April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
  2. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
  3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!!

@Troela, wat lekker zeg dat het bad je zo goed heeft gedaan. Ik hoop dat je ook een goede nacht hebt gehad.

@Chelleke, oww klinkt niet fijn! Hoe is het nu met je??

@Sab, jeetje meis ook al zo'n gebroken nacht! Heb je nog een beetje kunnen slapen?

@2012, oef klink wel pijnlijk zeg! En Finn heeft het dus ook?
    Lekker een rustig dagje, is ook belangrijk tussendoor!

Ik hou vandaag ook een rustig dagje. Merk dat mijn lijf nog een beetje moe is van gister (vooral mijn benen).
    Vannacht veel harde buiken gehad, elke keer als ik me omdraaide voelde ik er weer een opkomen. Gelukkig viel ik wel meteen weer in slaap erna dus heb toch een goede nacht gemaakt.

4. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    goedemorgen!!!!

zoals meerderen al gevraagd hebben: ik heb heerlijk geslapen. Een aanrader een heet bad voor het slapen gaan.

@noosa: ik herken de harde buiken tijdens het draaien.is vervelend he. lekker rustig aan vandaag.

@ankje: setje is goed te zien op de 1e echo. leuk zef.

@chel: heb je nog een beetje kunnen slapen??? Als je thuis komt maar eens niks doen voor de verandering en je lichaam en geest de rust geven. ( " ja mam"):)

5. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Unox, ik werk als gastouder, dus de deur achter me dichtrekken doe ik maar niet... ;)

Vervelend Chelleke, dat je zo slecht hebt geslapen!! Vandaag maar een dagje rustig aan?

Sab ook al slecht geslapen... Ook een rustige dag?

Verder weet ik het al niet meer...
    Succes allemaal vandaag!!

6. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Troela, fijn dat je goed geslapen hebt!!
    heet bad is idd heerlijk. Lig er zowiezo elke dag in (soms 2x p.d)
    Vanacht mocht het niet baten helaas :(

Ankje,, nog best duidelijk je echofoto's leuk!!

2012mama, pfft klinkt best heftig en pijnlijk zeg je botafwijking. Heeft Finn hem ook of is dat afwachten? (miss lees ik het verkeerd hoor?)

Hier bijna heel de nacht buikpijn gehad en een misselijk benauwd gevoel, gelukkig nog op de bank in slaap gevallen.
    Maar hoef vandaag niks dus lekker rustig aan, krijg nu nog steeds bij beweging harde buiken dus zal nodig zijn!

Chelleke nog een beetje geslapen??

7. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    Goedemorgen!

Jemig, Chelleke en Sab... hier net zo vannacht. Om kwart over drie ben ik verhuisd naar de bank, ik kon niet meer liggen van de rugpijn. Deken erbij gepakt en met m'n rug tegen de achterste leuning, dan krijgt m'n rug nog wat steun. Zo heb ik van 4 tot 6 uur nog wat kunnen slapen. Hoe voelen jullie je nu? Hopelijk slapen we vannacht allemaal iets beter. Zit er wel aan te denken om 's middags ook eventjes te gaan liggen, om gebrek aan slaap een beetje in te halen.

Vriendlief, die babyshower moet nog komen a.s. zondag. :) Hoe het is geweest laat ik wel weten. :D Ik vond het ook erg lief van de meiden dat ze zoiets van plan waren.

Noosa en Sab, voorzichtig aan met die harde buiken.

Ankje, je kunt het gezichtje bijna zien op de eerste echo hè? Blijft bijzonder.

Moestra, veel plezier op je laatste werkdag... en vooral, VEEL PLEZIER met de start van je verlof! :D

Hier ben ik inmiddels weer klaar voor de klusserij. Ik had gisteravond nog niet de juiste kleur gemengd voor de muren, dus daar ga ik met daglicht (zo dus) mee verder. Het was toch allemaal te licht... ik wil wat meer contrast tussen de witte balken en de gestucte muren ertussen. Ben met grijs aan de gang, beetje neutraal, want de vloer is kleur en één muur ook. Ik heb er zin in! :)

Fijne dag allemaal!

8. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Gisteren even met mijn vader naar Scala geweest (erotica groothandel, waar ik ook heb gewerkt vroeger). Ze hadden daar een lingerie show. Erg mooie dingen.
    Mijn pa wil misschien lingerie in het assortiment doen. Dus straks staat Anke misschien in een korset op de kamasutrabeurs! Hahahahaha.

