April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @juultje: hopelijk is bloed en urine goed!!

@wendie: hier uit roosendaal dus dichtbij breda ;)

@fidel: gefeliciteerd!! maak er een leuke dag van :)
    zag op mn hyves al dat er iemand jarig was van hier maar ik wist niet meer wie het was hihih.

hier moe pfff. ik slaap op zich best goed dus daar ligt het niet aan...
    denk dat het de pijn is die me zo opbreekt, het lopen gaat vrij goed nu de baby is ingedaald maar de rest is echt een regelrechte ramp. tranen staan continue in mn ogen als ik moet gaan verzitten of omdraaien echt niet leuk!

2. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Fidel, Van harte gefelicteerd met je verjaardag Meid!!! :D:D
    En wat een drukke dag heb je gister gehad (en voor de boeg)!!!
    Hele fijne dagen!!!!

Help mijn man is klusser was wel echt erg gisteren ja. Wat een hork :p.
    gelukkig alles op tijd af en wat een schattig mannetje is er geboren :D

Juul, wat vervelend dat je bloeddruk zo hoog is. Het is vooral je bovendruk denk ik, onderdruk valt wel mee toch?
    wel goed dat ze het in de gate houden! Herken trouwens wel door spanning de stijging..
    Je broekje nog geruild trouwens??
    Zag trouwens je pumps op facebook, die s olivers zitten heerlijk he!! (als je de goede maat hebt tenminste haha :p)

Wendy1979, Spannend zeg dat je nog niet weet hoe je gaat bevallen. Is dat pas op het moment zelf dat dat besloten wordt of vooraf?
    Ik woon wel in de buurt van Breda trouwens (essen)

2012mama, lekker ijsjes!! Kom je er niet wat brengen :D??
    Nog wat leuks gekocht in de stad??

Vruchtje24, nog 3 daagjes, dat is echt de dagen aftellen!!!
    Heerlijk hoor!

Ano, jeetje jullie blijven ook maar doorsukkelen zeg. Hopelijk slaat het kuurtje snel aan en gaat het bij jou ook over! Loopt er al lang genoeg mee.
    Ik heb trouwens mijn pampers maat 2 ook binnen gekregen gisteren :)
    Dus niks geen 2 weken

Ankje drama he kleding. Hier dus gewoon normale kleding gekocht die lekker meerekt :p
    En wat voor 1ste pakje heb je gekocht??

Kaartjes, we bestellen er 75, heb ben er dan nog wel wat over.

Ik ben er weereens helemaal klaar mee hier. Voel me de laatste tijd steeds misselijk (beetje wagenziek gevoel) en eten helpt er niet tegen.
    Iemand enig idee wat het kan zjn)
    Ook veel buikpijn/rugpijn waar ik dus echt niet nog 5 wk mee wil lopen.

3. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hey meiden,
    afgelopen dagen erg druk gehad..
    nog 1 weekje werken en dan eindelijk rust ahaha..
    we hebben de kinderkamer zo'n beetje helemaal afgemaakt, alleen nog het rolgordijn, dat komt zaterdag!

mn man was 2 dagen vrij van zn werk dus hij heeft flink wat kunnen doen ook aan het huishouden heeft ie mijn lijsjte een beetje afgewerkt voor wat ik nog voor de bevalling wou doen maar wat toch net te zwaar voor me was haha..

gister lekker geshopt voor mezelf, nu maar hopen dat t na de bevalling past hahah! maar ik had zo'n drang om goed voor mezelf te shoppen, ben die zwangerschapsbroeken zo beu hahah! maar ja, nog ff te gaan!

woensdag zijn de luiers van de wehkamp ook bezorgt, dus die hebben we nu ook maar alvast in huis! heerlijk als bijna alles klaar is :D

4. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @ano: jeetje, neomi een longontsteking :$ hopelijk slaat de kuur gauw en goed aan! heb je zelf niet ook een longontsteking dan?? beterchap voor jullie!!!!!

@naomi: wat ongelooflijk k.t dat je zo veel pijn hebt zeg. bah. denk idd dat daar het grootste deel van je vermoeidheid vandaan komt! pijn kost ontzettend veel energie! hopelijk laat je beebje je niet al te lang meer wachten, nog een week en dan mag het komen!!!

5. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @sab: onderdruk valt idd wel mee, maar in vergelijking met eerdere metingen wel aan de hoge kant (zat steeds tussen de 70-73). het is de bovendruk die zo uitschiet. ik heb t broekje niet geruild, maar stuur m terug (besteld bij wehkamp). manlief vond m niet mooi dus dan houdt t al gauw op he (normaalgesproken niet, maar noppies is aardig prijzig dus dat vind ik dan zonde) . en s. olivers zijn idd errrrrrug fijn! alsof je op wolkjes loopt, heerlijk!!!
    je misselijkheid kan wel te maken hebben met dat je beeb tegen je maag aan zit of misschien door de hormonen? vervelend meis :( misschien even aangeven bij de vk/gyn? oef en ook buikpijn en rugpijn erbij. is dat op de plekken waar de beeb zit?

@moesch: oh heerlijk om nu al dingen te shoppen voor na de bevalling!!!! gek is dat he, als we net zwanger zijn kunnen we haast niet wachten om in positiekleding te gaan lopen en tegen het einde zijn we alweer bezig met wat we aankunnen na de bevalling;)

6. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Naomi wat rot zoveel pijn zeg :( pfft.

Moesch, wat fijn dat je man je hebt kunnen helpen met het huishouden!
    En nog 1 weekje werken, klinkt ook goed :D

7. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    ik bedenk me trouwens nu dat de gyn zei dat ik vrij veel ruimte bovenin mijn buik heb (dat merk ik zelf ook), de beeb is dus (nog) niet buikvullend. zou dat dan niet kunnen wijzen op dat hij klein is ofzo???? paar weken geleden liep mijn buik nog een week of 2 weken voor en nu ineens niet meer :(

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @ano: beterschap voor neomi!! balen zeg een longontsteking, hopelijk is het snel over!

