April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @juultje: balen zo een nacht!!

@evan: ik duim voor je dat de kleine nog draait!

@ano: blegh hopelijk is alles snel weer snotvrij, kun je flink last van hebben....

hier net chocoladeflikken gemaakt met roze muisjes erin :) even oefenen voor straks hihi. lekker makkelijk om te maken en ze zijn heeeeeerlijk :p

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Evan: oei spannend zeg ik duim dat jullie beeb de komende week draait. 3wk geleden lag onze dwars geen idee hoe of inmiddels veranderd is, maar neig te denken van wel. Benieuwd of gyn ons dat volgende week kan vertellen.

Ano: vervelend van je hoofdpijn. Fijn dat je geslaagd bent voor Neomi

JUultje: vervelend zo'n bagger nacht. Slechter slapen hoort er helaas ook bij.

naomie: klinkt lekker.......

3. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ano, fijn dat je geslaagd bent met alles...leuke kleertjes voor Neomi gekocht?

Naomi, hoe heb je die flikken gemaakt?

Voel me niet echt lekker..ben erg moe en heb hoofdpijn..ook totaal geen energie..bah! Zo maar eens even douchen samen met Finn, kijken of dat helpt.
    Moeten vanavond naar mn schoonvader...HELEMAAL geen zin in!

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @2012mama: heel simpel hihih:
    reep chocolade smelten (au bain marie), met theelepeltje op stuk bakpapier leggen en dan muisjes erop strooien ;)
    de koelkast in en hard laten worden.

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    mijn buik net...
    geen heel duidelijk beeld vanwege de trui maar ach :p

6. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Naomi, das zeker makkelijk..ga ik ook eens proberen!

Mooi buikje hoor!

7. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Anoniempjuh je bedoelt moxa denk ik

evan je kunt bij de verloskundige vragen om moxa, dat is een soort sigaartje ofzo die je aansteekt en waarmee je gedurende een bepaalde periode op een punt op je voet moet drukken ofzo. mede zwangerschapsyogaleerling heeft dit ook gedaan en haar kindje is gedraaid!!!!

8. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

@Ankje: haha ja heb niet voor niks deze gebruikersnaam.
    Was de patat met nuggets lekker? Hmmm krijg er nu ook wel zin in.

@Naomi: wat goed van je hond. Maar idd wel goed opletten, want de dieren blijven onvoorspelbaar, hoe lief ze ook zijn. Wij hebben een klein boomertje (kruising maltezer shitzu). Die zal echt moeten gaan wennen aan een kleintje er bij. Is ook absoluut geen kinderen gewend. Maar ik denk wel als we consequent zijn en hij zijn plek weet dat dat goed komt. Ook een balans vinden in aandacht verdelen en hem er bij betrekken waar kan. Ben benieuwd hoe dat verloopt.
    Wat fijn dat je man vandaag thuis werkt. Slaap je met kussen of iets anders zodat je de pijn kan verminderen? Hoop dat je er iets op kan vinden om de pijn te verzachten. Maar zal niet meevallen, aangezien het mij niet lukt om “de” houding te vinden met mijn rug.
    Haha goede reden om iets lekkers te maken. Dus ze waren gelukt je chocoladeflikken?
    Om de buik kunnen we niet meer heen. Ach altijd leuk om weer even te showen he. Met of zonder trui.

@Chel: wat vervelend zo emo-dag. En dan ook nog zo’n rotnacht achter de rug. Grrrrrr...... Lekker rustig aan doen meid en probeer toch maar een stapje terug te nemen. Dikke knuffel.

@2012mama: Ik heb op precies dezelfde plek het beurse gevoel. Lekker tegen de ribben ja. Kleintje ligt ook vaak met kontje tegen mijn ribben. Als ik buk komt het ook zo lekker in de verdrukking. Mooie buik!!!
    Jij ook al niet fit. Bah.... tis allemaal wat. Heeft het douchen je goed gedaan? MOET je vanavond naar schoonvader? Anders er aan toegeven meid. Begrijpen ze heus wel. Of maar eventjes gaan.

