April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @fidel van harte!! Een gezellige dag/avond gwenst!

2. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Uitslagen zijn binnen; dik in orde. geen eiwitten en glucose was blijkbaar ook goed :D

@naomi: nou de gyn zei dat hij een heeeel klein beetje ingedaald is. nog lang niet genoeg dus. dus daardoor kan die ruimte bovenin niet echt komen lijkt me. of hij ligt helemaal dubbelgevouwen ofzo :p
    wow, mooie buik heb je hoor! mooi bolletje :D ligt het aan mij of is je buik heel bescheiden?

@sab: hm.. zijn het geen oefenweeen dan? heb je de pijn constant of wisselt het af? haha je opmerking over het onderschrift, ik dacht er net zo over!!!! rond en prachtig, pffffft;)
    ahh wat balen dat je striae krijgt rond je navel. is het veel? grote strepen? :(

@anoniempjuh: oooh wat gaaf dat je zusje zulke taarten maakt! wat shit voor haar dat ze misschien een galsteen heeft :( ken het niet, maar volgens mij is dat pijnlijk toch? jammer ook dat ze geen taart voor neomi kan maken nu.. ben je zelf niet creatief met fondant enzo? tis nie zo moeilijk.... je moet er alleen tijd en zin voor hebben. en anders bestel je toch bij hema een leuke fototaart ofzo :D
    GATVERDAMME wat goor van die vent. dat ie dat durft :( bij een wildvreemde een potje gaat drieten, IIIEEEUUWWWWW!!

@vruchtje: klinkt als een dag om lekker van te genieten :D heerlijk!

euhhh is Fidel jarig? ik lees gefeliciteerd?
    zo ja: Fidel van harte gefeliciteerd meid!

3. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    hier net het maatje groter van de pumps binnen, ze passen! woehoeoeoe! ik blij :D

niet zo'n zin in dit weekend, vanavond verjaardag van een vriend en morgenavond verjaardag van mn schoonzusje. op de een of andere manier ga ik 'savonds niet meer zo graag de deur uit. nou ja, mn moeder zei al; geniet er nu maar van om er even uit te zijn. tja, daar zit ook wat in. :p kan ook wel overal om gaan lopen zeuren he hahahaha

ga zo nog even de stad in met manlief. ik weet het, moet rustig aan doen, maar het is veel te lekker weer om de hele dag op de bank te zitten!

4. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    naomi mooi buikje!

ano zielig voor je dochtertje, hopelijk is ze met dr verjaardig opgeknapt!

5. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    juultje heerlijk hoor pumps..
    ik kan dr nu echt niet op lopen, maar had gister echt de neiging om pumps te kopen hahah.. ben toch maar voor leuke ballerina's gegaan en na de bevalling weer lekker op mn pumps :D

6. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    haha moesch ik denk ook niet dat ik er nu op kan lopen hoor :p ze zijn ook bedoeld voor na de bevalling (vond het gewoon leuk om mezelf nu vast te verwennen met leuke schoenen ;)). weet ook niet of het wel goed is om nu op hakken te lopen???

7. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Fidel: Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van.

@ Juultje: Gelukkig zijn de uitslagen goed... pfieuw!!!!

@ Naomi: nog een dikke week en dan mogen onze meisjes idd komen:)

@ Ano: beterschap met je meisje....

@ stad: Hier vanmorgen ook even geweest met mijn man, maar was ook weer snel terug... Voor mij was het niet meer te doen... pijn aan mijn liezen en mijn rug en dood en dood op bij thuiskomst. was nog geen uur in de stad geweest.....

Vanmiddag bezoek gehad van mijn lieve zwangere vriendinnetje..... heeft ze gisteren haar echo gehad bij 11wkn en 1 dag en guess...... Ze krijgt een 2-ling:) dat was natuurlijk heel hard lachen en brullen tegelijk want al is het het mooiste wat er is, je schrikt er echt wel even van hoor...... Maar gelukkig is ze er nu ook zelf erg blij mee.

@ leeftijd: ik ben 27 ( had t al ergens opgeschreven maar sta nog niet in het lijstje volgens mij).

@ geboortekaartjes: hier 75 stuks besteld.

8. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Juul wat super zeg dat de uitslagen goed zijn!!
    Fijn ook dat je pumps passen :D leuk cadeautje voor jezelf en na je bevalling kan je ze lekker aan :D
    ALs het straks mooier weer wordt ga ik ook echt gelijk nieuwe schoenen kopen.
    Striae is niet heel goed zichtbaar maar zit er wel. Huid is ook zo dun rondom navel dus vandaaruit trekt dat door denk ik zo.
    En mijn buikpijnen kunnen denk ik wel oefenweeen zijn. Heb het ook niet constant ofzo maar kan ook niet altijd zeggen dat het komt en weer gaat zegmaar. (lekker heldere uitleg :p)

Chelleke wat leuk dat je vriendin een tweeling krijgt!! Lijkt me eerst ook wel schrikken hihi.
    Nog wat leuks gekocht in de stad ondanks dat het zo kort was?

Hier net weer met vogel naar dierenarts geweest, heeft weer onstoken oog ( nu alweer 3 weken mee aan het sukkelen) dus nu ging hij het maar gelijk opereren. Mag ze rond 5 uur ophalen als ik een telefoontje krijg!

9. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Fidel:Gefeliciteerd met je verjaardag fijne dag vandaag

@ Ano: Beterschap met je dochter

@ Juultje: Gelukkig zijn de uitslagen weer goed

@ Chelleke: Wat leuk dat je vriendin een tweeling krijgt al kan ik me voorstellen dat het ff schrikken is.

@ Naomi: Mooi buikje hoor

Hier een dagje voor mezelf gehad Danian is naar de opvang.
    Mijn schoonmoeder is meegeweest hem wegbrengen en gaat ook weer mee hem ophalen en daarna gaan we bij mijn schoonouders eten.
    Danian blijft daar een nachtje slapen kunnen manlief en ik morgen de vloerbedekking op Danians kamer leggen en de laatste dingen voor de baby klaarmaken.
    Ook een afspraak bij de garage gemaakt, want de auto maakt geluiden wat niet zo hoort die brengen we maandag weg.
    Hopelijk valt de schade mee

10. Wendie1979

Wendie1979 Actief lid

28 jan 2009
    187
    0
    0
    @sab, misselijk/niet zo lekker, ik heb er ook steeds last van geen idee waar het vandaan komt....misschien voortekenen dat het niet heel lang meer gaat duren voor we bevallen, laten we het daar maar op houden.

@juultje, jij gaat echt niet overtijd lopen hoor, tenminste zoals het hier gaat leiden ze je in met een hoge(re) bloeddruk

Vanmorgen in het ziekenhuis geweest, helaas nog geen echo (ja even heel snel om te kijken of ie is ingedaald) Over twee weken, pffff wat klinkt dat ver weg, terugkomen voor een echo en daarna gesprek om bevalling door te spreken. Aan de hand van de grote van de baby kan het dan zijn dat ze eerder inleiden dan 39 weken....kom ik toch dicht in de buurt van mijn gegokte datum 2 april. Ben het echt zo zat!!

Inmiddels contact gehad met de webshop over de kapotte nijntje, ik mag hem terugsturen en dan krijg ik mijn geld terug. Tja maar de kosten voor terugsturen komen wel voor mijn rekening, dus eens kijken hoe ik dat het goedkoopst kan doen.
    Dan op zoek naar een nieuwe versie......ben bang dat ik er dan weer een krijg die vals is...weet iemand nog een winkelketen waar ze de hollandversie van Nijntje nog wel verkopen? In dat geval hoor ik het graag!

11. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ik vergeet t steeds te typen, sorry!! maar fidel van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

@juultje ach als je erop kan lopen nu waarom niet ahahaha..

@ chel idd ff schrikken een 2ling maar lijkt me echt super leuk!

@leeftijd voor op het lijstje: ben 27!

12. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Zo, ik meld me ook weer even!

Doe een poging om op alles te reageren, maar als ik iets of iemand vergeet, bij voorbaat sorry!!!:)

MM1981, bedankt voor je tips!!
    Het is inderdaad zoeken en blijven zoeken naar wat werkt... Wat vandaag werkt, kan morgen juist weer zorgen voor hoge suikers...
    Maar goed, ik doe mijn best, en ik neem alle tips ter harte!:D

Naomi, wat vervelend, de hele tijd die voorweeen! Hopelijk hebben ze nu dan wel nut!;)
    Oei, wat een schrik bij die echo!!
    Gefeliciteerd met je neefje!!
    Wat fijn dat de schrik van die echo mee leek te vallen zeg!!

