April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @ano: ohja dat kan ik me dan wel voorstellen. dan moet je er maar extra van genieten :D mag ik vragen waarom dit waarschijnlijk je laatste zwangerschap is? willen jullie niet meer kindjes?
    wb down under: de pijn die ik voel is bij mijn baarmoedermond, niet in de schaamlippen ofzo.. t zit echt 'diep' van binnen zeg maar en als ik het goed voel is het mn baarmoedermond. jij dus spataders, gaan die vanzelf weer weg? dan zit de pijn/druk bij jou m dus in de schaamlippen? *wat een k.twoord is dat trouwens, schaamlippen*

oooooh heb je op fb wel gefeliciteerd, maar hier niet, shame on me. GEFELICITEERD MET JE KLEINE GROTE MEID! wat heeft je zus een mooie taart gemaakt zeg!

ik duim voor je dat het elke dag een beetje beter gaat met je snotkop (en dat bedoel ik niet zo lullig als het er nu staat hihi:D). zou mooi zijn als de kuur zn werk goed doet!!

2. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    ik heb trouwens met 28 weken alle kleertjes en beddengoed enzo al gewassen. daarna opgeborgen in de kast en bedje en wiegje al opgemaakt. zou ik alles nu nog een keer moeten wassen? nee toch.....

kreeg trouwens bij een lingeriezaak waar ik voedingsbh's ging kopen tijdje terug de tip om babysokjes in een waszakje te wassen. zo raak je er nooit 1 kwijt *je kent het wel... allemaal van die incomplete setjes*

heb weer steeds harde buiken trouwens. gisteravond en eergisteravond ook al. vannacht heeft het ook best gerommeld...................................................................................................................................................................

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meiden, wat een kwaaltjes allemaal!
    Hebben jullie die al lang of pas sinds n paar weken
    Dan weet ik wat me nu te wachten staat.
    Heb zelf veel harde buiken, maar ook al n hele tijd...en verder wat lage rugpijn soms en steken down under;) mag dus niet klagen als ik jullie verhalen lees!

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @juultje: inderdaad uit balans hier, dat is de juiste omschrijving ;) mn ma zei net al aan de tel. wat is er allemaal, tja ik kan mn draai/zit niet vinden door de pijn in mn rug en buik. ze kon het horen aan mn gezucht en gesteun hihih oeps.

@ano: gefeliciteerd met je grote kleine meisje!!! helemaal vergeten sorry....

pijn down under: kan er hier ook heel veel last van hebben, komt omdat ze ingedaald en vast ligt nu. maar heb liever die pijn dan rug/bekken pijn hihih.

ow ja juultje jij bent lekker aan het rommelen!! hier ook hihi. hopelijk zetten de rommels snel door in goede weeën! laat die 1e babys maar komen!

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    juultje hoef je niet opnieuw te wassen hoor ;) tenzij het in de stof gelegen heeft hihi.

@noosa: hier al vanaf week 14 deze klachten... dus helaas al 22 weken! moeten afzien daarom ben ik er ook zo klaar mee.

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ano gefeliciteerd met je dochtertje!

Juultje, ik zat toevallig gister aan zo'n waszakje te denken.....waar kan je die halen? Hier blijven de sokjes in de rand van de deur liggen tijdens de wasbeurt.
    Ik denk niet dat je het verspild hoeft te wassen...of het moet heel stoffige zijn?

7. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @noosa: bij mij is het hommeles sinds ik met 27 weken en 4 dagen in het ziekenhuis kwam te liggen. had toen beginnende weeen dus moest weeenremmers. bleek blassontsteking en streptokokken te hebben en mocht niet meer aan het werk, vanaf dat moment was het hek van de dam. vocht vasthouden, pijntjes, harde buiken, stemmingswisselingen enz.
    wat irritant dat je zo veel harde buiken hebt, misschien al wel vast wat voorwerk?
    een waszakje kun je halen bij een lingeriezaak. hunkemoller ofzo. of livera. misschien heeft v&d of hema t ook wel?

@naomi: nou meis, jij mag daarover klagen hoor! jij hebt al zo lang pijn en ongemak, vind het zo knap zo goed als je het volhoudt! pfff respect!

@wassen: nee heeft niet in stof gelegen (kledingkast en commode zijn dicht dus daar komt geen stof bij en de kamer is verder ook gewoon schoon..

