April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Kak... bloeddruk 160/100!!!!!!! maar verder geen klachten dus ik mocht gewoon weer naar huis. snap er niks van...

beebje is wel bijna helemaal ingedaald. hij ligt nog net niet vast...

2. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

Zo, even een word-documentje erbij gepakt anders onthoud ik het nooit allemaal!

@Moestra: jaa je eerste verlof dag! Heb je lekker geslapen?

@LinC, wowww wat een gaaf kado zeg!! Kan me voorstellen dat je daar mega blij mee bent! Heerlijk hoor J

@Josephine, wat de andere meiden ook al zegge. Een lijstje maken geeft vaak zoveel meer rust! Ook voor Thijmen is het dan overzichtelijker. Ik hoop dat je nog even lekker hebt kunnen slapen.

@Sab, een redelijke nacht dus….kan erger kan slechter. Vandaag nog maar een beetje bijtanken! En 36 weken zwanger yes!!! :D

@Juultje, bah wat een rotnacht. Wat gek van je rechterhand? Enig idee hoe dat kan?
    Ships van je bloeddruk! Gelukkig dat je wel naar huis mocht…hebben ze er verder niks over gezegd?
    Wel fijn dat beebje is ingedaald! Die kan geen kant meer op J

@2012mama, succes vandaag met alle bezoekjes!

@Ankje, wat frustrerend dan een snurkende man naast je!! Zou wel lekker zijn als je vanmiddag nog even kunt slapen.
    Verder nog plannen vandaag?
    Haha ik zit nu verder te lezen…wat lief van je schoonzusje! En wat een held dat je Saw gaat kijken, ik kan daar nooit zo goed tegen…al hou ik ergens ook wel weer van die spanning. Stom is dat.

@Evan, goed nieuws :D Wat ontzettend fijn voor jullie zeg! Dat moet een opluchting zijn.

@Naomi, en hoe was de groeiecho?

@Tamtam, dat is balen dat de rekening toch nog hoger was dan verwacht. Nu zou je er toch wel van uit kunnen gaan dat hij dor de APK komt?
    Handig dat de klossen geleverd worden! Scheelt weer een ritje en sjouwen.
    Rot dat je twijfelt over de naam, hebben jullie hem al lang vast staan?

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gelukkig lekker geslapen vannacht! 1x eruit om te plassen en verder geen harde buiken gehad.
    Dat had ik niet verwacht aangezien mn buik gister helemaal strak stond en ik flinke steken down under kreeg.
    Voel me vandaag ook weer een stuk beter, scheelt ook dat het zonnetje lekker schijnt.
    Heb zin om van alles te doen dus even kijken wat een handige planning is haha.

4. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Noosa dat mijn handen gevoelloos zijn komt door het vocht dat ik vasthou. carpaal tunnelsyndroom noemen ze dat. das een soort tunneltje in je pols die dan afgekneld wordt...

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juultje, klinkt niet fijn! Gaat dat weer over als je je vocht kwijt bent??

6. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ja, na de bevalling gaat het weer over gelukkig!

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig maar!
    Wat zei de VK over je bloeddruk verder"Rustig aan doen" zeker? haha

8. Wendie1979

Wendie1979 Actief lid

28 jan 2009
    187
    0
    0
    Pfff niet bij te houden zeg, ik kan het echt allemaal niet meer teruglezen.

Juultje, moet je nu iedere dag terug voor je bloeddruk? Doe maar heel voorzichtig aan want hoge bloeddruk en vocht vasthouden kan wijzen op zwangerschapsvergiftiging en dat is geen pretje.

Hier al de hele ochtend moe en misselijk en last van mijn buik.
    Gisteravond lekker frietjes van de MC gegeten....moest er alleen wel heel lang op wachten want manlief was pas om half acht thuis......terwijl ik hem om half zes verwachte.....maar het was het wachten wel waard!

9. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Noosa ja ze zei dat ik maar niet meer uitbundig moest gaan shoppen. maar goed, rustig aan doen moest ik al weer een paar weken. haar advies nu was om middagdutjes te gaan doen. maar dan ben ik bang dat ik 's nachts helemaaal geen oog meer dicht doe.

wendie ja ik weet het, ze hebben al meerdere keren bloedgeprikt en urine gecontroleerd, maar dat is steeds in orde. ik heb dus geen zwangerschapsvergiftiging. en de baby beweegt ook nog volop dus dat is ook een goed teken. de gyn vond het verantwoord me gewoon te laten gaan, dus daar vertrouwen we dan maar op. moet wel direct bellen als ik me niet goed voel of als ik het niet vertrouw. en verder gewoon 1 keer per week controle.

afsprakenlijstje:
    mag aandag om 9 uur weer naar de gyn.

10. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Juul,He wat balen meid van je bloeddruk ! Gelukkig mocht je gewoon naar huis toe en wel rustig aan doen he ! Carpaal tunnelsyndroom is vreselijk ! Ik heb het zelf ook, alleen al voor de zw.schap:(
    Ze zal je vast deze week bellen en anders vast volgende week ! :)
    Wat vriendlief betreft..het is gelukkig allemaal gein en hij helpt me ook zeker wel in huis en heeft ook echt zin in de tijd dat de kleine er is. Hij neemt me veel uit handen en zet me echt op de bank als het moet..(helaas :p ) en ben bang dat ik hem niet kan straffen straks dat hij er uit moet s'nachts, het is een nachtbraker en kan goed zonder slaap en doet het met liefde :)
    Er is maar een manier waarop ik hem terug kan pakken..maar dan moet de kleine man meewerken :D hij zag laatst op tv dat een baby papa onder piest en aangezien jongetjes dat nogal vaak doen ( heb ik gehoord ) hoop ik dat dat bij hem ook gebeurt zodat ik hem is kan uitlachen :D :p

@Naomi, Succes straks !

@2012mama, Succes bij de gyn en in het andere zkh !

@Josephine, Balen van je nacht:( je moet je niet te druk maken meid ! Het komt allemaal goed..je hebt nog een paar weken en dan kun je al veel doen. Maak overal een lijstje voor en laat dit aan Tijmen zien zodat ie je kan helpen. Het komt echt goed meid, knuffel !

@Sab, Gelukkig is het hier rustig geweest ja :p hoef nu niet zoveel bij te lezen :D haha

@naomi, succes bij de groeiecho !

@Tamtam, He wat balen van die hoge kosten zeg :( hoop dat het in juli helemaal niks is en je zo doorkan.
    Ik herken het twijfelen over de naam wel een beetje..hier ook last van. Maar uiteindeljk kom ik toch telkens terug op dezelfde naam :) Komt vast goed.
    Ik vind de klossen ook heerlijk..kan nu gaan zitten en er in rollen :p en er uit is ook een stuk makkelijker :)

@evan, Wat fijn ! dat is goed nieuws :D echt een opluchting.

@Moestra, Jeej vrij ! Welkom bij de thuiszitters :D:p

@Kraamzorg, Nou kraamzorg is geweest..de vrouw was wel aardig maar het voelde voor mij niet goed. Vriendlief zei tegen me ach dat komt wel goed..gister ook weer erg veel pijn dus zal wel aan de dag liggen. Ik dacht ik laat het erbij en als het niet veranderd kan ik altijd nog aangeven dat ik een ander wil.
    Nu werd ik net gebeld door haar...ze heeft mijn gevoel aangevoeld ofso :p ze wil niet bij ons komen kramen..omdat: wij een kat hebben en ze allergisch is en omdat vriendlief voor 2 weken geleden nog wel is binnen rookte ( nu dus al 2 weken niet meer en het was ook maar af en toe ) en daar kon ze niet tegen. Nou ik vind het dus niet zo erg..er word nu een ander geregeled en als de tijd er nog voor is dan krijg ik haar ook nog op bezoek, dus ik ben benieuwd :) Wat ik wel raar vind is dat dat bekend is bij het bureau dus dan zet je er toch niet iemand neer die allergisch is..?

@Noosa, Fijn van je goede nacht en dat je je vandaag beter voelt :) Poetse vandaag !

11. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    @wendie, he bah vervelend meid ! Knuffel voor jouw !

@Vk, ik mag morgen eindelijk weer ! :D heb er ontzettend zin in haha. het is al dik 2 en halve week geleden dus is ook wel weer is tijd :)

12. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @sjors: pfoe, ik doe al sinds mn vorige gyn bezoek rustig aan. maar blijkbaar helpt dat niks :p
    he wat irritant dat je dat carpaal tunnelsyndroom normaalgesproken al hebt, heb je dan altijd gevoelloze vingers enzo? of zijn er ook dagen waarop je er minder of meer last van hebt?
    wat een lieverd, die vriend van jou. wel fijn hoor, dat ie zo veel wil doen :) haha ik hoop voor jou dat jullie kereltje hem een keer onderpiest. ik zou ook in mn broek zeiken van het lachen als ik dat zou zien whahaha
    wat vervelend dat de kraamzorg niet goed aanvoelde, maar dan is het dubbel fijn dat ze zelf al belde om te zeggen dat ze niet wil komen kramen! Tis natuurlijk maar de vraag wat je ervoor terug krijgt, maar goed. Bij wel kraamzorgbureau zitten jullie?

13. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    oef ik heb wel heel veel harde buiken nu steeds. en bovenin doet t dan zeer *auch*

14. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    @Juul, Ach het is wel een schatje :D:p iedereen zo zn ding natuurlijk ( hij kan ook erg irritant zijn :p ) Ja ben ook erg benieuwd wat voor iemand ik er voor terug krijg. Misschien nog wel erger dan haar :p Ik heb dus niks met mijn vingers ( je hebt verschillende soorten van een carpaal tunnelsyndroom ) Ik heb zo'n pijn in mijn polsen dat ik niks meer kan oppakken..dus kan mn vingers wel gebruiken maar als je niks kan oppakken heb je er niks aan :p Ik heb zo'n 3 maand tot een half jaar last ervan en dan is er weer een tijdje niks..het komt en gaat dus bij mij.
    He bah vervelend he die harde buiken :( lekker relaxen vandaag en hoop dat ze snel weggaan !

15. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hey meiden,

voel me vandaag weer zo moe, bah.. maar kga vandaag toch echt wel wat doen, geen zin om weer heel de dag op de bank door te brengen!

verbaasde me dat er nog geen deel 3 was hahah, niet hard genoeg gekletst gister dus hhaha

16. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Noosa: Fijn dat je je beter voelt en dat je goed geslapen hebt.
    De naam staat nog niet lang vast we blijven twijfelen;)

@ Juultje: Wat raar dat je bloeddruk weer zo hoog is rustig aan doen dus en balen van je carpaal tunnelsyndroom gelukkig is dat na de bevalling weer weg.

@ sjors: Das minder dat de kraamzorg niet goed voelde dan kan ik me voorstellen dat je blij bent dat er toch een ander komt

17. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Sjors; lekker dat er dan een ander komt! Hier komt helemaal niemand van te voren, tot dat de weeen zijn begonnen of de baby er is.

Net terug van de verloskundige ivm extra controle: bloeddruk ietsje gezakt, maar eiwitten in urine (daar gaan we weer... bah!) en vanwege klachten van hoofdpijn, duizeligheid en misselijkheid moest ik bloed laten prikken. net dus gedaan. Vanmiddag word ik gebeld als het bloed niet goed is, anders niet.

Net als met je examens vroeger, kloot'nsysteem. Je zit toch te wachten op eea manier. Naja. ik moet maandag weer terug komen.

18. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    @ ankje tja liever het buikje groter dan gemiddeld als het hoofd ! Wauw, saw ! alleen de voorstukjes al vind ik vreselijk…..

@juultje knap hoor, alleen het idee al om op rantsoen te gaan brrrr
    Rustig aan met je pols, en de beeb al ingedaald wanneer gaan ze vast liggen ?

@tamtam woehoe jij gaat ook hoog slapen vanavond ! lekker hoor
    Jammer dat auto’s altijd zoveel centen kosten L hihihi naam twijfels heeeeel erg herkenbaar ! ik geef ook de hormonen de schuld !

@unox strekte bij de verloskundige

@ noosa fijn hoe het humeur met het zonnetje stijgt ! heb ook zin om in de tuin wat te gaan doen.
    Maar rustig aan jij met je steken en harde buiken hoor.

@wendy mmmmm heerlijk zag gisteren een reclame van de big M met een nieuwe milkshake appel/peer mmmmm die wil ik ook !!!!

@sjors hihihihi wat heerlijk dat het zo opgelost is !!! en wat maakt het uit wat voor’n rede ze opgeeft jij bent tenminste van haar af ;)

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hahaha ik hou jullie niet bij.

Ik heb geslapen van gisteren 22:#0u tot vanmorgen 11:00u... erg he.... het was zo heerlijk... Helaas wel wakker geworden met keelpijn, oorpijn en een verkoudheid dus ook hier mag ik weer verder op mijn reserves......

@ Evan: yes meid wat een goed nieuws.... ben heel blij voor jullie
    @ Juul: pff meis... laat kleine man maar snel komen hoor...
    @groeiecho's: iedereen met groeiecho's vandaag succes...

@ bevallen: Ik was gelijk zwanger met een collegaatje van me, ze was 3 dagen verder als mij en is gisteren bevallen van haar zoontje..... nu komt het wel erg dichtbij allemaal hoor...... laat maar komme

20. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    juultje
    Balen dat je bloeddruk weer zo hoog is! Had ze je nog tips gegeven om het naar beneden te krijgen?

Noosa
    Hahaha….hetzelfde hier hoor. Ik kijk Saw wel, maar met stukjes heb ik een kussen voor mijn hoofd. Hou wel van spanning…hahahaha

Aanstekelijk is die zon he….krijg de voorjaarsschoonmaak-kriebels hahahaha
    Heerlijk dat je goed hebt geslapen, maar zou niet zo veel doen vandaag hoor. Anders heb je zo weer een super gespannen buik.

Wendie
    Balen dat je zo misselijk bent vandaag. Beterschap.

Sjors
    Hahahaha…zo is het toch nog goed gekomen. Idd wel erg raar dat ze iemand sturen die allergisch is terwijl ze ook weten dat jij huisdieren hebt.
    Hopelijk past de volgende beter bij jullie.

Moesch
    Soms is het ook wel eens fijn om aan je moeheid toe te geven. :D

Unox
    Duim met je mee dat je bloedonderzoek goed is!

Deel Deze Pagina