Daarna werden wij uitgenodigd door mijn pa om lekker mee uit eten te gaan bij de Griek. Nou dat slaan we natuurlijk niet af. Was ook erg gezellig.
    Het was wel onze eerste keer met Jonna in een restaurant. In het begin was het flink huilen en krijsen, want ze wilde overal heen lopen en dat vond ik niet goed. Andere mensen moeten ook rustig kunnen eten zonder dat er een kind het eten van het bord af kijkt.
    Gelukkig toen het eten kwam werd Jonna al wat rustiger en hebben we heerlijk gegeten en lekker na getafeld.
    Jonna was ook erg moe, want ze had maar 1 uurtje geslapen gisteren middag. En dat is voor haar erg weinig.

Straks moet ik even naar de vk en de rest van de dag niks op de planning.
    Ja, misschien even hier naar de supermarkt. Want daar is weer een professionele fotograaf die kinderen tot 6 jaar fotografeert voor maar 2,50! Je krijgt dat 1 gratis foto.
    Misschien dat ik dat ga doen met Jonna. Maar ze is er t/m zaterdag, dus kan ook een andere keer.

Noosa
    Jonna liep ook 1,5 week voor en dat klopte aardig. En dat deze nu ook voor loopt is voor ons geen verrassing aangezien Jonna ook een 9-ponder was.
    Ze gaan geen extra controles doen, maar wordt wel gestript met 39 weken als er nog niks is gebeurt.
    Maar misschien dat het vandaag anders wordt…moet zo naar de vk om de 2e groeiecho te bespreken.

Wat lief dat je zo lekker bent verwend op je werk!

Sjors
    Een dikke knuffel voor jou! Hopelijk trekt die misselijkheid snel weg. En succes met de klossen. Ik vind dat altijd zo’n geklooi! Ben blij dat ik nu een hoger bed heb en het niet nodig heb.

De bevalling
    Ik heb er ook zo’n zin in! Maar 34 weken is nog wel erg vroeg….al kan de tijd mij niet snel genoeg gaan.
    Ben ook zo benieuwd hoe Jonna op haar zusje reageerd.

MoeCH
    Vind het zelf wel een geruststelling dat er nu ook meerdere mensen zijn die de kleine minder voelen. Hoort er dus gewoon echt bij.

juultje
    Pfff….zo blijf je ook bezig met dat stomme UWV he!

Ano
    Wat voor angst heb jij voor de bevalling?

Unox
    Ah vandaar! Maar als je dan ook meer geld krijgt….dan is het helemaal leuk toch.

Vriendlief/buddy
    Je verwaarloos ons niet hoor. Je moet lekker doen waar je zin in hebt.
    Geen nieuws, goed nieuws toch? Anders heb je mijn nummer :p

Sab/buddy
    Hoe was je dag met je man?

pffffffffffffff....ben weer bij :D

9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot]Afsprakenlijst April 2012 mama’s[/FONT]

07-03-2012
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: controle vk - 10:45
    [FONT=&quot]Evan[/FONT]: echo ivm stuitligging
    08-03-2012
    MM1981: diabetescarrousel
    JuultjeT: controle klinisch vk - 09:20
    Unox: controle bloeddruk
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: Controle gyn - 09:20
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT]: Doppler & Groeiecho - 09:30
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT]: Controle gyn - 09:45
    Linnie1984: echo & controle gyn
    09-03-2012
    Sjors22 - controle vk en gesprek bevalling - 15:00
    12-03-2012
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT]: Controle vk en bespreken bevallingsplan - 20:00
    Josephine76: controle vk - 11:45
    13-03-2012
    roos1988: Groeiecho en controle gyn
    Vriendlief: controle vk
    14-03-2012
    Chelleke84: controle vk - 12:15
    LinC: controle endocrinoloog - 10:45
    16-03-2012
    Tamtam78: klinisch verloskundige - 10:10
    19-03-2012
    Noosa: Liggingsecho
    Ons2wonder84: controle gyn - 13:40
    20-03-2012
    Josephine76: Liggingsecho - 10:45
    22-03-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: controle gyn - 10:00
    MoesCH: controle vk
    23-03-2012
    LinC: controle gyn - 16:20
    04-04-2012
    LinC: controle gyn - 16:00
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]
    11-04-2012
    2012mama: geplande keizersnee

[FONT=&quot]Wanneer met verlof [/FONT]

