April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    oh sab hahahahahaa nee die ben ik niet vergeten in de tas te doen, wel vergeten ze hier op te schrijven hahhaha stomstom

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Chelleke: Camera moet er bij ook nog in en ik denk ook een boek ofzo.

@ Juultje: Zoog kompressen neem ik ook mee had ik ook ergens op een lijstje gezien, spuugdoekjes is ook nog een idee.
    Sokjes voor de kleine neem ik niet mee, want heb broekjes bij me met van die voetjes eraan.

3. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    tamtam spuugdoekjes stonden bij mij op het lijstje (kreeg ik van schoonzus), anders had ik er ook nooit aan gedacht :p

ah ja zulke broekjes zijn ook handig :D eb er ook 1 met voetjes in de tas zitten, maar moeten daar niet alsnog sokjes overheen?? heb echt geen idee hoor.....

4. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    nog even flink doorkletsen meiden, dan kunnen we eindelijk deel 3 openen :p

5. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Nee ik eigenlijk ook niet, ach kan er altijd nog sokjes bij in stoppen:)

6. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Sokjes over broekjes met sokken eraan??
    Niet toch?? of wel??

Aahhhhh

We moeten nog best veel kletsen voor het volgende deel ;)

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @noosa ja wordt voor de 1e keer tante, wel heel speciaal!! ook handig alle tips wat zij meemaakt geeft ze door.

@het lijstje vluchttas, heel handig daar kunnen we wat mee, had echt geen idee wat er in moet!!

8. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Question!!

Hebben jullie al een zeiltje op je matras liggen :p???

9. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Nee nog niet ga ik doen als we de klossen er onder doen, dus deze week of begin volgende week.

10. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    pffja ik heb geen idee hoor over die sokjes over broekjes heen. mijn schoonzus doet dat wel, maar die heeft haar meisje ook in kleding met een dikke jas eroverheen en dan nog een deken hier op de bank liggen :p het gemak van die sokbroekjes lijkt me juist dat je geen sokjes aan hoeft te doen ;) of het moet echt heel koud zijn... maar ik hoorde dat april een hete maand zou worden, dus daar ben ik nie zo bang voor :p

ik heb eergisteren een incontinentiematje op bed gelegd voor het geval de vliezen breken. kreeg die tip van het matje van schoonzus, ze waren toen in de aanbieding bij aldi. die zeiltjes uit het kraampakket kraken z0 vreselijk, dit matje is celstof geloof ik, dus dat hoor je niet... ideaal!

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    als we in dit tempo doorkletsen zitten we zo op een deel 3 ;)
    ik snap niet waarom andere maandmama's al zo'n beetje aan het eind van deel 3 zitten of zelfs al in deel 4! zijn zij dan uberkletsers of wij slechte kletsers? of zijn we gewoon met minder mama's....

niet dat het een must is om 'bij te blijven' ofzo, maar vroeg het me gewoon af...

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    misschien zijn er veel mee vaste kletsers?? in deel 1 ging het ook veel harder, er zijn ondertussen veel meer afgehaakt. ach t gaat me ook hard genoeg hoor, moet het wel bij kunnen houden want anders haak ik ook zo af.. en dat vind ik jammer..

13. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ik denk dat hier soms gewoon niet zoveel gekletst wordt, athans sommige dagen denk ik ;)
    Nu weer wel dus nu zal het wel hard gaan zo richting de uitgerekende datum.
    Merk athans dat het niet zo makkelijk bij te houden is soms :p

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sokjes: ik zou geen sokjes over/onder de broekjes-met-sokjes doen hoor. Lijkt me niet zo lekker zitten ook?

@vluchttas: bedankt meiden! Ik ga deze week eens kijken wat ik in huis heb wat ik er al in kan stoppen. Elke keer maar een beetje verzamelen.

@Matje: heb nog niks liggen maar ik ben ook nog niet zo ver als jullie.
    Ga het denk vanaf week 37 doen ofzo tegelijk met de klossen/kratten oid.

