ja het gaat zeker harder! kan dat hier ook heel goed merken. had bij isabel zo een buik pas met een week of 26/27...
kan je nagaan he! Ik ben wel benieuwd of mijn buik weer zo enorm wordt aan het einde als bij Jonna. Als ik heel eerlijk ben, hoop ik van niet. Want dit buik was ik echt zat de laatste 3 weken. De laatste week kon ik eigenlijk niks tot weinig.
ano: ja ik was ook streepvrij tot na de bevalling....maar ze hebben zo op me uik lopen duwen dat ik wel begrijp dat ze erin gesprongen zijn...... Zat laatst te kijken van buikfoto's bij jan maar op het laatst was hij echt GIGANTISCH al heb ik dat toen niet zo ervaren
Hier was ik 36weken Bekijk bijlage 197721 en dit is 4 dagen voor de bevalling (38.3) Bekijk bijlage 197723
vriendlief showen!!!! hier net zo, heb het toen ook niet zo ervaren, maar als ik nu sommige foto's zie vind ik het toch wel groot haha. Maar weet nog dat jij ook een erg mooie buik had, wij hadden betje dezelfde buik volgens mij!
Dit is van 4-36weken (deze keer was ik met 4 weken lang zo slank niet helaas hahahahah) Bekijk bijlage 197724
Ano: Jemig!! Jij had ook al zo'n grote buik! Ook ik had het zo niet ervaren, maar als je het zo terug ziet op de foto... vraag je je af hoe je overeind bleef hahahaha
hahahahahah nou nu niet hoor, jij was nu zeker slanker!!!!! mooie buimhad je meid!!! ankje, ja echt he, als ik t nu zie denk ik echt jeee heb ik dat straks weer?jemig zeg...
pff meiden, ik word eingelijk een beetje moe van mijn darmen. Het blijft maar rommelen, hoef niet daar de wc ofzo, en het doet geen pijn, maar is wel heel vervelend. En het is nu al zoooo vaak deze zwangerschap, iemand tips oid? wil echt niet klagen maar wordt er wel een beetje moe van...
Jij ook zo'n flinke buik Vriendlief!!! Leuk om dat nu allemaal zo te zien van de vorige zwangerschappen.
Je klaagt niet hoor Maar volgens mij kun je er weinig aan doen. Hier heb ik hetzelfde. Moet ook veel winden laten.
Ankje ja jij ook?ik begin het nu echt vervelend te vinden, heb ook het idee dat als ik aan me buik voel, dat dat meteen op me darmen slaat zeg maar....en idd, heb nu ook heeel veel lucht zo irritant... maar dat gerommel....anders volgende week de vk maar eens vragen...
ik moet zeggn dat ik er de afgelopen 2 dagen last van heb maar vind het niet vervelend ofzo.....denk wel dat het de baby is maar dat is het dus helemaal niet dus dat is dan wel frustreerend
hier ook zulke darmen maar ik ben het gewend, is altijd zo bij mij (PDS) maar vervelend is het inderdaad, moest vanavond naar de fysio en mn darmen waren net weer erg bezig pfffff. moest op een gegeven moment een scheetje laten terwijl ze met mn benen/bekken aan het draaien was dus ik deed maar net of ik even ergens jeuk had zodat ik mn billen samen kon knijpen hihih. thuis laat ik ze altijd lekker gaan, krijg er alleen maar buikpijn van als ik ze in houd
hier ook wel last van darmen, ene dag meer als andere dag. Zal er wel bijhoren. En lekker klagen mag, ja toch ??
Geweldig! Lig helemaal in een deuk. Maar hier ook hoor. Laat het thuis lekker gaan, en als ik ergens anders ben dan zoek ik gauw de wc of een plekje waar niemand staat.