2012mama, Dacht die verteld me ongeveer hoe of wat maar je verteld de datum gewoon haha, lijkt me erg spannend om te weten wanneer je je kindje vast hebt..al zul je wel heel erg naar die datum uit gaan kijken, is leuk maar lijkt mij lang te duren of valt het mee ? @Troela, Het gaat weer een stuk beter Heb er weer zin in haha. Ja vreemd is dat he, gelukkig kijk jij ook uit naar de bevalling, is ook alleen maar beter toch Vervelend van je rug meid ! Hopelijk trekt het snel weg ! @Vruchtje, fijn dat hij goed gedraaid is en wat zielig zo'n ziek kereltje ! Hopelijk vanacht een betere nacht gehad ? @Vriendlief, Idd erg spannend dat J.an naar de psz mocht gister, fijn dat ie het leuk vond enne foto gemaakt toen ie in slaap viel met gehakt in zn mond ? hihi @Moestra, Heel veel plezier vandaag ! Je laatste werkdag @Unox, wat vervelend van die harde buiken, hopelijk nu geen last meer van ? @Chelleke, slechte nacht misschien komt dat ook wel doordat je teveel hebt gedaan..rustig aan doen meid ! @Sab, Wat fijn dat jullie zo'n leuke avond hebben gehad ! Wel vervelend van je slechte nacht ! @Ankje, mooie foto's ! Misselijkheid is maandag nacht weer weggetrokken gelukkig Klossen viel hier mee, vriendlief was met 10 min. klaar in zn eentje ( ik wou mn vader al bellen om te laten helpen )..al had ik dat niet verwacht met een boxspring, maar hij staat nu en vind het heerlijk Fijn dat alles ook weer goed was bij de vk ! @Ano, Klinkt super leuk dat eten in een kasteel ! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad samen ! @Fidel, Geniet van je schoonmaak dagje ! @Sab, ik wil je wel wat energie sturen ! ( zen zen ) Enne dat hoor je heel veel mensen zeggen dat je van een eerste vaak later bevalt..maar laatst zag ik een poll en de meeste daar bevielen voor of met 40 weken. Dus het zegt niets @Juul, Hier ook altijd s'avonds ergens last van ( denk harde buiken ) steken in mn lies..bla bla bla. Gisteravond kon ik niet meer overeind komen van de bank en vriendlief keek maar toe ( kon er gelukkig om lachen ) @Ego, Vanavond komt de kraamverzorgster die ik ga krijgen Ben zo ontzettend nieuwsgierig naar hoe ze is ZO maar is alle lijstjes afmaken, zodat vriendlief weet wat ie waar moet zoeken en wie hij moet bellen enzo en daarna weer lekker in huis bezig Fijne dag allemaal !
Goeiemorgen! Ik heb ondanks de harde buiken van gisteravond heerlijk geslapen. Heb geen last van 'gebroken' nachten. moet vaak plassen vlak voor ik in slaap val en als mijn vriend opstaat voor zijn werk. Dan blijf ik lekker in bed liggen erna, soms slaap ik nog een uurtje of wat, soms sta ik op en slaap ik 's middags verder. De harde buiken waren niet echt pijnlijk maar wel vervelend. Onder de douche vanmorgen voelde ik weer die menstruatiekrampen. Naja, er gebeurt iig van alles. Maar het zet geen zoden aan de dijk natuurlijk met bijna 36 weken.
@ linnie wauw 36 weken . Het einde is in zicht, en dat is prettig als je zo rot slaapt ! Goed dat je smiddags je rust momentjes pak. We hebben indd goede hoop dat de beeb toch enigszins meewerkt en een beetje is gedraaid. Hopelijk wel de goede kant op J @Josephine: lekker bezig geweest met het je huis dus. Is je kamertje heel anders geworden dan je moodbord ? Geniet vrijdag van je baby shower ! leuk hoor. Hoop dat de spelletjes meevallen hihihi @ chelleke ga toch eens op je kont zitten ! ik snap dat je het doet hoor ben zelf ook zo maar niet in zon extreme vorm als jij Je bent er echt helemaal klaar voor ! hopen dat je meisje niet lang meer opzich laat wachten.. @vriendlief wat een mijlpaal ! naar de peuterspeelzaal ! hoe vond jan het ? @vruchtje jaaaaaa wat fijn dat je beeb goed ligt en zelfs al ingedaald ! hoop dat ik dat vanavond ook te horen krijg @moenstra geniet van je laatste werkdagje !!!! @ anoniempjuh wat heerlijk luxe in een kasteel mjam @ ankje leuk nog weer een echo ! en spannend met 39 weken strippen Zo poepoe ben weer bij ! Ik moet vanavond om kwart over zes voor de echo en dan hopen we dat er geen sprake meer is van een stuit *duimduim*
@Vermoedelijke bevaldatum. Wat zou het fijn zijn als ze daar iets over konden zeggen he! Zou ons allemaal een stuk meer rust geven denk ik!
