April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Unox, vroeg naar bed dan vanavond meis! Gelukkig is de beeb lekker actief...hij heeft vast een hoop energie van jou overgenomen vandaag.

2. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    oooh chelleke, eigenwijsje!!! nou ja, gelukkig heb je lekker bijgeslapen :)

3. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    sorry hoor dames ik verwaarloos jullie heel erg maar kom er om 1 of andere reden gewoon niet aan toe......

Hier vandaag ook grote schoonmaak gehouden..... alles is weer spik en span. Wij gaan begin april alle gereed zetten zoals box en wandelwagen enz. Ben pas eind april uitgerekend maar heb wel het gevoel dat het al begin april komt.
    Vandaag spannende dag.....Jan gind voor het eerst naar de peuterspeelzaal....mijn kleine ventje wordt alweer groooooooot! Was even moelijk maar hij vond het leuk! Bij thuiskomst was hij uiteraard niet te genieten want hij had zijn slaapje gemist......uiteindelijk viel hij onder het eten in slaap met nog een gehaktbal in zijn mond hihi.

Ankje: zou je dit in het lijstje willen zetten.....leeftijd van mij is 24 jaar... en ik heb de 13de weer een afsoraak bij de vk.....

4. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    geeft niks vriendlief. we hebben allemaal wel es dat t niet lukt om het hier bij te houden! wat spannend dat je zoontje voor het eerst naar de psz ging! fijn dat het goed ging en hij het leuk vond :D

hier weer rommels in de buik. harde buiken :p beeb is de hele dag vrij rustig geweest en begint nu weer wat met de benen te zwaaien. ben benieuwd wanneer ik die beentjes beet kan pakken ;)

5. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Moesch, fijn dat jij en jullie kleintje weer goed gekeurd zijn! En ook nog met het hoofdje naar beneden..super.
    En de kraamzorg geregeld..fijn!
    Nu dus maar genieten van je verlof! Heerlijk!

Juultje, dan denk ik dat ik morgen ook maar even de assistente van de ha bel..proberen kan altijd.

Linnie, bij jullie maakt de douche nu dus ook overuren..hier ook! Lekker ontspannen.

Tamtam, nog steeds last van die steken? Klinkt idd als indalen.

CHelleke, ik denk dat als je teveel doet het voornamelijk teveel is voor jezelf. Heb je daar dan geen last van?
    Ik word echt direct terug gefloten door mn lichaam.

Fidel, bij jullie dus ook kkosten aan de auto...balen! Is hij alweer klaar?

Sjors, hier idd een geplande keizersnee..als ons ukje zolang wacht dan komt hij/zij 11 april...ik ben dan 39w en 2 dagen.

Unox, vervelend van je hoofdpijn! Doe rustig aan!

Vriendlief, wat worden ze dan groot he, als ze naar de psz gaan! Kan me je gevoel daarover voorstellen.

Subway, ik heb er niks mee...doe me dan maar gewoon de mac oid

Hier lekker dagje gehad. Heerlijk gekletst bij mn zus, Finn gespeeld met mn neefje en daarna lekker gegeten bij mn ouders.
    Nu lekker in mn bedje tv/laptoppen..en wachten op manlief. Al weet ik niet zeker of ik dan nog wakker ben, heb geen idee hoelaat hij terug komt dus ik zie het wel.

Morgen dagje voor mezelf, Finn naar het kdv. Ga denk ik mn vluchttas maar eens helemaal inpakken.
    Donderdag een dagje naar het OLVG in Amsterdam. Finn en ik moeten voor controle bij de orthopeed ivm mijn botafwijking..sochtends vroeg eerst zelf nog even voor controle bij de gyn, dus een dagje ziekenhuizen...

6. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    @2012mama: alleen de omvang van het hoofdje lag 3 wkn voor. Ze hebben geen gewicht geschat. Maar zal wel loslopen. Al mag het van gerust zaterdag komen hoor. Dan zit ik mooi op 37 wkn.

@Sab: ja idd, metingen zijn vaak nog afwijkend van het daadwerkelijke. Hebben er verder ook niks van gezegd, dus zal allemaal wel meevallen.
    Mooi dat alles verder oke was bij de vk.
    Veel plezier vanavond!!

@Ano: fijn dat je je weer wat beter voelt.

