotje! Dames excuses voor mijn typfouten...zit op iPad typt niet heel geweldig en verzint soms zelf woorden
Naomi, super dat alles goed was! En fijn dat je even onder controle blijft bij de gyn. Alles voor jullie kleine meisje. LinC, die emodag herken ik wel hoor. Ik had het vandaag ook..zat er even doorheen..voel me nu wel weer wat beter. jij dan? Mm1981, fijn dat je werkgever erachter is gekomen dat hij fout zit. Hoef je je daar niet meer druk om te maken. Wel vervelend dat je zo op je hoede moet zijn. Schiet de babykamer al lekker op? Vriendlief, fijn dat de beurs leuk was. En wat een gedoe met de pampers, moet je toch nog wachten... Hier vandaag een beetje een rotdag. Ben een beetje klaar met het thuiszitten..nouja, soms. alleen merk ik dat ik ook minder makkelijk het huis uitga met Finn en die dikke buik, dus baal daar wat van. Verder is mn buik erg gevoelig, en dat maakt het niet makkelijker. Finn was wel lekker vrolijk vandaag..gezellig! Hij wilde niet slapen tussen de middag en dus heb ik hem wakker gelaten, maar net was hij even achter de computer diego aan het kijken, en viel hij in slaap. Dus ligt ie zonder eten op bed...hij was helemaal op... Wij vanavond een lekker bank-hang avondje..heerlijk. Ga niet zo laat op bed, ben ook best moe!
Naomi: fijn dat je voorlopig zou goed in de gaten wordt gehouden. En probeer inderdaad rustig aan te doen voor zo ver dat kan met je kleintje die ook rondloopt en aandacht wilt. ankje: wow wat vroeg zeg 5 uur. Ik hoorde onze kleine man om 6 uur en ik vond dat al erg vroeg. Weten te rekken tot 7 uur toen was het een mooie tijd om eruit te gaan 2012mama: schattig dat je zoontje achter de tv in slaap viel. Soms willen ze niet slapen, maar hebben ze het toch nodig. Ach zo is ook prima toch! Ik ga ook lekker op tijd mijn bedje opzoeken aangezien onze Finn ook vroeg wakker worden fase heeft. Chelleke: lekker dat je zo'n goede nacht hebt kunnen maken. Luiers: hier ook via wehkamp besteld scheelt toch!! Vandaag is de babykamer eindelijk af gekomen phoe wat een project was dat. Alleen nu nog wat accessoires ophangen, dat gaan we morgen doen. Lekker idee hoor dat het klaar is. Nu alleen nog alle kleertjes wassen. Fijne avond allemaal!!