[FONT="]@ Sab:[/FONT] [FONT="]Goed zo. En als je eerder bevalt dan 40 weken zou ik zeggen ..na na na na na met een [/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Sjors:[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Dat heeft ie snel gedaan zeg! Lekker hoor.[/FONT] [FONT="]Hahaha .tis ook bijna overal hetzelfde [/FONT] [FONT="]Wij vrouwen lijstjes maken en dingen uitleggen waar alles is en wat ie moet doen etc. Geweldig![/FONT] [FONT="]Wat moeten mannen zonder hun vrouw.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Unox:[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Fijn dat je toch heerlijk hebt geslapen vannacht.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Evan:[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Ik heb geen echos meer hoor [/FONT] [FONT="]Jij heel veel succes met de echo vanavond.[/FONT]
ik ben bij Neomi bevallen met precies 39weken, 3 kwartier eerder was t 38.6 haha. ze zeggen idd dat een 2e vaak eerder komt, ben benieuwd. heb zelf ook het idee dat het geen 4 weken meer duurd... eten ja was zeker luxe.Doen wij anders ook niet hoor, das niet te betalen, je bent dan volgens mij zo 200pp kwijt, nou heb ik er niet voor over. Maar nu was het restaurantweek, en is t goedkoper, dus dan leuk voor een keertje! Als ik bevallen ben wil ik naar een rastaurant waar ik een lekkere ossehaas op gewicht kan bestellen haha, en dan wil ik er 1 van minimaal 250gr, lekker medium mjummieeee verder gaan wij trouwens ook niet vaak uit eten hoor.je moet toch altijd weer oppas regelen, en t kost ook best wat natuurlijk, maar wil t wel iets vaker gaan doen straks.Want tis ook wel leuk er even uit zo! arme tuinmannen zijn in de regen bezeig...ze zijn bijna klaar!
@Ano leuk altijd de restaurantweek! Dan kom je nog eens ergens.... Heerlijk he, fantaseren over het eten na de bevalling! Ik ga voor een heerlijk broodje filet american hmm
Broodje filet american: Daar doe ik een moord voor!! Gelukkig als ik ben bevallen komt mijn collega met filet american en carpatio!! Jammie!!!
Dag dames, Ik begin ook de onplezierigheden te voelen (nachtbraken, spierpijn, misselijkheid, vermoeidheid)... maar het is altijd weer een hele geruststelling om te lezen dat andere dames hier ook last van hebben. Ik doe tegenwoordig aan zwangerschapszwemmen... Ik dacht dat dat altijd een beetje relaxed poedelen in het water was, maar het is compleet het tegenovergestelde. Fikse conditietraining in het diepe bad. Overdag hou ik er wel een fit gevoel aan over, maar 's nachts heb ik vervolgens enorm veel last van harde buiken en buikpijn. Vandaag best misselijk... dus lijkt er toch op dat het zwemmen een beetje te heftig is. Ik ben stiekem weer een beetje jaloers op de dames die 2 weken voorlopen. Heb er echt zoveel zin in om te kunnen zien hoe Ukkie eruit ziet! Ik zag ook wat voorbij komen over dromen... Ik droom ook heel sterk over Ukkie. We hebben een nogal demente onderbuurvrouw die heel sterk naar urine ruikt en ik ben bang dat zodra de kleine er is, ze continue aan de baby wil plukken. In mijn dromen scheld ik haar dan de huid vol. Oeps! Hebben jullie ook het gevoel dat je in een enorme groeispurt bent aan beland?
Sjors, ja hier op zp staat gewoon de datum, maar in mn omgeving weten alleen ouders, schoonouders en zus het hoor.. Merk dat ik me heel erg op die datum richt, maarja, ben dan natuurlijk al wel 39+2 dus het kan ook gewoon eerder. Wat leuk dat de kraamverzorgster alvast langs komt! Unox, spannend! Wanneer gaat het echt beginnen... Evan, spannend, de echo! Hoop voor jullie dat jullie kindje gedraaid is. Voel je het zelf ook?
