April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Ik lees morgen even weer bij, nu even moe...
    Maaaarrr, ik ben vrij!!!!

Slaap lekker allemaal!
    Hoop dat ik alles vanaf nu weer een beetje bij kan houden! lol

2. LinC

LinC Actief lid

30 jul 2011
    124
    0
    0
    Administratief medewerkter
    Limburg
    @ fidel2010 ... haha gelukkig ben ik niet de enigste!! :D

@ chelleke... goed idee... ga ik ook doen lekker met mijn ventje TV kijken... ben kapot!
    De gelukkige huisvrouw... die heb ik al gezien... oww is dat niet die me die vrouw met die postnatale depressie??
    Oe... die zou ik nu écht niet willen zien! Zo erg :$:(:$

@ Juultje... ja mijn schoonbroer wordt de peetoom van ons kleintje. Hij heeft een hele hoop spulletjes van zijn nicht gekocht voor ons kleintje. Waaronder een babysitter en ja dat is een wipstoeltje :) Ook nog een zitje voor in bad, zo'n speeltje voor op een speelkleed, kleertjes... en het allergrootste... een auto!!! Dus een echte, geen speelgoed auto. Uiteraard moeten wij nog een gedeelte
    betalen maar hij heeft zomaar een dikke 2200 euro korting kunnen regelen. Hij gaat nog onze auto verkopen en de rest zou hij nog willen delen!! Maar denk niet dat wij dat gaan doen, de rest
    zullen wij wel betalen. Is een beetje TE veel van het goede. Nu hebben we wel een echte gezinsauto. Een Citroën Xsara Picasso, we zijn er ZOOO blij mee! :D:D:D Nu krijgen we ook echt alle spulletjes mee. Dat ging nogal krap worden in onze 3-deurs Hyundai Excel.
    Opeens stond die Picasso voor onze deur... moest echt wel ff slikken hoor! :$ Kon niet echt bevatten dat die auto voor ons was. :)

@ Juultje... ons kleintje was ook vrij rustig vandaag... maar als hij beweegt... ja man!! :$:D
    Daarnet lag ik ff op de bank en ik schrok me dus echt een ongeluk haha... ik weet niet wat hij deed maar hij heeft me flink doen schrikken. Ik lag helemaal in een deuk!! haha ;)

Harde buiken: Ik denk dat ik ze wel al gehad heb maar ze deden geen pijn. Al ben ik het niet helemaal zeker dat het ook harde buiken zijn... raar he...

Wreetbuien: Amaai... vandaag had ik me toch een eet dag. Ik leek de hele tijd maar honger te hebben. Zo terug denkend valt het nog wel mee. Zoveel heb ik niet naar binnen gespeeld. Maar ik zat ook echt de hele tijd aan eten te denken... Hem me wel tegoed gedaan aan een paar Twixen... ja een paar!! :$:):$
    *bloos bloos* Nu hebben we geen meer en ik haal die ook niet meer in huis. Niet goed!!

Nu ga ik bij mijn ventje zitten / liggen / hangen... tot morgen dames :) slaapwel X

3. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Het is vrij rustig gebleven hier vanavond zeg, scheelt weer uren bijlezen hahaha

Hier zo ook maar eens slapen, hopelijk lukt het want kan echt me draai niet vinden hier vandaag
    Weltrusten!!

4. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    En dan lig je weer de hele nacht wakker. Ben inmiddels weer naar de bank verhuisd. Komt deels door mijn rug en harde buiken, die slapeloosheid, maar ik merk dat ik veel lig te piekeren ook... of alles wel op tijd afkomt. Moet nog vanalles in huis halen voordat ons meisje komt en de tijd gaat dringen. Dit gevoel ga ik straks maar eens delen met Tijmen. Ik ben de enige van ons tweeen met overzicht en ik merk dat 't me een beetje opbreekt. Nou, ik probeer m'n ogen nog even dicht te doen hier. Hoop dat jullie allemaal wel lekker slapen. xx

5. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Josephine, hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen vanacht en slaap je nu nog lekker...
    Heb je al een lijstje om het overzicht te bewaren?? Misschien kun je deze Tijmen laten lezen en kan hij je misschien helpen met dingen??
    En steeds iets afstrepen als het gedaan is.

