okeej hoop meiden dus last van! Nou t was ook wel te doen, maar nu echt al de heeele dag gerommel word er gek van bah.... Haha ja naomi die moest je wel binne houden he hahaha Ankje, mijn dochter heet Neomi en ben bevallen op 4-3-2010 wrom?
Nou....omdat Vriendlief vlak voor of na mij is bevallen (toch? begin nu te twijfelen). En jij en vriendlief het hadden over elkaars buik....dus dacht ik...volgens mij is jou dochter bijna net zo oud als mijn dochter.
vriendlief was idd ook maart uitgerekend, maar is als ik het goed heb in februari bevallen. Maar zit dus wel dicht bij elkaar idd!!
ankje: klopt ik ben in februari bevallen en ano in maart. Ik was in maart uitgerekend dus zaten wij samen bij de maarts 2010 mamma's....nu zijn we weer "samen" zwanger
ja zeker, raar idee hoor, want ik stel me wel eens de vraag als alles goed was gegaan, was ik dan wel geboren, me mama zegt dan altijd jawel, want we wilde een groot gezin.. ik was zeg maar de laatste poging. iemand die het zich afvraagt wat er is misgegaan, je mag me er wel om pb-en maar ivm privicie zal ik het hier niet openbaar plaatsen verplicht is het niet, het is alleen makkelijker voor nabestaande of een breuk, dat alles bij voorbaat al geregeld is...hier wel al een samenlevingscontract en test. maar nu even vragen wat het wijzigen gaat kosten.. ( wij waren voor beide 500,- kwijt) soms denk ik dat stiekume trouwen ook wel eens, we hebben het er van de week nog over gehad, maar t punt is... ik wil wel het compleet plaatje, witte jurk, auto fotograaf, feest etc etc lijkt me ook gaaf om ons eigen frummeltje als bruidsmeisje/jonker te hebben... tot die tijd sparen, terwijl de rekeningen binnen blijven komen... @ ik weet niet meer wie het zei, maar ja bij het verzorgen van mama denk ik wel om mezelf... hahha en anders doet zij het wel.. het is constant als ik te druk doe/ te boos wordt etc etc.. doe nou rustig en denk eerst aan jezelf... thja en ik ben zo eentje die dan meteen tegendraads wordt en denkt LAAT ME NOU GEWOON ME GANG GAAN!!!! hoop dat vriendlief zo thuis is.. verwacht hem elk moment, soms wel frustrerend een loonwerker hoor, ook dit weekend, dochtertje van mijn beste vriendin wordt 1, was de bedoeling dat WE daar bleven slapen, maar helaas hij MOET werken... grrrr
@buiken: heb weer een paar mooie buiken voorbij zien komen. Pfff, wat zijn die buiken op het eind groot, konden jullie nog wel evenwicht houden....? @darmen: heb niet perse last van mijn darmen, maar heb wel meer last van gas. @Unox: een samenlevingscontract kan je niet tegelijk regelen met de erkenning. Voor de erkenning moet je voor de bevalling naar het stadhuis en na de bevalling een berg formulieren opsturen naar de kantonrechter. Voor een samenlevingscontract moet je bij een notaris zijn. Weet niet hoe een geregistreerd partnerschap werkt. Was zelf al wel van plan om een contract te doen. Wou dat eigenlijk gelijk regelen als we een ander huis kochten want dan zouden we toch al bij de notaris zitten. Enige probleem is dat dit huis niet verkoopt, dus nu blijven er denk ik maar even zitten. Moet dus nog wel steeds een contract regelen... Vanavond gezellig uit eten geweest voor mijn vaders 60ste verjaardag. Was erg gezellig. De kleine van mijn broer was lekker vrolijk en genoot heerlijk van de aandacht. Zat elke keer te zwaaien, maar dat doet ze nu net als de koningin, dus meer wuiven, echt grappig....
Sar zit hier ook en wij waren samen ook een jan. mama. Erg leuk dat iedereen zo dicht bij elkaar ligt die nu voor een 2e gaan.
ik ga lekker slapen! truste meiden! Fidel: ja lijkt me erg om zo iets mee te maken kom je denk ik nooit overheen!
