April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    oei heb nu ineens zin om uit eten te gaan naar de wok!!!

2. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Omg :$ Wat hebben jullie veel gekletst zeg ! :p Hoezo willen een deel 3 :p

@Ano, Ben heel benieuwd wanneer jij gaat bevallen ! :D wie weet ik wel op jouw uitgerekende datum en jij op die van mij :p

@Ankje, Haha ja idd, als de mannen ons niet hadden :p Hij doet wel erg zijn best hoor, maar er zijn gewoon dingen waar wij wel aan denken en hun niet :p

@Unox, fijn dat je lekker geslapen hebt meid ! Misschien wel gewoon wat voorwerk :) Hier ook ongi krampen en steken etc..hoop dat het wat oplevert..hij mag hier morgen komen :D

@Evan, Heel veel succes en plezier met de echo vanavond !

@filet amercian,ossehaas....pff ik krijg honger !!! heerlijk, ik kan niet wachten tot ik weer een lekker biefstukje kan eten :D

@Juul, Ja die mannen lachen, maar straks ga ik hem uitlachen als hij er s nachts uitmoet ! hihi :D hij stuurt me nu s ochtends smsjes...6, 7 of 8 ...( hoe vaak ik nu weer moest plassen en hij nergens last van heeft gehad :$ ) Ik heb dat ook erg ja als ik s nachts eruit moet...is best lastig en erg pijnlijk maar nog even meid en we zijn er vanaf :D
    Ben idd heel benieuwd naar haar..over 2 en half uur is ze hier :) ben te nieuwsgierig haha :p Ze komen 2 a 3 weken van te voren en ze belde hier gisteravond pas dus wie weet word jij ook ergens volgende week gebeld :)

@Moesch, vervelend van je maagzuur :( Hier al vanaf dag 1, maar de rennies helpen nog steeds. Bij de apotheek kun je ook een soort van drankje ophalen..weet niet meer zo snel hoe dit heet..misschien helpt dat bij jouw.

@Moestra, Jeej bijna verlof !!

@Bevallen, Bij de maart mama's gaat het heel snel ! De helft is al bevallen en het is nog maar begin maart. Als april zo traag is hihi wil ik nu al wel ( ben officieel toch een maart mama :p ) Morgen mag ik thuis bevallen dus kom maar op :D:p

@Spaghetti eten, hier nog een ! :D Heb er nu al zin in...ga zo ook maar is beginnen met koken denk ik.

Nu ben ik de rest vergeten hihi..

3. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Moesch, Ik weet het weer :p het heet antagel...volgens mij :p

4. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Dames..... wat een geklets..... kan iemand me even bijpraten want anders moet ik 11 pagina's terug lezen?????? Ga ik vanavond wel doen ....

Even een vraagje: Is het voor sommigen van jullie herkenbaar dat je iedere nacht badend in het zweet wakker wordt?? ik slaap dan wel met een voedingskussen maar dat lijkt me niet de reden want halverwege de nacht gooi ik dat kussen uit bed, maar zweet gewoon door..... slaap tegenwoordig in een t-shirt zo warm heb ik het... en voorheen sliep ik rond deze tijd van het jaar nog heerlijk in mijn flanellen pyjama.

Hier trouwens vanmiddag fik in huis..... manlief had de boodschappenkar op het aanrecht gezet en was per ongeluk tegen de draaiknop van de elektrische kookplaat gekomen..... maar ter bescherming van de plaat heb ik dus altijd een theedoek liggen.... gevolg... theedoek op de kookplaat ter bescherming maar kookplaat volop aan en daar bovenop een boodschappenkrat.... ineens een stank en in no time stond mijn theedoek in de fik... de krat begon te smelten en manlief in geen velden of wegen te bekennen.... Ik snel die doek buiten gegooid en hem uitgestampt.... shit de krat staat nog in de keuken..... die snel gepakt en de boodschappen eruit gehaald ( gelukkig niets aan de boodschappen) krat naar buiten en de hele bodem was al gesmolten........ ik had de schrik goed te pakken.......... gelukkig is alles goed afgelopen, maar in no time stond de hele keuken onder de rook.... ik denk 1 minuut later en er was echt brand geweest....

5. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Wat een stunt Chelleke! :$ Gelukkig dat je er snel bij was.

Nu moet je morgen wéér poetsen ;):p

Man-oh-man... die kleine kruipt weer onder mijn ribben rechts en die buk is zo hard.. bah wat een rotgevoel. Hij wiebelt en trapt daarbij ook nog eens gewoon tijdens zo'n harde buik :(

Verder.. willen vrienden van ons even langskomen. Ze hebben twee kinderen van 4 en 3 jaar. Op zich leuk, maar ik heb er eigenlijk helemaal geen trek in :) Geen zin in mensen over de vloer als het van te voren afgesproken is, geen zin in sociaal doen. Ik heb geen idee wat ik moet vertellen, zoveel maak ik niet meer mee de laatste weken. :) Hebben jullie er ook last van? Dat gebrek aan sociale interesse?

6. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    juultje, noosa, ankje! nee ik dwing m niet om te poepen op de pot hahah ik heb m zelfs de luier aangedaan zodat ie uit zichzelf gaat poepen maar die wilt hij niet meer aan haha..

hij moest dan net toch poepen en kon het niet meer ophouden.. hij heeft t uitgeschreeuwd van de pijn, zo zielig...... heb vanalles geprobeerd het voor m te verzachten.. creme tussen de billetjes smeren, buikje masseren enzo.. tis uiteindelijk wel gelukt maar met echt veel pijn.. en t was allemaal kei hard.. als t nog eens voorkomt ga k de ha bellen want tis echt kei zielig!!

thnx voor de tips van de gaviscon en antagel! morgen maar ff gaan halen!

7. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    zo chelleke wat schrikken zeg! gelukkig is het goed afgelopen!
    dat je het zo warm hebt snachts kan goed hoor.. zwangeren hebben t altijd sneller warm heb ik ergens gelezen.. hier klopt dat ook wel een beetje!

@!unox hier doet de baby dat ook soms.. gaat ze heel hoog zitten en krijg ik t heel benauwd.. icm een harde buik is dat absoluut niet prettig idd!

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chelleke, Wow das schrikken!!! Gelukkig was je er op tijd bij! Zal wel stinken nu bij jullie...

Unox, opzich wel herkenbaar. Vind mijn kleine huiswereldje nu wel lekker eigenlijk...en als er mensen komen hoor ik liever hun verhalen aan want die vind ik een stuk boeiender dan mijn niksnut verhalen.

@moesch, wat zielig!! Wel fijn dat hij het nu kwijt is maar ontzettend zielig zeg. Hoop dat t morgen beter gaat!

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    moesch wat zielig zeg.. enig idee hoe het zo moeizaam kwam??
    @chelleke wat een avontuur zeg, gelukkig alles goed afgelopen

@hier de herhalingen van mclauds douhters kijken 17.10 uur net 5:D vooral in het begin vind ik t echt leuk!!

10. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Och Moesch.. die arme smurf van je! Hij is iig nu een gedeelte kwijt. Olie door drinken of extra door het eten en roosvicee Laxo schijnen nog wel eens te helpen. Zou hij Lactulose mogen? Of Dulcolax? Dat zorgt er voor dat de onlasting iig wat zachter blijft zodat het niet zo'n bevalling voor 'm wordt.

Speaking of which.. misschien handig om preventief iets van een laxeermiddel in huis te hebben wat wel mag met borstvoeding voor na de bevalling.

11. LinC

LinC Actief lid

30 jul 2011
    124
    0
    0
    Administratief medewerkter
    Limburg
    [FONT=&quot]Afsprakenlijst April 2012 mama’s[/FONT][/B]

