April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    ja maar dan is er bij mij nog geen sprake van hypertensie, want mijn onderdruk was steeds tussen de 70 en 73... dus nu maximaal 10 verhoogd tov hiervoor.... t zijn gewoon paniekzaaiers die gynaecologen hier :p

merk jij er wat van dat je bloeddruk hoger is dan voorheen?

2. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    even tussendoor: zullen we proberen vandaag nog een deel 3 te kunnen openen? dus nog even 19 pagina's erbij kletsen vandaag ;)

3. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Nog 2 uur en 3 kwartier!! :D

Is er na dit topic weer een apart topic voor de mensen die al bevallen zijn eigenlijk??

Hmm, nu zit ik heel hard te bedenken wat ik ook alweer allemaal had gelezen...
    Hoop vanavond even te kunnen reageren!! Moest nu even snel.

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Als je onderdruk 70 is is het toch super netjes? Ik heb meestal rond de 110/70

En ik doe mee hoor met 19 pagina's vol kletsen....wens iedereen succes met bijlezen :p

5. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Eigenlijk hoort deze bij de zwangerschaps clubs. Maar aangezien wij al bij de bevallingslijst clubs zitten hoeft dat niet.

6. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @moestra: jeeeeeej aftellen!!!!! woehoeoeoeoe! wat moet dat lekker voelen :D
    ik heb geen idee of daar een apart topic voor is... we kunnen ook gewoon het april 2012 mama's topic houden????

@ankje: 70 is idd netjes, maar als je onderdruk eerst 55 was is 70 ineens wel heel hoog. hoeft niet perse verkeerd te zijn, maar het is wel opvallend.

7. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Zie trouwens nu ook de de meeste clubs bij de bevallingslijst staan en niet bij de zwangerschaps clubs.

Snap er nu ook helemaal niks meer van :D

Volgens mij blijven wij gewoon bij de bevallingslijst forum... :p

Ah vandaar!

8. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ankje wat neem jij tegen maagzuur.. rennie lijkt hier niet meer te helpen!

@avondeten word hier spaghetti.. heb er echt zin in hahahaha!

ik kom vandaag niet vooruit.. zit nog steeds op de bank haha.. zoontje kijkt filmpje..
    hij doet al een tijdje geen dutje meer.. soms wel jammer haha dan kon ik ook ff wat gaan liggen.. maar nu met maagzuur zal dat toch wel niet zo fijn zijn!

9. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ben benieuwd wanneer de eerste hier zal bevallen.. mag nu onderhand wel gebeuren hahah..

ik ben wel weer jaloers op de dames die nu al 36/37 weken zijn! :p

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ moestra, succes nog even!!! Tijd zal wel langzaam gaan denk ;)

Gezellig ik doe mee!!
    Ben ondertussen over de streep aan het kijken van gister. Kennen jullie dat programma? Heftig om te zien altijd...maar wel mooi programma voor de scholen.

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    moesch misschien kun je gaviscon proberen.... dat kun je ook gewoon bij de drogist kopen. helpen rennies ook niet als je er 2 tegelijk neemt?

lekker toch, een hangdag. ik kom ook niet vooruit vandaag hoor. ben net met een zakje smilies van redband op de bank geploft en kom er voorlopig ook niet meer vanaf. lekker hier kletsen :D

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ik kom ook niet echt vooruit vandaag Moesch. Heb wel even gestofzogen....maar daar blijft het ook bij. Ben nu lekker op het forum aan het kletsen en een beetje met foto's klooien.

Ik neem eigenlijk nu nog weinig tegen de maagzuur.
    Drink wel eens een glas melk tegen maagzuur voordat ik naar bed ga.
    Maar als ik erg veel last ga krijgen (dat het echt gaat prikken en steken) dan hielp gravisqon (weet niet meer hoe je het precies schrijft) erg goed toen bij de zwangerschap van Jonna.

Had het toen zo erg dat ik dacht dat ik iets verkeerd had ingeslikt....een naald ofzo.
    Was toevallig toen ook aan het borduren en was mijn naald kwijt (hoe verzin je het he).

13. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    haha moesch nou ik wil de eerste wel zijn hoor!! laat maar komen!

@noosa: jaaa dat programma is mooi he!!! wow! zo geweldig hoe ze iedereen zo dicht bij elkaar weten te brengen.. alles zo open en bloot...

14. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    haha ankje een naald ingeslikt.... oef... dat lijkt me toch wel nog wat onaangenamer dan maagzuur hoor.....

en dat ie dan halverwege ineens naar buiten steekt! :$ OMG

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ankje Hahaha...die naald! Hoe verzin je het!

Hier ook een hangdag...ook op de bank met een pak volkoren biscuits hmm

16. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    JuultjeT 2 durf ik niet te nemen whahahah.. echt stom, heb nu nog niks genomen.. zit hier gewoon te lijden terwijl de pilletjes gewoon in de kast liggen haha.. maar als ik die neem en ik eet weer iets komt t toch weer terug..

@ankje.. ja hier is t echt erg! t brand helemaal en krijg er kotsneigingen van af en toe..

ik ben trouwens wel bezig met zindelijkheidstraining van mn zoontje.. plassen gaat heel goed!! hij geeft t allemaal zelf aan.. alleen poepen wilt hij niet.. ook niet in zn luier.. weet niet wat ik er mee aan moet!

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maagzuur klinkt wel echt heel pijnlijk....
    Bah!

Moesch: fijn dat het plassen goed gaat! Je ziet vaker dat poepen langer duurt....wat je er aan kan doen? Vrij weinig...het komt vanzelf als hij er aan toe is. Vooral niet dwingen maar dat doe je vast niet haha.

18. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    waarom durf je er geen 2 te nemen dan? mag gewoon hoor :) doe ik 'savonds ook wel es, dan is 1 net niet genoeg.... kijk je moet niet de hele dag door van die dingen eten, maar af en toe 2 kan echt geen kwaad!

wat goed van je zoontje dat hij qua plassen zindelijk is! poepen is vaak nog te eng he... heb je daar niet een boekje voor in huis? Pauline Oud heeft leuke boekjes over zindelijkheid!

en een titel die me nu te binnen schiet is ' liselotje op het potje'

19. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Nee joh! Ik had hem niet ingeslikt!
    Maar zo voelde het wel! Deed echt enorm veel zeer. Had de huisartsenpost gebeld (was 's avonds) en die zeiden dat het maagzuur was. En dat was ook zo, want met graviscon ging het weg. :D

Haha....zwanger he....dan ga je rare dingen denken. :p

Dan zou ik echt even langs kruidvat of etos gaan om graviscon te halen. Zodra je erg veel last hebt van maagzuur dat even innemen en je voelt het zakken. Echt geweldig spul!
    Wat super van je zoontje zeg!! Hier beginnen we met zindelijkheidstraining als het wat lekkerder weer is. Dan lekker in de blote kont lopen!
    Met het poepen....heb ik mijn vriendin ook over gehoord. Gewoon laten gaan. Op een gegeven moment moet hij toch echt.

20. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Jonna is weer wakker dames! Dus ik ben weer ff weg.
    Misschien kom ik nog ff op de laptop online. :D

Hoezo geen puf vandaag :D :D :D

Deel Deze Pagina