zo.. weer 3 pagina's bijlezen, het schiet mooi op zo hahaha reageer weer even per pagina hoor! @anoniempjuh: oeh bah, allemaal dingen die ik niet lust. maar gelukkig heb jij er wel lekker van gegeten @tamtam: yeah, weer een mijlpaal fijn dat de steken weer weg zijn. en die regen.... ja, hier regent t ook @fidel: grappig dat je dat niet kent, harde buiken. kan me niet voorstellen dat je het nog niet gehad hebt. als je een harde buik hebt trekt je baarmoeder samen, je buik wordt dan letterlijk hard, een soort bal. als je weeen hebt gebeurt dat ook, maar dan is het pijnlijk en dan voel je de samentrekking aankomen, gaat dan als een soort golf door je buik heen. hahahahahahahahaha oran oetang! wat een leuke benaming! ik scheer me gewoon zelf downstairs, maar kan niet zien wat ik doe. ik probeer een beetje te voelen waar ik nog niet geweest ben. maar ik scheer zo om de 3 a 4 dagen, dus heb niet echt een bos ofzo, snap ook eigenlijk niet waarom manlief het een ontplofte cavia noemt, maargoed @2012mama: oh heerlijk zo'n dagje! lekekr omlummelen dus wat een vervelende aandoening zeg wat sneu voor je kleine mannetje dat hij het ook heeft en er dus ook al last van heeft. hoop voor je dat jullie beebje het niet heeft. heb je er zelf ook veel last van? en wat voor behandeling krijg je ervoor? @linnie: aii lastig dat je door het weer nu niet kunt schilderen... gezellig, een logeetje succes met je taken voor jullie bedrijf! even doorbikkelen, dan ben je er vanaf @sab: he jammer, ik denk jij trekt nog even een ander dier uit de kast, maar bij jou geen nieuwe benaming dus wat vervelend dat je uitslag hebt! misschien beetje vaseline erop ofzo? oh dat doe je al dus... ik weer met mn goeie ideeen
[FONT="]@ MM:[/FONT] [FONT="]Ja, dat gevoel heb ik ook. Het lijkt wel alsof mijn buik ineens enorm hard groeit. [/FONT] [FONT="]En volgens mij is dat ook wel zo.[/FONT]
Wat een vies weer!! Mn buik is onrustig vandaag, vaak hard, en net steken kon er bijna niet van lopen haha. @scheren, doe ik nog zelf, kan het zelfs nog zien! Moet wel erg lachen om de cavia's en oran oetang haha!
@ankje: fijn dat je kleine meisje nu gewoon mooi groeit volgens de lijn! wat is strippen eigenlijk?? @sjors: ooooh dat ken ik, dan doet t zo pijn onderin dat je bijna niet in beweging kunt komen! heb dat ook als ik 'snachts uit bed moet om te plassen. en die mannen van ons maar lachen wat leuk dat vanavond je kraamverzorgster kennis komt maken ben benieuwd! zou leuk zijn als het klikt! wij weten inmiddels wel de naam van onze kraamverzorgster, maar hebben haar verder nog niet gezien of gesproken. volgens mij hoort ze ons deze week te bellen... @unox: fijn dat je een goede nacht gehad hebt je hebt wel echt symptomen van een naderende bevalling he spannend hoor!! @evan: ik duim met je mee dat je beebje met het hoofdje beneden ligt!!! @anoniempjuh: ohhhh lekker, ossehaas!!!! afgelopen zomer hebben we bij een Argentijns restaurant gegeten en toen heb ik ook ossehaas gehad, wel aangegeven dat t doorbakken moest zijn (ober knipoogde naar me zo van: ik weet wel waarom), was bang dat t heel droog en taai zou zijn, maar de kok had het in dunne 'plakjes' gesneden en echt SUPERLEKKER gebakken. heel mals en niet te proeven dat het doorbakken was.
@mm1981: oef, dat klinkt wel erg intensief ja, dat zwemmen! lijkt me wel lekker, maar idd niet prettig voor je buik! wat leuk dat je over je kleintje droomt beetje jammer alleen dat je onderbuurvrouw er ook in voorkomt haha over die groeispurt: ik heb juist het gevoel dat de groei er een beetje uit is, ben van week 23 tot ongeveer week 32 enorm hard gegroeid en nu vind ik het wel meevallen (behalve gewicht dan, dat groeit kneiterhard nu haha) @moesch: vervelend van het maagzuur. rennies eten!!! @noosa: oeh, klinkt als indaling! of is je beebje al ingedaald?
Juul kan zon og wel een hele dierentuin erbij verzinnen maar houdt me in MOesch, bahh maagzuur. Helpen rennies of vanillevla?? Evan wat spannend zeg. Hoop dat je kindje gedraait is!! Echt spannend zeg!