@Vruchtje24: he wat vervelend voor je man! Idd slechte timing, maar het is sneuer voor hem zelf. Is ook niet iets wat 1,2,3 overgaat. Beterschap!!

@Onswonder: fijn he om een keer te kunnen zeggen dat je eens goed hebt geslapen. Geen krampen meer gehad??? Ik zag de aanbieding. Ik denk dat ik zaterdag ook nog eventjes wat ga halen.

@Sab: je bent een crea bea zeg. Ziet er superleuk uit. Wij kennen deze traditie niet. Had ik ook nog nooit van gehoord.

@Fidel: Ik begrijp heel goed dat het moeilijk is dat je vader dit niet meer mee mag maken. Zoiets bijzonders wil je graag delen met je dierbaren. Dikke knuffel meid.
    Fijn dat de controle goed was. En lukte het oefenen met de kinderwagen en de honden. Moet ik ook nog eens gaan doen haha. Maar dat zal wel loslopen.

@Juultje: he jij ook al een slechte nacht. Leuk zeg elke week een buikfoto. Ben er eigenlijk een beetje lax in geweest. Heb ze wel, maar elke week was wel leuk geweest ja. Vocht vasthouden merk ik als ik veel gelopen en gesjeest heb. Beentje omhoog meid. Lekker bankhangen vandaag.

@Evan: He wat balen. Hopelijk draait de kleine nog. Ik heb geen ervaring met zo’n belletje maar is het proberen waard natuurlijk. Ik duim voor je.

@Ano: zo je bent druk bezig geweest vandaag. Hoofdpijn zal idd wel komen door de verkoudheid en dat de holtes wat dichter hebben gezeten. Strondverkouden is ook gewoon echt vervelend. Echt om chagie van te worden. Heb je je rust nog kunnen pakken?

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    2012mama: vervelend dat je je zo naar voelt. Kun je niet bezoek aan schoonvader verplaatsen naar ander keertje

hier hangt eerste was aan het rekje met babykleertjes. Schattig gezicht!!

we zouden bloemkool gaan eten maar dat eten we nu morgen. Ik snak al de hele middag naar chinees hmmmmm

10. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    zoals beloofd weer wat persoonlijk gereageerd!!

De laatste weekjes worden zwaar he!!! iedereen begint er een beetje doorheen te zitten. Kom op dames, de laatste loodjes. We kunnen het.....

Ik heb vandaag eindelijk de grote boodschap gedaan. Pfff wat een opluchting. Donderdag of vrijdag was de laatste keer. Heb wel roosvicee laxo gehaald om het een extra handje te helpen.
    Aan de voeding kan het niet liggen. Drink voldoende, eet veel fruit (kiwi's en sinaasappels), elke ochtend 2 sneeën peperkoek en begin met een glas lauw water. Maar ik denk ook wel dat een een rol speelt dat ik minder heb bewogen sinds het weekend. Behalve heerlijk wandelen met de honden en af en toe een boodschapje.
    Lekker niks doen in ons weekje vakantie.

Ik heb vandaag een ander kleed gekocht. Zitten nu in Hengelo (GLD) en daar hebben ze zooooo'n leuke kinderwinkel (Capuchon). kent iemand het of woont hier in de buurt? Dan ben je net een kind in de snoepwinkel. Maar heb het bij een kleed kunnen houden haha.

Mijn moeder wil het andere kleed wel overnemen voor als de kleinkinderen op bezoek komen bij opa en oma. Ach en anders wordt het hier maar een speelkleed.

Fijne avond allemaal. Knuffel aan iedereen.

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Zo, kom ik nu eindelijk reageren! :)

@troela: leuke deken! waarom hou je die niet gewoon erbij? kan toch nooit kwaad om 2 dekens te hebben...hebben wij ook... je zult altijd zien dat ze een keer over de deken heen spugen ofzo of een enoooooorme spuitluier. dan is een 2e deken ideaal :) zou m er gewoon bij houden als ik jou was! wat fijn dat je eindelijk weer kon poepen (sorry voor mijn directe taalgebruik haha).