Ik lees tussendoor van alles over vloeien, ik heb bij zoonlief 2 week gevoeid, daarna werd het snel minder gelukkig. Hoop er nu weer op!

Josephine, wat een ellende kan dat zijn dan ineens, als je planning niet zo loopt als je had gehoopt... Gelukkig kon je nog hulp krijgen!!
    Fijn dat je alles nu af hebt!! Geeft vast rust!

Zo te lezen heeft iedereen nu wel eens flinke baaldagen!! Gelukkig maar, dan ben ik niet de enige!;)
    Wel irritant, want ik wil zo veel doen in huis... Bij zoonlief nooit nesteldrang gehad, maar nu is het vreselijk!!
    Ik krijg dan nu ook al een paar week hulp van vriendin en schoonmoeder. Op die manier krijg ik toch mijn lijstjes een beetje af...;)

Mooie eetstoel heb je gekocht Juultje!!
    Over je afscheiding dat herken ik wel! Hier was/is het soms ook heel erg... Heel smerig!!
    En dat van die pijn in je schaamstreek herken ik ook... Ik zie mezelf soms gaan bij het gaan staan of verzitten...
    Whaaa, Juultje, wat een ervaring met die vrouw en die geesten!!

Anoniempjuh, wat is de babykamer mooi geworden zeg!!

Chelleke, jouw babykamertje is ook al zo mooi geworden!!!
    Wat vervelend dat je ineens zoveel klachten hebt meid!!

Moontje, wat vervelend dat je al opgenomen was in het ziekenhuis!!
    En ook de waterpokken bij je dochter...

Merken: ik gebruik alles van zwitsal, pampers en sudocreme! :D

Pfff, wat gaan jullie snel!!! Ik dacht net nog 9 pagina's te gaan, ondertussen is het gewoon weer 10!!:$
    Ik ga na het eten wel verder!;)

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haha ja vieze vent he, heb idd de hele wc al grodnig schoongemaakt.
    Ik zou dat zelf dus echt nooit durven he!!!jaikssss

nou met Neomi gaat het wel goed hoor, medicijnen slaan goed aan volgens mij!

Me schoonzusje is inmiddels weer thuis, ze weten niet wat het is, dus nu pijnstillers, en als ze maandag wordt geholpen aan haar navelbreuk kijken ze nog even verder...vaag..
    Maar goed ze gaat de taart nu wel maken, dus dat is mooi!!!!
    Alle tegels staan er nu, morgen wordt alles leeggehaald, ben benieuwd!!

juultje he top dat ze nu wel passen, staan vast heel leuk straks met bruine voetjes in de zomer!!!fijne avond!!!

chelleke ja t wordt nu echt zwaarder he, maja je hebt ook een flinke buik die je mee moet tillen haha!!

Nog bedankt trouwens voor de reacties over mijn pijnstilling vraag.

en owja ik ben 28!

14. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Fidel, fijn dat alles goed gaat met je moeder.
    Lees dat je dus lekker dichtbij mij inde buurt was...Hoogeveen en Zwinderen.
    Gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele fijne dag!

Juultje, balen dat je bloeddruk weer hoog was, maar idd wel goed dat ze het in de gaten houden hoor!
    Fijn dat beeb het wel goed doet in je buik!
    En goede uitslagen dus, fijn!!!
    Herken dat van s'avonds niet meer weg willen hoor...hoort er denk ik bij. Toch veel plezier vanavond!

Sab, vervelend dat je je zo voelt! En van de Striae!

Moesch, jouw verlof komt er dus ook aan...lekker!
    Ik heb dat ook hoor..dat jaloers zijn op sommigen die nog maar 1 weekje hoeven wachten, maar aan de andere kant verveel ik me nog niet en ach, het is zo ook onze uitgerekende datum!

Ano, idd ook wel balen dan voor je taart. Hoe gaat het nu met je schoonzusje?
    Balen dat ze niet weten wat het is...hopelijk komt ze het weekend goed door.

Naomi, mooi buikje weer! Mooi rond!

Vruchtje, heerlijk dagje dus gehad?!

Chelleke, je vriendin een tweeling? Leuk! Kan me voorstellen dat het wel even schrikken is idd.

Wendie, balen dat je nog geen echo hebt gehad! Kan me voorstellen dat je het graag wilt weten.
    En wat stom dat je die kosten van het terugsturen toch zelf moet betalen...niet echt service.

15. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Vandaag hier een lekker dagje gehad. Vanochtend vriendin met dochter op bezoek en vanmiddag mn zus met kids.
    Erg leuk, heb me prima vermaakt.
    Finn vandaag niet geslapen en die stortte net letterlijk in, dus die ligt al te slapen...benieuwd hoe dat gaat vanavond...

Zo nog even snel wat boodschappen halen en dan lekker onderuitgezakt op de bank..heerlijk!

16. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    [FONT=&quot]Afsprakenlijst April 2012 mama’s[/FONT]

[FONT=&quot]05-03-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT]: echo - 12:30
    [FONT=&quot]06-03-2012[/FONT]
    Linc:groei echo gyn - 13:45
    MoesCH:controle vk
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT]: controle vk
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: 2e groeiecho - 09:15
    07-03-2012
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: controle vk - 10:45
    Evan: echo ivm stuitligging
    08-03-2012
    MM1981: diabetescarrousel
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: Controle gyn - 9:20
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT]: Doppler & Groeiecho - 09:30
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT]: Controle gyn - 09:45
    Linnie1984: echo & controle gyn
    09-03-2012
    Sjors22 - controle vk en gesprek bevalling - 15:00
    12-03-2012
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT]: Controle vk en bespreken bevallingsplan - 20:00
    14-03-2012
    Chelleke84: controle vk - 12:15
    LinC: controle endocrinoloog - 10:45
    16-03-2012
    Tamtam78: klinisch verloskundige - 10:10
    22-03-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: controle gyn - 10:00
    23-03-2012
    LinC: controle gyn - 16:20
    04-04-2012
    LinC: controle gyn - 16:00
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]
    11-04-2012
    2012mama: geplande keizersnee

[FONT=&quot]Wanneer met verlof [/FONT]

17-02-2012 - [FONT=&quot]Troela85[/FONT] (34 weken)
    18-02-2012 - Chelleke84 (34 weken)
    22-02-2012 - JuultjeT (34 weken) al volledig thuis
    23-02-2012 - T[FONT=&quot]amtam78 (34 weken) al volledig thuis[/FONT]
    24-02-2012 - [FONT=&quot]Evan[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - [FONT=&quot]Unox[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - anoniempjuh (34 weken)
    01-03-2012 - [FONT=&quot]2012mama[/FONT] (34 weken) al volledig thuis
    01-03-2012 - Linnie1984 (36 weken)
    01-03-2012 - LinC (34 weken)
    02-03-2012 - Sjors22 (36 weken) al volledig thuis
    03-03-2012 - [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34 weken)
    05-03-2012 - Josephine76
    05-03-2012 - Moontje2008 (35 weken) al volledig thuis
    05-03-2012 - Wendie1979
    06-03-2012 - MM1981 (34 weken) al volledig thuis
    23-03-2012 - [FONT=&quot]MoesCH[/FONT] (36 weken)

[FONT=&quot]Uitslag groei echo's[/FONT]

[FONT=&quot]2012mama[/FONT] (29+0) - 1520 gr.
    MoesCH (30+5) - 1680gr.
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (31+0) – 1914 gr.
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr.
    Chelleke84 (32+2) - 1980 gr.
    Josephine76 (32+4) - 2171 gr.
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) – 2250 gr.
    [FONT=&quot]Tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr.
    [FONT=&quot]Maud85 (34+1) - 2730 gr.[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT] (34+2) - 2953 gr
    Sab1988 (35+0) - 2750 gr.
    Tamtam78 (35+1) 2576 gr.

[FONT=&quot]Bevallingslijst april 2012 mama’s[/FONT]

[FONT=&quot]29 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]31 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT], thuis, fv
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje, thuis, bv (22-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]1 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]JuultjeT[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (27-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12)
    [FONT=&quot]4 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]5 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Unox[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT][FONT=&quot], 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]6 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]7 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12)
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]11 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]12 april[/FONT]
    Linc[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]17 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12)
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]21 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]25 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT], thuis, bv

[FONT=&quot]Hoeveel [/FONT][FONT=&quot]jongens [/FONT][FONT=&quot]of [/FONT][FONT=&quot]meisjes[/FONT][FONT=&quot] worden er geboren? [/FONT]

