April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    troela met je moeder naar Rihanna?haha vet, daar zlou mijn moeder dus echt nooooit heengaan haha, die kent d'r niet eens!!!
    Mijn zus gaat ook vanavond, fijne dag in Arnhem, maar dat zal wel lukken!!!!

samenlevingscontract, geen idee wij zijn 2 jaar terug getrouwd, lekker makkelijk haha

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Owja vrijdagmiddag is me man vrij, dus we gaan eens kijken wat we voor mijn oude goud krijgen haha.
    heb nog zo'n 50gram aan goud en je krijgt er nu zo'n 22eur per gram voor schijnt het, dus eens even bij 2-3 kijken wat we krijgen en dan inleveren!
    Kan me niet voorstellen datr ik daar echt dik 1000eur voor ga krijgen, ze zullen er wel weel van alles aftrekken om bepaalde redenen ofzo...
    Maar ben wel benieuwd haha

3. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ano..ben benieuwd! Lekker dat dat oude goud dan nog zoveel waard is, lekker een extra zakcentje!

4. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Hi,

IK ben 17 April uitgerekend. We krijgen een dochter!!
    28-11 20-weken echo. 29-11 verloskundige

Mag ik erbij? :)

XX

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    kind erkennen en een samenlevingscontract lijkt me niet aan elkaar verwant, het zegt het toch al, jij de moeder laat erkennen dat die man die met je mee is, de vader is... dat heeft niks met jouw en de relatie met de vader te maken

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    samenlevingscontract en herkennen heb ik geen verstand van.... wij zijn getrouwd voor isabel kwam dus dat is allemaal niet van toepassing.

@kim: welkom! leuk een dochter :D

7. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    even een ego berichtje:
    Kreeg vanmorgen telefoon van mijn werk... tot nader bericht, maar iig tot en met maandag mag ik niet meer komen werken:) er heerst een virus op het werk waardoor onze hele locatie in quarantaine is gezet :):) alle mensen die nu momenteel ziek zijn en alle zwangeren moeten tot nader bericht thuis blijven i.v.m. besmettingsgevaar..... das nog eens een meevaller he:)

8. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Lekker Chelleke...nu maar lekker afwachten tot je weer aan het werk kunt, en ondertussen lekker tijd voor jezelf en jullie beebje!

9. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Kreeg net al te horen dat het om het Norovirus ging. heel erg besmettelijk, maar ongevaarlijk gelukkig:) alert blijven op uitdroging

10. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Troela, gelukkig viel het mee ja, die napijn is nu gelukkig weg :) ik denk dat ik de beeb weer heb gevoeld vanmiddag.
    Dus gelukkig neemt dat wat bezorgdheid weg.
    Met je moeder naar Rihanna...dat zou mijn moeder dus ook niet doen haha..ze is heel hip maar houd niet van zulke muziek. Veel plezier, maar dat komt vast goed !

@Vruchtje, uitstellen is een van mijn beste eigenschappen als het om de tandarts gaat :p haha nu ik vandaag ben geweest denk ik, het valt best wel mee met een verdoving:) en gelukkig zie ik dat nu in want moet nog een keertje terug...
    Ja je hebt ook gelijk, als de beeb van houding veranderd ofzo dan zal ik inderdaad minder voelen...maak me nu niet meer zoveel zorgen heb hem vanmiddag denk ik weer gevoeld :)

@Chelleke, Zou het inderdaad wel in de gaten houden maar gelukkig is het niet ernstig ofzo..wel een leuk berichtje buiten het virus om lekker paar daagjes vrij :) Kun je weer schoonmaken ?? :p;)

@samenlevingscontract, mijn vriend en ik gaan dit ook in het nieuwe jaar doen, komt financieel wat beter uit en wij gaan binnenkort ook naar het gemeentehuis om hem de beeb te laten erkennen maar daar hoef je niet perse eerst een samenlevingscontract voor te hebben.
    Ik weet niet of het gratis is hier zoals iemand net zei...maar daar gaan we snel achter komen.