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    juultje, ja denk dat wij 2 kindjes wel mooi vinden!
    Ik zeg nooit nooit, maar 2 lijkt me net even wat 'makkelijker' dan 3 haha.
    haha ja rotwoord he, ja t is echt rondom me ehh vagina zeg maar, ook al zo'n dom woord eigenlijk haha, maja doos klinkt helemaal niet he :) maar echt daar is t dik en wat gezwollen soms.Ja het schijnt dat ze na je zwangerschap weer weggaan!
    Ennuh bedankt met je snotkop...nee hoor, snap je, hoop ook dat het snel minder wordt....

noosa bedankt voor je felicitatie!!!

iedereen natuurlijk bedankt voor de felcitiaties!!!

hier nooit veel voorweeen gehad oid dus geen ervarking.Ik ben alleen 2 of 3 dagen ervoor de slijmprop verloren, heb toen een hele dag voorweeen gehad, toen een dag helemaal nergens last van, en toen de dag erna is savonds de bevalling begonnen, was bij mij dus meteen het echte werk haha.

Morgen trouwens ook maar eens de vluchttas klaarzetten!!vind het wel spannend worden nu...

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    owja juul, ik zou je bedje wel gewoon ff afhalen, uitkloppen en weer opmaken, mocht er eventueel wat stlof inliggen klop je dat er tloch even af zo!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @juultje: dank je meis. kan me soms wel een enorme zeur vinden maar als ik dan bedenk dat ik het al 22 weken heb volgehouden ben ik stiekem best wel trots dat ik het nu pas zat ben :p

11. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    sorry sorry tijd niet geweest!!!

Waszakje.....je zou het ook in 1 grote sok kunnen doen of in een kussensloop........maar ach een waszakje is het geld ook niet......

KLeertjes wassen: Ook al gedaan met 24 weken ofzo....ga het nu echt niet nog es doen. Overigens sla ik het strijken dit maal ook over*schaam*

12. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Noosa, Geul, welkom!

vandaag was de kleine heel rustig, maar in de loop van de dag begon ik 'm weer goed te voelen. Morgen naar de VK voor een controle en bevallingsgesprek. Ben benieuwd of ie nu is ingedaald of niet. Verder is hier alles klaar, vluchttas begint aardig compleet te raken. Ik hoop ergens dat hij komt met een week of 38. Begin er een beetje klaar mee te raken.. die buik gaat in de weg zitten, pijn in mijn ribben en mijn bekken en banden vinden het gewoon niet zo leuk meer. Vooral de banden rechts, want hij ligt al sinds week 22 aan de rechterkant.. enorme voorkeurspositie dus. Dat wordt nog wat ;) ons gewoontediertje.

13. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nieuwe dames: WELKOM!!!

Wat begint het toch lekker vervelend te worden allemaal he. Ik ben normaal ook geen klager maar laat mijn ongemakken nu toch regelmatig merken. Maar wij vrouwen moeten het eigenlijk ook allemaal maar doen. Mannen daar en tegen hebben het ook maar makkelijk he. ;)

Mijn ribben beginnen nu echt in de verdrukking te komen. Moet af en toe de billen van de kleine naar beneden duwen om wat meer ruimte te krijgen. Ook wordt mijn blaas al de hele avond als boksbal gebruikt.

Ano: fijn dat je vandaag een wat betere dag hebt gehad. Hopelijk ga je je nu alleen maar weer fitter voelen.
    GEFELICITEERD met jullie dochter. Heeft ze er van genoten?

@Waszakje: volgens mij heb ik deze ook wel eens bij de action of zeeman zien liggen.

Hebben jullie ook zo'n afgeschaafd gevoel ter hoogte van je ribben en dan m.n waar mijn borstbeen ophoud tussen de boobies:p
    Terwijl als ik over de huis wrijf het zowat gevoelloos is.

Morgen gelukkig weer fysio. Heb niet meer zoveel last van de spiere die eerst zo vervelend waren. De pijn is nu meer naar onderen gezakt. ALs ik met mijn bovenlijf omdraai dan is het vooral gevoelig. Ook mijn onderrug begint nu wat te vervelen.
    De fysio mag dus weer aan de slag.

Morgen nog echo. De kleine is nog niet ingedaald zoals ik zelf moet kunnen voelen. Hoofdje is nog goed voelbaar onderin.

