April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Het is rustig hier geweest zeg :)
    Ik heb me laptop maar even aangezet, kan niet slapen en spookt vanalles door me hoofd..

Naomi, fijn dat de CTG goed was!! Heb je nog goed geshopt gistermiiddag?

Ankje, jij nog geslaagd met winkelen?? Ben benieuwd :)

2012mama, wij wonen idd in Belgie en vriend is een rasechte :p
    Wel maar net over de grens hoor, beval ook in Nederland :)
    Dikke knuffel voor je trouwens, hopelijk voel je je morgen weer wat beter..
    Ik kan me wel een beetje in je vinden, ben het ''thuiszitten'' ook beu maar vooral dat er bijna tot niets uit me handen komt.

MM1981, wat fijn dat je werkgever erachter is dat hij fout is!! Niet verkeerd!

Linc, ben erg benieuwd naar je suikerbonen!!!

Luiers wehkamp; Ik heb ze ook besteld! 4 pakken in maat 1 (zijn al binnen) en 2 pakken maatje 2 (die komen over 2 weken).
    Kan maar alvast wat in huis hebben toch!

Heb echt geweldige suikerbonen gevonden en staan al voor een groot deel in elkaar :D Ben er ook echt trots op hihi!
    Als ze klaar zijn zal ik kijken om een foto te maken!! Moet alleen zien dat ik de naam weg kan shoppen :p

Ik ga hier nu nog een beetje verder sukkelen, hopelijk zometeen nog wat slapen.. Beter maak ik me niet zo druk om dingen maarja.. makkelijker gezegt dan gedaan.

2. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Goedemorgen!

Sab, heb je nog een beetje kunnen slapen? Denk dat dat drukmaken er gewoon een beetje bijhoort hoor!

Hier idd ook dat gevoel dat er niets uit mijn handen komt. Wil heel graag, maar heb er gewoon geen energie meer voor en voel me dan weer schuldig...irritant gevoel dus.

Vanochtend hier een rustig ochtendje, beetje in huis rommelen. Vanmiddag een verjaardag, even lekker eruit dus!
    Fijne dag allemaal!

3. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Goeie morgen.
    Hier ook een rustig dag je vandaag...
    Dadelijk even de auto poetsen van binnen en de badkamer ( was ik gisteren niet meer aan toe gekomen) en de rest van de dag lekker niksen... Vanmiddag komen schoonouders op bezoek en morgenvroeg ga ik lekker theeleuten bij een vriendin..... nu al zin in...
    Hier vandaag 35 weken pffffff over 14 dgn mag ze komen...... :)

Iedereen een fijne dag

@ Sab: ben ook benieuwd naar je suikerbonen...
    @ Vriendlief: Jan nog goed geslapen vannacht?? Voel jij je ook weer wat beter??
    @ 2012mamma: Ik zal je wat van mijn energie doorsturen... ik wordt er zelf gek van dat ik gewoon totaal niet rustig kan zitten en kan gaan niksen..... Ben de hele dag op zoek om wat te doen

4. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Zoo ik kom vanmiddag even reageren hier hoor, maar kom even zwaaien. gaan zo naar het zwembad, eindelijk weer wat lichaamsbeweging! ik irriteer me vandaag wel mateloos aan manlief. zouden het hormonen zijn of het feit dat we nu al weken op elkaars lip zitten? pffffff

5. LinC

LinC Actief lid

30 jul 2011
    124
    0
    0
    Administratief medewerkter
    Limburg
    Hey dames,

Voor iedereen een hele fijne zondag! :D

Mijn emo dag van gisteren is even plots gestopt als hij gekomen is. Wel pas rond 20u 's avonds gestopt. Was op slag een ander mens. Raar is dat toch! Je weet dat het van de hormonen is en toch lukt het me dan niet om me daarover heen te zetten. Nu ben ik weer mijn blije zelf, heerlijk! haha

Volgens mij is ons kleintje aan't zakken. Ik voel hem heel erg laag. Soms heb ik van die irritante steken bij mijn schaambeen... niet echt pijn... maar plezant is anders.