17-02-2012 - [FONT=&quot]Troela85[/FONT] (34 weken)
    18-02-2012 - Chelleke84 (34 weken)
    22-02-2012 - JuultjeT (34 weken) al volledig thuis
    23-02-2012 - T[FONT=&quot]amtam78 (34 weken) al volledig thuis[/FONT]
    24-02-2012 - [FONT=&quot]Evan[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - [FONT=&quot]Unox[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - anoniempjuh (34 weken)
    01-03-2012 - [FONT=&quot]2012mama[/FONT] (34 weken) al volledig thuis
    01-03-2012 - Linnie1984 (36 weken)
    01-03-2012 - LinC (34 weken)
    02-03-2012 - Sjors22 (36 weken) al volledig thuis
    03-03-2012 - [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34 weken)
    05-03-2012 - Josephine76
    05-03-2012 - Moontje2008 (35 weken) al volledig thuis
    05-03-2012 - Wendie1979
    06-03-2012 - MM1981 (34 weken) al volledig thuis
    09-03-2012 - Noosa (34 weken) al volledig thuis
    23-03-2012 - [FONT=&quot]MoesCH[/FONT] (36 weken)

[FONT=&quot]Uitslag groei echo's[/FONT]

[FONT=&quot]2012mama[/FONT] (29+0) - 1520 gr.
    MoesCH (30+5) - 1680gr.
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (31+0) – 1914 gr.
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr.
    Chelleke84 (32+2) - 1980 gr.
    Josephine76 (32+4) - 2171 gr.
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) – 2250 gr.
    [FONT=&quot]Tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34+0) – 2614 gr.
    [FONT=&quot]Maud85 (34+1) - 2730 gr.[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT] (34+2) - 2953 gr
    Sab1988 (35+0) - 2750 gr.
    Tamtam78 (35+1) 2576 gr.

[FONT=&quot]Bevallingslijst april 2012 mama’s[/FONT]

[FONT=&quot]29 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]31 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT][FONT=&quot], 26 jaar, 1e kindje[/FONT], thuis, fv
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje, thuis, bv (22-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]1 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]JuultjeT[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (27-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12)
    roos1988[FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis[/FONT]
    [FONT=&quot]4 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]5 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Unox[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT][FONT=&quot], 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]7 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12)
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]11 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]12 april[/FONT]
    Linc[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 36 jaar, 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]17 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12)
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    20 april
    Noosa, 1e kindje, thuis, bv
    Miss Geul, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]21 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra[/FONT][FONT=&quot], 30 jaar, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]25 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje[/FONT], thuis, bv

[FONT=&quot]Hoeveel [/FONT][FONT=&quot]jongens [/FONT][FONT=&quot]of [/FONT][FONT=&quot]meisjes[/FONT][FONT=&quot] worden er geboren? [/FONT]

[FONT=&quot]13 jongens[/FONT]
    [FONT=&quot]10 meisjes[/FONT]
    [FONT=&quot]6 verrassingen[/FONT]

Even naar voren gehaald (doe ik ook wat :D)

10. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ankje, mooi hoor, weer een foto!

Noosa, ja Finn heeft het ook. Het is 50% kans en we hebben bij zn geboorte navelstreng bloed laten afnemen om te onderzoeken.
    Hieruit kwam dus dat hij het wel heeft. Ook dit kindje laten we navelstrengbloed afnemen.
    Geniet maar lekker van je rustige dagje!

Troela, super dat je een goede nacht hebt gehad!

Sab, ja Finn heeft het dus ook..hebben we (bewust) direct laten onderzoeken, en ook bij dit kindje gaan we dat doen.

Josephine, jij dus ook een gebroken nachtje...hopelijk kan je vandaag wat bij slapen?
    plaats je als het klaar is een foto van de babykamer enz? Ben erg benieuwd!

Hier druk bezig met de bovenverdieping schoon te maken. Nu eerst even koffie!

11. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Iedereen is aan de schoonmaak!
    Straks steken jullie me nog aan :D

Maar nu eerst even Jonna verschonen, dan op weg naar de vk.
    Tot straks!
    X

12. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Josephine, dat middagdutje van jou is geen overbodige luxe denk ik.
    Erg he dat alles zo zeer doet dat je er niet van kunt slapen..
    Hier ook op de bank in slaap gevallen, lag dan nog iets comfortabeler dan in bed..
    Jij hebt nog heel wat klusjes te doen zeg, wel leuk zo lekker tutten voor de baby toch?? :)

Ankje, wat grappig dat je daar met je pa naartoe bent gegaan :p
    Was dus erg geslaagd??
    En daarna nog lekker mee uit eten, klinkt goed!
    was erg gezellig gisteravond met mijn vriend :) We hebben ons goed geamuseerd!!

