April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    zit nu de herhaling te kijken van mijn leven in puin,,,,jeeej dat kun je je toch niet voorstellen, wat een troep zeg!!

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ik heb ook niet helemaal bijgelezen of te minste niet helemaal doorgedrongen, heb voor de honden een nieuwe speelknuffel meegenomen bij de action, maar een sloophond had hem al weer stuk.. tot 3 x toe grrrrrr sloperd... nouhja liever die knuffel als meubels ofzo... denk dat ik haar zo maar een botje geef, misschien beetje last van der kiezen denk ik zo...

auto nog niet klaar, zal vast niet meer lang duren... ook hier weer een kostenplaatje, maar moesten zowieso 2 nieuwe banden onder dus dat tikt dan al hard aan.. heb gelukkig wel voor vandaag een leenauto.. anders ben je echt zo afhankelijk bah..

zo hadden we het gister over rustige buiken, nou vandaag wordt ik helemaal in elkaar gebeukt vanbinnen, maar dat toch liever als dat het zo rustig is... gaat eigenlijk altijd bij mij al zo, de ene dag denk je ehhh gaat alles wel goed, zo rustig de andere dag lijk ik wel een boksbal hahaha...

@pannenkoeken hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm kwijl kwijl kwijl kwijl.. zaterdag zal dat pas worden, vriendlief pakt lekkerdere pannenkoeken als ik en hij heeft er dan pas tijd voor..
    vandaag een italiaanse bol met eiersalade gegeten, zelfs daarvan krijg ik bloedend tandvlees... bah bah bah..

Josephine jij ook nog gefeliciteerd, wat toevallig zeg, en dan ook nog maandag voor controle bij de vk hahaha ik ook..

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Chelleke jij bent echt druk bezig!!
    Ik denk dat het vooral voor je eigen lijf heel erg belastend is. Niet direct voor de beeb.
    Indirect wel, baby wil toch het liefste een gezonde, relaxte en ontspannen moeder....

Maar ik kan het me heel goed voorstellen dat je alles af wilt hebben...helemaal als je met de tuin bezig bent. Toch lijkt het me verstandig als je morgen ofzo de bovenverdieping zuigt?

Ooo wat heb ik zin om de tuin lente klaar te maken. Is kijken of er binnenkort iemand met me naar het tuincentrum wil voor het een en ander.
    Het is ook zulk lekker weer nu!!

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @chelleke je mag bij mij ook wel aan de gang hoor!! ik wil denk ik volgend weekend met moeder en schoonmoeder een schoonmaakdag inplannen, ze hadden het zelf aangeboden, dus daar moet je gebruik van maken of niet dan...

@tuin ik krijg met dit weer wel zin om deze voorjaarsklaar te maken, maar eerst maar eens wachten op vriendliefs aandeel, hij wil aardappels in de tuin poten, dus moet een stukje omgeploegd worden.. (50 m lange tuin + goed voor vruchtbare grond)

@bijhouden is niet eens te doen terwijl je hier typt zeg, stelletje kletstantes

5. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Juul, Het is ook heel verschillend bij de subway..hier bij ons is het super lekker en altijd vers en in zwolle,amsterdam en arnhem waar ik ben geweest was het niet te vreten :p haha heel klef enzo wat jij ook zegt.
    Je klaagt niet hoor, het hoort er nou eenmaal bij al die kwaaltjes en daar mag je best is over klagen :)

@2012mama, Ja ! Hij mag van mij komen hoor :D ben zo nieuwsgierig. Hoelang nog voor jouw ? ( werd toch een keizersnee als ik het goed onthouden heb, geheugen is erg slecht hihi )

@Ano, Beter iets dan niets,maar had lekker geweest als je langer had kunnen slapen.

@Moesch, jeej laatste werkdag ! Geniet meid !

@Chelleke, Het kan denk ik idd meer kwaad voor je eigen lichaam dan voor de beeb, maar dan nog is het wel verstandig om voldoende rust te nemen meid..ik herken je gevoel helemaal..hier ook geen stop op te krijgen maar probeer wel elke keer tussendoor effe rustig te zitten en dan hier te lezen en schrijven :)

Verder niet meer onthouden hihi..

6. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @Linnie: oeh die shirts die niet meer over de buik heen kunnen ken ik ja! shit is dat he... en het zijn ook altijd de shirts die je het mooist/fijnst vind.....
    Wat vervelend dat je zo moeilijk in slaap komt. helpt het misschien om voor het slapen te gaan douchen of in bad te gaan? stijve rug/nek en buik kan te maken hebben met je slaaphouding. op je zij slapen is nu het beste. op je rug slapen is nu te belastend, omdat je buik dan kan rusten op een grote slagader die door je rug loopt en daardoor afknelt. misschien verklaart dat je stijfheidsklachten?