@Evan: nou van mij mag de kleine komen hoor. Maar helaas zei dit niks over het wel of niet vroeg bevallen.

@Noosa: wat leuk dat er een verrassingsfeestje is op je werk. Je bent goed verwend. Fijn he nu lekker verlof. Nu is het echt!!

@Juultje: nou dat is dan een meevaller op de weegschaal he. Idd, bespreek het donderdag gewoon even. Kan nooit kwaad he.
    Ik dacht toch grote kratten te halen. Lijkt me at stabieler dan bavariakratjes. Waarom geen flessen er in??? Tenzij je ze ondersteboven zet natuurlijk, maar dan is de krat wel zwaarder en heb je minder kans dat het wegschuift. Toch?
    Hahah alleen al de manier waarop je het verteld. “ontplofte Cavia” lekker vent heb jij haha. Graag of niet. Die van mij zou wel willen, al heb ik nog geen ontplofte cavia hahaha. Leuk dat je vader langs kwam.
    Groot gelijk dat je bezwaar in gaat dienen!!
    Hahaha met die jongen zou je dus wel een beschuitje kunnen eten.
    Ik heb laatst ook een keer dr. Phil gezien (verschrikkelijk idd), maar het onderwerp was zo aandoenelijk. Een moeder die haar kindjes straft door ze onder de koude douche te zetten en hete chilisaus laat eten en doorslikken. Echt mishandeling!!!

@Ankje: fijn dat de kleine goed met de curve meegaat!!! Gewicht valt niet tegen he.

@Chel: 20 graden, dat wil ik hier ook wel. Heeeerlijk!! Je bent weer flink bezig geweest vandaag. Had ik die energie maar. Bij mij begint de moeheid toch wel toe te slaan. Nesteldrang??? Wat is dat???

@Tamtam: he wat balen van je autokosten. Altijd zuur geld, maar idd een goede auto is wel noodzakelijk.

@Moestra: nog 1 dagje en dan lekker verlof. Heerlijk!!

@Josephine: wat fijn dat je 1 baan nu afgerond hebt. Zal je wel wat meer rust geven.
    En zo te lezen zijn jullie flink aan de klus gegaan. Lekker afronden allemaal. Als je resultaat begint te zien is dat zooooo leuk. En de aankleding is volgens mij helemaal jou ding. Ben benieuwd. Wat leuk dat je vriendinnen een babyshower hebben geregeld.
    Mooie buik!! Het gekke is dat ik je had voorgesteld zoals op je profielfoto. Moet even omschakelen nu je geen donker haar hebt haha.
    Wanneer stop je bij je andere baan?

@Sjors: voel je je vandaag weer wat beter? Klinkt misschien gek he. Zoals sommigen tegen de bevalling op zien, kijk ik er net als jou ook erg naar uit. Haha. En mijn gevoel zegt ook dat ik 5 April beval.

@Moesch: wat goed dat het kleintje nu goed ligt. Ik denk niet meer dat ze zal draaien.
    De intake heb je nu ook achter de rug. Is dat ook geregeld. Dat is het voordeel van een tweede kindje. Kan lekker telefonisch. En nu nog het uwv. Dat dat ook maar gauw geregeld is dan.joehoeeee lekker verlof. Heerlijk meid.

@Linie: vervelend he dat je zo slecht slaapt. Die stijfheid herken ik. En douchen. Heeerlijk. Ik kan er nu ook een stuk langer onderstaan en dan steeds warmer zetten haha. 36 weekje schiet op he. Nog een weekje en dan kan de kleine met een gerust hart komen.

@Fidel: hier ook zo’n hond die je eens blij kan maken met een speeltje. Het doel is kapot maken en dan verdwijnt het in de prullenbak, dus maak ik hem blij met een dooie mus. Maar hier kan ik hem altijd blij maken met een leeg frisdrankflesje of een sok met gaten waar ik de bal dan in knoop. Goedkoop en vind ie kei leuk. Gelukkig heeft hij ook nooit aan meubels geknauwd ofzo.

@Unox: he vervelend hoofdpijn. Lekker bijslapen (als dat lukt) en dan morgen hopelijk een betere dag.

@Vriendlief: spannende dag dus voor jullie kleine man. Zal ook wel veel energie vreten al die indrukken. Ik zie het al helemaal voor me met gehaktbal in zijn mond in slaap gevallen. En je verwaarloosd ons niet hoor. Er wordt nu ook zoveel gekletst dat het niet mee valt om alles bij te houden.

7. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    [FONT=&quot]Afsprakenlijst April 2012 mama’s[/FONT]

07-03-2012
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: controle vk - 10:45
    [FONT=&quot]Evan[/FONT]: echo ivm stuitligging
    08-03-2012
    MM1981: diabetescarrousel
    JuultjeT: controle klinisch vk - 09:20
    Unox: controle bloeddruk
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: Controle gyn - 09:20
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT]: Doppler & Groeiecho - 09:30
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT]: Controle gyn - 09:45
    Linnie1984: echo & controle gyn
    09-03-2012
    Sjors22 - controle vk en gesprek bevalling - 15:00
    12-03-2012
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT]: Controle vk en bespreken bevallingsplan - 20:00
    Josephine76: controle vk - 11:45
    13-03-2012
    roos1988: Groeiecho en controle gyn
    Vriendlief: controle vk
    14-03-2012
    Chelleke84: controle vk - 12:15
    LinC: controle endocrinoloog - 10:45
    16-03-2012
    Tamtam78: klinisch verloskundige - 10:10
    19-03-2012
    Noosa: Liggingsecho
    Ons2wonder84: controle gyn - 13:40
    20-03-2012
    Josephine76: Liggingsecho - 10:45
    22-03-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: controle gyn - 10:00
    MoesCH: controle vk
    23-03-2012
    LinC: controle gyn - 16:20
    04-04-2012
    LinC: controle gyn - 16:00
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]
    11-04-2012
    2012mama: geplande keizersnee

[FONT=&quot]Wanneer met verlof [/FONT]

17-02-2012 - [FONT=&quot]Troela85[/FONT] (34 weken)
    18-02-2012 - Chelleke84 (34 weken)
    22-02-2012 - JuultjeT (34 weken) al volledig thuis
    23-02-2012 - T[FONT=&quot]amtam78 (34 weken) al volledig thuis[/FONT]
    24-02-2012 - [FONT=&quot]Evan[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - [FONT=&quot]Unox[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - anoniempjuh (34 weken)
    01-03-2012 - [FONT=&quot]2012mama[/FONT] (34 weken) al volledig thuis
    01-03-2012 - Linnie1984 (36 weken)
    01-03-2012 - LinC (34 weken)
    02-03-2012 - Sjors22 (36 weken) al volledig thuis
    03-03-2012 - [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34 weken)
    05-03-2012 - Josephine76
    05-03-2012 - Moontje2008 (35 weken) al volledig thuis
    05-03-2012 - Wendie1979
    06-03-2012 - MM1981 (34 weken) al volledig thuis
    09-03-2012 - Noosa (34 weken) al volledig thuis
    23-03-2012 - [FONT=&quot]MoesCH[/FONT] (36 weken)

[FONT=&quot]Uitslag groei echo's[/FONT]

[FONT=&quot]2012mama[/FONT] (29+0) - 1520 gr.
    MoesCH (30+5) - 1680gr.
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (31+0) – 1914 gr.
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr.
    Chelleke84 (32+2) - 1980 gr.
    Josephine76 (32+4) - 2171 gr.
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) – 2250 gr.
    [FONT=&quot]Tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34+0) – 2614 gr.
    [FONT=&quot]Maud85 (34+1) - 2730 gr.[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT] (34+2) - 2953 gr
    Sab1988 (35+0) - 2750 gr.
    Tamtam78 (35+1) 2576 gr.

[FONT=&quot]Bevallingslijst april 2012 mama’s[/FONT]

[FONT=&quot]29 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]31 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT][FONT=&quot], 26 jaar, 1e kindje[/FONT], thuis, fv
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje, thuis, bv (22-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]1 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]JuultjeT[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (27-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12)
    roos1988[FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis[/FONT]
    [FONT=&quot]4 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]5 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Unox[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT][FONT=&quot], 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]7 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12)
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]11 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]12 april[/FONT]
    Linc[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 36 jaar, 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]17 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12)
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    20 april
    Noosa, 1e kindje, thuis, bv
    Miss Geul, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]21 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra[/FONT][FONT=&quot], 30 jaar, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]25 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje[/FONT], thuis, bv