Hier een redelijke nacht gehad, gelukkig geen pijn gehad maar wel niet echt lekker slapen. Ach het zal er wel bij horen.
    ga straks nog ff terugliggen :)

6. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Oef josephine, wat balen. hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen.

sab jij wel een aardige nacht gehad dus? :)

hier bagger. kon niet in slaap komen. uiteindelijk is dat rond 1 uur toch gelukt, maar toen ik om 4:45 moest plassen was t weer mis. heb sindsdien naar het plafond liggen staren. bah. en ik was al zo moe.

en.. heel fijn... nu ook geen gevoel meer in mijn rechterhand! dat wordt leuk, de dagelijkse dingen doen en dingen vastpakken zonder te voelen wat ik doe... heb weer even zo'n dag dat ik er heeeeelemaal klaar mee ben :(

7. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Pfft balen Juul :(
    Niet nog wat leuke dvds liggen om de dag mee door te geraken??

8. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ankje, ja geniet daar dan echt even van..zeker nu ik de hele dag met Finn thuis ben, heel gezellig, maar tijd voor mezelf is ook heerlijk :)

Naomi, vervelend die harde buiken! Nu nog steeds? Nog 2daagjes en dan mag ze komen! Succes bij de echo vandaag!

MOestra, heerlijk verlof! Lekker genieten nu!

Josephine, vervelend dat je zo ligt te piekeren zeg! Hopelijk kan je het samen bespreken, en het snel allemaal oplossen en klaar maken, zodat jij je rust weet te vinden.
    Heb je nog wat kunnen slapen?

Gelukkige huisvrouw, ik werd er ook depri van..dus niet verder gekeken..vond het wel goed zo!

Hier lekker geslapen. Finn werd om 3u even wakker van het hoesten, maar is bij mij gekropen en zijn toen zo weer in slaap gevallen tot de wekker ging om half 7.
    Nu even wakker worden met koffie, en dan zo Finn aankleden en naar de gyn. Ben zo benieuwd als ons kleintje gedraaid is..denk het niet, voelt nog steeds hetzelfde. Opzih maakt het natuurlijk niet zoveel uit, maar voor mn eigen gevoel is het wel fijner dat hij/zij gedraaid is...

Daarna rechtstreeks door naar Amsterdam, dus denk dat ik vanavond pas laat weten hoe het in beide ziekenhuizen ging...

9. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Sab de dag doorkomen is het probleem niet hoor. moet straks naar de ziekenhuisverloskundige en vanmiddag bezoek van 2 vriendinnetjes.

2012mama succes bij de gyn en je andere zkh afspraak. ik duim voor je dat je kindje gedraaid is.

ik ga maar douchen. om 9:20 bij de vk zijn.
    bah ben gewoon misselijk van de moeheid :(

10. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ano hoe is het nu met je snotkop? En is neomi al opgeknapt door de kuur?

sjors hoe was de kraamzorg? leuke vrouw/meid??

11. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    [FONT=&quot]Afsprakenlijst April 2012 mama’s[/FONT]

08-03-2012
    MM1981: diabetescarrousel
    JuultjeT: controle klinisch vk - 09:20
    Unox: controle bloeddruk
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: Controle gyn - 09:20
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT]: Doppler & Groeiecho - 09:30
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT]: Controle gyn - 09:45
    Linnie1984: echo & controle gyn
    09-03-2012
    Sjors22 - controle vk en gesprek bevalling - 15:00
    12-03-2012
    Josephine76: controle vk - 11:45
    13-03-2012
    roos1988: Groeiecho en controle gyn
    Vriendlief: controle vk
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT]: Controle vk en bespreken bevallingsplan - 19:50
    14-03-2012
    Chelleke84: controle vk - 12:15
    LinC: controle endocrinoloog - 10:45
    16-03-2012
    Tamtam78: klinisch verloskundige - 10:10
    19-03-2012
    Noosa: Liggingsecho
    Ons2wonder84: controle gyn - 13:40
    20-03-2012
    Josephine76: Liggingsecho - 10:45
    22-03-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: controle gyn - 10:00
    MoesCH: controle vk
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: controle vk - 10:30
    23-03-2012
    LinC: controle gyn - 16:20
    04-04-2012
    LinC: controle gyn - 16:00
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]
    11-04-2012
    2012mama: geplande keizersnee

[FONT=&quot]Wanneer met verlof [/FONT]

