April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Oehh even ego, sorry...

zijn net bij ikea geweest (Groningen) en daarna even gauw naar Leen Bakker. bij Leen Bakker een mooi wollen vloerkleed gekocht. wilden we allebei al een tijdje, omdat het ons zo lekker lijkt om straks met de kleine op te liggen. hier in Groningen hadden ze 'm niet op voorraad, in onze eigen woonplaats wel, ideaal :D dus over een klein uurtje zitten we in de auto met een enorm vloerkleed haha. ben helemaal blij!!

kom later nog weer even kletsen en reageren, wilde voor nu even mijn enthousiasme delen ;)

2. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Heej neiden even een korte update en bedankt voor alle lieve reacties: half 10 gebeld naar het ziekenhuis. Kon langskomen met een potje urine dus ik naar b'wijk. Daar formulier opgehaald en toen zeiden ze, met een uurtje bellen we uitslag wel door.. Toen gaf ik aan dat ik ook wel wilde wachten op deuitslag zodat ik evt nog een vraag kon stellen over m'n harde buiken etc.. Anders kon ze ook wel even kijken of er een verloskundige beschikbaar was om even te kijken, dat vond ik wel fijn. Op de afdeling buik gevoeld en toen 1,5 uur aan ctg gelegen, harde buiken waren zeker zichtbaar maar met kindje alles goed.. Toen voelen of baarmoeder nog helemaal goed wasan wat gelukkig zo was. Inmiddels uitslag urine binnen en ook nog schimmelinfectie, daar nu medicijnen voor mee gekregen.. Hopelijk dat nu alles verbeterd en de kleine nog even min 2wk binnen blijft. Thuisgekomen blij nu zo goed geholpen te zijn en opgelucht.. Nu lekker gedoucht en ga lekker naar bedje, proberen wat uurtjes in te halen.. X

3. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ano, wat lief om zo wakker gemaakt te worden! En dat ze daarna ook nog weer gaat slapen...

Linnie, balen van je blaasontsteking en schimmelinfectie. Hopelijk helpen de medicijnen! Wel heel erg fijn dat de kleine het helemaal goed doet en dat alles nog goed voelt.
    Hopelijk slaap je nu een beetje bij! En idd...je hoeft het nog maar 2 weken vol te houden, dan mag jullie kindje komen!

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Fidel
    Wat sneu dat een van je honden een beetje angstig is. Doe je dan goed aan om ze er nu aan te laten wennen.
    En jij hebt van het weekend een feestje dus!! Leuk hoor… Dat je maar lekker verwend mag worden!

Tamtam
    Oef! Lijkt me echt zwaar hoor met 30 graden bevallen. Jonna is in Januari geboren, toen was het koud met sneeuw enzo.
    Maar met warm weer lijkt me ook echt geen pretje!

Naomi
    Hier ook een dame wat heerlijk zelf aan het spelen is. Heb net samen met haar met haar keukentje gespeeld. Maar ja, toen moest ik nog overeind komen hahahahaha.
    Ze zat me gewoon uit te lachen! Hihihihihi

Moesch
    Ik onthou niks hoor. Als ik iets lees van iemand dan reageer ik direct via Word. En als ik alles gelezen heb dan is het een kwestie van kopiëren en plakken. Hihi

Ano
    Hier hebben we een deel van haar speelgoed op haar kamertje gezet.

Juultje
    Wat heerlijk zo’n kleed zeg! Kan me je enthousiasme goed voorstellen!

Linnie
    Wat heerlijk dat je zo goed bent geholpen Linnie! Nu lekker rustig aan doen en genieten van het goede nieuws.

5. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    #4165 Ankje, 27 feb 2012
    Laatst bewerkt: 27 feb 2012
    [FONT=&quot]Afsprakenlijst April 2012 mama’s[/FONT]

27-02-2012
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT]: Controle vk - 13:30
    Josephine76: controle vk - 9:00
    28-02-2012
    Moontje2008: controle gyn
    29-02-2012
    JuultjeT: controle gyn - 09:00
    Chelleke84: Controle vk - 12:00
    01-03-2012
    Tamtam78: Controle gyn
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT]: Groei en liggingsecho
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT]: Doppler - 09:30
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT]: Controle gyn - 09:45
    [FONT=&quot]05-03-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT]: echo - 12:30
    [FONT=&quot]06-03-2012[/FONT]
    Linc:groei echo gyn - 14.45
    MoesCH:controle vk
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT]: controle vk
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: 2e groeiecho - 09:15
    07-03-2012
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: controle vk - 10:45
    08-03-2012
    MM1981: diabetescarrousel
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: Controle gyn - 9:20
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT]: Doppler & Groeiecho - 09:30
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT]: Controle gyn - 09:45
    09-03-2012
    Sjors22 - controle vk en gesprek bevalling - 15:00
    12-03-2012
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT]: Controle vk en bespreken bevallingsplan - 20:00
    22-03-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: controle gyn - 10:00
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]

