April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    goede morgen toekomstige mama's,

ik heb net even rustig zitten lezen en wil mij graag aansluiten bij dit rijtje ik ben namelijk 20 april uitgerkend van ons 1ste kind.
    ik wil in het ziekenkenhuis bevallen omdat ons huis nog in verbouwing is: de babykamer,ouderslaapkamer is af de rest staat nog in verbouwing( wel leefbaar maar niet ideaal) ik wil na de bevalling borstvoeding gaan geven aan de kleine en afkolven.

ik ben er al bijna helemaal klaar voor, ben volop bezig met de kledingkast opruimen, alles is gewassen mijn kant op gekomen want het is allemaal 2de hands kleding van mijn zus en schoonzus.

ik mag over 2 weken(20maart) met verlof, ik werk in de kinderopvang met 4-12 jarige kinderen, en dat valt mij best wel zwaar.

groetjes miss geul

2. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden!

@2012mama ik heb mijn bi redelijk onder controle zolang ik me koest hou;) het is echt met pieken en dalen!

@moesch ik heb mijn intake 2 weken geleden gehad. Je kan idd even contact met ze opnemen!
    Wat naar dat je jullie meisje minder voelt. Bij twijfel bellen inderdaad.

3. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Noosa en Miss geul, Welkom !

@2012mama, Dankje voor je reactie :) Maar wat ik me afvraag..misschien weet jij dat ook wel :p is het niet zo bij voorweeen net zoals bij gewone weeen dat het niet constant is ? ik heb namelijk die constante rugpijn en dacht als het voorweeen waren dan is het toch korter en houd het ook elke keer op.

4. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    #4424 2012mama, 4 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2012
    Sjors, sorry weet het niet echt...had het soms wel heel veel achter elkaar, maar als je het zeker wilt weten zou je anders de vk kunnen bellen..je bent natuurlijk al bijna 37 weken, genoeg baby'w die nu plotseling komen...

Miss Geul, welkom! Ik zal je even toevoegen. Weten jullie al wat jullie krijgen?

5. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    [FONT=&quot]Afsprakenlijst April 2012 mama’s[/FONT]

[FONT=&quot]05-03-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT]: echo - 12:30
    [FONT=&quot]06-03-2012[/FONT]
    Linc:groei echo gyn - 13:45
    MoesCH:controle vk
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT]: controle vk
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: 2e groeiecho - 09:15
    07-03-2012
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: controle vk - 10:45
    Evan: echo ivm stuitligging
    08-03-2012
    MM1981: diabetescarrousel
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: Controle gyn - 9:20
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT]: Doppler & Groeiecho - 09:30
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT]: Controle gyn - 09:45
    Linnie1984: echo & controle gyn
    09-03-2012
    Sjors22 - controle vk en gesprek bevalling - 15:00
    12-03-2012
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT]: Controle vk en bespreken bevallingsplan - 20:00
    14-03-2012
    Chelleke84: controle vk - 12:15
    LinC: controle endocrinoloog - 10:45
    16-03-2012
    Tamtam78: klinisch verloskundige - 10:10
    19-03-2012
    Noosa: Liggingsecho
    22-03-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: controle gyn - 10:00
    23-03-2012
    LinC: controle gyn - 16:20
    04-04-2012
    LinC: controle gyn - 16:00
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]
    11-04-2012
    2012mama: geplande keizersnee

[FONT=&quot]Wanneer met verlof [/FONT]

17-02-2012 - [FONT=&quot]Troela85[/FONT] (34 weken)
    18-02-2012 - Chelleke84 (34 weken)
    22-02-2012 - JuultjeT (34 weken) al volledig thuis
    23-02-2012 - T[FONT=&quot]amtam78 (34 weken) al volledig thuis[/FONT]
    24-02-2012 - [FONT=&quot]Evan[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - [FONT=&quot]Unox[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - anoniempjuh (34 weken)
    01-03-2012 - [FONT=&quot]2012mama[/FONT] (34 weken) al volledig thuis
    01-03-2012 - Linnie1984 (36 weken)
    01-03-2012 - LinC (34 weken)
    02-03-2012 - Sjors22 (36 weken) al volledig thuis
    03-03-2012 - [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34 weken)
    05-03-2012 - Josephine76
    05-03-2012 - Moontje2008 (35 weken) al volledig thuis
    05-03-2012 - Wendie1979
    06-03-2012 - MM1981 (34 weken) al volledig thuis
    09-03-2012 - Noosa (34 weken) al volledig thuis
    23-03-2012 - [FONT=&quot]MoesCH[/FONT] (36 weken)

