JOEHOE !!!! ik heb verlof !!!! heerlijk @troela vervelend van je rug, misschien is roosvice lacto iets voor je om de ontlasting iets makkelijker te laten gaan... @ ankje ik wil ook graag een voorspelling doen... ik denk (hoop) dat onze beeb 2 april komt... Ik lees veel over het indalen, is bij mij volgens mij nog niet het geval, morgen naar de verloskundige, ben benieuwd of de beeb gedraaid is. Lag drie weken geleden nog met het hoofd omhoog... Fijne dag iedereen
Leuk 2012mama de dierentuin Veel plezier! Suikerbonen geef je idd aan je kraamvisite! Evan JEEEJ verlof!!! geniet ervan!! Hopelijk is je baby gedraait, ben benieuwd zeg! Hier paar weken geleden ook nog met hoofd naar boven, krijg daarom donderdag een echo.
@Fidel en Josephine, suc6 bij de controle @Sab, wow wat leuk die cadeautjes, maar wat ook een werk! Weet niet of het regiogebonden is maar hier (NH) nog nooit zoiets gekregen.. suc6 met de harde buiken. @Ankje, zeker vervelend J shopze! @Vruchtje, wat fijn dat het kamertje bijna helemaal af is. En rust en goed voelen zeker heel belangrijk! @Ano, doe je voorzichtig.. spitten in de tuin, bank in elkaar zetten.. Maar straks met zomerzonnetje er wel heerlijk op zitten! @Naomi, wow 3,5 uur, zeker lekker. Was ook heerlijk weer en wordt alleen maar beter! @Troela, wat vervelend van je rug maar wel herkenbaar. En ja als het boodschappen niet meer lukt, gewoon aan toegeven of iemand meevragen die alles pakt en tilt en de kar rijdt etc @Evan, heerlijk lekker genieten! Hier echt wel een baalweek achter de rug.. Vanaf vorige week maandag blaasontsteking en die is nog steeds niet over.. Continue plassen, drukkend gevoel, branderig, afscheiding, irritatie. Kuur antibiotica zit erop, straks maar weer bellen.. Door dit, harde buiken etc slaap ik giga slecht, wel vroeg maar vanaf 3 uur klaar wakker.. Afgelopen donderdag had ik echo en afspraak gyn. Echo best wel schrikken, wordt al geschat op 2953 (bij 34+2), was vorige echo 2100 bij 31+6.. Vruchtwater nog steeds niet afgenomen en zit in alle grafieken giga buiten de normaallijnen (30 cm en diepste poel 13 cm) Toen een uur is spanning gezeten (vriendlief kon helaas niet mee) voor een afspraak bij een hele onaardige gyn (man, 60) hij had geeneens mijn dossier, keek amper naar de echouitslagen, ging niet in op mijn vragen (die ik al bijna niet stelde zo overrompeld was ik) en met 5 min stond ik weer buiten.. bah mis mijn verloskundige..
Ano Fijn dat de verkoudheid al minder wordt. Wat vervelend is dat he. Ook hier ben ik opzoek naar zon plankje. Maar misschien dat we er zelf 1 maken. Ik heb de wagen van mijn collega over gekocht. sab Ja, maar ik weet niet wat ik zoek hahahaha. 2012mama De box mag altijd naar beneden hoor Heel veel plezier in de dierentuin!!! Evan Joehoe!!! Heerlijk al met verlof. Hier moet ik deze week nog 3 dagen werken en dan mag ik ook met verlof. Over het indalen nog geen zorgen maken hoor. Die kleine heeft nog alle tijd om in te dalen! Linnie Wat een eikel is die gyn zeg!! Ik zou gewoon nog een keertje bellen met de gyn (andere gyn) en dan vragen of je nog een keertje mag komen. Want de laatste keer had je veel vragen en ben je er ook niet gerust onder. En gewoon zeggen dat de gyn niet op je vragen in ging en je ook niet echt op je gemak stelde.