Ik duik nu lekker mijn bedje in. Welterusten allemaal

14. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Heerlijk weekend gehad. Jeroen is gelukkig ook weer helemaal opgeknapt. Hij had de hele week goed de diaree te pakken.
    Zaterdag middag een verjaardag gehad van mijn stiefzusje. Ze is 16 geworden. Volgende week gaat ze met Jeroen en mijn broertje naar Bobs Saloon.
    Zondag lekker rustig dagje gehad.
    Een kennis van ons is langs gekomen om onze combi magnetron te repareren. En dat is gelukt!! We hebben dus gelijk pizza’s gehaald en ’s avonds nog lekker een apfel strudel erin gedaan….hihihi.
    Ook mijn pa kwam even langs om ons te helpen om de belasting aangifte te controleren. Had vorig jaar 3 werkgevers. Dus was ff uitzoeken.

Vandaag is Jeroen weer aan het werk en heb vandaag niks op de planning. Misschien een beetje wassen en vanavond doen Jeroen en ik samen de strijk (red het niet meer alleen).

Wel heb ik gisteren avond de vk weer even gebeld. Ik voelde daar mijn gevoel die kleine te weinig. Ze is normaal zo druk! Krijg ook regelmatig een voet te zien hihihi.
    Maar voelde haar wel meer dan 10x. Ze zei ook dat als ik haar meer voelde dat 10x dat ze er dan echt vanuit gaan dat er niks aan de hand is. Ook ligt ze nu klem in mijn bekken en is ze ook al groot dus zou nu alleen verschuivingen voelen dan echt trappen.
    Na het telefoontje was ze natuurlijk ineens erg druk. Maar ga vandaag eens goed opletten hoe vaak ik haar voel….want ben er nog steeds niet gerust onder.
    Die meid is zo ontzettend druk normaal….voor mijn gevoel is 10x per dag voelen enorm weinig, maar 20x ook.

Ach….morgen hebben we weer een groei echo!

Ga nu ff proberen bij te lezen.

15. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Moestra, is niet om he bang te maken hoor! Sorry! Kindjes mogen natuuurlijk vanaf 37w geboren worden, en bij heel veel gaat dat gewoon goed.
    T is meer een doel van mezelf, zodat het daar iig niet aan ligt...maar de kans dat deze uk weer hetzelfde als Finn heeft de eerste dagen is sowieso erg klein...

Juultje, dat klaar zijn met de zwangerschap hoort er denk ik idd bij. En ik heb dat ook echt wel hoor!:)
    Maar jullie mogen allemaal eerst!

Ano, hier ook grote kans dat dit de laatste zwangerschap is. 2kids is denk ik genoeg, Vind dat wel een raar idee!

Unox, succes vandaag bij de vk!

Troela, succes bij de echo! Hopelijk is jullie kleintje wel bezig met indalen.

Hier vandaag niet veel plannen, beetje met Finn spelen, beetje opruimen in huis, koffie drinken bij mn moeder en verder hopen dat vriendlief een beetje optijd thuis is:) Waarschijnlijk wel, dus dat scheelt!

16. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    [FONT=&quot]Afsprakenlijst April 2012 mama’s[/FONT]

[FONT=&quot]05-03-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT]: echo - 12:30
    Unox: controle vk
    [FONT=&quot]06-03-2012[/FONT]
    Linc:groei echo gyn - 13:45
    MoesCH:controle vk
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT]: controle vk
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: 2e groeiecho - 09:15
    07-03-2012
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: controle vk - 10:45
    Evan: echo ivm stuitligging
    08-03-2012
    MM1981: diabetescarrousel
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: Controle gyn - 9:20
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT]: Doppler & Groeiecho - 09:30
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT]: Controle gyn - 09:45
    Linnie1984: echo & controle gyn
    09-03-2012
    Sjors22 - controle vk en gesprek bevalling - 15:00
    12-03-2012
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT]: Controle vk en bespreken bevallingsplan - 20:00
    14-03-2012
    Chelleke84: controle vk - 12:15
    LinC: controle endocrinoloog - 10:45
    16-03-2012
    Tamtam78: klinisch verloskundige - 10:10
    19-03-2012
    Noosa: Liggingsecho
    22-03-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: controle gyn - 10:00
    23-03-2012
    LinC: controle gyn - 16:20
    04-04-2012
    LinC: controle gyn - 16:00
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]
    11-04-2012
    2012mama: geplande keizersnee