@moesch: oh das wel fijn, dat je gewoon je loon doorbetaald krijgt. maar krijg je dn vanaf het moment dat je contract stopt van het uwv betaald ofzo? vreemd hoor, dat je werkgever geen actie onderneemt. zij hebben er toch ook belang bij.....
    ik vind het op zich niet vervelend hoor, dat het per client bekeken wordt. dat kan ook niet anders... en het maakt weinig uit, uiteindelijk is het bedrag hetzelfde, of het nu in 1 keer betaald wordt of in 7 delen...

sjors hoe is het bij jou eigenlijk afgelopen met het uwv? hebben ze jouw zwangerschapsuitkering nu al vastgesteld?

@tamtam: wat voor auto hebben jullie nu dan? en wat zou je straks willen? wij hebben nu een vw polo uit 2000 (5deurs), vrij kleine auto dus. maar wil zo lang mogelijk volhouden met alleen deze auto. hoe minder het kost, des te beter :p

@ano: zo, dat was een hazeslaapje!
    ben je echt bang voor de bevalling? was het vorige keer zo erg???

@chelleke: haha ja steeds meer dames met verlof he, dan krijg je dat gekwebbel hier:D
    pas je een beetje op jezelf meis. voor je beebje kan het geen kwaad wat je doet, maar voor jou wel. je hebt je rust nu echt nodig hoor, je moet energie sparen voor de bevalling en daarna!!! natuurlijk wil je vanalles doen, maar bedenk je gewoon of het echt nodig is... misschien kun je je man vragen je af en toe terug te fluiten. of spreek met hem af dat je 1 ding per dag 'mag' doen ofzo en dat hij je helpt je eraan te houden....

@fidel: aii jij ook al leuke kosten aan de auto. wij hebben gisteren eindelijk de schokdempers laten vervangen en direct apk erbij. kwamen nog 2 kleine dingetjes tevoorschijn. al met al zal dit ook weer zo'n 300 euro kosten denk ik. vorig jaar ongeveer 3000 euro aan reparaties en onderhoudsbeurten uitgegeven, pfff. maarja dat loopt ook aardig op natuurlijk als je 900 km per week rijdt, dan slijt alles wat sneller :p
    heerlijk toch die bewegingen in je buik :D hihi idd wel groot verschil per dag! hier ook hoor..
    wat shit dat je van eten ook bloedend tandvlees krijgt. heb je nog gekeken naar chloorhexidine spoeling? dat helpt echt!!

@sjors: ik was bij de subway in groningen, nee vond het echt niks. bah. ik snapte het systeem ook niet helemaal ofzo, vond het maar een vage zaak :p bakker bart is makkelijker en lekkerder :D

wie was het ook alweer die vanmorgen al begon over chocola? fijn... ik zit hier nu aan de milka reep ;)

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @juultje sorry dat was ik die over chocola begon... hier net een twix en een snicker weggewerkt.. enne nee vergeten chloorhexidine... als me hoofd ook niet vast zat.. me strijkgoed wat ik naar me mama zal brengen staat achter in de auto die dus nu gekeurd wordt.. heel handig..

:D:D:D vreetbui zal ik jullie allemaal eens aansteken, chocola, macflurry, dikke bic mac, pannenkoeken, zak chips met mayo, appeltaart, oehhh marsepein, *kwijl kwijl kwijl*:D:D:D

8. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    HAHAHAHAHA! Dat heb ik de verloskundige ook al gevraagd. Stelletje masochisten zijn we... gewoon doorstampen, werkezeltjes. Maar de verloskundige zei dat het vooral belastend voor jezelf is. Toen dacht ik, oké prima... maar aan de andere kant, heb ook energie nodig voor de bevalling zelf, dus ik moet straks echt gaan afbouwen.

9. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    hahahahahaha fidel ik moet zo hard lachen om je strijkgoed in je auto... fantastisch.. heerlijk he, zwanger zijn:p je kunt die chloorhexidine overigens zo bij de apotheek ophalen/kopen.
    hahahahahaha hou eens op met je vreterijen! ik krijg er honger van.
    ik heb zin in dropjes ;) zal ik maar niet doen ivm bloeddruk.

10. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    ik heb trouwens net even terug zitten lezen in het allereerste april 2012mama's topic. wat zijn we met een klein clubje overgebleven als je dat zo ziet zeg. wel grappig trouwens dat ik van het overgebleven clubje de eerste in dat topic was :D haantje de voorste whahaha
    wat een stel onzekere kippies waren we toen ;) grappig

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    huh fidel ik zie nu pas een rare combi bij jou staan.... zak chips met mayo?????????

12. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    Oeh, dat ken ik wel van vroeger... paprikachippies met mayo... deden m'n nichtje en ik als ik bij haar ging logeren hahahaha. Helemaal vergeten! Dat doe ik maar niet meer, die kilo's komen er zo ook wel aan haha.

... hmmmmmmm McFlurry. Offfff.... een Starbucks Frappuccino!!! Die hebben we nu hier op het station, een Starbucks. Shit dat onze auto het even niet doet, anders langsrijden daarvoor.

Nog even en dan is Tijmen thuis... lekker aan de lasagne!! De tweede dag vind ik het vaak nog lekkerder. :D

Ondertussen lekker m'n werk af voor m'n ene baan, dus dat verlof is nu echt begonnen. Yeeeeeeey!!!! Vanavond babykamer schilderen! :D Box opzetten! :D Leuke babydingetjes doen hihi.