@kim198, welkom en leuk een dochter ! :)

@Ano, ik hoop dat je er een mooi bedrag voor terug krijgt :)
    zou wel lekker zijn, ben ook benieuwd :)

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    LINNIE gefeliciteerd!!

UNOX wanneer heb je de echo precies? spannend zeg :) leuk ook om daarna verder te kunnen met alle praktische dingen...

VRUCHTJE wat erg voor die collega en zijn vrouw :( zoiets wens je niemand toe.

ANONIEMPJUH wat vervelend dat je zo'n last van je buik hebt gehad :( slecht geslapen daardoor? Is het nu over? Hoop dat je vannacht weer lekker bij slaapt! wat lekker trouwens, je goud inleveren en geld krijgen:D das altijd mooi meegenomen!!

JOSEPHINE wat leuk at je de kleine zo goed voelt :) elke ochtend even goede morgen zeggen :D

FIDEL bah die kaartjes zijn niet leuk :( zo erg, geboren en gestorven :( Waarom? vraag ik me dan altijd af :( wat erg ook voor je moeder trouwens, dat ze zo ver in de zwangerschap nog het kindje heeft verloren :( dus je hebt eigenlijk nog een broer(tje)?!

BABYFOON ik snap eigenlijk nooit zo goed waar dat handig voor is.... ik vind het maar ondingen.. ik ga liever af en toe even luisteren of de kleine huilt, als je hem/haar in bed legt en het huilt nog even zit je anders constant naar gehuil te luisteren via dat ding...

SJORS ben je misschien wat drukker geweest dan anders de afgelopen dagen? ik had laatst ook at ik hem niet meer voelde, dat bleek te komen door drukte. Je kindje merkt dat... Verder zei de vk tegen mij ook dat het soms gewoon kan dat hij/zij zich wat minder laat voelen... Maar als je je zorgen maakt meid, bel de verloskundige! dan luisteren ze weer even naar het hartje en kun je weer met een gerust hart verder :) ik snap je bezorgdheid heeeeel goed...

TROELA wat leuk dat je vriend jullie beebje ook heeft gevoeld:d magisch moment:D Veel plezier bij Rihanna!!

Haha Unox die opmerking van troela las ik eerst ook zo alsof ze haar vriend zou gaan erkennen hahaha.
    Wat shit trouwens dat jullie financieel zo krap zitten :( hoop dat je vriend gauw weer werk heeft, die stress om geld is ook niks. krijgt hij geen WW?

KIM gefeliciteerd!

CHELLEKE lekker zeg nog even extra lang thuis :D ga je daarna weer volledig aan het werk dan? je zit toch (gedeeltelijk) in de ziektewet vanwege je bekken? hoe gaat het daar nu eigenlijk mee?

12. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    oh ik heb trouwens bij de svb geinformeerd hoe het nu zit voor mij met ziektewet. ik krijg gewoon 100% doorbetaald als ik word ziekgemeld als gevolg van zwangerschap :) voorlopig staat dat nog niet op mijn planning, maar dan weet ik in ieder geval waar ik recht op heb als het wel zo ver komt..

13. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    Maud, volgens mij ligt mijn placenta aan de voorkant. Ik voel ook duidelijk een harde bal in m'n onderbuik. Soms linksonder m'n navel en de andere dag weer rechtsonder. Vind het zo grappig! Ondanks dat ik nog geen plopjes ofzo voel, voelt het toch of ik al een beetje contact heb, als ik die bobbel voel. :)

Vruchtje, ik ben zo benieuwd naar die plopjes. Ik heb een week geleden een keer wat lichte trillinkjes gevoeld, alsof een spiertje trilt, dat zou de baby kunnen zijn, maar na die ene keer dus niets meer gevoeld (of niet erg bewust meer gevoeld). Als ik erop ga letten voel ik helemaal niets pffft haha.

