April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Juul, Misschien geef jij geen verkeerd signalen af maar lees ik het verkeerd ;) hihi..fijn dat het in ieder geval zo goed gaat !
    Ik vind het super om zwanger te zijn en geniet er ook echt van :D denk ook vaak na over de bevalling en heb er helemaal zin in..alleen idd die kwaaltjes zijn niet altijd even fijn..en zoals je zegt je geeft er je eigen draai aan. Al verwacht ik dat ik zeker een week overtijd ga dus dan heb ik nog 4 weken haha, al hoop ik natuurlijk op iets eerder ;)Ik wil zeker wel effe aan de vk vragen of dit voorwerk is of niet..weet zo niet goed wat wat is en vooral omdat ik eigenlijk nooit ergens last van heb gehad.
    Daarbij weet ik niet eens wat harde buiken zijn volgens mij :$ is prettig natuurlijk, maar misschien heb ik ze wel gehad en denk ik er niet over na :p

2. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @ano: gggg heb ik een keer een idee, kan het weer niet ;) helpt me even herinneren zondag ;) slaapze op de bank!!

@sjors: haha ja dat heb ik dus ook,. heb ik net op iedereen gereageerd en dan staan er weeeer nieuwe berichten hahah. wel gezellig zo :D

@josephine: hmmmm nee cambridge ben ik absoluut geen fan van. maar als het voor jou werkt is het goed toch. wie ben ik dan om daar een oordeel over te hebben :)
    wat heerlijk vooruitzicht he, dat je straks kunt gaan inrichten!!

@noosa: leuk hoor, dat je collega's deels komen! wat goed dat je elke week even bij ze langs ging om op de hoogte te blijven! wow! dat scheelt denk ik inderdaad in het loslaten en hret idee nu dus dat je echt met verlof bent. heerlijk!

3. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    @Juul, whahaha nou hier dit te lezen is erg grappig hoor :D:p
    Snap dat je in een deuk hebt gelegen !
    Gezellig dat je vader een bakje komt doen :)

@Ano, ja het gaat ontzettend hard..! Voor mn gevoel heb ik zoiets ik loop toch over dus heb nog 4 weken, maar toch het idee dat het vanaf nu eigenlijk ook al kan maakt me wel erg nieuwsgierig en zenuwachtig haha. In het maart topic waar ik ook in mee schrijf zijn heel veel meiden van eerste al met 38 weken bevallen...mocht dat hier zo zijn dan heb ik nog maar anderhalve week :$
    Ik las net trouwens dat jij 5 april uitgerekend bent..vriendlief en ik denken dan te gaan bevallen :D:p weekje overtijd, zal wel erg toevallig zijn :p

4. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    @Juul, ja het is idd wel gezellig zo :D Komt alleen niet veel terecht van mijn nesteldrang :p Elke keer bijlezen en schrijven :D

5. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    haha verdorie gebeurt het weer! ben ik klaar en dan post sjors weer een bericht hahahahaha blijf bezig zo!

denk dat t hem zit in dat ik de afgelopen weken zo negatief was en dat ik nu nog steeds schrijf over dat de beb moet komen enzo, alleen schrijf ik met een andere toon, maar die toon kun je niet horen op het scherm. das altijd het lastige met geschreven tekst t.o.v. gesproken taal.
    wat fijn dat je ondanks je klachten toch nog zo geniet! knap hoor :) ik hoop voor je dat je niet overtijd loopt, ondanks dat je nog wel geniet. de klachten zullen er niet minder op worden denk ik en je nieuwsgierigheid is groot ;)
    heb je ook echt zin in de bevalling? ik merk dat ik best wel benieuwd en nieuwsgierig ben naar hoe dat zal gaan en dat ik ook wel 'zin' heb om dat wat ik geleerd heb bij yoga in de praktijk te gaan uitvoeren. en ik heb ook het gevoel dat we de bevalling met zn drieen gaan doen; ik, manlief en de beeb. lijkt me een hele bijzondere ervaring! ik zie er totaal niet tegenop!

6. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    kak... ik lees in een ander topic over pannenkoeken en ik krijg spontaan zin in...... jawel..... pannenkoeken! ;)

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook zin in de bevalling! Precies zoals jij dat beschrijft Juultje!

