hier net de ha gebeld, vanmiddag kan ik een ab kuur ophalen, heb vandaag ook weer zo';n hoofdpijn bah, ben er echt klar me nu!!!
Hey Dames. Ik heb sinds vanmorgen allemaal rode puntjes aan de bovenkant van mijn buik zitten tussen mijn navel en mijn borsten zeg maar... Ze jeuken op zich niet alleen voelt mijn huis wat droog en rauw aan..... Iemand bekend hiermee en kan dit kwaad of hoef ik hier nu niks mee te doen.... heb er niet echt last van...
Is het een soort uitslag Chelleke, ik heb die ook nogal snel en smeer het dan altijd lekker in met bodylotion of olie.. weet eigenlijk niet wat het anders kan zijn?
ik ook niet hahahaha, heb er geen last van hoor, maar dacht even vragen. Heb de vraag even gesteld aan de verloskundige op het forum.... we horen t wel...
ik smeer me een ongeluk sab hahahahaha we zullen we zien/horen.... vind het gewoon niet mooi uit zien hahahaha
@ankje: oh leukk, wat heb je allemaal besteld? alleen broeken? ik heb ook wel de neiging om nog wat te kopen, maar voor die laatste weken vind ik dat eigenlijk zonde van het geld. @2012mama: ohhh die afdrukken ken ik ook ja, leuk is dat ik doe zeker rustig aan vandaag. heb grotendeels op de bank gezeten, alleen even een beetje rotzooi opgeruimd in huis, manlief heeft gestofzuigd en gedweild er staat nu alleen nog een enooooorme printer in de kamer waar ik snel vanaf wil, wat een log ding. mijn man is drumleraar en degene die hem inhuurt had ook een muziekschool, maar die is opgedoekt. hij had geen tijd en zin om de printer te verkopen, moest direct weg. dus manlief heeft m meegenomen naar huis om m te verkopen dus mocht er iemand belang hebben bij een laserprinter van formaat staindeweg -> ik heb er 1 @chelleke: lekker dat alles straks echt klaar is. dus nu de allerlaatste loodjes aan klusjes? ooohhh hoop idd dat je meisje wel even wacht tot je ouders weer terug zijn oef, die uitslag weet ik ook niet hoor.... misschien gewoon een soort reactie van je huid op warmte ofzo... of hormonen? ben benieuwd wat de vk ervan zegt! @naomi: woehoeoeoe! 36 weken al! gaat t hard he... wat leuk dat je broertje komt oppassen! laat hij haar niet de hele avond in een poepluier lopen dan als hij geen luier kan verschonen @anoniempjuh: he he, eindelijk! hopelijk slaat de kuur goed aan!
oh kreeg trouwens net geboortekaartje binnen, 1 van de zwangerschapsyogameiden is bevallen van een jongen, Thomas. ze is de eerste ben benieuwd wie de volgende is 1 down, 4 to go! oh en en en ik heb eindelijk al mn ziektegeld gehad fijnn. van 5 clienten is nu ook de uitkering tijdens mn zwangerschapsverlof (die nu dus al 1,5 week bezig is) vastgesteld, dus vanaf nu krijg ik fijn elke week gewoon een normaal bedrag betaald. van 2 clienten moet dus nog een bedrag vastgesteld worden, maar dat zal vast niet zo lang meer duren. Hele opluchting dat t nu allemaal rond is!
zo.. hier staat het bed op klossen. vrienden van ons kwamen helpen we hebben een boxspring (=zwaar en groot -> 180x210) dus er moesten 12 klossen onder ons bed is normaal 60 cm hoog, nu bijna 90 ik kan er wel goed in komen, kont op de rand en gaan liggen. maar met uitstappen moet ik echt uitkijken! val zo van t randje af! Zou lasagne maken, maar las op fb van iemand die chinees ging eten.... dus nu eten wij ook chinees hahaha wat is het stil hier meiden
Juul fijn dat al het geld rond is! Hele geruststelling!! Enne bed op klossen, misschien een hek ervoor dat je er niet uit kan vallen hahahaha Tis hier idd heeeeeel rustig!
Zeker rustig hier! Juultje, lekker gegeten.vast wel! Sorry heb geen sta in de weg nodig, heb ik al genoeg haha Hier Pfff dacht gister echt dat het beter ging, maar vandaag jonge jonge, pijn in me lijf van t hoesten, en alles weer dicht met snot,hoop echt dat die kuur snel aanslaat! Verdr alles goed mt iedereen?
