Wat is er weer veel gekletst meiden. Probeer door de dag heen op me telefoon bij te lezen maar dan ben ik alles alweer vergeten te reageren hahaha. Kim welkom hier!!! Gezellig dat je mee komt kletsen! Chelleke buiten dat het rot is van dat virus daar op je werk toch lekker genieten van je vrije daagjes, lekker rustig aan doen!! Troela wat enorm gaaf dat je vriend het nu ook gevoeld heeft zeg GAAF !!!! Ben het ff helemaal kwijt Zwangerschapsdementie??? Hebben meer van jullie er last van?? Moet zeggen dat ik het momenteel ook wel erg druk heb en het erger wordt tot eind dec en de rust pas weer wedekeert in Januari. Zou het liefst onder een steen kruipen tot dan! Iemand vroeg me waar ik nu woon, wij wonen in belgie net over de grens. Maar het ziekenhuis in NL is dichterbij en ik heb verder alles nog in NL van verzekering etc. Dus het is gewoon wat gemakkelijker!
Geboortekoffertje heb ik nog nooit gehad wat houdt dat inkreeg wel elke zwschap folders en een tijdschrift en een tuttle mee
delfino: dat is denk ik hetzelfde.....alleen zit het in zo'n klein koffertje.... ankje: hmmm zal ik het gewoon vragen?????ik durfde niet hihihi
Natuurlijk! Je zegt gewoon...ik heb gehoord dat er een leuk geboorte koffertje is. Is dat er nog? Kan jou dat schelen! Wie weet waren ze het wel gewoon vergeten joh! Moet ook ff een fotootje spammen hoor. Buikje van 16+4 Bekijk bijlage 197707
@ankje: wauw wat een mooie buik!!! en nog streepvrij ook.... ik durf me echt niet in bikini te laten zien hihi.
Hahahaha!!! Ben niet streepvrij hoor. Bij Jonna's zwangerschap had ik links en recht in mijn zij stieës (of hoe je dat ook schrijft) en onder mijn navel. Maar je ziet het bijna niet omdat de kleur weg is getrokken gelukkig.
ankje: tja dat dacht ik ook al ja maar durfde toch niket hihihi..... Mooie foto!!! en idd streepvrij...ik heb denk ik 5 streepjes maar ben als je dood dat het er deze keer meer worden....Ik ben echt anti badpak maar als ik een klein zebraatje word dan weet ik ook niet of ik nog in bikini durf:S
Ff een leuke vergelijking. Dit was mijn buikje met de zwangerschap van Jonna met 16+3 weken. Bekijk bijlage 197711
Ja, ik heb er echt lak aan. Als ik strepen heb....jammer dan. Ik ben zwanger, dus dan kan je het krijgen. En ook ik ben anti badpak. Had er bij Jonna wel 1, maar vind dit toch wel fijner.
vriendlief hahah heb hem nu ook nog niet gekregen, vorige keer wel. Heb ze ook niet zien staan eigenlijk...nou ja dan niet, ik ga er echt niet om vragen hahaha stria ik was bij neomi streepvrij tot ik na de bevalling keek, toen zaten er een stuk of 5, tijdens de bevalling erin gesprongen. wel had ik ze tijdens de zwangerschap wat op mijn heupen, maar die zie je nog amper.
Leuk om al die buiken te zien! Hier ook een enorme zebra haha... Elke zwschap komen er meer bij... Ben beneiuwd of er nu ook weerr nieuwe bijkomen
wauw ankje flinke buik ook, mooi!!!! En naomi jij gaat ook goed he, leuk die hele dikke buiken, zal ook eens even kijken....
Ankje wat een lief mooi buikje heb je zeg wauww!! En die van vorige zwangerschappen zijn echt huge hihi! Leuk!