Hmm pannenkoeken...heb zondag zo'n grote op, maar toch zou het er nu al weer ingaan haha.

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjors, bijzonder dat ons denken dan toch zo werkt he! En gelukkig maar, zo kunnen we nog meer van onze zwangerschap genieten!

9. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    @Juul, Lekker pannekoeken :D Hier net lekker een subway broodje gehad ( ben ik echt verslaafd aan :p )
    Dat zou misschien kunnen, maar dat geeft ook niet ! Het belangrijste is dat je je nu weer goed voelt enne ik blijf posten hoor zodat ik jouw dwars kan zitten :p
    Ik heb idd echt zin in de bevalling, ben ontzettend nieuwsgierig naar onze kleine man en hoe alles gaat verlopen..al ben ik ook wel beetje nerveus natuurlijk haha, maar dat hoort er ook bij.
    Ik probeer heel erg te denken aan dat dit een wonder is en niet vaak gebeurt ( die 2 of 3 keer dat je zwanger bent in heel je leven als ons dat ook mag overkomen ) dus zo hou ik mezelf beetje op orde :p Moet wel eerlijk zeggen dat als de avond komt ik het dan wel vaker zat word hoor hihi, dan de hele dag al wat gedaan en dan is mijn lichaam het zat..maar ach dan op de bank hangen en niets meer doen :)

10. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    @Noosa, Ja dat is zo :) Positief blijven en lekker genieten !

11. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ankje, jullie meisje heeft een mooi gewicht zo te zien!
    Fijn dat Jonna nu even slaapt...veel plezier vanmiddag!

Juultje, wb de aambeien, bedankt voor de tip. Ik zal ook eens even dond met de gyn bespreken of ik wat via hem kan krijgen...hoef ik niet appart nog naar de ha (hoop ik)

Ano, zal vanavond ook eens eve naar TLC kijken, ben dan toch alleen thuis...
    Ja hier coniferen eruit en schutting erin. Vind coniferen sowieso al lelijk maar die van ons zijn ook echt lelijk, gewoon al zo oud en vergroeid..

Chelleke, heerlijk 20 graden (in barcelona:)) VOrig jaar ben ik eind maart samen met mn zus en moeder 3 dagen naar Madrid geweest en daar was het toen ook 25 graden. Heerlijk!
    Zo te lezen ben jij alweer flink bezig geweest, wel fijn als alles gedaan is he?

Tamtam, balen van die kosten voor de auto...maarja is vaak zo he? En helaas moet hij dan wel gemaakt worden...

Josephine, hier ook geen striae gelukkig...kijken of we dat de laatste weken zo houden. Bij Finn ook niets toen.
    Fijn dat de babykamer bijna klaar is, nu dus nog even lekker daar wat rommelen.
    En een babyshower..leuk! Geniet ervan zondag!
    Mooie foto hoor!

Sjors..ja 37 weken, laat jullie kleine nu maar komen!

Noosa, ander gevoel idd he, echt verlof. Dat heb ik nu ook wel!

12. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    [FONT=&quot]Afsprakenlijst April 2012 mama’s[/FONT]

[FONT=&quot]06-03-2012[/FONT]
    Linc:groei echo gyn - 13:45
    MoesCH:controle vk
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT]: controle vk
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: 2e groeiecho - 09:15
    07-03-2012
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: controle vk - 10:45
    [FONT=&quot]Evan[/FONT]: echo ivm stuitligging
    08-03-2012
    MM1981: diabetescarrousel
    JuultjeT: controle klinisch vk - 09:20
    Unox: controle bloeddruk
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: Controle gyn - 09:20
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT]: Doppler & Groeiecho - 09:30
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT]: Controle gyn - 09:45
    Linnie1984: echo & controle gyn
    09-03-2012
    Sjors22 - controle vk en gesprek bevalling - 15:00
    12-03-2012
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT]: Controle vk en bespreken bevallingsplan - 20:00
    Josephine76: controle vk - 11:45
    13-03-2012
    roos1988: Groeiecho en controle gyn
    14-03-2012
    Chelleke84: controle vk - 12:15
    LinC: controle endocrinoloog - 10:45
    16-03-2012
    Tamtam78: klinisch verloskundige - 10:10
    19-03-2012
    Noosa: Liggingsecho
    Ons2wonder84: controle gyn - 13:40
    20-03-2012
    Josephine76: Liggingsecho - 10:45
    22-03-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: controle gyn - 10:00
    23-03-2012
    LinC: controle gyn - 16:20
    04-04-2012
    LinC: controle gyn - 16:00
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]
    11-04-2012
    2012mama: geplande keizersnee