[FONT="]Afsprakenlijst April 2012 mamas[/FONT] 27-02-2012 [FONT="]Fidel2010[/FONT]: Controle vk - 13:30 Josephine76: controle vk - 9:00 28-02-2012 Naomi123: echo gyn Moontje2008: controle gyn 29-02-2012 JuultjeT: controle gyn - 09:00 Chelleke84: Controle vk - 12:00 01-03-2012 Tamtam78: Controle gyn [FONT="]Sab1988[/FONT]: Groei en liggingsecho [FONT="]Naomi123[/FONT]: Doppler - 09:30 [FONT="]Naomi123[/FONT]: Controle gyn - 09:45 [FONT="]05-03-2012[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT]: echo - 12:30 [FONT="]06-03-2012[/FONT] Linc:groei echo gyn - 14.45 MoesCH:controle vk [FONT="]Sab1988[/FONT]: controle vk [FONT="]Ankje[/FONT]: 2e groeiecho - 09:15 07-03-2012 [FONT="]Ankje[/FONT]: controle vk - 10:45 08-03-2012 MM1981: diabetescarrousel [FONT="]2012mama[/FONT]: Controle gyn - 9:20 [FONT="]Naomi123[/FONT]: Doppler & Groeiecho - 09:30 [FONT="]Naomi123[/FONT]: Controle gyn - 09:45 09-03-2012 Sjors22 - controle vk en gesprek bevalling - 15:00 12-03-2012 [FONT="]Fidel2010[/FONT]: Controle vk en bespreken bevallingsplan - 20:00 22-03-2012 [FONT="]2012mama[/FONT]: controle gyn - 10:00 [FONT="]05-04-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Preoperatief onderzoek 11:00[/FONT] [FONT="]Wanneer met verlof [/FONT] 17-02-2012 - [FONT="]Troela85[/FONT] (34 weken) 18-02-2012 - Chelleke84 (34 weken) 22-02-2012 - JuultjeT (34 weken) al volledig thuis 23-02-2012 - T[FONT="]amtam78 (34 weken) al volledig thuis[/FONT] 24-02-2012 - [FONT="]Evan[/FONT] (34 weken) 25-02-2012 - [FONT="]Unox[/FONT] (34 weken) 25-02-2012 - anoniempjuh (34 weken) 01-03-2012 - [FONT="]2012mama[/FONT] (34 weken) al volledig thuis 01-03-2012 - Linnie1984 (36 weken) 02-03-2012 - Sjors22 (36 weken) al volledig thuis 03-03-2012 - [FONT="]Ankje[/FONT] (34 weken) 05-03-2012 - Josephine76 05-03-2012 - Moontje2008 (35 weken) al volledig thuis 06-03-2012 - MM1981 (34 weken) al volledig thuis 23-03-2012 - [FONT="]MoesCH[/FONT] (36 weken) [FONT="]Uitslag groei echo's[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT] (29+0) - 1520 gr. MoesCH (30+5) - 1680gr. [FONT="]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr. [FONT="]Ankje[/FONT] (31+0) 1914 gr. [FONT="]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr. Chelleke84 (32+2) - 1980 gr. Josephine76 (32+4) - 2171 gr. [FONT="]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) 2250 gr. [FONT="]tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr. [FONT="]Linnie1984[/FONT] (34+2) - 2953 gr. [FONT="]Bevallingslijst april 2012 mamas[/FONT] [FONT="]29 maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, fv[/FONT] [FONT="]31 maart[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT], thuis, fv [FONT="]Naomi123[/FONT][FONT="], 2e kindje, thuis, bv (22-03-'12)[/FONT] [FONT="]1 april[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT] [FONT="]3 april[/FONT] [FONT="]JuultjeT[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv (27-03-'12)[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]4 april[/FONT] [FONT="]Tamtam78[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]5 april[/FONT] [FONT="]Unox[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Sab1988[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT] [FONT="]6 april[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]7 april[/FONT] [FONT="]Ons2wonder84[/FONT][FONT="], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]Evan[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12) [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv [FONT="]10 april[/FONT] [FONT="]Maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis [FONT="]11 april[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]12 april[/FONT] Linc[FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] Wendie1979, 2e kindje, ziekenhuis [FONT="]16 april[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]17 april[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12) [FONT="]18 april[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 2e kindje, thuis, bv[/FONT] [FONT="]21 april[/FONT] [FONT="]Moestra[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]25 april[/FONT] [FONT="]Vriendlief[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT], thuis, bv [FONT="]Hoeveel [/FONT][FONT="]jongens [/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisjes[/FONT][FONT="] worden er geboren? [/FONT] [FONT="]10 jongens[/FONT] [FONT="]9 meisjes[/FONT] [FONT="]5 verrassingen[/FONT]
@ Linnie: Wat vervelend dat je zo'n nare gyn had. Soms....ik zou ook gewoon nog een afspraak maken als je je er niet gerust op voelt. @ Ano: Bah verkouden daar kun je je zo lamlendig van voelen. @ 2012 mama: Veel plezier in de dierentuin Meiden met een afspraak succes @ Evan: Heerlijk ook verlof! geniet ervan. @ Sab: Fijn dat je beter geslapen hebt. @ Vitamines: Danian krijgt ook nog vitamine D en K heeft hij ook de eerste 3 maanden gehad. @ Verzorgingsproducten: De billendoekjes koop ik meestal in de aanbieding bij Kruidvat en die zijn van Zwitsal. Verder haal ik alles bij de Boni eigen merk Bambino bevalt ons prima en Sudocreme voor de billen. Hier een gezellig weekend gehad. Met manlief wezen wokken en naar de bios geweest was gezellig. Gisteren zijn mijn ouders met Danian naar de dierentuin in Emmen geweest, ze hebben een abonnement, dus dat is makkelijk. Van mijn ouders nog kleertjes voor de kleine gekregen zo lief. Had al een paar dagen last van hoofdpijn, maar het is nu weg(klopt af) Danian vanmorgen voor de laatste keer op maandag naar de opvang gebracht vanaf volgende week gaat hij alleen nog op vrijdag. Zie er best wel tegen op, want vind 3 dagen doordeweeks thuis met hem al pittig en dat worden er dus vier, maar goed zal wel goed komen.Gelukkig slaapt hij 's middags nog en kan hij zich zelf goed vermaken. We zijn ook uit de naam Werd ook wel tijd haha. Vanmorgen op de opvang kwamen ze met een naam en die vind mijn man ook leuk, dus zijn we klaar.