Ik voel me net zo'n Teigetje... *bounce bounce bounce*

13. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Josephine, je klinkt erg blij! Heerlijke dingen ook in t vooruitzicht :D

@chips...ik hou van chips!! Maak soms eigen dipsaus ook met mayo, ketchup beetje curry...Hmmm lekker met gewone ribbelchips

Ik wil ook graag de box op zetten...heb vandaag n mobiel van woezel en pip gekregen zo leuk!
    Maarja eerst wil ik grote schoonmaak in het huis en vriend is nog niet helemaal klaar met klussen dus het blijft n beetje stoffig hier.
    Volgende week komen mn moeder en schoonmoeder dagje soppen als t goed is dus daarna kan hij komen!

14. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Juultje: We hebben nu een Volkswagen golf station en wat we straks willen weten we eigenlijk nog niet, maar in ieder geval geen station

15. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Zo raar is dat op zich niet hoor. Je hebt er zelf de keuze in. Meestal krijgt de werkgever het, maar het hoeft dus niet. :) Het is meer de reden waarom, dat het voor hen extra werk is, een beetje stom. Maar goed, het is nu eenmaal zo. Vooralsnog lijkt het bedrag naar omhoog aangepast, ik wacht nog even op de brief. :)

16. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Oh ik lees Subway.... daar doe ik dus een moord voor, voor die Italian BMT. Helaas hier eentje een stad of wat verderop... misschien maar beter ook ;)

Vandaag is de baby weer wat beweeglijker dan gister. Zelf heb ik vandaag hoofdpijn en ben ik vreselijk moe. Morgen weer een dag :)

17. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    haha josephine heerlijk toch dat bounce-gevoel :D geniet er lekker van meid!!! leuk al die babydingetjes:D

ik maakte voor chips altijd dipsaus met fritessaus, ketchup en chilipoeder. lekker pittig :D

@noosa: nog even geduld dus voor je de box neer kunt zetten. naja dan heb je nog wat leuks om naar uit te kijken! hier staat alles al vanaf 28 weken klaar hahahha

@tamtam: oh das wel een lekker ruime bak!

hier helemaal vergeten te vertellen dat er vandaag een pakketje werd opgehaald door ups en dat dat wel een heul leuke chauffeur was ;) denk een jaar of 27 ofzo, mooie bos haar, opvallende ogen, aardig ook nog......;)
    niet belangrijk, maar wel leuk om even te melden hihi

18. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    ah unox balen dat je hoofdpijn hebt en zo moe bent :( hopelijk morgen beter!

ik zit dr phil te kijken (wat ik overigens een walgelijk programma vind... die vent is zo zelfingenomen en ben het met zijn manier van aanpakken, manier van verwoorden en zijn manier van vragen stellen vaak niet eens) en dr was net een vrouw die de hele dag alleen maar tegen haar kinderen loopt te schreeuwen en te schelden. en niemand die wat doet! pfff.... wat doe je je kinderen aan... zulke mensen hebben alleen maar kinderen om macht te kunnen hebben. bah.

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Dames..... de tip om morgen de bovenverdieping te stofzuigen en te stoffen heb ik te laat gelezen :p anders had ik dat natuurlijk gedaan ( ahum) maar................ Ik had daar straks toch wel erge last van mijn bekken ( goh hoe kan het??/) en ben "eventjes"gaan liggen..... ik heb gewoon 2 uur geslapen!!!!! Goed he!!!!!! Manlief kwam me om half 6 wakker maken dat het eten klaar was :D:D:D Heerlijk uitgerust..... heb ik tenminste nog wat energie om dadelijk het voorraadhok op te ruimen ( gewoon even uitzoeken datums etc) En dan ben ik echt helemaal klaar...... de ramen wassen moet ik nog doen, maar denk dat ik ga vragen of mijn mannetje dat deze week nog wil doen....... In ieder geval ben ik blij dat dat drukke gedoe van mij geen kwaad kan voor de kleine meid...... dan bikkel ik er wel even doorheen , al zal dat nu steeds minder nodig zijn want ik heb nu echt bijna alles in op en rondom huis aan kant ( behalve de tuin dan maar ja hey wat wil je met 1000m2. daar is niet eff snel aan te beginnen)

20. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Chelleke, wat ben je toch eigenwijs haha! Maar kan me voorstellen dat het een heerlijk gevoel is!
    Je had me trouwens wel aangestoken met het tuin gedoe...ben zelf heel even de tuin ingedoken om het een en ander te doen. Nou 10 min. was meer dan genoeg voor mij..Nu weer braaf op de bank.

@Subway, ik ben daar 1 keer binnen geweest maar ik had echt geen idee wat ik daar moest nemen! Vond het maar ingewikkeld haha.

@Juultje, ja ik wilde hem ook al eerder hebben staan ivm de katten. Maar toen werd het zo stoffig in huis door de badkamer verbouwing dat ik het maar onhandig vond.
    Nu duurt het me wel een beetje te lang..maargoed nog even geduld inderdaad.

Deel Deze Pagina