@ano, hahaha dat zorgt zeker voor gesprekstof ik zal je nog een pb'tje sturen he...zal dit zo effe doen hihi. Ik heb al mijn verstandskiezen nog en heb er ook geen last van dus daar komen ze mooi niet aan ( hoop ik ) Gelukkig had jij er geen last van dat scheelt alweer een hele hoop en ik hoop dat het morgen zo voorbij is want kiespijn is echt niet prettig
hier vanmorgen gesprek gehad en zoals verwacht is mn contract niet verlengd heeft te maken met dat het bedrijf dat financieel niet aan kan momenteel, er zullen waarschijnlijk meer mensen uit moeten. ze vonden het erg moeilijk want wilde me eigenlijk niet kwijt maar ze moesten haast wel om zelf niet ten onder te gaan. ze wilden wel graag dat ik straks wanneer ik weer kan gaan werken dat ik zou bellen om te vragen of er nog plek is voor me, maar dat zie ik nog wel hoor. misschien dat ik nu voor een verzorgingstehuis ga en dan 2x een avonddienst van 8 uur draai dan ben ik verder altijd thuis. @sab: super dat het helemaal goed was!! wat hebben ze niet kunnen zien? ach en nog eens terug komen is geen straf gelukkig
Naomi wat rot dat het niet verlengd is zeg, pfft. Vooral financieel ook denk ik? Sjors, ik ken de angst voor de tandarts pfft, en het is wel snel gebeurd maar toch, snap je heel goed! heb ook beetje last van kiespijn maar nog niet zo erg dat ik ga. Stom he?? Beter nu dan over een paar weken als het wel erg is. Ze konden bij mij 1 hersenhelftje ofzo niet goed opmeten omdat de kleine eigenwijs was, derest alles wel!! owww en hebben toch besloten in NL te bevallen dus gelijk kraamzorg aan het regelen
@sab: hihi toch maar wel ga je je kraamzorg regelen waar ik gewerkt heb? zal het hier niet open en bloot weg zetten hmmm hersentjes zijn toch wel belangrijk maar het zal vast wel goed zitten! vaak willen ze het alleen echt zeker weten en dat is met een eigenwijsje niet even makkelijk wanneer mag je volgende week terug komen? financieel heeft het gelukkig geen gevolgen hoor, ik krijg gewoon 100% uitbetaald van het UWV gelukkig. daar hebben ze ook eerst naar gekeken want als ik niets meer zou krijgen hadden ze zich nog wel 3x bedacht omdat ik toch al een huishouden heb zeiden ze. ze leefden erg mee en waren erg meegaand maar moesten echt naar hun zelf kijken ipv naar mij en dat snap ik ook wel. ik ga er niet op achteruit momenteel. nu maar hopen dat ik straks gewoon ander werk kan vinden!!
Balen Naomi!! Gelukkig kijk je er zelf positief tegenaan! Sjors, succes bij de tandarts morgen!! Ik mag over 3 week weer... Sab, fijn dat de echo tot zover goed was!!
Ik denk wel dat ik het daar geregeld heb, twijfel ff bij welk bedrijf je werkte, volgens mij wel!! Ben er vanochtend gelijk even langsgelopen! Alles zag er bij de echo wel goed uit maar het is een formaliteit om het ingevuld te hebben zegmaar .(doe mij nog maar een paar van die formaliteiten hoor) Ik mag woensdagochtend om half 9. Gelukkig trouwens dat het geen financiele gevolgen heeft zeg!! Had wel extra zuur geweest!