13. sab1988

sab1988 Niet meer actief

2012mama, wat naar dat finn er ook last van heeft, nu ook al of nog niet zo??

Kunnen jullie trouwens niet wat energie deze kant op sturen om ook aan het huishouden te beginnen, ik moet echt wat gaan doen!!!

14. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    2012mama, ja hier ook al joh. Maar ik ga rond 2 uur wel even liggen ofzo. Kijken of ik dan een uurtje kan meepikken. Zal zeker een foto plaatsen als het af is. Ik hoop dat het zondag al toonbaar is. :D

Sab, ja echt veel teveel klusjes te doen, als het alleen de babykamer was, maar we hadden nog maar net dat ene huisje erbij gekocht, toen bleek ik achteraf al zwanger te zijn, dus het komt allemaal wat tegelijk. Ik probeer het wat los te laten hoor... mijn ouders hebben ook zolang ik me kan herinneren altijd geklust... hun huis was ook niet af voordat ze mij kregen. ;)
    En wat betreft slecht slapen... heel vervelend. Je komt niet meer goed aan je rust toe, terwijl je verder nog wel vanalles wilt doen. De bank lag hier ook lekkerder dan het bed haha... we hebben goede banken blijkbaar. :) Ik hoop dat jij lekker rustig aan kunt doen vandaag, goed dat je luistert naar je lichaam met die harde buiken.

Ankje, klinkt erg leuk allemaal met die lingerie! Ben zelf ook dol op corsetjes, die draag (nou ja nu niet natuurlijk hahaha) ik met het uitgaan enzo. Maar wat leuk werk doet je vader!
    Met Jonna naar het restaurant, dat lijkt me best spannend zo'n eerste keer uit eten met je dochtertje. Toevallig zaten wij op m'n verjaardag bij de Griek die hier om de hoek zit en naast ons zat een jong stel ook met een meisje... ik schat een jaar of 2. Dat ging helemaal goed. Ze wilde af en toe een rondje lopen, maar dat was helemaal niet storend ofzo. Fijn dat het goed is gegaan bij jullie. :)

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @auto is goedgekeurd, kosten € 313,50 incl. 2 nieuwe banden, dus dat valt mee
    @strijkgoed t gaat geweldig, mama komt t straks halen, maaar je raad het al, staat nog steeds in de auto, vriendlief heeft auto mee, dus staat een dorp verderop bij een collega op de parkeerplaats:D:D wordt soms wel een beetje moe van mezelf hoor grrrr
    @juultje ja ik zou me best doen… de denkbeeldige kg groeien er ook zo wel aan (oei een swirl is ook lekker:D:D) enne Ja lekker joh, patat eet je toch ook met mayo ofzo nou probeer ook maar eens met chips mmmmmmm. Thja wij wonen in een dorp apotheek en HA zitten bij elkaar in.. Soms wel lastig want een simpele clear blue test hebben ze er niet eens chachacha
    @noosa jij heb ook al van die geweldige ouders?? Hier komen ze ook nog een dagje poetsen… ben er op het moment te lui voor, metaal wil ik wel maar moet mezelf echt een schop onder me kont verkopen…
    @energie ik wil ook wat!!!!
    @dikke knuffel voor de slechtslapers onder ons... hier geen las van, wel er nu gemid. 2 x per nacht uit om te plassen pfffff, maar daarna zzzzzzzzzzzzzzz.
    de planning voor vandaag is bovenverdieping helemaal soppen.. en iig beneden stofzuigen.. dus niet te lang achter zp blijven hangen hahahaha

16. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Good Morning.....
    Hier van half 5 tot half 10 gelukkig nog geslapen maar doordat die nacht zo gebroken is ben ik echt niks waard......

Dadelijk eventjes naar een dorp verderop naar de winkel en daarna lekker een uurtje plat.... Vandaag doe ik even lekker niks..... misschien vanavond even de badkamer poetsen want daar komen ze vandaag aan werken dus vind het wel fijn als het daarna weer schoon is... al die stof... bah......