[FONT=&quot]Wanneer met verlof [/FONT]

17-02-2012 - [FONT=&quot]Troela85[/FONT] (34 weken)
    18-02-2012 - Chelleke84 (34 weken)
    22-02-2012 - JuultjeT (34 weken) al volledig thuis
    23-02-2012 - T[FONT=&quot]amtam78 (34 weken) al volledig thuis[/FONT]
    24-02-2012 - [FONT=&quot]Evan[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - [FONT=&quot]Unox[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - anoniempjuh (34 weken)
    01-03-2012 - [FONT=&quot]2012mama[/FONT] (34 weken) al volledig thuis
    01-03-2012 - Linnie1984 (36 weken)
    02-03-2012 - Sjors22 (36 weken) al volledig thuis
    03-03-2012 - [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34 weken)
    05-03-2012 - Josephine76
    05-03-2012 - Moontje2008 (35 weken) al volledig thuis
    06-03-2012 - MM1981 (34 weken) al volledig thuis
    23-03-2012 - [FONT=&quot]MoesCH[/FONT] (36 weken)

[FONT=&quot]Uitslag groei echo's[/FONT]

[FONT=&quot]2012mama[/FONT] (29+0) - 1520 gr.
    MoesCH (30+5) - 1680gr.
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (31+0) – 1914 gr.
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr.
    Chelleke84 (32+2) - 1980 gr.
    Josephine76 (32+4) - 2171 gr.
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) – 2250 gr.
    [FONT=&quot]tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr.
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT] (34+2) - 2953 gr.

[FONT=&quot]Bevallingslijst april 2012 mama’s[/FONT]

[FONT=&quot]29 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]31 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT], thuis, fv
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, thuis, bv (22-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]1 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]JuultjeT[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv (27-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]4 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]5 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Unox[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]6 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]7 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12)
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]11 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]12 april[/FONT]
    Linc[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]17 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12)
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]21 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]25 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT], thuis, bv

[FONT=&quot]Hoeveel [/FONT][FONT=&quot]jongens [/FONT][FONT=&quot]of [/FONT][FONT=&quot]meisjes[/FONT][FONT=&quot] worden er geboren? [/FONT]

[FONT=&quot]10 jongens[/FONT]
    [FONT=&quot]9 meisjes[/FONT]
    [FONT=&quot]5 verrassingen[/FONT]

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @linnie: balen van je blaasontsteking en schimmelinfectie, hopelijk gaat het snel beter met de medicijnen. harde buiken zullen dan ook wel afnemen waarschijnlijk.

@ankje: hihi ja dat omhoog komen is erg he! ik ga als ik op de grond ga zitten naast de box zitten, dan kan me omhoog takelen hihihi.
    mijn afspraak van de 28e mag er af ;) heb die donderdag al gehad dus deze gaat niet door.

@juultje: leuk dat je zo een vloerkleed hebt kunnen kopen die jullie graag wilden! ben wel benieuwd naar een foto hihi.

hier isabel weer op bed gelegd, ben benieuwd of ze zal gaan slapen. hoop het wel, heb ik even rust hier.
    net even heel boos op haar geworden daar schrok ze (gelukkig) ook erg van.
    ze was vlakbij de hond gaat zitten, prima zolang ze eraf blijft.
    nou ging ze hem aaien, wel gewoon goed en lief maar ze mag het niet als hij ligt. alleen als hij zit of staat mag hij geaaid worden is de regel. toen ik haar daar dus voor corrigeerde werd ze zo kwaad dat ze hem begon te slaan en knijpen, ze kneep recht in zn pieleke!!! ben toen echt kwaad geworden op haar en heb de hond beloond want die tilde alleen zn kop maar op.
    wat ben ik blij dat we zo een goedzak hebben zeg, anders was het heel anders afgelopen....

7. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Wat kun je versteld staan van honden he.
    Mijn vader heeft ook 2 honden (golden retrievers). Ze zijn echt goed zakken. Jonna kan er overheen klimmen en knuffelen. Eigenlijk alles.
    Blijf er versteld van staan hoe honden op kinderen kunnen reageren.

