Zo, ben weer eventje bezig geweest en nu weer verplicht op de bank. Zo komen we de dagen wel door! @Zoetigheid: normaal ben ik echt van de hartig. Maar tegenwoordig heb ik Haribo snoepjes die mijn verslaving zijn. Al klinkt die milka reep van Juultje ook wel heeel erg goed! Hmmm Net maar braaf aan wat druifjes gezeten. Dan eet ik straks voor het lekkere nog een snoepje haha. @Moesch, hier zijn de bewegingen vooral anders. Mijn buik maakt soms de gekste bewegingen. Echt schopjes ed. voel ik ook niet meer hoor. Eerder een hand/voet/kont of weet ik het wat. Maar wat Juul ook zegt: als je het niet vertrouwt gewoon bellen! Kan je niet tijdens je werk even bellen? Mag je misschien morgenochtend wel even langskomen.. @Ankje, jaa bizar he die 6ling! Ik heb het vorige week zitten kijken en goed dat je me helpt herinneren. Ga straks de aflevering van gister kijken.
Spannend Juul, wanneer heb jij nu weer een controle? Ikh oop voor je dat de kleine man zich snel aandiendt! Heb je soms ook dat je harde buik naar je rug doortrekt? Mijn harde buiken voelen elke keer weer anders aan. Soms zijn ze zo weg, soms blijven ze wat langer hangen en doen ze een beetje pijn. Nou niet echt pijn maar meer een drukkend/rot gevoel.
@juultje ja dan kom ik pas langs de mac, ander moet ik 20 km apart er voor rijden, wordt een duur ijsje dan ( okee t blijft dan niet alleen bij een ijsje hoor) 1 van de 2 vk praktijkvestigingen zit er vlakbij, zw cursus wordt daar ook gegeven, en daar moet ik donderdag heen hahah, verheug me er nu al op. @zesling ohja even kijken zo.. wel typsisch americaans!!
pfff zul je altijd zien he. schrijf ik hier dat het rommelt en dan stopt het hahahaha ik heb donderdag weer controle. maar verwacht niet dat er echt wat gaande is (al hoop ik het wel ) mijn harde buiken trekken niet oor naar mijn rug, wel naar mijn liezen/bovenbenen.. wat jij omschrijft zijn denk ik voorweeen. misschien is dat van mij het ook wel wow noosa, dat doe je netjes aan de druifjes! ik probeer mijn trek in zoetigheid ook steeds te blussen met appels en bananen.. maar helaas... @fidel: oef ja das wel een beetje teveel van het goeie he. wel leuk om ernaar uit te kunnen kijken dat je donderdag een mcflurry kunt halen k heb mezelf aan een glas cola light gezet. das ook zoet, misschien helpt het tegen de zoete trek even wat geks, heb het al vaker opgemerkt maar ons ukje maakt soms een hele tijd achter elkaar dezelfde kleine beweging tegen mijn buikwand aan. dan zie ik bovenop mijn buik steeds de huis op en neer gaan, maar dat gaat dan achter elkaar door, alsof hij op een bepaald ritme beweegt ofzo.. is ongeveer 1 beweging per seconde, misschien iets sneller. ging net ongeveer 5 minuten achter elkaar zo. soms tussendoor even een andere beweging erbij en dan weer als voorheen.... is dat raar?ik vraag me af wat ie doet...
Hier ook steeds zin in zoetigheid... Kan en mag er helaas niet aan toegeven!! (maaarrrr, elluk nadeel heb zn voordeel: ik zit nu 1 kilo onder mijn gewicht van voordat ik zwanger werd!) Tandarts, ik had voor vanmorgen nog een afspraak staan. Die heb ik afgezegd. Het werd me deze week anders te druk en zolang op mijn rug liggen zag ik ook niet meer zitten... Dus zodra ik weer op de been ben, mag ik die kant op!
zou het met muziek te maken kunnen hebben? manlief zette net muziek aan en toen begon het... muziek ging uit en toen ging ie weer 'woelen' . muziek ging aan, duurde even en toen begon ie weer.... hebben we dan nu al een muzikaal kind?????????