07-03-2012
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: controle vk - 10:45
    [FONT=&quot]Evan[/FONT]: echo ivm stuitligging
    08-03-2012
    MM1981: diabetescarrousel
    JuultjeT: controle klinisch vk - 09:20
    Unox: controle bloeddruk
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: Controle gyn - 09:20
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT]: Doppler & Groeiecho - 09:30
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT]: Controle gyn - 09:45
    Linnie1984: echo & controle gyn
    09-03-2012
    Sjors22 - controle vk en gesprek bevalling - 15:00
    12-03-2012
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT]: Controle vk en bespreken bevallingsplan - 20:00
    Josephine76: controle vk - 11:45
    13-03-2012
    roos1988: Groeiecho en controle gyn
    Vriendlief: controle vk
    14-03-2012
    Chelleke84: controle vk - 12:15
    LinC: controle endocrinoloog - 10:45
    16-03-2012
    Tamtam78: klinisch verloskundige - 10:10
    19-03-2012
    Noosa: Liggingsecho
    Ons2wonder84: controle gyn - 13:40
    20-03-2012
    Josephine76: Liggingsecho - 10:45
    22-03-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: controle gyn - 10:00
    MoesCH: controle vk
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: controle vk - 10:30
    23-03-2012
    LinC: controle gyn - 16:20
    04-04-2012
    LinC: controle gyn - 16:00
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]
    11-04-2012
    2012mama: geplande keizersnee

[FONT=&quot]Wanneer met verlof [/FONT]

17-02-2012 - [FONT=&quot]Troela85[/FONT] (34 weken)
    18-02-2012 - Chelleke84 (34 weken)
    22-02-2012 - JuultjeT (34 weken) al volledig thuis
    23-02-2012 - T[FONT=&quot]amtam78 (34 weken) al volledig thuis[/FONT]
    24-02-2012 - [FONT=&quot]Evan[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - [FONT=&quot]Unox[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - anoniempjuh (34 weken)
    01-03-2012 - [FONT=&quot]2012mama[/FONT] (34 weken) al volledig thuis
    01-03-2012 - Linnie1984 (36 weken)
    01-03-2012 - LinC (34 weken)
    02-03-2012 - Sjors22 (36 weken) al volledig thuis
    03-03-2012 - [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34 weken)
    05-03-2012 - Josephine76
    05-03-2012 - Moontje2008 (35 weken) al volledig thuis
    05-03-2012 - Wendie1979
    06-03-2012 - MM1981 (34 weken) al volledig thuis
    09-03-2012 - Noosa (34 weken) al volledig thuis
    23-03-2012 - [FONT=&quot]MoesCH[/FONT] (36 weken)

[FONT=&quot]Uitslag groei echo's[/FONT]

[FONT=&quot]2012mama[/FONT] (29+0) - 1520 gr.
    MoesCH (30+5) - 1680gr.
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (31+0) – 1914 gr.
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr.
    Chelleke84 (32+2) - 1980 gr.
    Josephine76 (32+4) - 2171 gr.
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) – 2250 gr.
    [FONT=&quot]Tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34+0) – 2614 gr.
    [FONT=&quot]Maud85 (34+1) - 2730 gr.[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT] (34+2) - 2953 gr
    LinC (34+5) - 2121 gr.
    Sab1988 (35+0) - 2750 gr.
    Tamtam78 (35+1) 2576 gr.

[FONT=&quot]Bevallingslijst april 2012 mama’s[/FONT]

[FONT=&quot]29 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]31 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT][FONT=&quot], 26 jaar, 1e kindje[/FONT], thuis, fv
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje, thuis, bv (22-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]1 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]JuultjeT[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (27-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12)
    roos1988[FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis[/FONT]
    [FONT=&quot]4 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]5 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Unox[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT][FONT=&quot], 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]7 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12)
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]11 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]12 april[/FONT]
    Linc[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 36 jaar, 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]17 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12)
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    20 april
    Noosa, 1e kindje, thuis, bv
    Miss Geul, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]21 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra[/FONT][FONT=&quot], 30 jaar, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]25 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje[/FONT], thuis, bv

[FONT=&quot]Hoeveel [/FONT][FONT=&quot]jongens [/FONT][FONT=&quot]of [/FONT][FONT=&quot]meisjes[/FONT][FONT=&quot] worden er geboren? [/FONT]

[FONT=&quot]13 jongens[/FONT]
    [FONT=&quot]10 meisjes[/FONT]
    [FONT=&quot]6 verrassingen[/FONT]

12. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ja ik had m al een lepeltje olijfolie gegeven en wat door zn eten gedaan.. daardoor is t ook op gang gekomen.

normaal poept hij elke dag.. maar we zijn deze week dus begonnen met potje, omdat hij zelf aangaf als hij moest plassen en poepen. t gaat prima alleen poepen doet hij niet.. maar hij zegt ook niet dat hij moet poepen ofzo en huilt ook niet.
    ik had m al de luier aangedaan zodat ie toch daarin zou poepen, maar die wilt hij niet meer aan.
    ik had al bisacodyl in huis gehaald voor het geval hij vandaag nog niks zou doen.
    maar tis dan toch gelukt alleen nu maar hopen dat t weer normaal op gang komt.

@unox.. laxeermiddel voor na de bevalling, voor jezelf bedoel je?

13. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Moesch; oh, zat het zo! Arme jongen. Nu maar hopen dat ie gauw doorheeft dat het makkelijker is als ie meteen gaat als ie moet..

Ja, laxeermiddel voor mezelf. uiteraard veel drinken, kiwi's eten enzo maar ik weet van mijn zus dat ze echt heel naar geweest is van de obstipatie. Dan lijkt het me wel fijn dat je iets in huis hebt. Ik heb wel Dulcolax maar ik weet niet of ik dat mag ivm borstvoeding, ff kijken.

Edit: Dulcolax mag met borstvoeding. Kan ik 't weer van mijn lijstje afstrepen. :)

14. LinC

LinC Actief lid

30 jul 2011
    124
    0
    0
    Administratief medewerkter
    Limburg
    Amaai dames jullie hebben inderdaad nogal wat afgekletst ;)
    Ik hoor het wel als er ene nieuw topic geopend wordt he :cool:

@ Chelleke... :$ dat is schrikken!! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en was je in de buurt. Wij zetten wel eens vaker de boodschappen binnen voor we de stad in gaan... stel je voor dat er niemand thuis was! Nee nee... niet voorstellen... Gelukkig was je er wel en heb je erger kunnen voorkomen. Goeie actie!

Scheren: Het is wat zoeken naar de goede pose maar dan lukt het me nog wel haha... ik zou dat nooit aan mijn ventje vragen... het idee dat iemand anders daar met een mesje bezig is... noooo :$ Oh wat erg... wat erg... wat erg... (lees ala die vrouw bij Giel Beelen @ 3FM haha, kennen jullie dat fragment?)

Slapen: Nachtmerries heb ik de laatste tijd... en altijd over dezelfde persoon... heeft nog te maken met de 'verwerking' van het overlijden van mijn moeder. Bepaalde zaken daarrond zijn nog steeds niet afgerond en ik droom daar dus bijna elke nacht van... :x :( Hoop dat het snel achter de rug is allemaal. Ik word ook best veel wakker van rugpijn... en bij elke draai word ik wakker... en een paar keer per nacht plassen... nou ja... jullie niks vreemds he ;) Het hoort er nu eenmaal bij.

Gisteren naar de gyn. geweest voor de groei echo. Ik was best wel teleurgesteld :( het was zo'n korte echo! Mijn ventje had nog speciaal vrij genomen en we vragen ons af waarom. Ik denk dat de gyn misschien 3 min. bezig is geweest. We hebben 1x een voetje gezien, hartje gehoord en dijbeentje gezien en de rest was 'chinees'... We hebben niet eens zijn gezichtje / hoofdje kunnen zien. Ik was dus echt wel wat teleurgesteld. Natuurlijk was ik héél blij dat alles weer prima in orde was :D dat is natuurlijk het belangrijkste maar wilde ons kleine mannetje zo graag weer bewonderen. Het ziet er naar uit dat het een 'klein' mannetje wordt. Niet te klein, geschatte geboortegewicht ligt tussen de 2800 - 3000 gram. Gyn. vond het prima. En zowel Fred als ik waren bij de geboorte ook van dat formaat. Mooi dus :)

En voor de rest ben ik de hele dag aan het wassen en strijken. pfff... bijna geen zin meer maar ik ga zo toch nog even verder. Volgens mij ben ik dan nog niet eens halfweg... :( Maar goed. Een paar dagen en het einde zal er zijn haha ;)

15. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    zo dames, ik heb even een uurtje op de bank gelegen. ik was gewoon beroerd van vermoeidheid! kheb niet geslapen, maar gewoon even liggen is al fijn :)

@fidel: de wok? hoe kom je daar zo ineens bij? :p

@sjors: haha valt het zo op dat we ons best wilden doen? :p
    oohh wat erg die kerel van jou, zou m idd goed terugpakken straks! ik denk dat die van mij uit zichzelf straks eruit zal gaan. hij neemt nu ook heel veel dingen van me over zonder dat ik er naar hoef te vragen.
    onze kraamverzorgster zou rond de 36 weken contact opnemen....
    laat je vanavond even weten hoe die van jullie is?

@chelleke: jeeeeeeeeeeeemig wat een avontuur! das schrikken! gelukkig bleef het bij de brandende theedoek en had je niet de hele keuken in de fik! that reminds me. ik had hier laatst ook een gezellig kampvuurtje in huis. ik heb in de woonkamer een metalen rond blad staan met kaarsen erop. maar onderop, om de kaarsen heen heb ik van dat grasachtige spul, weet niet hoe het heet. nu was er dus een kaars bijna opgebrand en omdat ie zo laag was hinh er van dat spul in de kaars en dat was in de fik gevlogen. met als gevolg dat het hele blad binnen no time in brand stond! wohoooooo was echt groot vuur!

dat zweten herken ik chel, heb ik ook heeeeeeeeeel erg. wordt regelmatig kletsnat wakker, terwijl ik alleen in een tshirtje slaap. ook met voedingskussen, dat is wel wat warmer, maar niet denderend. we slapen nu alleen nog maar onder het zomerdekbed, dat scheelt wel wat. t zullen de hormonen wel zijn.

@unox: yup, herkenbaar. aan de ene kant kan ik me heel alleen voelen als niemand me op kan zoeken, maar als vrienden dan langs willen komen heb ik ziets van: hmneuh hoeft eigenlijk niet. kost teveel energie en idd niks te vertellen :p wat je zou kunnen doen is zeggen dat je het prima vindt dat ze langs komen, maar dat je het graag kort wilt houden. heb je ze toch even gezien, maar is het geen grote belasting voor je!

@moesch: ahhh wat sneu voor je kleine man. maar wel fijn dat ie nu dan toch eindelijk gepoept heeft. heeft hi jhet bewust opgehouden of lukte het gewoon echt niet?

16. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    linC jammer dat de echo zo kort was. licht ook aan degene die de echo doet.. hier 2x groeiecho gehad en toch wel zeker 15-20 min gekeken!

3 kilo is een goed gewicht hoor!

@unox.. ja lijkt me echt vreselijk als je dan ook nog eens obstipatie hebt.. (en een knip of aambeien ofzo) dan wil je niet nog eens gaan persen!
    tip van de kraamzorg was hier: gedroogde vijgen in water laten weken en dat water dan opdrinken en de vijgen opeten.. of in de ochtend een kop koffie zou ook goed helpen!

17. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Pff gelukkig herkennen jullie het, ik voel me er zo rot onder. Maar ja. het zal er misschien wel bij horen. mijn god, ik zit zelfs Dr Phil te kijken, hoe erg moet je afzakken zeg. :)

Ik eet vanavond Schots (naar Herman Finkers) ik gooi nl poffertjes in de MacNetron. Mjam! Morgen doe ik weer gezond. ;)

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @juultje ik las iets over ossenhaas en biefstuk, idiaal om dat nu te kunnen eten... naar de wok, daar is alles gaarder dan gaar heerlijk met champions uien prei en oestersaus mmmmmmm

19. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ohh unox hoe herkenbaar. bij gebrek aan beter heb ik vanmiddag ook de dr oz show gekeken whahaha en nu idd dr phil

hahahahaha die is goed he van herman finkers :D
    ik kan nu alleen niet meer op die andere leuke schotse grapjes van m komen... hmmm

20. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ohja de schotse prive detective: mc num

Deel Deze Pagina