Jeej! Tamtam is uit de naam!! Werd tijd zeg! Hoorde trouwens dat het in April 30 graden wordt verwacht!! Hopelijk komt dat eind April en bevallen wij lekker op tijd.
Wij zijn wel uit de eerste maar nog niet uit de rest.. onze vaders hebben beide dezelfde naam, maar die naam combineert een beetje mal met de eerste naam. Of toch niet. Naja. *zucht* Ik begin flink vocht vast te houden. Beentjes omhoog, blijven bewegen en veel drinken dan maar. Gister uit ellende een paar sneakers gekocht omdat ik mijn eigenste sneakers vaak niet echt goed meer kan combineren met de kleding waar ik nu in 'woon'. Begin het zwanger zijn een beetje beu te raken helaas Maar goed, nog eventjes. Ik gok dat ons kindje op 7 april komt ipv 5 april. Evan; succes!
goedemorgen dames geloof dat we allemaal een beetje naar het eind toeleven he nog even volhouden haha. al mag ik hier nog steeds niet klagen... kom echt wel tot de ontdekking dat ik echt geen conditie meer heb bah bah bah, lange wandeling gister met de honden gemaakt, was blij dat we weer in huis waren... @box naar beneden halen, staat hier al een tijdje, kunnen de huisdieren er aan wennen ( en makkelijke dumpplek voor de was op te vouwen ) vanmiddag na de controle wil ik de wagen ophalen bij schoonouders, om de honden er aan te wennen, zeker omdat eentje nogal angstig is.. verder huisje weer aan kant maken, komend weekend jarig!!
Ja dat hoorde ik ook. Met de bevalling van Danian was het 30 graden, dus dat wil ik echt niet weer. @ Box: Die halen wij hier komend weekend naar beneden.
@ Unox pfff lastig he die naam.... wij zijn er ook nog steeds niet over uit... Vocht tja echt de laatste weken he ! voetjes lekker omhoog @Fildel wij zetten de box pas na mijn verjaardag over twee weken neer. wel goed dat je de beestjes er rustig aan laat wennen, voor hun ook een hele verandering. @ Ankje hihihi ik hoor het ook vanmorgen een tropische lente, hoop dat we dan indd allemaal al van die dikke buik af zijn, lijkt me nix op het eindje nog in de hitte te zitten. @ tamtam wat fijn dat je een naam hebt, wij zijn nog druk op zoek.. maar zijn er nu wel uit welk geboorte kaartje het wordt hehe Leuk met je ouders naar de dierentuin ! @ Linnie die man moet gewoon met pensioen !!!! Wat een nare vent, dit kan je er nou net niet bij hebben. Hoop dat alles snel weer beter wordt bij jou en het goed gaat met je kleintje. sterkte dikke knuff @ Sab ach jij ook in de spanning of de beeb al gedraaid is ! jammer ik geen extra echo... ik laat het je weten morgen... jij veel suc6 donderdag.
heeft toevallig iemand gisteren iemand oeps een zesling gezien? Net5 - Programma Home - Oeps! Een zesling heftig hoor!!
@linnie: vervelend zo een gyn @sab: leuke suikerbonen! hier heb ik komende weken de leukste gyn. die er is schijnbaar.... ken hem nog niet maar iedereen wilt hem zeggen mn ouders hihi. nu hopen dat ik hem ook aardig vind mn meisje is hier al de hele ochtend heerlijk zelf aan het spelen! alles in en uit laden en verplaatsen hihih. echt genieten! ga even samen met haar spelen.