@sab: hihi we hebben weer tegelijk een baaldag:p

@juultje: ja nou over een week mag ze van mij ook komen hoor! ik ben er klaar voor.

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    juultje misschien is hij ingedaald? dan zakt alles wat en krijg je wat meer ruimte bovenin (voor even hihi). zou het anders ook niet weten eigenlijk...

10. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Juul, spanned zeg straks bellen!
    Hopelijk is alles goed!

Ja de buikpijn is echt onderin me buik en trekt door naar me rug, ongesteldheidsgevoel zegmaar.

Wehkamp is wel lekker makkelijk shoppen, dat scheelt weer :)
    en makkelijk terug sturen natuurlijk, groot gelijk.
    We kunnen straks zoveel shoppen ook als de kleine geboren is :D!

Lees nu het onderschrift in je 35ste week. Rond en prachtig pffffft zo voel ik me momenteel echt niet.

11. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ja naomi, zit hier in de regio denk ik haha

Om nog ff verder te zeuren krijg ik ook striae rond me navel :x

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hallo

ja sneu he voor me meisje, maar gelukkig is ze er niet heel ziek van verder.
    Moet ook niet want zondag is ze jarig!!!Wel balen want me schoonzusje maakt taarten en die zpou een bumba taart maken, maar ze is niet lekker.
    Moet nu naar de ehbo voor een echo, ze vermoedden een galsteen in haar lever??
    zwaart kloote natuurlijk, zowieso voor haar, en een beetje voor de taart, maar nou ja, dan maar geen echte kindertaart...

ow en vanmorgen het eerste dele van de tegels geleverd, vanmiddag komen de andere.
    Vraagt die vent of ie even naar de wc mag, ja tuurlijk, wat denk je...gaat ie zitten poepen!!!!:$ nahhh gelukkig zit ik vol snot dat ik t niet ruik, en dan zul je je afvragen hoe ik t dan weet, nou omdat de helft er nog in lag!!!!:$:$ echt te ranzig....

juultje, spannend toch weer meid, hopelijk gewoon alles goed!!

sab he balen van je stria, ja je doet er weinig aan, smeren helpt ook niet echt volgens mij.

verder weet ik t niet meer.
    Mijn snot is een stuk midner, maar me hoofd pfff knallende koppijn, heb ik anders nooit...zullen die holtes wel zijn dus!

xxx

13. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ano, echt zielig hoor voor je meisje, en dat nog met haar verjaardag ook :(
    Hopelijk slaat de AB goed aan en kan ze toch nog een beetje feesten.
    Oeh, en dan nu een echo voor galsteen?? Waarom vermoeden ze dat? Jeetje zeg..

Fijn dat de tegels geleverd zijn maar apparte bezorger zeg.. en dan de helft nog in t toilet, lekker dan bahh!

Hopelijk kun je ook nog een beetje de rust vinden te herstellen? En misschien een pcm??

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    even een nieuwe buikfoto :D die van van de week was niet duidelijk vanwege de trui....

15. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ik ben jaloers hahah sommigen hier mogen over n weekje of 2 al bevallen! lijkt nog zo ver weg voor mij

16. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Moooi Naomi!! Leuk truitje ook :D

Moesch, stom he dat 2 weekjes zoveel lijkt te verschillen. Ik ben al jarloers op mensen die 1 week verder zjn dan ik hahaha

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @moesch: hihih ja hier nog maar 1 week:p ben blij dat ik niet nog 4 weken moet wachten pfff

@sab: dank je :D

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    sab bedankt voor je reactie :)

Ja volgens mij slaat de kuur wel aan, dus heb goeie hoop voor zondag!!
    Heb net ze;lf een pcm genomen en het gaat nu ietsje beter!
    Zo maar ff slapen en wachten tot tegelboer nummer 2 komt, nou die mag iig niet naar het toilet hahahah getsie..

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @ano: moet je vandaag nog met haar voor een echo? hopelijk geen galsteen! ik duim ervoor dat ze beter is met haar verjaardag!
    bah bah bah bah wat een ranzige man..... hij had op zn minst even zelf de pot schoon kunnen maken blegh zou er kotsneigingen van krijgen zeg...

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    juultje: hopelijk is je bloeduitslag helemaal in orde.

Naomi: mooie buikfoto:)

ano: wat sneu voor je meisje zeg en ook nog op/rond haar verjaardag. Hoop dat AB snel aanslaat. Wat aso zeg van die tegelboer ranzig. Ik hou er sowieso niet van als vreemden op je toilet gaan, maar ja soms ontkom je er niet aan. Ik zou hem gelijk grondig gaan reinigen met allerlei schoonmaak attributen haha.

Sab: wat balen van je striae hopelijk blijft het beperkt. Je kan er helaas zo weinig aan doen.

2012mama: toch lekker dat je nog even goed hebt geshopt. Voortaan misschien alleen nog maar snelle boodschapjes haha.

wendie: fijn dat je zo goed onder controle loopt bij gyn. Hopelijk zal de volgende bevalling beter verlopen

all: vanaochtend even dorp in geweest voor wat verzorgingsspulletjes voor de baby zoals wasgel, oorstaafjes, thermometer etc. Daarna gezellig bij mijn zus en de kleine op visite geweest. Nu even rustig aan doen en vanmiddag nog even lekker naar buiten met Finn. Ik word wel erg vrolijk van het weer zoals het nu is buiten. Heerlijk zonnetje:)

Deel Deze Pagina