nou, even een update... ik heb mijn vraag over uitkering neergelegd bij het uwv hier op het forum en kreeg als antwoord dat ik bij de svb moet zijn, omdat ik helemaal geen uitkering van het uwv zal krijgen. Ik krijg bij ziekte het loon doorbetaald van de budgethouder zelf of van de svb.... heb ik nog geen antwoord of dat dan 70% is of 100% ik heb de svb gemaild, ben benieuwd wat ze zeggen. Bedankt voor alle reacties!! SJORS: oooooh bah kiespijn denk je aan een ontsteking? of een gaatje? Sterkte morgen bij de tandarts. brr... ik hou er ook nooit van hoor!! FIDEL: wat fijn dat je je kleintje gevoeld hebt!!! bijzonder gevoel he kreeg je ook een mega big smile op je gezicht? wat voelde je precies?? JOSEPHINE: wat leuk, al die kleertjes!! Er zit vast wel wat leuks tussen! Lief dat je dat krijgt! SAB: wat fijn dat alles goed was meid! en geen straf dat je volgende week nog een keer mag hahaha toch fijn dat jullie zoon niet ineens besloot toch een dochter te worden ANO: wat fijn dat je vk direct een briefje voor je schreef, dat ga ik ook maar proberen voor elkaar te boksen volgende week haha ik weet alleen dus niet of het voor de svb uit maakt of je ziek bent door zwangerschap of gewoon ziek. Misschien maken ze daar geen onderscheid in en krijg je altijd maar 70% dat zou bagger zijn NAOMI: lullig dat ze je contract niet verlengd hebben, hoe begrijpelijk het ook is. Wel fijn dat je gewoon 100% van het uwv betaald krijgt zeg! Hopelijk vind je straks gauw een andere baan
@sab: he vervelend nu die extra echo.... @sjors: succes morgen bij de tandarts. @naomi: balen zeg can he contract. Wel fijn dat je er financieel niet op achteruit gaat. @Josephine: dat erkennen moet je ook echt voor de bevalling regelen, je moet dan ook al aangeven welke achternaam het kind krijgt. Als je dit niet voor de bevalling regelt dan kan het niet de achternaam van de vader krijgen werd ne verteld. @linnie: en hoe was het bij de huisarts? Ben wel benieuwd, want volgens mij gaan ze mij ook ip GBS controleren omdat ik zo vaak blaasontsteking heb. En voordat ik het vergeet, alvast gefeliciteerd morgen, tegelijk met mijn vader....
Heej meiden, hier even een snel berichtje, sab wat fijn van je echo en naomi balen van je contract maar heeft misschien ook nog wel wat voordelen. Vanmorgen bij de huisarts was niet zo'n heel boeiend gesprek. Ik heb een kopie van alle uitslagen meegekregen voor de verloskundige en idd waarschijnlijk bevallen in ziekenhuis met infuus. Voor de bevalling gaan we nog een keer een uitstrijkje laten onderzoeken om te vergelijken. @Kernesia als ik jou was zou ik het gewoon laten testen, is een testje van niks en als je het hebt dan heb je het (ong. 15 a 20 procent van alle mensen is drager) en is het alleen maar fijn als ze er zo vroeg al op kunnen inspelen... Vanavond komt mijn mannetje weer terug na 5 dgn oostenrijk en dan morgen lekker saampjes en savonds nog wat visite.
@linnie: vk zei ook al dat ze het gingen testen (volgens mij dezelfde als jij hebt), maar dat zouden ze pas in week 32 of 35 ofzo doen. Maakt verder ook niet uit, was toch al van plan in het zh te bevallen.
Vanuit vakantiehuisje hier even een kortberichtje. sab: wat fijn van je goede echo. En inderdaad niet erg dat je terug moet komen. Linnie: fijn dat je mannetje weer thuiskomt!! Sjors: oh vervelend je kiespijn. Hopelijk kan de tandarts je pijn verminderen. Naomi: wat balen dat je contract niet verlengd is. Maar gelukkig ga je er financieel niet op achteruit. En waarschijnlijk zit er vast ook nog wel een voordeeltje in dat je wat langer thuis bent straks!? Hier is het super. We vermaken ons goed en vooral onze kleine man heeft de tijd van zijn leven. Toen straks belde mijn zus me met minder leuk nieuws. De vrouw van een collega van ons is bevallen met 41 weken en kindje heeft het niet gered. De precieze reden hebben wij (nog) niet gehoord. Ik weet wel dat het bij hun 1e zoontje ook niet vlekkeloos was verlopen. Pfff probeer me maar niet zorgen te maken bah bah.
Dankjewel allemaal al die successen en sterktes zal ik nodig hebben haha, ik ben nu wel minder zenuwachtig dan normaal. ( ik zeg altijd ik wil niet naar de tandarts als ik geen pijn heb ) nu is dat dus het geval en ga ik liever wel dan niet. @Naomi, Wat balen meid ! Gelukkig krijg je 100% betaald hoop dat je snel wat anders vind. @Juultje, ik denk aan een gaatje maar je weet het maar nooit he bij die lui we zullen het zien en bedankt @Sab, ik doe hetzelfde als jij hoor, moet echt extreme pijn hebben wil ik gaan. Eerder ging ik elk jaar ( toen ik nog thuis woonde, belde mijn moeder altijd voor mijn vader en direct voor mij dus toen moest ik wel en nu schiet het er bij in of denk ik ach komt wel ghehe ) @Linnie, Alvast gefeliciteerd meid !!
@Vruchtje, Fijn dat het daar leuk is en de kleine man het naar zn zin heeft heel belangrijk ! Ja dat is echt k*t nieuws, wat ontzettend erg voor je collega dit gun je niemand. Als ik dit soort dingen hoor denk ik ook wel is van sh*t zeg eigenlijk heb je nooit zekerheid tot de bevalling en daar wil je liever niet over nadenken en moet je eigenlijk ook niet doen. Echt heel erg pff...