Ik heb een vraagje aan jullie:
    Welke verzorgingsproducten kopen jullie voor je kleintje en welk merk? Waar zijn jullie tevreden over? Ik ken daar dus echt NIKS van :(

- luierdoekjes... welke gebruiken jullie? Ik heb nu een pakje van pampers - sensitive
    - heb je ook aparte gezichtdoekjes nodig? welke dan?
    - babyolie of babylotion? of allebei? merk?
    - talkpoeder
    - zinkzalf... ik heb gehoord dat sudocrem abosoluut de beste is... die ga ik dan aanschaffen... is zowat het enige wat ik dan wel zeker weet ;)|
    - heb al speciale oorstokjes in huis gehaald...gewoon die van Hema, neem aan dat die wel goed zijn.
    - shampoo en zeep heb ik dan van Zwitsal... die zitten bij het thermobadje... gebruiken jullie iets anders? zoja wat?
    - ohja... en ik gebruik Mustella voor op de haartjes :) dat ruikt zoooo lekker!

Heb je nog iets nodig? Heb ik iets over het hoofd gezien? Ik vind het erg dat ik dit zo moeilijk vind... :(

Vandaag ga ik beginnen met het wassen van de babykleertjes :D Leuk!

Tot straks dames...

6. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Chelleke, ja graag wat energie van jou! Geniet lekker van je zondagje vandaag!

Juultje, lekker, even zwemmen. Had ik gisteren ook zin in. Maar vriendlief wilde niet, en zag het niet zitten om alleen met Finn te gaan.
    Hier ook wel af en toe irritatie hoor...denk ook de hormonen. Ik merk dat ik steeds meer met de bevalling bezig ben en dat hij nog alle tijd heeft...dat irriteert me dan!

LinC, hier verzorgingsproducten van de Etos. Heb ik bij Finn gekozen om de kleur en prijs (groene kamer, groene flesjes :))
    Het beviel zo goed dat ik dit keer weer daarvoor gekozen heb.
    Heb alleen nu veel minder. Geloof alleen zeepvrije wasgel, shampoo en olie.
    Luierdoekjes vaak van de aldi. Vind het ideaal dat je dat pakje kan afsluiten.
    Verder hier ook sudocreme, en ja heb ook wattenstaafjes maar bij Finn nooit gebruikt eigenlijk.
    Veel plezier met het wassen en bezig zijn met de babyspullen/kleertjes!

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @irriteren: valt hier gelukkig wel mee, zo af en toe maar daar heb ik altijd last van gehad:p

@vezorgingsproducten: het meeste is van zwitsal wat ik heb, heb vorige keer heeeel veel gehad en gebruik het nu nog..... heb na een jaar nog niets bij hoeven te kopen:p ik heb zeeprvrije wasgel, badschuim, shampoo, haarlotion, olie, creme uhmmm dat was het we denk ik van de zwitsallijn. heb verder c1000 shampoo en wasgel, natusan voor in het badje en een kruidvat fles met bodylotion extra sensitive. allemaal gekregen ;)
    voor de billen gebruik ik alleen sudocreme, werkt geweldig en smeert makkelijk uit! zinkzalf is veel stugger vind ik.
    billendoekjes is erg wisselend maar meestal zwitsal, ik kijk een beetje wat in de aanbieding is. alleen die van kruidvat gebruik ik niet die vind ik stinken haha.
    doekjes voor het gezichtje heb je nog niet nodig hoor als ze zo klein zijn, als ze gaan beginnen met fruit en groente hapjes is het wel handig maar anders gebruik je ze toch eigenlijk niet.
    wattenstaafjes heb ik ook en hier worden ze wel gebruikt, isabel heeft namelijk snel van die vieze stukken oorsmeer brrrrr vind dat zo smerig!!
    borstel en nagelschaartje is wel handig om te hebben en vergeet de vitamine D en K niet!!!! die kun je allebei apart kopen of een combi, ik vind zelf de combi makkelijker. talkpoeder heb ik hier nooit gehad.

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    mogguh

Zo opzich goeie nacht gehad, Neomi had vanmorgen geen koorts, maar sinds een uur of 10-11 erg hangerig, huilen om alles...Begint me nu ook steeds meer opt e vallen dat ze niks wil eten.
    En qua drinken alleen melk of yogi ui haar fles verder ook niet..maar even in de gaten houden!
    Bij mij is het snot ietsje minder, alleen denk ik dat ik een bijholteontsteking heb.
    Nog nooit gehad, maar onder me linkeroog doet het zeer, en mijn hoofd ook af en toe, en me kaak.
    Nou ja hoop dat het snel vanzelf weggaat, en anders maar de ha....