juultje, is waarschijknlijk de hik, dat kun je heel goed voelen!!! jee wat kletsen jullie. Nou Neomi heeft vasnmorgen tot 9.15 geslapen en ligt er nu ook alweer in vanaf 13.15 wat een slaapkop, zo maar even wakker maken. Nou ik ben even over mijn instortmomentje heen gelukkig, maar nog steeds erg moe. Tuinmannen zijn weer naar huis!! wel te merken dat een hoop met verlof zijn zeg haha
moestra de hik voelt anders... dan voel ik een soort schokjes en minder vaak, minder lang en minder regelmatig dan nu. we gaan t nu testen met de muziek
Moesch Hier hetzelfde hoor. Die kleine van mij is normaal ontzettend druk en erg aanwezig. Maar probeer er maar vanuit te gaan dat het goed zit. Gelukkig voel ik haar nu wel wat vaker als gisteren. Maar als je het niet vertrouwd .gewoon weer bellen hoor! Tis dat ik morgen ochtend een echo heb anders had ik ze weer lastig gevallen hahahaha. Juultje Hahaha nou en of! Die beweging die jij omschrijft heb ik ook wel eens gehad. En vraag me dan idd ook af wat die kleine daarbinnen uitspookt. tamtam Heerlijk dat je even hebt kunnen slapen! Noosa Nou echt! Ik vind het wel lachen, want wat die ouders onderling hebben, hebben Jeroen en ik ook gehad in het begin met Jonna. Zo grappig! Maar met een 6-ling!! Man volgens mij heb je helemaal geen tijd meer voor elkaar. Want het gebeurt volgens mij zelden dat ze allemaal liggen te slapen. Over slapen gesproken ga die meid van mij eens wakker maken. Ze ligt nu bijna 2,5 uur te slapen.
Wat een lekkere slaapkoppen hebben jullie Ankje & Ano! Zo kunnen jullie zelf ook nog even bijtanken. Juul: voorweeën zou best kunnen inderdaad. Ach zolang de kleine nog hoog en droog zit vind ik het prima haha. Ik dacht zelf ook aan de hik toen ik je beschrijving las. Wat ik zelf soms heb is een soort trilling in mijn buik. Dan gaat mijn buik eventjes heel snel heen en weer. KOmt echt van de kleine af, maar vraag me dan ook af wat er precies gebeurd van binnen. Af en toe zou het wel heel fijn zijn he om eventjes door een raampje naar binnen te kunnen kijken!
hallo allemaal, Spannend he ik mag me hier ook toevoegen,ben 21 april uitgerekend,vandaag verlof gekregen,heerlijk!! Groetjes Mamaan
denk echt niet dat het de hik is. hij maakt de beweging steeds op 1 plek, denk met zijn voet. en soms stopt hij tussendoor, draait hij wat en dan gaat hij weer verder. hij begon ermee toen de muziek aan ging. muziek ging uit en hij stopte. muziek ging aan hij daar ging hij weer....... of misschien wil ik graag zien wat er niet is hahahah
Moesch, ik zou ook bellen hoor, als het anders voelt of niet goed voelt...je weet zelf hoe het vaak in je buik voelt.. ano, neomi moet dus echt even bijkomen van haar verjaardag. Ankje, JOnna dus ook zon lekkere slaapkop Mamaan, welkom. Ben je zwanger van jullie eerste kindje? En weten jullie al wat het word?
2012 mama ha ha ja idd ja.ze was er wel even ondersteboven van allemaal!! zo net maar de babyspullen in de vluchttas gedaan haha. Luierpakje met voetjes maat 50-50 en 1 zonder voetjes mat 50 2 rompertjes maat 50-56 (heb geen 50OF56) 1 met lange mouw en 1 met korte mouw, sokjes, 2 mutsjes, 1 maat 44, want anders zijn ze volgens mij altijd te groot, en een lekker warm jasje. Nu mijn spulletjes nog!
Heb net met UWV gebeld want de beschikking met daarin mijn dagloonberekening klopt van geen kanten naar mijn idee. En inderdaad... het gaat nogal wat hoger uitvallen, meer dan 20 euro per dag meer. Reken maar na. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik heb gezegd tegen werkgever dat ze alles wel rechtstreeks mogen betalen. Ik vind namelijk eigenlijk dat uitkering betalen via mijn werkgever moet, omdat zij dan ook in eerste instantie opdraaien voor de financiele problemen als er iets fout gaat in berekening e.d. Maar op eea manier heb ik 'ja' gezegd toen ze vroeg of het rechtstreeks mocht 'omdat het hen een hoop administratie scheelde'. Dom dom dom. Nooit een goeie reden dus. Maar ja. Ik werk in een maatschap als werknemer en dan werkt het toch allemaal anders dan in een 'heus bedrijf' met een P&O-er enzo. Hopelijk is het zo opgelost. Ik wacht de brief af, die zal deze week wel volgen. Spannend! Van alle toestanden nog steeds niet geslapen en nou heb ik nog koppijn ook. Lekker dan.
ik vond mijn dagloon ook erg laag, maar 18,- maar weet niet hoe ze tellen, want als ze dat standaard voor 5 dagen tellen, klopt het wel, aangezien ik mar 9 uur per week werk. maar mijn werkgever betaald, dus vind het wel goed haha. unox hoop dat jij er niet teveel last mee krijgt!!
@Unox, wat een gedoe zeg met het UWV....hoop voor je dat het allemaal geregeld is nu. Kan me voorstellen dat je daar hoofdpijn van krijgt.