Fijne dag allemaal en tot strakjes

17. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    ZO, nu heb ik aardig wat bij te lezen :D ga ff reageren per pagina

@2012mama: lekker even een dagje voor jezelf! ga je nog meer doen behalve je vluchttas inpakken? of gewoon lekker genieten van het niksen?
    jeetje, klinkt als een nare aandoening aan je botten :(

@troela: uhm geen flessen erin omdat je het kratje op de kop moet zetten :D die aflevering van dr phil waar jij het over hebt heb ik idd ook gezien (je moet toch wat zo thuis he;)), echt ZIEK!
    ohh swirl klinkt ook ergg lekker! yummm
    wat vervelend, die pijn in je rug. wel fijn dat de therapie helpt, maar dan wordt het eerst altijd erger he?

@vruchtje: wat fijn dat je beebje gedraaid is en ook al wat is ingedaald!!! das een opluchting of niet?

@Chelleke: pfffff gek mens, dat je zo vreselijk veel doet! weet je zeker dat je nu klaar bent? of bedenk je straks weer wat nieuws ;) laat die tuin van jullie inderdaad maar even voor wat het is hahaha. jeetje wat een ruimte he!!! ohwww wat bagger dat je nu zo'n slechte nacht hebt gehad. Harde les dus... FOEI! hoop dat je vanmiddag nog even bij kunt slapen, of beter van niet dus? ;) knuffel voor jou meis!

@moestra: woehoeoeoeoe succes en veel plezier vandaag met je laatste werkdag!!!!

@sab: wat fijn dat jullie het leuk hebben gehad samen :D welke film hebben jullie gezien?
    oh getver jij ook al zo'n rotnacht. bah. knuffel!

@unox: oef, het rommelt flink bij jou dus! misschien alvast wat voorwerk....

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    trouwens dromen jullie ook zoveel en zo raar de laatste tijd??
    al 3 dagen op rij over de kleine gedroomd, echt al beelden voor me gezien hoe "t" er uitziet, zo gaaf, maar daarbij zulke rare dingen gedroomd, was ineens een zware roker ( heb nog nooit 1 sigaret opgestoken) zaten in de kerk (niet kerkelijk) waar de paus een mis voordroeg en iedereen meekeek op zijn tablet..
    en vannacht paniek, DROOMDE dat ik last van bloedingen kreeg... brrrrr

19. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @ankje: jee wat ziet zo'n echo er bij deze termijn anders uit he... die eerste kan ik geen chocola van maken, maar de 2e is wel leuk zo haar hoofdje :) schattig zeg!
    oeh klinkt lekker, uit eten :D fijn dat je het leuk hebt gehad met je pa!
    oeh leuk zo'n fotograaf!!!!

@noosa: aii vervelend die harde buiken bij omdraaien. ik ken het. voelt vervelend. lekker rustig aan doen vandaag!!

@troela: fijn dat je een goede nacht hebt gehad :)

@sab: wat bagger meis :( knuffel voor jou!

@josephine: jeeeeeeeeeeemig jij ook al! wat is dat toch met die nachten. succes met klussen en pas een beetje op jezelf he. knuffel!

@2012mama: wat betekent het voor de ontwikkeling van je zoontje en je beeb-on-the-way als ze die botaandoening ook hebben? is er iets aan te doen of kan er iets voorkomen worden??

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    aloaaa

Zo vanavond uit eten geweest met manlief, in een groot kasteel in Utrecht, was een restaurant met michellin ster, dus dan krijg je allemaal van die kleine aparte dingen zeg maar, was erg leuk, ik kreeg natuurlijk een aangepast menu ivm zwanger zijn, maar t was heerlijk, en leuk er even samen uit!!!

Wel gister middag ook veeel last van de rug, niet de onderrug maar beetje halverwege rechts, pffff kan dan op geen enkele manier zitten...

Ankje leuk zo met je pa daarheen!Nog nooit uiteten geweest met Jonna, maar t ging nu goed dus?Wij wij in t begin een aantal keer geweest, dan sliep ze en ging prima, nu vind ik t wel steeds lastiger aangezien ze willen lopen en niet in de stoel wil zitten haha.

chelleke jee das een flinke tuin, foto?wonen jullie vrijstaan ofzo?gelukkig heb je toch nog even kunnen slapen!

alle slechtslapers, jeetje meiden wat kloote, hier alleen om 2 uur ff plassen, verder goed geslapen!

Deel Deze Pagina