[FONT=&quot]Wanneer met verlof [/FONT]

17-02-2012 - [FONT=&quot]Troela85[/FONT] (34 weken)
    18-02-2012 - Chelleke84 (34 weken)
    22-02-2012 - JuultjeT (34 weken) al volledig thuis
    23-02-2012 - T[FONT=&quot]amtam78 (34 weken) al volledig thuis[/FONT]
    24-02-2012 - [FONT=&quot]Evan[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - [FONT=&quot]Unox[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - anoniempjuh (34 weken)
    01-03-2012 - [FONT=&quot]2012mama[/FONT] (34 weken) al volledig thuis
    01-03-2012 - Linnie1984 (36 weken)
    01-03-2012 - LinC (34 weken)
    02-03-2012 - Sjors22 (36 weken) al volledig thuis
    03-03-2012 - [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34 weken)
    05-03-2012 - Josephine76
    05-03-2012 - Moontje2008 (35 weken) al volledig thuis
    05-03-2012 - Wendie1979
    06-03-2012 - MM1981 (34 weken) al volledig thuis
    09-03-2012 - Noosa (34 weken) al volledig thuis
    23-03-2012 - [FONT=&quot]MoesCH[/FONT] (36 weken)

[FONT=&quot]Uitslag groei echo's[/FONT]

[FONT=&quot]2012mama[/FONT] (29+0) - 1520 gr.
    MoesCH (30+5) - 1680gr.
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (31+0) – 1914 gr.
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr.
    Chelleke84 (32+2) - 1980 gr.
    Josephine76 (32+4) - 2171 gr.
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) – 2250 gr.
    [FONT=&quot]Tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34+0) – 2614 gr.
    [FONT=&quot]Maud85 (34+1) - 2730 gr.[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT] (34+2) - 2953 gr
    Sab1988 (35+0) - 2750 gr.
    Tamtam78 (35+1) 2576 gr.

[FONT=&quot]Bevallingslijst april 2012 mama’s[/FONT]

[FONT=&quot]29 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]31 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT][FONT=&quot], 26 jaar, 1e kindje[/FONT], thuis, fv
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje, thuis, bv (22-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]1 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]JuultjeT[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (27-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12)
    roos1988[FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis[/FONT]
    [FONT=&quot]4 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]5 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Unox[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT][FONT=&quot], 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]7 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12)
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]11 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]12 april[/FONT]
    Linc[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 36 jaar, 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]17 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12)
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    20 april
    Noosa, 1e kindje, thuis, bv
    Miss Geul, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]21 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra[/FONT][FONT=&quot], 30 jaar, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]25 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT], thuis, bv

[FONT=&quot]Hoeveel [/FONT][FONT=&quot]jongens [/FONT][FONT=&quot]of [/FONT][FONT=&quot]meisjes[/FONT][FONT=&quot] worden er geboren? [/FONT]

[FONT=&quot]13 jongens[/FONT]
    [FONT=&quot]10 meisjes[/FONT]
    [FONT=&quot]6 verrassingen[/FONT]

Datum Ano en afspraken Josephine bijgewerkt

13. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    wowww er is weer heel wat gekletst hahah.. ben dus helemaal niet bij want heb niet echt terug gelezen, sorry!

vanmorgen bij vk geweest.. alles weer goedgekeurd! kleine is ook gedraaid en ligt nu met hoofdje beneden, yippie! nog niet ingedaald dus maar hopen dat ze niet eigenwijs is en nog gaat draaien haha..

verder zei de vk dat t idd kan dat ze nu minder beweegt, er is gewoon minder ruimte nu.. merk ik echt dat de bewegingen veel minder worden dan moet ik bellen.

bevalling is besproken en heb een lijstje mee gekregen met instructies enzo.. t komt nu echt dichtbij.. al lijkt t voor mij nog zo ver weg hahah..

volgende controle is over 2 weken: 22 maart!

ook nog zelf de kraamzorg gebeld, waarschijnlijk was er iets fout gegaan want ze hadden idd al moeten bellen. intake telefonisch gedaan! dus dat is nu ook in orde.

verder heb ik nog uwv gebeld over mn verlof.. er was nog steeds niks binnen pffff... dus heb nu maar zelf naar de accountant van mn werkgever gebeld.
    ze zei dat ze t deze week op de post zou doen dus zou t nog op tijd voor mn verlof binnen zijn!

vandaag laatste werkdag, yahoeeeee en daarna lekker relaxen..

14. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @noosa: wij hebben zaterdag pannenkoeken gegeten, maar toch ga ik vanavond weer! manlief neemt pizza vanavond (dinsdag is altijd onze pizzadag, maar aangezien ik daar maagzuur van krijg eet ik bijna geen pizza meer).

@sjors: ah gatver, ik heb laatst voor het eerst bij subway een broodje gehad maar vond het echt niet lekker. klef broodje, blegh. ben dan tocch meer van de bakker bart :)
    haha je zit mij niet dwars hoor, ik moet er wel om lachen steeds.
    fijn dat jij ook zin hebt in de bevalling :D das beter dan er tegenop zien!
    das idd een mooie manier om erover te denken. het is ook echt een wonder en er zijn vast ook een heleboel vrouwen die een moord zouden doen om al deze klachten te hebben, maar wel zwanger te mogen zijn. dus ik moet gewoon niet zeuren :D

@2012mama:ik hoefde bij mijn huisarts niet eens op consult te komen om die zalf te krijgen, hij schreef het recept zo uit toen ik bij de assistente aangaf aambeien te hebben. dus stel dat je gyn het niet voor kan schrijven dan kun je denk ik je huisarts wel gewoon bellen.

@moesch: wat fijn dat je kleintje gedraaid is!!! nu gauw indalen en dan kan ze geen kant meer op :D wat een gedoe met je zw.verlof. krijg jij je uitkering straks van het uwv of betaalt je werkgever je door? slordig van je werkgever dat niet even gecheckt is of alles goed is doorgekomen bij het uwv. jij krijgt vast je uitkering van het uwv, anders zou je werkgever er wel achteraan hebben gezeten, of heb ik dat mis?

Hier vandaag weer een brief van het uwv met een bedrag van dagloon voor mn zw. verlof. nu nog 1 te gaan. beetje jammer alleen dat die ik vandaag kreeg niet goed is. ze moeten de uitkering baseren op de laatste loonperiode voordat ik in de ziektewet kwam, dat was december, in december is het contract van de betreffende client omhoog gegaan en ben ik dus meer gaan verdienen, dus moet de uitkering daar ook op aangepast worden. dat hebben ze dus niet gedaan. fijn. dus ik ga nu bezwaar indienen. t scheelt toch ongeveer 10 euro per dag!

15. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @Ankje, fijn dat de groeiecho zo goed was, suc6 morgen bij vk

@Chelleke, Barcelona.. 20 graden klinkt zeker goed.. Maar vanmorgen hadden we hier ook een zonnetjes, heb zonder jas mijn thee buiten opgedronken, dat gaat de goede kant op. Laat je ouders maar wat van die zonnestralen meenemen naar NL.

@Tamtam, balen van de autokosten maar idd een goede auto is zeker handig. Dat weet je pas weer als je m een dag niet hebt..

@Sab ook fijn dat alles goed was, over 2 weken bevallen klinkt wel heel optimistisch hoor hihi. Suc6 ermee.

@Josephine, lekker vooruitzicht dat het zo opschiet. Nog van harte gefeliciteerd en idd wat een lange reactie, als je dat uit je hoofd had gedaan was t echt knap geweest
    J
    Alvast veel plezier bij je babyshower!

@Noosa, klinkt als een gezellig afscheid, lekker genieten nu van je echte verlof

@Evan, wow supermooi kamertje! Morgen echo? Heb je al een idee of het iets gedraaid is? Ik duim voor jullie!

@Moesch, suc6 je laatste dagje en daarna idd lekker relaxen

Morrie veel geschreven vanmiddag, bijna niet bij te houden. Iedereen met minder slaap, geen fijne klachten, stressmomentjes etc knuffel knuffel!