Linc, ik heb alles van zwitsal, gewoon omdat ik het het lekkerste vind ruiken haha.
    Wat nog handig is, is vaseline, zeker voor de eerste dagen om op de billetjes te smeren als ze die zwarte ontlasting hebben.
    Die plakt namelijk heel erg, maar als je er bij iedere luier verwisseling wat vaseline opdoet, krijg je het een stuk makkelijk schoon.
    Heb je ook zo'n neuspompje?vond ik erg makkelijk, heb je de eerste dagen weken dacht ik niet nodig hoor, maar als ze dan last hebben van veel snot ofzo kun je het er zo even uitzuigen.

juultje haha tja kan allebei he, nou hopelijk heeft het zwemmen jullie goed gedaan!

9. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Opzich wel grappig dat de meningen erg verdeeld zijn:)

Hier vind ik dat neuspompje bijvoorbeeld echt een on-ding...je moet dus ook een beetje zelf ontdekken wat je handig vind en wat niet..

10. LinC

LinC Actief lid

30 jul 2011
    124
    0
    0
    Administratief medewerkter
    Limburg
    Ok, hier kan ik wat mee :) Thnx dames.
    Ik was zelf ook al aan het kijken naar de spulletjes van Zwitsal óf van Etos.
    Zo'n neuspompje heb ik ook al... lijkt me wel goed om in huis te hebben voor als het nodig zou zijn. Die vaseline vind ik ook wel een goeie tip!

Vitamine D en Vitamine K... kun je dat gewoon in het flesje bij de melk doen?
    Beide vitamines heb ik nu ook in huis voor mezelf (heb flink wat tekorten) als ons kleintje alles aan het inpikken is vind ik het prima. Als hij maar geen tekorten heeft. :)

Maar dus eigenlijk is het voor iedereen heel persoonlijk. Denk dat ik maar gewoon wat koop en dan wel zie hoe ik het vind. ;)

Dat van met de bevalling bezig zijn is bij mij ook zo. Voor mijn gevoel moet ik nog zoveel... en Fredje denkt dat we alles al klaar hebben... zo raar :cool:

Zo, ga afsluiten, ze komen zo ons boxmatrasje halen dat toch net te groot is voor onze box :( ... heb het verkocht via marktplaats, wel maar voor 25 euro. Maar beter dat er nog voor terug krijgen dan helemaal niks he! Dussss...

Later ladies, ik ga zo nog ff met mijn ventje de stad. Tis koopzondag hier :D

11. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    LinC, fijne middag..ff lekker de stad in!
    En inderdaad fijn dat je er toch nog iets voor krijgt...

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haha zeker grappig..

Als Neomi wel ens erg veel snot had wat ik er niet op een andere manier uit kon krijgen, vond ik dat pompje wel handig.

vitamine d en k???dat heb ik nou niet gehad vorige keer?of is dat voor je baby?die hoeven toch helemaal geen extra vit-d?dat zit toch allemaal in de voeding??ja tenzij je misschien borstvoeding gaat geven??

pfff manlief is in brabant een bankje ophalen voor de tuin, vond m wel leuk en hij was maar 20eur.
    Ik dacht alleen een uurtje rijden, maar blijkt 1,5 te zijn, oftewel, hij rijd 3 uur voor een bankje van 20eur haha.
    Dus omdatr ik me een beetje lullig voelde, ben ik net even in de tuin gaan graven...dom he!Maja hij is niet helemaal lekker, en voor volgende week moet er nog een boomstronk worden uigegraven, dus net de tegels eromheem opgelicht en een kwaartiertje staan graven...vraag me af of dat nou zo slim was met die geirriteerde bijholtes....

nou ja nu nog ff snel liggen dan maar voor neomi weer wakker wordt!!!

13. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hey allemaal!

gister pampers maatje 1 binnen gekregen.. maatje 2 worden over 2 weken geleverd!
    heb ook wat leuke piyama's besteld bij h&m online.. en 2 voedingsbeha's voor de 1e weken.. daarna koop ik leukere, deze zijn gewoon simpel hahah..
    t komt nu steeds dichter bij haha maar t gaat toch wel wat langzaam vind ik :p.. kan niet wachten tot de kleine geboren mag worden, ben zo benieuwd naar dr!