[FONT=&quot]Uitslag groei echo's[/FONT]

[FONT=&quot]2012mama[/FONT] (29+0) - 1520 gr.
    MoesCH (30+5) - 1680gr.
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (31+0) – 1914 gr.
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr.
    Chelleke84 (32+2) - 1980 gr.
    Josephine76 (32+4) - 2171 gr.
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) – 2250 gr.
    [FONT=&quot]Tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr.
    [FONT=&quot]Maud85 (34+1) - 2730 gr.[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT] (34+2) - 2953 gr
    Sab1988 (35+0) - 2750 gr.
    Tamtam78 (35+1) 2576 gr.

[FONT=&quot]Bevallingslijst april 2012 mama’s[/FONT]

[FONT=&quot]29 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]31 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT][FONT=&quot], 26 jaar, 1e kindje[/FONT], thuis, fv
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje, thuis, bv (22-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]1 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]JuultjeT[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (27-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12)
    [FONT=&quot]4 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]5 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Unox[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT][FONT=&quot], 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]6 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]7 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12)
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]11 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]12 april[/FONT]
    Linc[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]17 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12)
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    20 april
    Noosa, 1e kindje, thuis, bv
    Miss Geul, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]21 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra[/FONT][FONT=&quot], 30 jaar, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]25 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT], thuis, bv

[FONT=&quot]Hoeveel [/FONT][FONT=&quot]jongens [/FONT][FONT=&quot]of [/FONT][FONT=&quot]meisjes[/FONT][FONT=&quot] worden er geboren? [/FONT]

[FONT=&quot]11 jongens[/FONT]
    [FONT=&quot]9 meisjes[/FONT]
    [FONT=&quot]6 verrassingen[/FONT]

6. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    *breekt even in*

Dames, ik wil jullie heel veel succes wensen met de laatste loodjes van jullie zwangerschap! Ik weet nog goed hoe spannend ik het allemaal vond een jaar geleden.

Groetjes van een april 2011-mama

*breekt weer uit*

7. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @2012mama, In ieder geval bedankt haha. Ik heb dus zitten twijfelen of ik de vk zou bellen, maar dus toch niet gedaan omdat het volgens mij niet belangrijk genoeg is.

Ben wel heel nieuwsgierig haha of het een voorteken is zoals je al had kunnen zien :p

8. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    bedankt voor de lieve berichtjes meiden. Voel me nu wel wat beter, maar ben toch echt gewoon wel klaar met zwanger zijn. de lol is eraf. ik geniet nog wel als de kleine man zo lekker beweegt in mijn buik, maar alles eromheen wordt steeds zwaarder. ik hoop dat ie gauw komt :)

@2012mama: ook een dikke knuffel voor jou, laatste loodjes he... slaap je slecht waardoor je weinig energie hebt?

@Linnie: ik spiek wel eens bij de maartmama's en zag idd dat er daar al een heleboel zijn bevallen!!! bij ons nog helemaal geen vroeggeboortes!!! Lekker lummeldagje gehad?

@chelleke: ik hoop dat je gelijk krijgt:D hoewel ik het sjors ook wel erg gun, die heeft t ook niet makkelijk. Anders doen we gewoon dat we op dezelfde dag bevallen ;)

@sjors: knuffel voor jou terug meid. wat shit dat je zo veel pijn hebt :( maar zijn het geen weeen dan???????? ongikrampen klinkt als weeen en als pijn in de rug daarbij komt al helemaal! als je het vannacht ook houdt zou ik morgen zeker even bellen. wie weet is het al begonnen! aaaaaahhhhhhhh!!!!!!!!!!