Anoniempjuh, dat is een mooi zakcentje als je dat ervoor zou krijgen. Ik ben erg benieuwd wat je ervoor krijgt!

Kim, welkom! En wat leuk dat je het geslacht weet... een meisje erbij voor de april mama's. :) Volgens mij stonden de jongetjes ook "voor" hehe.

Chelleke, ik las het net op Facebook inderdaad, genieten van die onverwachte vrije tijd. Wel vervelend dat het virus daar heerst.

Sjors, ik ben blij dat het is meegevallen. En de napijn is ook al weg... en je hebt je kleintje alweer gevoeld. Volgens mij is alles wel goed dan toch? :)

Troela, veel plezier in Arnhem!! Je gaat naar m'n voormalige "tuinhuisje" begrijp ik? ;) (Tot vorig jaar december woonde ik vlakbij het Gelredome haha. Was een paar minuutjes lopen van mijn huis.)

Juultje, jaaaa zo voelt dat ook, even goedemorgen zeggen. :D Ben wel heel nieuwsgierig naar de plopjes hoor.

Met Beau, m'n katje, gaat het stukken beter! Hij eet weer helemaal zelf, vraagt er de hele week ook al zelf om en hij is alweer speels aan het worden. Hij is nog hartstikke mager (is een kilo afgevallen) en z'n vachtje is nog ruig, maar hij doet het ontzettend goed verder. Hij gaat echt herstellen. Ik ben zo opgelucht!

Lekker gewerkt vandaag, alles inderdaad afgekregen. M'n vriend is een paar dagen vrij deze week en die kwam vanmiddag boven, vroeg waarop hij me kon trakteren (hij ging naar de winkel)... heeft hij een zak spekkies gehaald. Hmmmm! En een tattoo tijdschrift. Wat een lieverd. En nu staat hij in de keuken, visjes te paneren. Ik heb het echt goed. :D

14. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @all: ja ik geniet zeker van mijn extra vrije daagjes, alleen ga ik NIET de hele dag poetsen hahahahahaha, misschien een halve dag;).

@ Juultje: Ik mag juist daarom niet gaan werken om er voor te zorgen dat het virus zo beperkt mogelijk blijft.... ik heb namelijk ivm zwangerschap wat minder weerstand dus ben kwetsbaarder. ik werk sowieso niet meer op de groep he, maar doe administratief werk dus bepaal zelf wel een beetje het ritme hahahaha als de "kust" weer veilig is op het werk ga ik gewoon weer 4x 6uurtjes werken. ach ik noem het gewoon betaald verlof:):):D:D

15. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Dat Norovirus heeft bij mij eens op de afdeling waar ik toen werkte, maanden geduurd!
    Elke keer als het bijna over was namen ze weer nieuwe patienten op, en die kregen het direct! Zo besmettelijk! Uiteindelijk was het van december tot bijna mei op de afdeling...
    Zoonlief heeft het toen ook 2 keer gehad!! Zooow zielig!
    De 2e keer was het zo erg, dat zoonlief alleen maar kon slapen en huilen... Toen had ik me ziek gemeld. Dat werd me niet in dank afgenomen!
    Maar ja, ik nam hun niet in dank af dat ze niet naar ons (als personeel) luisterden en dat ze langer zouden wachten met nieuwe opnames! :(

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ff snel ga eten haha

babyfoon:juultje jij had het erover dacht ik?nou ik vind het ideaal, als ik beneden tv kijk hoor ik haar blven echt niet huilen, geloof me dan zit je echt niet rustig hoor.
    En ik heb er 1 met beeld en das echt ideaal, als ze dan huilen, kan ik kijken (zonder dat zij dat ziet)of er echt wat is, of datr ze zich aansteld....
    Echt zou het niet kunnen missen!!!!

goud:ja ben ook benieuwd joh, laat het jullie weten haha

chelleke ow das wel lekker zeg betaald vrij, geniet ervan zou ik zeggen!!!