@linC.
    hier had ik bij mn zoontje alles van zwitsal.
    Nu ook zwitsal, maar heb alleen die wasgel gehaald van slaap zacht, shampoo, pot creme en badolie!
    ga wel nog van zwitsal de geurbuiltjes halen voor in de kast en commode en de washandjes en ff afwachten of ons meisje wel haren heeft bij de geboorte hahah, dan haal ik ook de haarlotion!

verder vond ik in het begin bepanthen zalf erg fijn.. ook tegen tepelkloven.. na een tijdje had ik weleda billenzalf tegen luieruitslag gehaald en daar ben ok zo tevreden over dat we dat ook voor de baby gaan gebruiken! talkpoeder heb ik nooit gebruikt.

Vitamine D en K idd bij borstvoeding en heb ook gelijk infacol tegen krampjes!

oorwatjes idd ook handig.. een neuspompje had ik wel aangeschaft maar nooit gebruikt :p

14. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Zo, en dan ga ik nu even een paar pagina's terug om op iedereen te gaan reageren ;) be prepared :p

@chelleke: ja, het zijn idd grote uitspraken. heb ook een keer een homeopaat over de vloer gehad die mijn klachten aanhoorde en toen vroeg of ik voor mijn ouders destijds wel gewenst was, omdat het erop leek dat ik in een ongewenste zwangerschap was geweest:$ pfff mijn ouders waren dolblij. ze hadden al 4 jongens en toen kwam er een meisje. maargoed dit is een heel ander verhaal natuurlijk. ik weet niet zo goed wat ik met dit geestenverhaal aan moet, maar voor de rest is het volgens mij wel goed geweest. mijn man heeft geen last meer van zijn maag en ik heb geen last meer van mijn rug. het vocht lijkt beter af te drijven.
    pfff je blijft ook echt volop bezig in huis he. bezig bijtje :D is het allemaal gelukt met de gordijntjes enzo? balen dat er alsnog geschilderd moet worden, maar das vast zo klaar toch?! wat fijn dat je gister zo lekker geslapen had!!! wat kun je je dan ineens fit voelen ook he? :D uit hier! pfff ik sta er echt versteld van hoe veel jij sopt. voel me nu echt een lui huismonster hahahahaha ik voer niks

@wendie: oeh leuk, prenatal en intratuin! leuke combi ook ;) lekker he, shoppen :D wat voor leuks heb je gekocht?

@maud: succes met de laatste 2 weken werken!! het einde is in zicht, fijn hoor!!!!

@2012mama: ja, apart he. ik hield er ook een heel vreemd gevoel aan over, maar het lijkt erop dat het toch heeft geholpen. (voor zo ver ik daar nu al uitspraak over kan doen). nog een paar weekjes meid, dan is het einde van je zwangerschap aangebroken. die nieuwsgierigheid herken ik :) ojee, nesteldrang.... lukt het je om er RUSTIG aan toe te geven of doe je alles tegelijk?

@anoniempjuh: gatverdamme meid, het wordt nu echt tijd dat je weer opknapt hoor! kun je niet iets van occilococcinum of hoe je dat ook schrijft nemen? ik denk heus niet dat je zeurt, verkouden zijn kan zoooooo vermoeiend zijn, blegh. dan kost gewoon ademhalen al zo veel energie dat je niks overhoudt om je dag door te komen.
    op je brutale vraag geen brutaal antwoord ;): 75 euro. normaalgesproken betaal je dat per persoon, maar ze matste ons vanwege onze financiele situatie. wel heel tof. in eerste instantie mochten we samen voor 100 euro, we dachten dat ze lid was van zo'n vereniging waardoor we het vergoed zouden krijgen van de verzekering, maar dat was dus niet zo. vandaar dat ze ons fikse korting heeft gegeven.
    ahhhww je dochtertje ook al zo ziek :( wat een ziekenboeg bij jullie. hoe gaat het vandaag met haar dan? en met jou? ah ik les verderop dat je en goede nacht hebt gehad. dat is fijn. maar nog steeds niet helemaal oke dus. beetje eng wel dat neomi niet goed drinkt. is wel heel erg belangrijk. misschien anders voor de zekerheid huisartsenpost even bellen??