Troela vervelend zeg die aambeien! ik raad je curanol zalf icm de tabletten aan! hopelijk worden ze snel minder.. en als je aandrang voelt moet je gelijk naar het toilet gaan anders word t er niet beter op meid! @2012 mama een beetje te makkelijk hahah vanuit je stoel shoppen.. je geeft zo veel sneller uit merk ik haha! voor de rest ben ik t ff kwijt.. hoe onthouden jullie alles na zoveel blz te moeten terug lezen haha.. ben echt een zeef hahah! hier gaat t redelijk goed.. wel veel last van mn bekken en zit dus voornamelijk binnen.. begin t nu wel zat te worden, vooral nu het niet meer zo koud is! las t idd dat in april 30 graden verwacht word... ik hoop t niet heb voor de eerste weken alleen maar kleertjes met lange mouwen enzo hahah en lijkt me ook vervelend bevallen met die hitte! verder hoef ik nog maar 2 weken te werken, 4 dagen dus en dan aansluitend vakantie en daarna verlof!!! eindelijk
aloá Zo net het meerijdplankje opgehaald, en hij ziet er echt als nieuw uit!!en voor maar 35eur, das 1 van de goedkoopste op mp en nog maar 5 min uit de buurt ook!!!Ik=er blij mee! Daarna boodschappen gedaan, neomi is erg lief vandaag gelukkig, heb denk ik echt al 20 knuffels gehad...heeeerlijk!!!! linnie jee meid wat een hork van een vent bah bah..Die zou ik ook echt niet meer willen dan. Snap niet dat iemand dit vak dan kiest, beetje medeleven mag best wel. Maar hoe nu verder dan? box:zondag is neomi jarig en vieren we het ook, daarna halen we de box naar beneden. We hebben er maar 2 plek voor en dat is op de plek waar nu Neomi haar bureautje staat en bankje met speelgoed, even kijken hoe we dat gaan doen dus... naam:grrrrr hier ook nog niet eruit. We blivjen steeds op 1 hangen die we al vanaf t begin hebben, en hij is ook leuk, maar had liever iets aparters eigenlijk...
ennuh van mij mag het 30gr worden hoor, heeeerlijk!!!!!ben de 5e uitgerekend dus als t eind april zomer is...lekkerrrr
box word hier denk ik met 37 weken pas opgezet. en naam zijn wij ook nog niet over uit.. toch wel moeilijk om een mooie maar toch aparte naam te vinden!
Evan, heerlijk! Geniet lekker van je verlof! Ben benieuwd of jullie kleine al is gedraaid! Hier ook een met hoofdje omhoog, en die van ons is nog niet gedraaid. Voel het hoofdje iedere keer duidelijk bovenin zitten. MIjn gyn zei dat kindjes in stuit dat toch vaak als voorkeur hebben en zo blijven liggen...dus ben benieuwd! Linnie..jij dus ook de nodige kwaaltjes. Herken ze wel hoor! En ook dat je daarvan niet echt vrolijker ord. Wow, idd al wel een groot geschat kindje, maar het kopt niet altijd he?! Probeer je er niet te druk om te maken, je kan er weinig aan doen. Balen dat je geen fijne gyn hebt! Sab, ik dacht idd al dat het voor de visite was..goed gedacht dus. Tamtam, Danian dus ook bij de dierentuin in Emmen geweest..altijd wel even leuk he? Hier ook een abo. Fijn dat jullie uit de naam zijn..geft een fijn gevoel denk ik. Fidel, had erover gehoord maar niet gezien..nog maar even kijken denk ik.. Unox, welterusten! Temp in april. Met Finn ook een hittegolf, en heb er weinig last van gehad. Gewoon lekker rustig aan doen> Wel fijn als we na de tijd lekker naar buiten kunnen! Hier net terug van de dierentuin. Finn heeft alleen maar zelf gelopen en is nu, na een half uurtje alweer wakker. Zal wel vroeg moe worden vanmiddag...ach we zien wel. Zo even koffie drinken met zuslief. Voel me trouwens best goed vandaag..ook weleens fijn! Alleen het hoofdje van de baby drukt tegen mn ribben en dat is pijnlijk, maarja daar is niets aan te doen..
stond dacht ik in de telegraaf, dat ze verwachten dat het in april al wel 30gr wordt! Nou vind het heerlijk als we dan maar niet net als vorig jaar, de zomer in april en mei hebben en dat het vanaf juni herfst is pffff... Nah heb net een klein half uurtje geslapen, toen hoorde ik alweer mama mama mama, dus na 5min roep ik ga eens slapen, toen werd het mama kuschhh , dus ik een kus en knuffel gegeven en toen is ze weer verder gaan slapen, haha gek ding!