@vruchtje: bah wat een nieuws! niet teveel bij nadenken dan maar.... het gaat gelukkig bijna altijd goed. en hoe lullig ook ik denk vaak: gelukkig ben ik het niet.... thx meiden! ik hoop ook dat ik straks snel wat anders kan vinden. maar eerst maar eens goed herstellen van de BI straks! er zit zeker wel een voordeel aan, ik kan nu wat relaxter thuis zitten en voor mn kleine meid zorgen voor mijn gevoel. ik weet dat ik er financieel niets op achteruit ga dus ja probeer het maar los te laten. net collega op bezoek gehad om haar te helpen bij de opleiding waar ze mij vanaf hebben gehaald paar weken geleden. ze schrok er erg van dat ze mn contract niet hebben verlengd.
Is ook zo meiden het gebeurd gelukkig niet vaak. En zekerheid heb je nooit in het leven. Zelfs al ze 2, 5 of 10 jaar zijn niet. Jullie snappen wel wat ik bedoel. Het laatste wat ik wil is jullie daar zorgen over laten maken. xx
Dat snap ik vruchtje je moet het ook kunnen zeggen natuurlijk, je wil niemand zorgen laten maken, dat bedoelde ik ook niet met mijn berichtje hoor Ik heb zo'n fijne schoonmoeder die mij mailtjes stuurt dan staat er in, hier was ik wel even stil van....krijg ik een hele riedel over wat mensen hebben moeten doormaken toen hun kindje met 24 weken geboren werd...net alsof ik dat op dit moment allemaal wil lezen:S maar toe maar.
sjors: ik weet dat je berichtje niet zo bedoelt was natuurlijk. Ik zei net ook tegen mijn man waarom moet mijn zus het nu precies zeggen terwijl ik midweekje weg ben. Ze weet al dat ik een zorgmens ben. Ik had het liever gewoon maandag gehoord als ik weer moest werken. Maar ach misschien is dat ook wel mijzelf in de maling nemen. Ik moet leren niet alles zo op mezelf te betrekken......
ik snap wel wat je bedoeld, het is heel erg als er zoiets gebeurt en vooral als het ook nog best dicht bij je staat. Ik ben normaal ook altijd zo'n zorgen mens hoor, maar dit is bij mij meestal alleen als er iets gebeurt bij mezelf en niet kan verklaren ( zoals de hele erge pijn bij mijn nieren die ik had of de hele erge buikpijn die nu gelukkig weg is ) het is idd niet leuk om te horen tijdens een midweek weg maar denk dat je zus het je graag wou laten weten omdat het natuurlijk niet niks is. ( denk ik ) Ik weet niet of je jezelf in de maling neemt het is natuurlijk niet niks.
alleen snap ik mijn schoonmoeder niet, ze weet wat we allemaal hebben doorgemaakt en dan gaat ze me dat soort mailtjes sturen :S
[FONT="]@ Sab:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Ow wat vervelend om weer terug te moeten komen .NOT! Hahahhaha[/FONT] [FONT="]Heerlijk zon bevestiging dat het echt een jongetje is.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Sjors:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Oei! Auw! Kiespijn .dat is niet leuk.[/FONT] [FONT="]Heel veel sterkte morgen.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Naomi:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]ach nee he! Wat een klote bericht zeg![/FONT] [FONT="]Helaas hoor je het zo vaak he. Heb je al iets op het oog?[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ vruchtje:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Oef! Dat is klote. Heb er geen woorden voor.[/FONT] [FONT="]Afsprakenlijst April 2012 mamas[/FONT] [FONT="][/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Wo. 09-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ vriendlief: VK[/FONT] [FONT="]10:00 gertje08: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Do. 10-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]18:00 Linnie: termijnecho[/FONT] [FONT="]Buddy lijstje[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]juultjeT Chelleke84[/FONT] [FONT="]anoniempjuh Sjors22[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]vriendlief Ankje - sab1988[/FONT] [FONT="]vruchtje24 Naomi123[/FONT] [FONT="]Tamtam78 - Moestra[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Hoeveel [/FONT][FONT="]jongens[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisjes[/FONT][FONT="] worden er geboren? [/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="] Jongens: 7x [/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT] [FONT="]gertje08[/FONT] [FONT="]JuultjeT[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT] [FONT="]Ons2wonder84[/FONT] [FONT="]Maud85[/FONT] [FONT="]Sab1988[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="] [/FONT][FONT="]Meisjes: 3x [/FONT][FONT="][/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Tijgertje1984[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT] [FONT="]Vogeltje[/FONT]