@vruchtje: oeh jouw verlof is ook in zicht! lekker hoor!!! bagger dat je ziekjes was :( hopelijk blijft het weg nu! wel heul fijn dat het babykamertje nu af is :D

@vriendlief: zo jij bent zo enthousiast over de beurs dat je het in grote letters typt? ;) hihi leuke dingen gekocht?? vertel vertel

@ankje: aiii naar is dat als de broeken je zeer doen. is het de band die zeer doet of de rand van de broek zelf waar de knoop zit zeg maar? ik merk bijv. dat mijn buik nu steeds lager komt en dat de rand van de broek zelf, dus niet de steunband, mijn buik afknelt, vooral als ik zit. heb je nog leuke kleren kunnen vinden? t wordt nu steeds moeilijker he om kleding aan te trekken die nog prettig zit enzo...

@naomi: oooh meid wat fijn dat de ctg weer goed was!!! wat een opluchting! idd maar goed rustig aan doen zodat je kleintje jouw energie op kan snoepen en goed kan groeien!!

@linc: ahw emodagen zijn niet leuk :( maar soms is het ff niet anders. gewoon lekker alles bij elkaar janken, hoort erbij! gelukkig maar, dat je niet zo veel van zulke dagen hebt :D
    verzorgingsproducten: euh... ik heb gewoon zwitsal in huis. was ik mezelf ook al de hele zwangerschap mee, heeeerlijk spul! ik hoop dat de beeb ertegen kan! heb ook billendoekjes van zwitsal. en sudocrem voor de billetjes.

@mm1981: wat goed dat je werkgever de fout heeft toegegeven! hopelijk komt t nu gewoon op zn pootjes terecht :)

@sab: waar maak je je zo druk om dan meid? helpt t niet om het hier van je af te schrijven of met je vriend/man erover te praten?? sterkte meid. knuffel!

zo, he he einde bereikt! :p

15. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    hier dus vanmorgen gezwommen. zwager en neefje waren ook naar het zwembad (hij belde om te vragen of we ook kwamen). was wel gezellig. ik heb ook nog een kwartiertje baantjes getrokken, heerlijk. even wat negatieve energie eruit!! had ik echt even nodig! daarna naar het graf van ons nichtje geweest, bij thuiskomst gegeten en een filmpje erin gedrukt. RIO, zoooo leuk. over die papegaai! als je van animatiefilms houdt is dit een aanrader!

gisteren met manlief naar Zwolle geweest, winkelen. dat gaat toch niet meer zo makkelijk hoor hahaha moet om het hutsiemutsie gaan zitten. we zijn in totaal 3 uurtjes daar geweest, had daarna olifantenvoeten! helemaal opgezwollen!!! gisteravond nog een vriend op bezoek gehad, was gezellig :) stukje van de nieuwste show van Guido Weijers gekeken, GEWELDIG!!! zijn er hier nog meer cabaretliefhebbers? ben normaalgesproken helemaal weg van Jochem Myjer en Bert Visscher, maar een keer wat anders is ook leuk :D

bloeddrukmeter is vrijdag binnen gekomen. hou mn bloeddruk sindsdien regelmatig bij. als ik helemaal relaxt ben, zoals net tijdens de film, dan is mn bloeddruk 118/71. maar ik hoef maar wat te doen en dan schiet ie al omhoog naar 130/83 of nog hoger. geen idee wat normaal is :p

beebje is vandaag lekker druk. is me de hele dag al aan het vermaken met zijn gedraai en geschop :D als manlief zijn hoofd tegen mijn buik legt gaat de beeb tegen hem aan schoppen hihi
    vind t wel fijn om te merken dat ik er weer wat van kan genieten. voelde me echt een zombie afgelopen week. niks was goed. hoop dat t nu weer de goede kant op gaat :)

16. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Juul wat fijn dat je je beter voelt! Gelukkig kun je weer genieten van de dingentjes :) Die stomme hormonen ook!!
    Je bloeddruk is wel goed denk ik hoor :) al is veel hoger bij inspanning wel wat hoog maar niet te hoor!
    Ze raden altijd af zelf je bloeddruk te meten, omdat je jezelf er ''gek'' mee kan maken.
    Ow, en waar ik me druk om maak, ik en mijn vriend hebben samen een winkel en mijn broer werkt daar, loopt alleen niet zo soepel... Dus momenteel speelt er weer wat op maar is dan gelijk zo een familiekwestie.
    Kan het er wel met me vriend over hebben hoor maar daar is het niet mee opgelost.. voel me er altijd erg rot over en heb dus gewoon geen zin meer om er straks weer te moeten gaan werken.
    Ook heb ik het geluk de kleine straks mee te kunnen nemen erheen en krijgt hij daar ook een eigen plekje en ben gewoon een beetje benauwd hoe dat allemaal gaat lopen.. (wat als hij straks ook kids heeft etc. ook al is dat nu niet aan de orde..)