@ankje: zo, jouw man verwent je goed met mcdonalds! lekker hoor.. nou ja, lekker.. ik vind alleen het ijs lekker bij mcdonalds :p de rest vind ik maar smakeloze vette bende.

@2012mama: ah jammer, geen echte baby's dus! misschien is dat dan toch verderop in het jaar... mei ofzo... oef, klinkt niet prettig, zo'n beurse plek. kun je de beeb niet een beetje aan de kant duwen? of naar een ander plekje 'lokken' ? hoe was het bij je schoonvader, viel het uiteindelijk mee? of zag je er zo tegenop dat het ook echt niet leuk was? is denk ik wel normaal hoor, dat je nu graag thuis wilt zijn. dat is ook nesteldrang... mooi buikje! beetje puntig is ie, of niet? en laag ook! of zie ik dat verkeerd?

@vruchtje: ah wat sneu dat je man ziek is. heeft hij nog wel wat op kunnen hangen? oooooh lief he dat kleine spul aan de waslijn... hihi. lekker, chinees! wat eet je daar van?

@naomi: ai wat shit dat je veel last hebt van je bekken :( wel ideaal dat je man soms thuis kan werken dan! die extra hulp kun je dan vast wel gebruiken!! ooooooh ik lees chocola en het water loopt me in de mond. lekker zeg, hoe smaakten de chocoladeflikken? of heb je nog niet geproefd?

@chelleke: bah, bagger zo'n nacht! hoop echt voor je dat je aankomende nacht beter slaapt. misschien van tevoren even lekker in bad met lavendel ofzo? of een fijne massage van je man? wat ik erg fijn vind is als mijn onderrug en mijn bovenbenen/heupen gemasseerd worden. zo rustgevend! of samen zitten, je man achter je, zijn handen op je buik en samen via je buik ademhalen. werkt erg rustgevend en is ook leuk om op die manier samen contact te maken met je kindje...

@fidel: wat erg voor je dat je vader jullie geluk nu niet mee kan maken. kan me heel goed voorstellen dat dat juist nu heel veel emoties oproept en dat het moeilijk is daarmee om te gaan. bah :( en toch weet ik zeker dat overleden dierbaren altijd van bovenaf meekijken. ze zijn niet lijfelijk bij je, maar ze zien je wel en ik weet ook zeker dat jouw vader erg trots op je is en blij met zijn kleinkind onderweg :) *knuffel*

@anoniempjuh: bij deze stuur ik je heel veel vitaminen en antistoffen toe zodat die verrotte verkoudheid je eindelijk eens met rust gaat laten! heb je geen voorhoofdsholteontsteking ofzo? het blijft echt wel lang hangen..... pannetje op het vuur zetten met zout en zodra het kookt eraf halen en met je hoofd erboven met een handdoek eroverheen, flink stomen!! weg met die ziektekiemen!
    leuk ale die spulletjes, wel jammer dat je portemonnee er zo leeg van raakt he hihi

12. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    hier vandaag toch weer op sjouw geweest hahaha. niet zo lang als gisteren gelukkig. nieuwe handdoeken gekocht bij hema (aanbieding!!), we hadden bij ikea namelijk een nieuwe badmat gekocht en ik moest natuurlijk weer handdoeken in een bijpassende kleur hebben hahahahaha muts ben ik ook soms hoor...
    vandaag 35 weken zwanger, pfff wat gaat het toch snel! over een week gaan we weer gewoon de dingen doen zoals anders, een beetje proberen een bevalling uit te lokken. eindelijk weer eens ons 'huwelijk consumeren' :D *grinnik*. ben benieuwd of het iets uithaalt.

13. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    heeft iemand trouwens nog wat vernomen van Sjors? ze heeft hier al even niet meer gekletst.... ben benieuwd hoe t gaat. SJOOOOOOOOOOHOOOOOOORS waar ben je????

14. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    hey dames , efe een vraag ik heb last van buikpijn +steken bij me vagina onder in sorry voor taalgebriuk ik heb raar gevoel ,en beng beetje bang bij me oudste was het met menstruatie pijn en steken begon het , heb het af en toe hoor maar hoop niet dat het erg word anders ga ik belen maar herken iemand dit ?

15. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Onswonder klinkt als indalingsweeen... heb je ook harde buiken? als je het niet vertrouwt zou ik de vk of gyn even bellen... lieverd een keer teveel gebeld dan een keer te weinig

16. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    Niet zo erg harde buik , baby was al ingedaald vorige week krijg de steken ongeveer met half uurtje 20minuten

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @troela: ik slaap met een kussentje tussen mn benen, als ik op mijn zij lig. maar de pijn zit hem in het omdraaien en daar helpt niets tegen... ja een takelwagen;)

@juultje: ze waren heeeeerlijk, tuurlijk heb ik ze wel geproefd :p

verder niet bijgelezen, hele avond bij mn schoonzus geweest. lekker babyknuffelen hihihi wat was dat lekker zeg :D

18. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ons2wonder bij deze termijn ligt je kindje ws nog niet vast in je bekken, daarvoor is het hoofdje te klein. dus het kan zijn dat hij er weer 'uitgeschoten' is en nu weer terug in je bekken zakt. of je hebt oefenweeen. echte weeen zijn pijnlijo en komen regelmatig, als dat bij jou het geval is zou ik zeker bellen. maar misschien kun je sowieso beter morgen even bellen om het zekere voor het onzekere te nemen..

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Goede morgen dames...
    Hier wederom een bagger nacht...
    Zo meteen komt het bedrijf de laatste klusjes af maken en dan zou het in principe echt allemaal helemaal klaar moeten zijn...... ben benieuwd of t wordt afgemaakt...

OM 12:00u controle bij de VK en heb dan ook het bevallingsgesprek... pffff begin nu toch wel stiekem zenuwen te krijgen voor alles....

@ Juul: Leuk leuk leuk... mij lekker maken met een bad!!!!! IK HEB GEEN BAD hahahahahahaha had ik dat maar... bweeeh sorry moest er even uit.... hahahaha
    Ik ging voorheen altijd bij mijn ouders in bad, maar aangezien ze schuine wanden hebben op de badkamer kom ik er daar nu niet meer uit...... Ach ja ik zal toch echt moeten wachten op onze nieuwe badkamer volgend jaar en dan haal ik de schade wel in;)

Voor de dames die interesse hebben.... Ik weet niet of ik al verteld had dat wij de ooievaar mogen lenen van een hele goeie vriendin van me die vorig jaar ook bevallen is, nou..... dit is hem...... gaaf he!!!! En nee.... hij hangt nog niet bij ons aan het huis maar dit is bij mijn vriendin thuis;)
    Bekijk bijlage 227068

20. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Goedemorgen.

Moontje, hoe was je controle gisteren?

Vruchtje, heerlijk he die babykleertjes aan de waslijn!

Troela, fijn dat de grote boodschap nu is gelukt. Lucht echt op he?

Juultje, idd een puntig buikje, en laag, ondanks dat ons kindje dus in stuit ligt...
    35 weken al...wat gaat het hard he?
    Voor je het weet is jullie kleintje er...
    Idd van Sjors al even niets vernomen...

Ons2wonder, dacht ook aan indalen. Is het al wat afgezakt?

Naomi, heerlijk he zon kleintje. Mijn neefje is nu bijna 2mnd, word alweer groot!

Chelleke, super leuk die ooievaar!

Gisteren wel naar mn schoonvader geweest, vooraf lekker gedoucht en me daardoor beter gaan voelen. Uiteindelijk wel al rond 21.00 terug en direct mn bedje in..lekker bijgeslapen.

Vandaag alleen thuis, Finn net door vriendlief naar het kdv gebracht en hij zelf aan het werk, en ik lekker in mn joggingbroekje thuis:)
    Heerlijk!

Deel Deze Pagina