[FONT=&quot]Hoeveel [/FONT][FONT=&quot]jongens [/FONT][FONT=&quot]of [/FONT][FONT=&quot]meisjes[/FONT][FONT=&quot] worden er geboren? [/FONT]

[FONT=&quot]13 jongens[/FONT]
    [FONT=&quot]10 meisjes[/FONT]
    [FONT=&quot]6 verrassingen[/FONT]

afspraken vriendlief en Moesch erin gezet

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Zo meiden ik leef ook nog. Hele dag bezig geweest met Finn die heel ziek is. Hoge koorts, extreem veel hoesten en daarbij spugen en hangerig. Als het morgen nog zo is gaan we toch maar even de dokter bellen.

Vanmiddag naar gyn geweest en goed nieuws beeb is gedraaid en ligt met hoofdje naar beneden. Ook al beetje ingedaald.

Op iedereen persoonlijk reageren wordt erg veel, sorry!! Maar ik leef met iedereen mee:)

9. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook niks met de subway. Ik vind het er gewoon echt niet lekker uitzien.

mc flurry's: ik zou zo een swirl kunnen eten. DIe heb ik 10x liever. Heeeeeerlijk.

Hier nu gigantisch veel last van mijn rug. Fysio heeft gisteren weer manuele therapie toegepast e dat voel ik dan wel goed. Maandag mag ik weer. Vind het toch altijd weer fijn als ik ben geweest.
    Ik heb ook zin in een warm bad of douche. denk dat ik dadelijk een hotpack ga opwarmen en deze lekker tegen mijn rug leg. Weet weet helpt dat.

Ik ga zo lekker in bed liggen in ieder geval met een tijdschrift. De wij mama is vandaag weer binnengekomen.

tot morgen dames.

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Alvast welterusten Troela. Ik ga ook niet laat i.v.m. de afgelopen 2 slechte slapende nachten.

11. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Zo... alles klaar.... voorraadhok is ook weer spik en span.... Morgen met manlief even boodschapjes doen zodat we alles genoeg op voorraad hebben en dan is het echt helemaal af.... puur een kwestie van alles bijhouden nu...... HEERLIJK.....

Nu lekker douchen en met de beentjes omhoog lezen... fijne avond allemaal en tot morgen xxxxxx

12. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Vruchtje, wat vervelend dat Finn zo ziek is! Hopelijk gaat de nacht een beetje goed.
    Fijn dat jullie kindje goed gedraaid is!

Troela, wat vervelend, zoveel last van je rug..lekker ontspannen met een warm bad/kruik helpt hier ook altijd. En gewoon lekker rustig aan doen!

Chelleke, fijne rustige avond!

13. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    1210 mamma: Alvast succes donderdag in de ziekenhuizen!

troela: ow ow ow spannend nog 1 weekje en dan "kan"het gebeuren!!1

Josephine: oww dat wil ik ook een babyshower! helaas heb ik niemand die dat regeld! Leuk idee hoor!!! was het ook leuk?

vruchtje: ow wat fijn dat de baby gedaaid is !

Hier ook geen subway fan...mac vind ik ook niet zo dit omdat ik geen vlees eet haha dus dan is er geen bal aan!

14. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    oooh chelleke, wat ben jij eigenwijs!! lol

Fijne avond allemaal nog!!
    Ik ga op tijd in bed, morgen mijn laatste werkdag!!! :D:D:D

15. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Heey kletskousen!!

Hier een gezellige avond gehad, eerst uit eten en daarna naar de cinema geweest :)

Moestra Succes morgen met je laatste werkdag! Best spannend denk k he?
    Geniet ervan!! En vooral van je verlof vanaf morgen!

Vruchtje24, Beterschap met je zoontje, zielig dat hij zo ziek is :(

Chelleke amaai ik wordt gewoon al moe wanneer ik jou berichtjes lees met wat jij allemaal doet op een dag.
    gelukkig ben je nu klaar en hoef je het alleen nog maar bij te houden!!

2012mama, succes in het zh donderdag! wat houdt je botafwijking precies in en heb je er veel hinder van??

Vriendlief wat spannend dat je zoontje vandaag voor het eerst naar de psz is geweest zeg. gelukkig goed verlopen :) Lijkt me toch moeilijk zo de eerste keer(en).