@naomi: wat fijn dat je een leuke avond hebt gehad :D en mooi ook dat je broertje het goed heeft gedaan met isabel! handig, zo'n broertje! ;)

@moesch: oei dat lijkt me niet helemaal kloppen, dat je nog niet gebeld bent! Zou er idd even achteraan gaan! bij ons was de intake rond 28 weken ergens... wat vervelend dat je nog niks gehoord hebt over je zw.verlof. jij krijgt nu toch niet ook gedonder met het uwv he:x krijg jij je uitkering van het uwv betaald of betaalt je werkgever je loon door? hoop voor jou het laatste! heb je de vk nog gebeld? of voel je de beeb nu wel weer goed bewegen? tis nog een beetje te vroeg om energie te sparen voor de bevalling he;)

Mistery, Noosa en miss geul : welkom!

9. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    hier vandaag grotendeels op de bank doorgebracht. ook even in de tuin bezig geweest (op mn dooie gemakje en niet zo veel). manlief en schoonmoeder gingen het tuinhuisje leeghalen en de spullen die daar gestald stonden uitzoeken. ik ben met schoffel en hark in de tuin gedoken om die weer een beetje netjes te maken, gelukkig maar een klein stukje, grotendeels is betegeld en gras. t was wel erg lekker weer, zonnetje erbij!

vanmorgen even een jankbui gehad, had het even helemaal gehad. klote nacht gehad en constant pijn van onderen waarvan ik dus nog steeds niet weet wat het is. beeb is vandaag vrij rustig, hopelijk spaart hij energie voor de bevalling, want hij mag van mij echt wel komen!!!! al zegt iedereen om me heen: nee hoor, hij kan beter nog even blijven zitten! nou ja, de gyn zei zelfs dat hij mag komen nu, dus wat is dan het probleem? moet erg echt niet aan denken dat het nu nog 4 weken zou duren :( een weekje, hooguit 2 trek ik nog wel, maar langer????

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Warm welkom hier :)

Sjors: ik kan je geen tips of info geven helaas. Wel spannend zo die pijntjes. Anders morgen de VK bellen? Dan is het niet het spoednummer toch?

Juul: meid voor jou wordt het ook al spannend. Kan me voorstellen dat je wil dat de kleine snel komt. Hopelijk luistert je mannetje snel naar je!

Wij zijn net lekker bij een pannenkoekenrestaurant wezen eten met ons neefje en nichtje.
    Gek idee dat we nu nog zo met z'n tweetjes zijn en dit als leuk uitje doen en het volgend jaar met ons eigen kindje is!
    Nu lekker op de bank relaxen. Toch wel vermoeiend uit eten gaan haha.

11. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Eeka76: Dank je wel voor je lieve berichtje..... de spanning begint hier langzaam wel merkbaar te worden....

***klaagmodus aan***
    Dames die het al eerder hadden over een beurs gevoel down under..... Nou ik begrijp wat jullie bedoelen..... het lijtk wel gekneusd zeg.... Heb een drukkend gevoel onder en het is ook opgezwollen...

Begin ook steeds meer vocht vast te houden, al zie je het nog niet zo erg... mijn trouwring heb ik af moeten doen want kreeg hem echt bijna niet meer uit... Hoop wel dat hij na de bevalling gewoon weer past en ik niet zo dik blijf.......

Sorry meiden moest het even kwijt...

Verder alles rustig hier...... Voel me momenteel echt hoog zwanger en krijg dan ook regelmatig het gevoel dat het wel eens niet meer lang kan duren... maar ja.... wie zegt het... pfffffffff

@ Noosa: weet niet of ik t al gezegd had hahaha maar jij ook welkom en alsnog gefeliciteerd met je zwangerschap.... Nog 7 weekjes voor jou zie ik.... spannend...

@ Juul: Ik begrijp je gevoel goed.... geniet idd ook van het getrappel van onze kleine meid, maar verder ben ik er wel klaar mee.... krijg lichamelijk steeds meer ongemakken en ondanks dat ze allen los van elkaar niet zo veel voor stellen is alles bij elkaar toch echt te veel aan het worden.... Meis... nog eff en we zijn mamma en dan weten we waarvoor we zo hebben moeten afzien de laatste weken..... en dan zijn we het er zeker weten over eens dat we dat heeeeeeeeeeeel graag gedaan hebben ervoor....

12. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Avond meiden,

Hier gezellig visite gehad van vriendin die ook zwanger is. Harstikke gezellig!! En we hebben lekker van de bakplaat gegeten.
    Mag ik even meezeuren dat ik er ook klaar voor ben!! (moet nog wel wat dingen regelen maar komt vanzelf ;))
    Af en toe nemen hier wel de zenuwen de overhand en kan ik me druk maken over alles, maar ach alles komt toch zoals het komt :)

13. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Juul, kan me je gevoel zo goed voorstellen, denk er eerlijk gezegt ook zo over!! Nog even!!

kraamzorg neemt bij ons tussen de 28 en 32 wk contact op. Dus bij mij zijn ze al gweest! Misschien anders zelf even bellen.

14. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Ook hier even klaagmodus aan...
    Wat een baaldagen momenteel!! Gister zoveel pijn bij baarmoedermond dat ik bijna niet kon lopen, als ik wel liep, pijnlijke buik en vandaag een zoon die haarfijn reageert op de hele situatie!!
    Wat een baaldag!!!
    Heb vanavond een flink potje zitten huilen bij manlief!!
    Ook hier zoooow klaar met het zwanger zijn en dan ben ik nog niet eens zover als de meesten hier...
    Ook nog eens die stomme diabetes erbij!! Ik kan niet eens even toegeven aan zin in chocola op een baaldag als deze!!

Zo, klaagmodus weer uit!

Alle nieuwe meiden, 2 dacht ik, welkom!!

Alle meiden die ook baaldag hebben, knuffel van deze kant!!

Ik heb de hele dag tussendoor een beetje geprobeerd bij te lezen, maar reageren lukte telkens niet, en weet de rest nu al niet meer...
    Sorry!

15. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Juultje, ik merk aan mezelf dat ik me er maar moeilijk bij kan neerleggen dat ik een stapje terug moet doen...en met Finn erbij vind ik best zwaar af en toe. Maar het stomme is dat ik ook nog geniet van mn zwangerschap...
    Word wat dat betreft gewoon moe van mezelf hoor!
    Jij dus lekker een rustig dagje gehad..
    Snap dat je je kleintje graag wil zien en dat je er klaar mee bent..ik heb juist tegenovergestelde (ook al ben ik er wel heel erg klaar mee!). Niet dat ik niet nieuwsgierig ben, maar wil dit keer heel graag tot 39.2 volhouden. Finn is gehaald met 38.2 en heeft het erg benauwd gehad na zn geboorte, gewoon moeilijk ademen, eten en slikken.
    Volgens de gyn kan het zijn dat Finn er nog niet klaar voor was, mede door dit soort symtompen bij een keizersnee met 38w doen ze het nu dus pas bij 39w.
    Ik vond het verschrikkelijk dat Finn naar de kinderafdeling moest en wil dit nu voorkomen, dus vandaar...beeb moet blijven zitten tot 39!

Noosa, leuke avond in het pannenkoekenrestaurant gehad dus...en idd gek, nog even en dan niet meer met z'n 2en.

Moestra, jij ook een baaldag dus...hopelijk morgen weer wat beter!

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    knuffel voor iedereen die een baaldag heeft!!

welkom voor alle nieuwe meiden!

en de april mama 2011, bedankt voor je reactie :)

hier ook heeeelemaal klaar met de zwangerschap! mijn buik is enorm en trekt enorm aan de banden. ik moet beetje voorover gebogen staan ivm de pijn in mn buik, ik denk dat het de banden zijn. maar mn rug vind dat voorover staan niet grappig dus weer last van mn rug dan....
    mn buik is dan ook al 5cm groter als bij isabel net voor de geboorte.....
    veel mensen denken ook niet dat ik de 40 weken ga halen, nou ik hoop het ook echt!! over 6 dagen mag ze komen van me, zelfs nu zou ik het niet zo heel erg vinden die paar dagen maakt ook niet uit denk ik....