zwaai, hier drukke en vermoeiende dag gehad. @juultje: nee daarom kwam hij zo vroeg, zodat hij nog even kon oefenen hihih. poepen doet ze savonds ook eigenlijk nooit dus dat scheelt weer
Oeh bah, sterkte ano. heb je mn tip van het stomen nog opgevolgd?? hier terug van verjaardag. nu wel op tijd kreeg weer harde buiken en vond het mooi geweest. heb ook echt wel pijn van onderen, ben benieuwd of dat van indalen is of dat er stiekem al wat met mijn baarmoedermond gaande is. heb soms echt het idee dat ik een soort steken in mijn baarmoedermond voel... iemand die dat herkent? maak me er geen zorgen om ofzo hoor maar vroeg het me gewoon af. nog even op de bank hangen en dan lekker naar bed. morgen lekker de hele dag niks!! slaap lekker allemaal
Dag dames, Hoe gaat het ermee? We zijn zelf een aantal dagen heel druk bezig geweest met de babykamer. Er moeten nog de nodige hand- en spandiensten verricht worden, maar de basis staat. Het behang zit erin! Hier een foto voor de nieuwe groene wand: Bekijk bijlage 227990 Nu moeten we nog een ledikantje schuren en schilderen. Het ledikantje is al erg oud. Mijn opa heeft er als baby nog ingeslapen. Dus voelt wel bijzonder dat de 4e generatie er ook straks lekker in gaat tukken! Bekijk bijlage 227991 Overigens zie je daar ook op de achtergrond hoe de andere muur eruit ziet met het bloemetjespatroon. Aan de ene kant voelt het alsof we nog zeeën van tijd hebben, aan de andere kant komt alles ook alweer heel dichtbij. Eeeeeek! Ik hoop donderdag te mogen vernemen of ik vanwege de zwangerschapsdiabetes eerder ingeleid moet worden... en dan komt het nog dichterbij. Eeeeek! Volgens mij heeft dat besef bij mij ineens de nesteldrang enorm vergroot. Arme hubby: Hij krijgt het nu voor zijn kiezen. " Dit moet af, en dat moet af, en zus en zo moet je nog regelen"...
Chelleke, kan me het voorstellen hoor..niet fijn he, als je ouders ver weg zijn als jij bevalt..maar ze komen vast optijd terug! Die rode puntjes lijken huiduistlag, maar weet niet waarvan. Zijn ze al weggetrokken? Naomi, hebben je broertje en Isabel het leuk samen gehad? Ano, goed dat je een kuurtje hebt, knap je hopelijk wat sneller op! Merk je al dat het wat aanslaat? Gefeliciteerd met jullie grote meid! Juultje, fijn dat je nu al je geld gekregen hebt! MM1981, mooie buikfoto! En mooi ledikantje! Vind dat bloemetjespatroon op de muur ook lekker vrolijk. 36weken..o wat gaat het snel he! Jullie mogen gewoon met een week al bevallen..!
Even ego: Voel mezelf niet echt lekker, heb wat hoofdpijn, verkouden en ben zo moe! Gewoon niet echt energie Hopelijk veranderd dit in de loop van de dag weer wat...word hier nog vermoeider van
Goeie morgen dames. Tis hier idd rustig geweest gisteren. Hier ook de hele dag bezig geweest met kijken naar de vervende mannen hahaha heb heerlijk niks gedaan. alleen gisterenavond wat gekookt en gestreken.... De uitslag is nog niet weg op mijn buik en jeukt nu ook een beetje dus ben flink aan het smeren hahahaha. Ik zag alweer mooie foto's net van mm1981..... erg mooie kleur groen hoor!!! ledikantje ziet er ook erg schattig uit? welke kleur krijgt het?? Gisteren telefoon gekregen dat ze komende week alle bouwafval komen ophalen eindelijk dan is alles weer mooi schoon en opgeruimd rondom het huis... kan ik tenminste het kraambezoek in stijl ontvangen. Nu maar hopen dan de nieuwe bank er dan ook is ( zou 1e week april komen) Het enige dat ik deze week nog ga doen met mijn mannetje is het berghok opruimen... we moeten er dagelijks door om bij de olie tank of de grote vriezer in de garage te komen dus ik vind het gewoon fijn als het daar ook opgeruimd is.... ik denk 1 a 2 uurtjes werk dus moet goed te doen zijn...... Dames hebben jullie dat ook dat het zo'n voldoening geeft als alles klaar, schoon en opgeruimd is... pfff ik kan er echt van genieten!!!! erg he...... genieten van poetsen..... Ohhh enne....... btw ..... vandaag 36wkn... jippie
@ mm1981: Mooi wiegje en mooi muur hoor Hopelijk weet je donderdag of je eerder ingeleid wordt @ Chelleke: Fijn he dat alles opgeruimd is ik geniet er ook van hoor al wil ik nog wel wat dingen doen, nou ja laat ik mijn man doen @ Juultje: Fijn dat je je geld hebt een hele geruststelling @ 2012mama: Ach bah niet lekker doe maar rustig aan beterschap @ Ano: Nog niet veel beter bah beterschap Hier gisteren veel in huis gedaan Danian was bij mijn schoonouders, dus konden we lekker opschieten. De vloerbedekking op Danians kamer ligt, de wieg staat in elkaar en opgemaakt net als het ledikantje en de kinderwagen, het badje staat klaar de vluchttassen staan klaar en de box staat beneden. We moeten alleen nog klossen halen, maar dat gaan we deze week doen als we de auto terug hebben. Nog een vraag over de vluchttas nemen jullie een badjas mee? Ik heb er eigenlijk geen plek meer voor in mijn tas en een grotere tas heb ik ook niet heb wel een vest meegenomen. Bij Danian was het 30 graden dus toen was het niet echt nodig.