17-02-2012 - [FONT=&quot]Troela85[/FONT] (34 weken)
    18-02-2012 - Chelleke84 (34 weken)
    22-02-2012 - JuultjeT (34 weken) al volledig thuis
    23-02-2012 - T[FONT=&quot]amtam78 (34 weken) al volledig thuis[/FONT]
    24-02-2012 - [FONT=&quot]Evan[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - [FONT=&quot]Unox[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - anoniempjuh (34 weken)
    01-03-2012 - [FONT=&quot]2012mama[/FONT] (34 weken) al volledig thuis
    01-03-2012 - Linnie1984 (36 weken)
    01-03-2012 - LinC (34 weken)
    02-03-2012 - Sjors22 (36 weken) al volledig thuis
    03-03-2012 - [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34 weken)
    05-03-2012 - Josephine76
    05-03-2012 - Moontje2008 (35 weken) al volledig thuis
    05-03-2012 - Wendie1979
    06-03-2012 - MM1981 (34 weken) al volledig thuis
    09-03-2012 - Noosa (34 weken) al volledig thuis
    23-03-2012 - [FONT=&quot]MoesCH[/FONT] (36 weken)

[FONT=&quot]Uitslag groei echo's[/FONT]

[FONT=&quot]2012mama[/FONT] (29+0) - 1520 gr.
    MoesCH (30+5) - 1680gr.
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (31+0) – 1914 gr.
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr.
    Chelleke84 (32+2) - 1980 gr.
    Josephine76 (32+4) - 2171 gr.
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) – 2250 gr.
    [FONT=&quot]Tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34+0) – 2614 gr.
    [FONT=&quot]Maud85 (34+1) - 2730 gr.[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT] (34+2) - 2953 gr
    LinC (34+5) - 2121 gr.
    Sab1988 (35+0) - 2750 gr.
    Tamtam78 (35+1) 2576 gr.

[FONT=&quot]Bevallingslijst april 2012 mama’s[/FONT]

[FONT=&quot]29 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]31 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT][FONT=&quot], 26 jaar, 1e kindje[/FONT], thuis, fv
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje, thuis, bv (22-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]1 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]JuultjeT[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (27-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12)
    roos1988[FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis[/FONT]
    [FONT=&quot]4 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]5 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Unox[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT][FONT=&quot], 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]7 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12)
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]11 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]12 april[/FONT]
    Linc[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 36 jaar, 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]17 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12)
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    20 april
    Noosa, 1e kindje, thuis, bv
    Miss Geul, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]21 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra[/FONT][FONT=&quot], 30 jaar, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]25 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje[/FONT], thuis, bv

[FONT=&quot]Hoeveel [/FONT][FONT=&quot]jongens [/FONT][FONT=&quot]of [/FONT][FONT=&quot]meisjes[/FONT][FONT=&quot] worden er geboren? [/FONT]

[FONT=&quot]13 jongens[/FONT]
    [FONT=&quot]10 meisjes[/FONT]
    [FONT=&quot]6 verrassingen[/FONT]

Naar voren gehaald

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Goede morgen!

Jonna heeft de nacht heerlijk doorgeslapen, maar nu lag Jeroen naast me te snurken de hele nacht. Grrrrr!!! Heb hem een paar keer een por gegeven, maar begint daarna gewoon weer.
    Ook moest ik eruit om te plassen…..dat zou alleen maar meer worden.

Maar goed. Misschien ga ik er vanmiddag weer even terug naar bed als Jonna ligt te slapen.

juultje
    Succes bij de vk vandaag!

Moestra
    Lekker vrij!!! Welkom bij de thuisblijvers :p

Josephine
    Dat gevoel ken ik wel. Irritant he.
    Misschien is een lijstje maken met wat je nog allemaal wilt doen een oplossing? Dan is het misschien ook voor jou overzichtelijker.

2012mama
    Duim voor je! Heel veel succes vandaag!

Sjors
    Ja! Hoe was de kraamzorg?

13. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    Goedemorgen !!!!
    Gisteren heullll erg goed nieuws gehad !
    Onze dwarsligger ligt GOED !!!!!!!!
    Mooi met het koppie naar beneden en de voetjes onder mn ribben.
    Het gewicht schat ze nu op 2700gram. Het buikje is boven gemiddeld groot :() maar niet erg zij ze... vruchtwater niet heel veel maar ook nig wel binnen het gemiddelde.
    PPPPffff we zijn zo ontzettend opgelucht ! lekker

Zo nu eff bijlezen.

14. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Jaaah!!!! Das is nog eens goed nieuws!!!!! Gefeliciteerd!
    Ook ons kleintje ligt met haar buikje ver boven het gemiddelde, maar was ook niet erg.

15. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ankje ooohh lekker zo'n snurkende vent.. hopelijk kun je vanmiddag even bijslapen.

evan wat fijn meid!!! heerlijk wat een opluchting :D

unox succes vandaag met de bloeddrukcontrole. ik duim voor je dat je bloeddruk goed is en dat er geen gekke dingen aan de hand zijn.

ben benieuwd ook hoe mijn bloeddruk is...
    was weer bijna 1 kg in 2 dagen aangekomen. t gaat wel erg hard hoor. en zo vreselijk veel snoep ik toch echt niet. zou t dan allemaal vocht zijn? ik ga maar even een paar dagen op rantsoen, dit is niet leuk meer...

16. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Juultje. Hahaha....1 kilo is toch niet te meten in 2 dagen? Als je je weer over 2 dagen weegt heb je kans dat het nog steeds 1 kilo is. :D

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    wat een super goed nieuws evan!!!!

hier over om half 10 voor de groeiecho.... ik ben heeeel benieuwd!
    nog steeds regelmatig harde en/of zere buiken blegh. vannacht was het minder maar als ik me omdraaide of naar de wc was geweest had ik er weer 1 te pakken..

18. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Evan: Dat is goed nieuws dat de kleine goed ligt! bij onze kleine lag het buikje ook iets voor, maar was ook niet erg.

@ Mama2012: succes vandaag

@ Ankje: Fijn he zo'n snurkende man;)ik slaap met oordopjes, want ik slaap heel licht, dus als hij snurkt hoor ik het niet.

@ Josephine: Wat balen van je slechte nacht. Een lijstje maken is wel een oplossing en alles met je partner doornemen dan kan hij je wat uit handen nemen

@ Sjors: Vertel vertel hoe was de kraamzorg?

@ Juultje: Succes bij de Vk ook al zo slecht geslapen bah:(

Heb alleen de laatste pagina bij gelezen de rest is niet te doen kletstantes;)

Gisteren de auto weer opgehaald en de rekening was nog hoger:( 635 euro, maar goed hij is nu wel weer goed.
    In Juli moet hij voor de APK en hopelijk hebben we dan geen grote kosten.
    Vandaag worden de klossen geleverd, dus vanavond kan het bed omhoog vind dat zo fijn bij Danian vond ik het jammer dat ze er onder weg moesten:)
    Ze bezorgen ze nu ook gratis, dus dat is wel makkelijk.
    Verder in huis het 1 en ander doen merk wel dat ik echt alleen ff stofzuig en afstof en door de wc en douche een doekje haal en verder vind ik het wel goed.
    Manlief moet de douche nog een keer goed doen voor de bevalling.
    Ik ben weer aan het twijfelen over de naam:) zal misschien door de hormonen komen.
    Wordt er echt gek van ik wil geen twijfels wil er cker van zijn, maar dat is nu erg moeilijk.

19. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Hm.. ik ga me ook maar weer eens wegen als voorbereiding op bezoekje aan vk assistente. Moet zeggen dat ik me ook niet zo lekker voel. Beetje misselijk en duizelig.

Aargh TamTam, dat is een bést bedrag :$. Nu maar hopen dat ie als een zonnetje door de APK komt strakjes! Moet mijn auto ook nog laten keuren voor 22 april. Ik vergeet steeds een afspraak te maken en als ik er aan denk schiet het niet op want ik heb dan een tweede auto + persoon nodig. De garage zit niet echt op loopafstand ofzo. :)

20. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Naomi
    Vind het maar spannend bij jou hoor met al die harde buiken.
    Succes met de groeiecho! Ben benieuwd.

tamtam
    Hihihi..lekker he die hormonen.
    Heb 2 maanden geleden erg getwijfeld over de naam, maar nu ben ik er zeker van.
    Kan ook niet anders, want we hebben al dingen gekocht met de naam erop :)

Wel balen met die auto zeg. Ik vind het altijd een stelletje afzetters, je kunt ook niks controleren.
    Maar gelukkig kun je weer goed verder rijden.

Unox
    Onze auto mag ergens in mei voor APK. Hou mijn hart vast.

Jeroen heeft de auto mee naar zijn werk en nu kan ik de stad niet in.
    Wordt echt helemaal gek van de maagzuur! Vannacht ook erg veel last gehad.
    Nu wil mijn schoonzusje wel even voor mij de stad in voor graviscon. Wat een lieverd!
    Mijn broertje en schoonzusje komen vanavond ook gezellig eten en vanavond gaan we de film 'saw' kijken. We hebben al een aantal afleveringen gezien. Nu deel 6 dacht ik.
    Dus dat wordt op de bank zitten met een kussen voor me hahahaha.

Deel Deze Pagina