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hier ook een golden retriever ;)
    maar die heb ik echt moeten leren met kinderen om te gaan, aangezien hij een slechte ervaringen had opgedaan met een kindje op mn werk (dierenwinkel destijds)
    ze probeert er inderdaad op te klimmen en te doen en dat vind ik absoluut niet goed maar ze zijn zo snel.... het gebeurt terwijl je net met je ogen knippert.

9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Dat klopt.
    Tis ook maar net hoe dat hond zelf reageert. In jou geval zou ik dat ook absoluut niet goed vinden.
    Maar bij de honden van mijn pa....die blijven gewoon liggen. Ze geven geen kik hihi.

Maar als jou hond al geen goede ervaring heeft met kinderen, dan heeft hij het helemaal super gedaan vanmiddag!

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Dames... sorry... ik heb niet bij gelezen.... Bijna de hele dag alleen maar in bed gelegen..... kom echt tot niks meer...
    bij het minste of geringste rollen de tranen over mijn wangen.. pffff kreeg het nog niet eens meer voor elkaar vanmiddag om een paprika fatsoenlijk te snijden... Ben echt heel moe en alles wat ik probeer te doen gaat mis.... ik ben echt eff op hoor.....

(sorry van mijn ego berichtje....)

ps, heb ik wat belangrijks over het hoofd gezien doordat ik niet heb bij gelezen????

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    oehh ik lees fijne berichten over een warm april :D i like!!

@moesch: lekker bijna met verlof!!!! aftellen....

@anoniempjuh: wat leuk dat neomi jarig is zondag, hoe oud wordt ze? leukleuk, daarna de box in de kamer! maar tis nog even puzzelen dus? succes ;) lastig dat jullie er met de naam nog niet uit zijn. heb je nog een andere naam achter de hand? je zou kunnen kijken 'wat je eruit poept' en dan bepalen welke naam beter past... ;) wat schattig van je dochtertje dat ze riep om een kus hihi. wat kun je dan verliefd zijn op je kindje he (denk ik).

@2012mama: wat leuk dat jullie naar de dierentuin zijn geweest! was t druk? zijn er nu ook baby olifantjes? die zijn er toch altijd rond de voorjaarsvakantie? of pas later in het jaar???

@linnie: he gatsie wat balen van je blaasontsteking en schimmelinfectie :( hoop dat de medicatie helpt. fijn dat je beebje het nog goed heeft in je buik :) toch altijd even spannend he, zo'n dag!!!!

@naomi: oei, isabel durft zeg, een hond aan zn geslacht trekken hihi. tis maar goed dat ze geen broertje krijgt ;) wat goed dat jullie hond haast niet reageerde!

@chelleke: aaaahhwww meisje toch, dikke knuffel voor jou! wat balen, zo'n dag. hoop dat je je morgen beter voelt!! laat de hormonen maar even razen en dan morgen weer je vrolijke zelf zijn :) misschien is dit de manier van je lijf om je even terug te fluiten, je bent ook wel erg druk bezig geweest met vanalles de afgelopen tijd....

nou... hier dus uit Groningen teruggereden naar Meppel om daar bij Leen Bakker het vloerkleed op te halen. Het zat zo: in Groningen hadden ze het betreffende vloerkleed niet meer op voorraad. We mochten wel het showmodel mee hebben voor 25 minder dan de actieprijs (kleed was dus al afgeprijsd), maar als bij thuiskomst zou blijken dat ie niet mooi zou staan oid dan mochten we niet meer ruilen. dus die verkoper gebeld met Meppel, daar hadden ze dit kleed nog wel op voorraad en konden we voor de actieprijs nieuw in verpakking meekrijgen. In Meppel aangekomen bleek er geen nieuw kleed meer te zijn, alleen 1 showmodel en 1 kleed die al met een klant mee was geweest maar die hem had teruggebracht. maar we mochten geen van 2' en voor dezelfde deal kopen als in Groningen, alleen voor de actieprijs (dus niet de extra korting omdat ie niet nieuw was). zo vreselijk flauw! dus nu hebben we een nieuw exemplaar besteld (wel voor de actieprijs) en die komt donderdag binnen. wat een stomme verkoper zeg, bah. had bijna gezegd: weet je wat, ik hoef jullie kleed niet meer! maar daarvoor vind ik m toch te mooi en goedkoop ;) als we m hebben donderdag zal ik even een fotootje posten.

ben wel kapot zeg, hele middag op sjouw geweest. en t was DRUK bij ikea (ja duh, vakantie!). kwam nog een buurvrouw/vriendin van een client tegen. dat was wel even zo'n awkward moment... voelde me toch betrapt ofzo...

krijgen zo weer visite, vriend uit Drachten komt langs. kom dus morgen pas weer meekletsen. fijne avond allemaal!!

12. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    en een hele dikke knuffel voor alle mama's die dat nodig hebben!!!

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Een hele dikke knuffel Chelleke.
    Die stomme hormonen ook he! Niks aan. Maar nog eventjes en dan ben je lekker jezelf weer.

14. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ik zag hele mooie suikertjes voorbij komen in een super mooie kist!!!! Wauw wat een leuk idee!

Naomi: jeejte wat goed van de hond!!!! Jan wil hier de hele tijd in onze hond zijn poepert zitten!!!! grootste schik heeft hij dan.....!!!!En ik natuurlijk kwaad....de hond geeft wel eens een beet maar dan moet jan het wel heel bont maken.....Wat goed van jullie hond dat hij niks deed zeg!

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Chelleke: dikke digitale knuffel voor jou. Morgen weer een nieuwe dag voel je je vast beter!!

Linnie: vervelend van je schimmelinfectie en blaasontsteking. Misschien als dat over gaat dat je harde buiken ook minder worden? Geen idee of het een met ander te maken heeft.

Juultje: rustig aan na zo'n lange dag op sleeptouw. Veel plezier met je visite

Verder ben ik het een beetje kwijt wat iedereen heeft geschreven sorry!!

Deze werkdag is ook weer voorbij nu nog 5 dgn werken:). Morgen lekker vrij dus weer ff bijkomen en geniet van Finn.

16. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Linnie, wat balen dat je last heb van schimmelinfectie en blaasontsteking, gelukkkig verder alles in orde! Dat is het belangrijkste natuurlijk. En nog min. 2 weekjes idd!! AFTELLEN!!

Juul fijn dat je mooi tapijt gevonden hebt, klinkt wel als gedoe, maar je hebt hem straks dat is het belangrijkste.

Naomi jullie hond is echt lief gelukkig maar!!!

Daarstraks even bij een all incl. restaurant gegeten en gordijnen gekocht, hopelijk vind ik het wat want ben echt een moeilijk mens met gordijnen. tis dus ook niet helemaal naar mijn zin maar we zien wel als het hangt, miss valt het mee. Wilde ook niet van die hele duren aangezien we hier ong nog maar 1,5 jr zullen wonen.

Begin me nu echt een echte walvis te voelen en ben het beu zoals meerdere hier lees ik. Lekker chagerijnig en moe maarja nog even.
    Dikke knuffel voor de meiden die het ook kunnen gebruiken!!

Heb nog ff fototje bijgevoegd :)

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sab: mooie buik!! lekker gegeten? ;) bij kook. geweest?
    hopelijk zijn de gordijnen mooi!

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy

juultje pff wat een gedoe met dat kleed zeg!!
    Wij hebben sinds een maand of 2 ook weer een kleed, heerlijk, staat ook een stk gezelliger!

chel hele dikke knuffel meid!!!

naomi zo das zeker een lieve hond dan, netjes hoor!!!

linnie fijn dat alles goed was en je gerustgesteld bent.Nu dus alleen een schimmelinfectie, nou hopen dat ie snel over is.

hier:pfff ik dacht dat het beter ging, maar hoe ik daarbij kwam, pffff alles weer dicht met snot, en nu ook nog meer keelpijn en hoofdpijn, nu alweer bijna een week, wordt er moe van...nu maar een pcm en naar bedje toe.
    neomi morgen naar het kdv dus wil echt een hoop dingen doen!!!

weet ff niet meer wie t vroeg, Maar neomi wordt zondag 2 jaar!!!

trusten meiden

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @ano: he bah balen zeg!! hopelijk ben je er snel vanaf!!

@chelleke: knuffel meid!! die laatste loodjes zijn echt het zwaarste, nog even volhouden! maar ik herken het helemaal hoor!

hier een vol gevoel in mn buik (logisch natuurlijk hihi)
    net alsof hij de hele tijd gespannen/hard is maar dat is hij niet als ik van buiten voel... vreemd, vind het niet prettig in ieder geval. kan weer alleen maar hangen en liggen, recht zitten lukt gewoon niet meer die buik zit in de weg:p

20. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ano, houdt ook niet op bij je he, bah!
    Hopelijk kun je slapen vanacht en voel je je morgen weer wat beter

Ja naomi, bij kookpunt, was lekker en was er nog niet geweest :) en dat hangen herken ik wel hahaha

Deel Deze Pagina