Josephine zo das zeker goed geregeld, lief hoor van je mannetje!!!

nu lekker eten

17. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    nou chelleke, dat is dan weer een meevaller he?

Het samenlevingscontract staat idd los van het erkennen. Het erkennen is inderdaad gratis en gaan we zeker gauw doen.

Ik vroeg me alleen af -los van het erkennen- af of het 'verplicht' is om iets te regelen als een samenlevingscontract/testamenten (dat laten we dan in 1 ruk door doen, goedkoper dan nog een keer terug moeten).

Stiekem denk ik er ook wel eens over om gewoon op maandag naar 't gemeente huis te gaan en 'stiekem' te trouwen, en dan later een keer een feest te geven maar dat lijkt me dan ook weer niet leuk. Keuzes, keuzes :D

Ik voel de baby nu meer draaien en ploppen ipv kriebelen. :)

Ik heb 21 november de 20-weken echo, dan ben ik 20w4d

18. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot] [/FONT]Vandaag weer gewerkt.
    Heb aangegeven op mijn werk dat ik minder wil gaan tillen (til normaal iets van 10 tot 20 kilo)
    Krijg ik te horen….tja….jij bent eigenwijs, we hadden je dat allang verteld dat je dat niet moet doen. Whahahaha. Heerlijk die collega’s.
    Ze zijn zo lief bezorgd en doen ook veel voor me. Voel me soms wel bezwaard, want ben wel iemand die van aanpakken houd en graag de handen uit de mouwen steekt.

Vanavond kon ik heerlijk bij mijn schoonouders aanschuiven. Jammie!

Jeroen komt misschien ook eerder naar huis, want hij voelde zich niet zo lekker.
    [FONT=&quot][/FONT]

[FONT=&quot]@ Kernesia:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Hahahaha!! Duurt vast niet lang voordat we aan deel 3 beginnen. Zeker als het onderwerp Buddy’s weer te voorschijn komt. Hihihi.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Linnie:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Gefeliciteerd meid! Ben je lekker verwend?[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ fidel:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Lief dat je je moeder wilt gaan verzorgen! Maar denk je wel goed aan jezelf? Je bent al gauw geneigd om te veel te gaan doen.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Kraamzorg:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Kraamzorg is rond. Wij hebben dit keer voor 24 uur over 7 dagen gekozen.[/FONT]
    [FONT=&quot]Er zit een eigen bijdrage in per uur, en dat wordt toch wel duur. Aangezien we nog niet alles zijn verleerd vind ik 24 uur wel genoeg.[/FONT]
    [FONT=&quot]Ook mijn vader is verpleegkundige, mijn broertje is ook verpleegkundige en mijn schoonzusje heeft op de kraamafdeling gewerkt (net gestopt). [/FONT]
    [FONT=&quot]Heb mijn pa gevraagd of hij misschien als het nodig mocht zijn een paar dagen wil komen kramen. Nou, daar hoefde hij niet lang over na te denken. Hij krijgt daarvoor nog zorgverlof ook![/FONT]
    [FONT=&quot]Hoe cool is dat![/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Babyfoon:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Die babyfoon die Fidel aangaf hebben wij ook. Super ding!!![/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Sjors:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Als je het niet vertrouwd gewoon de vk opbellen hoor![/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Troela:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Jou man heeft de kleine ook gevoeld! Leuk!!!![/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Unox:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Volgens mij is het niet verplicht, maar wel een stuk makkelijker voor je vriend.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ kim:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]welkom kim! Gezellig dat je ook mee komt kletsen![/FONT]
    [FONT=&quot]Stond de hele tijd alleen op de 17e, maar nu sta jij er ook bij! Gezellig.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Chelleke:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Dat is een leuke meevaller. Gelukkig was jij niet op het bedrijf met die virus zeg. [/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Gertje:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Heb je nog niet gehoord vandaag…hoe was je 20 weken echo?!?!?!?! [/FONT]

[FONT=&quot]@ vriendlief:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]En jij moest naar de vk….hoe ging het?