[FONT=&quot]10 jongens[/FONT]
    [FONT=&quot]9 meisjes[/FONT]
    [FONT=&quot]5 verrassingen[/FONT]

17. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Chelleke, Thx meid :) Hele mooie buik ;)

@Juul, Sorry ! Zal niet meer zo lang afwezig zijn :) Die leegte bovenin kan idd wel van het indalen zijn..dan zakt de beeb en heb je wat meer ruimte om te ademen ;) zeggen ze..werkt hier nog niet echt :p Fijn dat de uitslagen goed waren !
    Super coole pumps zeg ! ( zag ze op fb ) Maar is nu niet goed om op te lopen..slecht voor rug en bekken en ze zeggen dat je nu sneller je enkel kan verzwikken..( weet neit of dat zo is ) maar voor de zekerheid nog maar effe niet doen ;)

@Tamtam, Dankje meid enne fijn dat alles weer goed was..gister ??

@Ano, Ah gos ! Wat zielig zeg..en dat verwacht je zeker niet. Hopelijk is je meisje weer snel opgeknapt ! Sterkte en knuffel meid !
    En wat ranzig van die kerel zeg ! Gadver..hoezo niet netjes !

@Sab, Fijn dat alles weer goed was bij de vk :)

@Moesch, Lekker hoor shoppen :D

@Naomi, Dikke knuffel meid ! Die pijn altijd is echt niet leuk..hoop dat je meisje eerder komt en dan ben je er vanaf !

@2012mama, Fijne avond !

Ik moest weer bijlezen op de tel.. lader van de laptop doet weer is niet wat ik wil grr...sorry als ik iemand vergeten ben !

@Ego, hier vandaag lekker de stad in geweest, na al dat lopen wel weer kapot maar gaat me nog best goed af voor 36 weken :) straks bij mijn ouders op visite en morgen heerlijk schoonmaak/klusjes dagje :D

Fijne weekend allemaal !

18. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Jeetje, Sab, jij bent goed bezig geweest!! Mooie geboortebedankjes!!

Ik heb begrepen dat je bij flesvoeding tegenwoordig ook vitamine D moet bijgeven. Ik geloof dat die regel vorig jaar is aangescherpt.

Reageren jullie kinderen, voor degene die al een kind of meer hebben rondlopen, soms ook zo sterkt op jullie hormonen??

Wat fijn dat er al zoveel met verlof zijn!! Ik moet nog 2 dagen werken!!!

Linnie, wat irritant dat je zo'n vervelende oude kerel had als gyn, terwijl je zelf vol vragen zat...

De naam, wij hebben nog steeds de naam die we in het begin al hadden en zijn er nog steeds blij mee!! Ik kan al geen andere meer bedenken!:D

Evan, lijkt me idd even stressen ja, als je kleine niet draait...

Chelleke, wat een leuke ooievaar!!
    Mooie buikfoto's ook!

Juultje, wat een vervelende reactie van je vader... Je hebt er idd niet om gevraagd! Maar ja, waarschijnlijk weet hij gewoon weinig over zwanger zijn en hoge bloeddruk...?

Sjors, wat vervelend dat je elke keer weer een nieuwe dip hebt... Nog heeeeeel even!!:)

Evan, ik zit op 80 kaarten.

Fidel, Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!! De laatste keer als niet mama!!
    Volgens mij is Josephine ook jarig, jij ook Gefeliciteerd!!!

Haha, hier ook druk bezig met mijn kleding voor na de bevalling!!
    Moet wel zeggen, mijn broeken redden het net wel of net niet... Ze zijn bijna stuk... En bovenkleding heb ik ook niet zo veel keus meer...

Ik heb hier ook een to-do-lijstje voor manlief!! Gelukkig hoeft er niet veel meer!:D

Gatsie, ano!!! Wat goor dat die man gewoon gaat zitten poepen!!!
    Hopen dat je meisje zondag weer beter is voor haar 2e verjaardag!

Naomi, mooie buik!!

Leeftijd hier: 30

19. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    hehe, voor zolang als het duurt ben ik weer even bij! ;)

20. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Haha moestra, soms wordt er ook ineens zooooveeeel gekletst :p als je dan een dagje er niet bent geweest is het niet bij te houden.
    Net ff bij intratuin voorjaarsbloemetjes gekocht voor buiten en binnen, leuke kleurtjes :D

Deel Deze Pagina