Hier wordt ik (en omgeving) ook steeds nieuwsgieriger wanneer ik ga ontploffen.. Zelfs sommige zwangerschapsshirts kunnen al niet helemaal meer over m’n buik heen.. Slapen is ook nog drama, duurt tot minimaal 11 uur voordat ik inslaap (liggen er dan al vaak om 21:00 in) en om 03:00 alweer klaarwakker. Sochtends helemaal stijf, nek, rug, buik… Hihi de waterrekening van de douche gaat wel lekker oplopen hier.. Gelukkig wel de rust in m’n kont om af en toe smiddags even te gaan liggen, dat scheelt dan wel weer. Zo nog even kozijn laatste keer schilderen alleen duimen dat het droog blijft want moet ook nog even drogen
    J.. Vind m’n banner vandaag wel heel leuk! 36 weken, toch wel weer een mijlpaal, ben zo benieuwd..

16. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    @juultje als je t leest zou je idd van het uwv denken haha.. nee ik krijg gewoon van mn werkgever doorbetaald.. MAAR mijn contract loopt per 1 mei af en word niet verlengd.. dus vandaar dat ik er toch maar zelf achteraan gegaan ben voordat ik straks zonder inkomen zit!

17. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Juultje idd achteraan gaan! vind je t niet vervelend dat ze t per client voor jou berekenen?

@linnie heerlijk alweer 36 weken, t schiet op!

18. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Sab: Fijn dat alles goed was bij de VK

@ Josephine: Fijn dat het nu opschiet in huis, leuk hoor een baby shower

@ Moesch:Goed om te horen dat alles goed was, jee nog 1 dagje en daarna relaxen balen zeg van je geld hopelijk krijg je snel waar je recht op hebt

@ Noosa: Klinkt erg leuk dat afscheid lekker in het zonnetje gezet.

@ Bevalling: Ik kijk er ook echt naar uit, niet de bevalling zelf, maar als ze er is.

@ Auto: Het is idd veel geld.
    We konden het wel missen hebben gelukkig wat op de spaarrekening staan, maar zonde is het wel.
    Er staat ook veel kilometers op, maar willen er eigenlijk nog tot volgend jaar mee doen.
    We hebben nu een station wagen en vanaf volgend jaar kan het kleiner dan hoeft dat grote onderstel van de kleine ook niet meer mee.
    Net weer 2 uur op bed gelegen wel last van steken beneden misschien indalen.

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    aloa ben er ook weer!

nou ff dik uur op de bank gelegen, maar maar 15minuutjes geslapen, nou ja beter iets dan niets..

tlc:hoo voor jullie me straks wat gaan verwijten, het is maandags en dacht zondags, geef jullie tegen die tijd wel een seintje!!!!

subway mjummieeeee vind dat juist zoooo lekker.
    Een met tonijn, of de chicken teriyaki!!!

zin in de bevalling:haha nou hier echt niet!!!snap jullie gevoel wel, je bent benieuwd hoe t gaat, je kindje te zien enz, en dat heb ik ook wel weer, maar ook die angst pffff...

20. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Dames.......... Ben even 1.5 uur niet op ZP geweest en ik hou het alweer bijna niet meer bij.....

@ Juultje: Wie weet vannacht poging 2, maar dan zal de baby wel komen omdat de harde buiken die ik nu heb ( gek he) over zijn gegaan in weeën...

@ Josephine: Wow meid wat een reacties voor iedereen.... petje af.... Fijn dat je kamertje eindelijk vorm begint te krijgen.. geniet van al het werk dat je er nog voor mag doen, het is echt zo leuk.... mooie buik trouwens

@ nesteldrang: Jongens weet echt niet waar ik ermee heen moet... ik ga echt mijn grenzen voorbij maar kan t niet laten........ Net het terras geveegd en alle bloempotten een plaats gegeven. beneden verdieping gestoft en gezogen en vanmorgen met manlief de berging uitgeruimd.... wil dadelijk de bovenverdieping nog zuigen en stoffen ( maar das niet zo veel werk als je dat al iedere dag doet) en nog even het voorraadhok opruimen.....

Een vraagje: op het moment dat ik echt te lang doorga met mijn werk, kan dat dan gevaarlijk zijn voor de kleine of is het voornamelijk te belastend voor mij dan??? ben gewoon echt te eigenwijs maar het moet gewoon af... grrrrrrrrrrrrrrrr I hate my self.......

Deel Deze Pagina