[/FONT] [FONT=&quot]Afsprakenlijst April 2012 mama’s[/FONT] [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Do. 10-11-2011[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]18:00 Linnie: termijnecho[/FONT]
    [FONT=&quot]Ma. 14-11-2011[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]11:45 Chelleke84: VK[/FONT]
    [FONT=&quot]------ moestra: VK[/FONT]
    [FONT=&quot]------ Josephine76: VK[/FONT]
    [FONT=&quot]Di. 15-11-2011[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]09:00 Naomi123: 20 weken echo[/FONT]
    [FONT=&quot]10:00 Chelleke84: 20 weken echo[/FONT]
    [FONT=&quot]10:45 Troela85: 20 weken echo[/FONT]
    [FONT=&quot]13:15 juultjeT: 20 weken echo[/FONT]
    [FONT=&quot]19:30 Jessy82: 20 weken echo[/FONT]
    [FONT=&quot]------ anoniempjuh: 20 weken echo[/FONT]
    [FONT=&quot]Wo. 16-11-2011[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]------ Tijgertje1984: 20 weken echo[/FONT]
    [FONT=&quot]------ MM1981: VK[/FONT]

[FONT=&quot]Hoeveel [/FONT][FONT=&quot]jongens[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]of [/FONT][FONT=&quot]meisjes[/FONT][FONT=&quot] worden er geboren? [/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot] Jongens: 7x [/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT]
    [FONT=&quot]gertje08[/FONT]
    [FONT=&quot]JuultjeT[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT]
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT]
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Meisjes: 4x [/FONT][FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Tijgertje1984[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT]
    [FONT=&quot]Vogeltje[/FONT]
    [FONT=&quot]Kim198[/FONT]

[FONT=&quot]Buddy lijstje[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]juultjeT – Chelleke84[/FONT]
    [FONT=&quot]anoniempjuh – Sjors22[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]vriendlief – Ankje - sab1988[/FONT]
    [FONT=&quot]vruchtje24 – Naomi123[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78 - Moestra[/FONT][FONT=&quot][/FONT]

19. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot]Bevallingslijst April 2012 mama’s[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]29 Maart[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]31 Maart[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]troela85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Kernesia[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]1 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]gertje08[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Marg1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Tijgertje1984[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]3 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]JuultjeT[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]4 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]5 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Unox[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]6 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Mammie Patricia[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Lili81[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]7 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]8 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]10 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]11 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]12 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Tuttie[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]13 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Hannie[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]14 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]an1984[/FONT][FONT=&quot], 3e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]16 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Loesje13[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]17 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Kim198[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]18 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]lyza (22)[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]19 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Sar[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]20 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]moestra[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]21 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]22 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Beccy[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]23 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Satire[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]liftrasa[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]25 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]vriendlief[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Delfino[/FONT][FONT=&quot], 3e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]27 April[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Vogeltje[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]

20. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    fidel: als je bij ons naar de da gaat en ze contsateren het verkeerd of hij blijft er maar last van houden dan rekenen ze vaak voor de keer erop geen consult....zou ook te belachelijk zijn als je 3 keer in een week moet komen en elke keer het consult moet etalen!!!

Hier naar vk geweest....alles was goed alleen lage bloeddruk. 105 over 55....... Baarmoeder voelde smal en lang... alles was helemaal goed
    vraagke voor de zwangeren die voor de 2 keer een kindje krijgen.....bij de vk krijg je toch zo'n geboortekoffertje zzeg maar....krijg je die alleen bij de eerste of ook bij de tweede....zat me er al op te verheugen maar krijg hem steeds niet:(

Deel Deze Pagina