Ik weet het verder niet meeeeer, julllie kletsen veel :p
    Kom voortaan beter maar heel de dag niet van me pc af kan ik het bijhouden hahaa.

16. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Moestra, geniet van je laatste dag morgen! En trek heel bewust die deur achter je dicht. Ze redden zich maar lekker zonder jou!

Veel harde buiken gehad een uur lang. Nu weer wat rustiger maar is nog niet helemaal over. Lijkt wel of er druk op de endeldarm komt ofzo ;)

17. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Vruchtje: he wat sneu voor jullie manneke. En voor jullie natuurlijk ook een heel karwei. Heel veel beterschap!
    Wat goed dat de kleine nu met het hoofdje naar beneden ligt. Fijn zeg. En ook al wat inhedaald.
    Maakt niet uit meid. Je hebt nu je handen vol en jullie ventje is nu even belangrijker. Je hoeft echt geen sorry te zeggen.
    Jij ook welterusten. Hopelijk een goede nachtrust.

@Chel: en nou zitten jij potverdriedoedels!! Je doet veeeeel te veeel. Ben er bijna jaloers op maar ook weer niet haha. Ik mis toch echt een beetje heeeeel erg die nesteldrang die jij hebt haha.

@2012mama: ik ben uiteindelijk naar mijn schoonouders gegaan om in een warm bad te gaan liggen. Doet mijn rug echt goed. Heb er een uur in gelegen met tijdschrift wij jonge ouders haha. Helaas thuis gen bad. Heb er al vaak van gebaald tijdens de zwangerschap. Zit nu pas lekker in mijn bedje.

@Sab: gezellige avond gehad dus. Leuk leuk!!!

@Unox: kijk maar uit. Dadelijk ga je er spontaan van poeperen haha. Nee alle gekkigheid op een stokje. Wel vervelend natuurlijk. Zijn ze ook pijnlijk of valt het wel mee?

Nou ga ik lekker op mijn laptop nog even gtst kijken en dan slapen. Welterusten allemaal en tot morgen.

18. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Tja... en daar zit je dan met je nesteldrang... klaar wakker om half 4 's nachts en uit ellende maar opgestaan... Denk je een dag hard werken geeft een goeie nachtrust..... Niet dus!!!!...... Ben dood moe, maar klaar wakker.. Maagzuur dat ik er gewoon misselijk van wordt, kramp aan mijn hele benen en een verschrikkelijk druk meiske in mijn buik........ om 09:00u gaat de wekker want we moeten nog weg deze morgen.... Vanmiddag dan maar weer slapen.... Misschien is dat het wel..... ben zo niet gewent om 's middags te slapen dat ik daarom nu misschien wel wakker ben...... We zullen het vandaag wel zien.... Voor nu.... Slaap lekker allemaal

19. sab1988

sab1988 Niet meer actief

pfft Chelleke, jij ook al wakker dus. Ik ook alwer van half 3. Heb buikkrampen en ben misselijk.. pfft
    hopelijk lig je weeral in droomland!

20. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Goedemorgen,

Moestra, succes vandaag op je laatste werkdagje!

Vriendlief, bedankt!

Sab, mooi dat jullie een gezellige avond hebben gehad. Ik heb HME, das is een onbekende botafwijking. Het is kraakbeen wat naar buiten is gegroeid waardoor je allemaal knraakbeenknobbels krijgt (klein en groot) en deze groeien op gewrichten als knie, pols, heup enz.
    Nu ik uitgegroeid ben groeit het bij mij niet meer, maar zoals bij
    Finn, volop in de groei, kan het dus wel groeien.
    Heb er best veel hinder van, maar je leert er ook mee leven. Heb het vanaf de geboorte en weet dus niet beter, maarja heb wel beperkingen daardoor.
    Jij een slechte nacht dus...heb je nog een beetje kunnen slapen?

Unox, hoe is het met je harde buiken? Beetje kunnen slapen afgelopen nacht?

Troela, fijn dat een warm bad geholpen heeft! Beetje goed geslapen?

Chelleke, slechte nacht dus! Uiteindelijk nog wel kunnen slapen? Hopelijk hou je het een beetje vol vanmorgen?

Ik ga Finn zo wegbrengen naar het kdv en daarna lekker in huis rommelen en rustig aan doen..denk ook nog maar even bijslapen vanavond.

Deel Deze Pagina