[FONT=&quot]Wanneer met verlof [/FONT]

17-02-2012 - [FONT=&quot]Troela85[/FONT] (34 weken)
    18-02-2012 - Chelleke84 (34 weken)
    22-02-2012 - JuultjeT (34 weken) al volledig thuis
    23-02-2012 - T[FONT=&quot]amtam78 (34 weken) al volledig thuis[/FONT]
    24-02-2012 - [FONT=&quot]Evan[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - [FONT=&quot]Unox[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - anoniempjuh (34 weken)
    01-03-2012 - [FONT=&quot]2012mama[/FONT] (34 weken) al volledig thuis
    01-03-2012 - Linnie1984 (36 weken)
    01-03-2012 - LinC (34 weken)
    02-03-2012 - Sjors22 (36 weken) al volledig thuis
    03-03-2012 - [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34 weken)
    05-03-2012 - Josephine76
    05-03-2012 - Moontje2008 (35 weken) al volledig thuis
    05-03-2012 - Wendie1979
    06-03-2012 - MM1981 (34 weken) al volledig thuis
    09-03-2012 - Noosa (34 weken) al volledig thuis
    23-03-2012 - [FONT=&quot]MoesCH[/FONT] (36 weken)

[FONT=&quot]Uitslag groei echo's[/FONT]

[FONT=&quot]2012mama[/FONT] (29+0) - 1520 gr.
    MoesCH (30+5) - 1680gr.
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (31+0) – 1914 gr.
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr.
    Chelleke84 (32+2) - 1980 gr.
    Josephine76 (32+4) - 2171 gr.
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) – 2250 gr.
    [FONT=&quot]Tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr.
    [FONT=&quot]Maud85 (34+1) - 2730 gr.[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT] (34+2) - 2953 gr
    Sab1988 (35+0) - 2750 gr.
    Tamtam78 (35+1) 2576 gr.

[FONT=&quot]Bevallingslijst april 2012 mama’s[/FONT]

[FONT=&quot]29 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]31 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT][FONT=&quot], 26 jaar, 1e kindje[/FONT], thuis, fv
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje, thuis, bv (22-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]1 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]JuultjeT[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (27-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12)
    [FONT=&quot]4 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]5 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Unox[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT][FONT=&quot], 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]6 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]7 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12)
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]11 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]12 april[/FONT]
    Linc[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]17 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12)
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    20 april
    Noosa, 1e kindje, thuis, bv
    Miss Geul, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]21 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra[/FONT][FONT=&quot], 30 jaar, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]25 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT], thuis, bv

[FONT=&quot]Hoeveel [/FONT][FONT=&quot]jongens [/FONT][FONT=&quot]of [/FONT][FONT=&quot]meisjes[/FONT][FONT=&quot] worden er geboren? [/FONT]

[FONT=&quot]11 jongens[/FONT]
    [FONT=&quot]9 meisjes[/FONT]
    [FONT=&quot]6 verrassingen[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]even omhoog gehaald..[/FONT]

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen :)

Hier ook weinig plannen vandaag. Even wat boodschappen doen, was opvouwen en dat was t denk wel weer qua klusjes.
    Soms kan ik wel opzien tegen de dagen ..dan duren ze zo lang!
    Maargoed, uiteindelijk weet ik me toch altijd wel te vermaken

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    mooguh meiden!!

zo ik zit weer te wachten op de tuinmanne, Neomi ligt nog te slapen het varkentje!!ze is vanacht wel 3x ff wakker geweest, denk een beetje de nabelevenis van de verjaardag!
    Voel me redelijk, alleen t hoesten pfff savonds en snachts zo'n droge hoest, das zooo vermoeiend he...

mama2012 ja wel raar idee he, vind ik dus ook!daarom wil ik er nog wel echt wat van genieten!

troela ow vervelened als t zo hoog zit he, ken het hoor, zo'n lekkere kont helemaal bovenin haha.
    Morgen nog een echo dus?altijd leuk!!ik heb geen idee of ik t hoofdje kan voelen haha, probeer dat nooit.

vind t wel steeds spannender worden wanneer er 1 gaat bevallen!

19. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot]Afsprakenlijst April 2012 mama’s[/FONT]

[FONT=&quot]05-03-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT]: echo - 12:30
    [FONT=&quot]06-03-2012[/FONT]
    Linc:groei echo gyn - 13:45
    MoesCH:controle vk
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT]: controle vk
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: 2e groeiecho - 09:15
    07-03-2012
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: controle vk - 10:45
    Evan: echo ivm stuitligging
    08-03-2012
    MM1981: diabetescarrousel
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: Controle gyn - 9:20
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT]: Doppler & Groeiecho - 09:30
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT]: Controle gyn - 09:45
    Linnie1984: echo & controle gyn
    09-03-2012
    Sjors22 - controle vk en gesprek bevalling - 15:00
    12-03-2012
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT]: Controle vk en bespreken bevallingsplan - 20:00
    14-03-2012
    Chelleke84: controle vk - 12:15
    LinC: controle endocrinoloog - 10:45
    16-03-2012
    Tamtam78: klinisch verloskundige - 10:10
    19-03-2012
    Noosa: Liggingsecho
    22-03-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: controle gyn - 10:00
    23-03-2012
    LinC: controle gyn - 16:20
    04-04-2012
    LinC: controle gyn - 16:00
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]
    11-04-2012
    2012mama: geplande keizersnee

[FONT=&quot]Wanneer met verlof [/FONT]

17-02-2012 - [FONT=&quot]Troela85[/FONT] (34 weken)
    18-02-2012 - Chelleke84 (34 weken)
    22-02-2012 - JuultjeT (34 weken) al volledig thuis
    23-02-2012 - T[FONT=&quot]amtam78 (34 weken) al volledig thuis[/FONT]
    24-02-2012 - [FONT=&quot]Evan[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - [FONT=&quot]Unox[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - anoniempjuh (34 weken)
    01-03-2012 - [FONT=&quot]2012mama[/FONT] (34 weken) al volledig thuis
    01-03-2012 - Linnie1984 (36 weken)
    01-03-2012 - LinC (34 weken)
    02-03-2012 - Sjors22 (36 weken) al volledig thuis
    03-03-2012 - [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34 weken)
    05-03-2012 - Josephine76
    05-03-2012 - Moontje2008 (35 weken) al volledig thuis
    05-03-2012 - Wendie1979
    06-03-2012 - MM1981 (34 weken) al volledig thuis
    09-03-2012 - Noosa (34 weken) al volledig thuis
    23-03-2012 - [FONT=&quot]MoesCH[/FONT] (36 weken)

[FONT=&quot]Uitslag groei echo's[/FONT]

[FONT=&quot]2012mama[/FONT] (29+0) - 1520 gr.
    MoesCH (30+5) - 1680gr.
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (31+0) – 1914 gr.
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr.
    Chelleke84 (32+2) - 1980 gr.
    Josephine76 (32+4) - 2171 gr.
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) – 2250 gr.
    [FONT=&quot]Tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr.
    [FONT=&quot]Maud85 (34+1) - 2730 gr.[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT] (34+2) - 2953 gr
    Sab1988 (35+0) - 2750 gr.
    Tamtam78 (35+1) 2576 gr.

[FONT=&quot]Bevallingslijst april 2012 mama’s[/FONT]

[FONT=&quot]29 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]31 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT][FONT=&quot], 26 jaar, 1e kindje[/FONT], thuis, fv
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje, thuis, bv (22-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]1 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]JuultjeT[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (27-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12)
    [FONT=&quot]4 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]5 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Unox[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT][FONT=&quot], 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]6 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]7 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12)
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]11 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]12 april[/FONT]
    Linc[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]17 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12)
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    20 april
    Noosa, 1e kindje, thuis, bv
    Miss Geul, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]21 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra[/FONT][FONT=&quot], 30 jaar, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]25 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT], thuis, bv

[FONT=&quot]Hoeveel [/FONT][FONT=&quot]jongens [/FONT][FONT=&quot]of [/FONT][FONT=&quot]meisjes[/FONT][FONT=&quot] worden er geboren? [/FONT]

[FONT=&quot]11 jongens[/FONT]
    [FONT=&quot]9 meisjes[/FONT]
    [FONT=&quot]6 verrassingen[/FONT]

20. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Troela
    Succes met je echo vandaag!
    En klagen….dat mogen we hier lekker doen! :D

Unox
    Jij bent er dus al helemaal klaar voor! Hihihi. Ik ga deze week ook beginnen met de vluchttas.

Vluchttas
    Mag ik vragen wat er allemaal bij jullie in de tas zit?

Deel Deze Pagina