@Ik weet niet meer wie, maar mijn kindje zit ook zo hoog! Elke keer lekker dat kontje tegen mn ribben aan..op een stoel kan ik soms echt alleen maar op zn oncharmanst en zwagerigst zitten.

April een hete maand? Pff ik hoop het niet eigenlijk! Lijkt me niet lekker voor de laatste loodjes en de bevalling.
    Al is het lentezonnetje natuurlijk wel meer dan welkom!!

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Fidel, wat leuk voor de eerste keer tante! Heel speciaal om samen met je zus zwanger te zijn zeg!

16. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @fidel: ja dat is ook zo. we zijn nu wel echt met een vast clubje over he :) op zich ook wel fijn. het is nu nog redelijk bij te houden.

@sab: ja vooral het weekend is altijd rustig hier he :D dan is iedereen druk met de mannen ;)

@noose: hahaha sorry ik zie je helemaal zitten onderuit gezakt met je benen wijd :p wb temperatuur: ze hadden het toch over 30 graden? nu weet ik niet of we dat moeten geloven, maar het mag van mij best 20-25 graden worden! heerlijk!

zoooo uk heeft weer een stuiterdag geloof ik, pff....

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juul: nou dat beeld klopt wel hoor haha! al zit dat ook niet heel erg lekker.
    En dan te bedenken dat iedereen mn buik nog zo bescheiden vind!
    Voel me soms echt zo'n waggelende moeke ;)

18. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hey meiden!
    deze week laatste werkweek (2 dagen maar :p) daarna lekker vrij!! heerlijk!

heb een beetje terug gelezen.. in het weekend heb ik daar meestal geen tijd voor, sorry!

@vluchttas.. zit al wel wat in maar is nog niet klaar.. ga over n weekje of 2-3 ff kijken of alles er in zit.. als ik wat koop doe ik het er gelijk in haha dus weet ff niet wat ik precies nog nodig heb!

heb wel 1 bigshirt voor de bevalling, 1 piyama, 2 voedingsbh's, reuzen onderbroeken haha, sokken, 2 paar kleertjes voor babytje, 2 rompers, 2 paar sokjes, mutsje erin.. maar er moet dus nog wat bij!

@bedzeiltje hier ook pas met 37 weken op het matras.. dus nog ff een paar weekjes wachten..

@sokbroekjes.. ik vond ze niet zo handig haha.. voetjes gingen telkens omhoog en dan had je lege sokjes aan het broekje hangen haha.. ik heb nu zo een kruippakje zonder sokjes ingepakt en nog een truitje en broekje..

19. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Alles wat hier boven staat + voedings-t-shirt + dekentje voor Ukkie...

En misschien heel gek, maar ik slaap al een tijdje met een knuffeltje voor Ukkie. Als ie dan in de couveuse moet, dan heeft ie mijn geur bij zich.

20. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @noosa: haha nou ik zit er niet veel charmanter bij hoor! door de pijn down under kan ik ook niet echt meer normaal zitten:p ik ben wel benieuwd naar je buikje, plaats je een keer een foto??

@mosch: AHA daarom doen ze dus sokjes over het sokbroekjes, zodat de voetjes in de sokjes blijven zitten :D
    fijn hoor, je laatste werkdagen!!! aftellen!!!!!

@mm1981: aaaaahhhh at is leuk, dat doe ik ook!!! manlief heeft een schattig olifantje gekocht in het ziekenhuis toen ik naar huis mocht (als herinnering), die heb ik bij me in bed liggen en die leg ik straks bij ukkie in zn bedje! wat grappig dat jij dat ook doet:D

net even een buikfoto gemaakt om te zien of hij echt gezakt was... en jawel... mijn gevoel klopte.

ga m ook even met jullie delen :p zitten een beetje strepen op mn buik van de broek die ik aan heb :p
    Bekijk bijlage 228242

Deel Deze Pagina