Ano staat je bankje al ??? :D
    Je bent wel druk geweest in de tuin zeg, let wel een beetje op jezelf he!

Linc, ik heb ook vanalles van zwitsal in huis gehaald en sudocreme.
    Moet je die vitamine eigenlijk echt in huis hebben trouwens??

Moesch, kan niet snel genoeg gaan he :p!!
    Het ene moment heb ik zoiets mag nu wel, andere moment nog lekker wat weekjes warm bij mama :)

Vanacht rond 5 uur weer geslapen tot een uur of 8. En vanmiddag ook nog een uurtje.
    Daarnet de geboortebedankjes afgemaakt zover kon, mis nog wat stickers die binnen moeten komen en ze hadden er hangertjes te weinig bijgedaan, maar is echt superleuk!! Nu rustig op de bank want kreeg wat harde buiken.
    En voor de makkelijkheid zometeen lekker frietjes bakken :)

17. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Overzicht van de suikerbonen :)
    Het is niet zo duidelijk.
    Het zijn glazenpotjes met daarin grijze en blauwe suikerbonen en zilveren parels, daaraan een lintje, naamkaarrtje en een hondje hanger.
    De andere zijn doosjes met touw, kaartje en ook een hondje, op de doosjes moeten nog stickers vanonder komen ook met het hondje :)
    Verder op de witte kist komt nog de naam van onze uk in grijze houten letters.

Zo en nu maar eens in bad denk ik, blijf last houden van harde buiken, doen geen zeer maar is vervelend..

18. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Hier gaat alles rustig. Begin ook aardig last van mijn banden te krijgen nu bij het lopen. ook veel harde buiken dan, of dat nou komt van mijn spierspanning (aanspannen van die M.Traversus) of van het lopen zelf.. geen idee. Gister wat steekjes onderin, mogelijk indalen ofzo? Heb vandaag veel naar de wc heen en weer gelopen om e plassen dus het lijkt er wel een beetje op.

Mooi die doopsuikers, ik ken de traditie niet maar het ziet er wel gezellig uit.

19. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Sab wat vervelend dat het stroef verloopt. nog veel vervelender dat het je zo bezighoudt en dat je er wakker van ligt :( is het wel iets wat opgelost kan worden, of blijft het doorgaan? heel veel succes ermee! wat fijn dat je je kleintje straks mee kunt nemen naar de winkel :) heb je dan wel de ruimte om naar hem toe te gaan en de nodige aandacht te geven of lukt dat niet altijd? lijkt me lastig om zo je werk en de zorg voor je kleintje te combineren...
    wat een supermooie bedankjes heb je gemaakt zeg, WOW! heel creabea :D
    vervelend dat je veel harde buiken hebt. hopelijk hebt het badderen!!

ai unox, vervelend dat je zo veel harde buiken hebt :( als je ook steken hebt dan lijkt het me inderdaad de indaling! en met veel plassen erbij... ja, denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat het je kleintje is die aan het zakken is!

20. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    over indalen gesproken... volgens mij is ons ukje ook weer wat gezakt. vandaag in het zwembad moest ik steeds naar de andere kant van het bad zwemmen om er met een trapje uit te kunnen. normaalgesproken til ik mezelf op aan de rand van het bad (in het minst diepe gedeelte), maar nu lukte het me dan niet om mijn been op de rand te zetten, omdat dat zeer deed in mijn liezen. t voelde ook alsof er iets in de weg zat. verder ook heel vaak plassen en met lopen een zwaar gevoel onderin en ook wat druk.... met opstaan van de bank heb ik het nu ook weer. best grappig, zo' n eerste zwangerschap waarbij alles nieuw is en je alles nog moet ontdekken :p

Deel Deze Pagina