@chelleke: vocht ben je vaak heel snel na de bevalling allemaal weer kwijt ;) wel slim om je trouwring af te doen!

17. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    He, 2012mama, wat zeg jij enge dingen!!
    Ik wilde die ks gewoon met bijna 38 weken hebben!! Nu ik me zo voel als vandaag... Maar na jouw verhaal twijfel ik weer! ;)

18. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @noosa: oeh lekker! leuk is dat he, om zo te bedenken hoe je er over een jaar ofzo bij zit. zo leuk, al die dingetjes die je straks kunt doen met je kleintje :D

@chellek: welkom in de wondere wereld van beurse down unders :p dat gekneusde gevoel is precies wat ik bedoelde. jij omschrijft het duidelijker haha
    ohh bagger dat jij ook vocht vasthoudt nu :( alleen in je handen? of ook je benen, voeten en enkels? ik hoor van iedereen dat je het na de bevalling binnen no time allemaal weer kwijt bent, dus je past je trouwring straks vast wel weer! mijne heb ik weken geleden al af moeten doen :( nog eventjes volhouden :) knuffel voor jou!

@sab: klinkt erg gezellig :D en natuurlijk mag je meezeuren. de tijd van zwijmelen is voorbij, het wordt nu serieus! laat die zenuwen maar lekker hun gang gaan, het komt inderdaad zoals het komt. wat dat betreft ben ik ook blij dat dit mn eerste is en ik dus nog niet weer wat me te wachten staat:p

@moestra: oohhh jij ook al pijn bij de baarmoedermond?! blegh. gatver dat is wel shit dat je niet even lekker je onprettige gevoel kunt 'wegeten' met wat troostvoer. laat de tranen maar lekker lopen meid. knuffel voor jou!

@2012mama: ja kan me jouw situatie dan oo kwel weer voorstellen, je wilt natuurlijk niet dat je kleintje straks dezelfde opstartproblemen heeft als je zoontje. ik hoop voor jou dat deze dus mooi eventjes blijft zitten en na de geboorte lekker bij jou mag blijven!!

@naomi: oef jij bent erg uit balans dus om je pijn te onderdrukken. jakkes zeg, ik hoop dat je meisje zich snel aandient! en idd, die paar dagen maken niet heel veel meer uit, bij deze termijn groeien ze alleen nog wat in lengte en gewicht, maar ze kunnen zich al wel warm houden enzo (als ze normaal gegroeid zijn tenminste).

ben net even in bad geweest, lekkerrr. manlief heeft nu ook zijn vluchttas klaargezet (we blijven na de geboorte van ons kereltje in de kraamsuite, dus manlief mag ook blijven slapen) dus we zijn er helemaal klaar voor! laat maar komen :D

zit ik de hele dag heel erg mijn best te doen om niet te snoepen, ploft manlief net naast me op de bank met een zak chips..... *zucht*

19. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    ooh en wat ik ook steeds hoor is dat het heel normaal en zelfs een beetje nodig is om 'klaar te zijn met zwanger zijn' . dat gevoel helpt erg bij de bevalling schijnt....

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    woww meiden, allemaal klaar met zwanger zijn???

Tja ik heb wel wat kwaaltjes, maar dit is waarschijnlijk de laatste zwangerschap waardoor ik het ook wel jammer vind als het voorbij is...

down under:tja hier laatste dagen ook ineens weer dat gezwollen gevoel en druk erop.Maar ja ik heb dus een paar spataders en volgens de vk is t verder gewoon vocht, kan het dat ook niet zijn bij jou juul???

alle nieuwe mama's welkom!!!

ik ben ook erg benieuwd wie, en wanneer de eerste gaat bevallen!!!!

Nou Neomi was dus vandaag jarig, dus drukke dag gehad, maar wel heel leuk.ze is super verwend!!
    morgen komen ze weer voor de tuin, al wordt t wel slecht weer volgens mij.....

vandaag gelukkig een redelijke dag qua snot enz, hopelijk slaat de kuur dus aan!!

Deel Deze Pagina