Fidel: Ik ben ook zo'n iemand van....laat me met rust! Ik kan het heel goed zelf! Maar ja, dan wordt je later toch wel terug geroepen door je lichaam. En hadden ze toch gelijk. Sterkte met je moeder. Ik ga ook naar mijn bedje. De zielepiet (mijn man) is ook thuis gekomen van zijn werk. Voelt zich zooooo ziek....ahum Mannen zijn ineens zo zielig he als ze een beetje verkouden zijn
@all, bedankt voor alle felicitaties, hele leuke dag gehad. Nog twee nieuwe outfits geshopt in Schagen en savonds leuke cadeautjes gehad! Vanmiddag om 17:00 uur hebben wij de 20-weken echo, toch spannend! Kan bijna niet wachten.. nog 11 uur Hopen dat alles goed is en kijken of we kunnen spieken wat t wordt! @Troela85, en genoten van Rihanna ondanks dat ze zo laat kwam? @Kim198, welkom en van harte! @Chelleke, tja ieder nadeel heeft zn voordeel, geniet ervan! @Ankje, nice pica! Fijne dag allemaal! X
nou een koudje dat wil nog wel... alleen geen kusjes geen geprut in bed, echt een houding laat me slapen... totdat ze echt echt ziek zijn dan ook zo zielig.. gelukkig is mijn vriendlief eigenlijk nooit ziek heheh en als ik wordt geterug gefloten door me eigen lichaam thja dan heb ik zoiets van nou ja eigen schuld volgende keer beter...
Goedmorgen! Wat een ontzettende mooie buiken zeg ! En ano wat leuk gedaan zo van 4-36 hier echt te weinig foto's gemaakt maar ga ik vandaag is doen en dan zal ik m hier plaatsen Soms vraag ik me ook wel is af, hoe blijf je in evenwicht haha. Ik weet al niet eens meer wat er verder allemaal geschreven is haha. Ik denk dat ik de beeb gisteravond weer goed gevoeld heb toen ik in bed lag op mijn buik, voelde heel apart net alsof hij aan het draaien was ofzo...ik hoop dat ik hem vandaag weer veel ga voelen
Meiden ik las iets over darmen. Hier 24uur per dag last van darmen en moeilijk naar toilet kunnen. Wel zoveel last dat leukheid van zwanger zijn beetje Verpest. Bij 1e totaal geen last van darmen gehad. Ik heb iets van huisarts gekregen zelfs dat wil niet helpen. Volgens VK moet het afnemen rond week 20-22 ben benieuwd
sjors, jaa foto maken en showen!!!!!echt doen hoor, anders heb je achteraf spijt, heb ik nu al haha. Heb nu de eerste blote buik foto gemaakt met 17weken, veels te laat... Sab mooie echo meid, super gaaf dat voetje ook!!!!! vruchtje he balen, kan me heel goed voorstellen dat dat het leuke eraf haald. Hoop echt heel hard voor je dat het snel minder word!! hierfieuwww me buik voeld gelukkig een stuk rustiger. Darmen gerommel is weer even over, afkloppen!!! Toen ik vanmorgen in bed lag had ik echt een hele scheve buik, rechts zat een hele bobbel van de baby, zo leuk!!! echte duidelijke schoppen nog steeds niet... Linnie veel plezier vanavond!!!
mijn darmen zijn ook weer rustig gelukkig hihi. vanavond eten we zuurkool.... ben benieuwd hoe ze daar op reageren hihi. @sab: wauw mooie echo fotos ik kan echt niet meer wachten tot wij ons kindje ook weer mogen zien!! nog 5 dagen... lange dagen dus hier net flink geschrokken van isabel, ze staat aan tafel en gooit opeens haar beide armen de lucht in en staat dus gewoon los..... gelukkig duurde het niet heel lang want mn hart zat in mn keel hihi. nu staat ze aan de tuinstoel en die schuift natuurlijk weg, dus loopt ze er netjes achteraan hihi. wat worden ze toch snel groot!! hier een nieuwe buikfoto van mijn buik!
[FONT="]@ Sab:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Mooie echo-fotos zeg!![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Sjors:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Wat leuk dat je je kleintje hebt gevoeld!![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ naomi:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Hahahaha .jaaah .voor je het weet rennen ze overal heen hoor.[/FONT] [FONT="]Jonna liep ook ineens op de één op andere dag los.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Linnie:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Ben benieuwd naar je echo!!![/FONT]
[FONT="] [/FONT]Jeroen klinkt helemaal niet lekker. Hoest veel en heeft dus ook pijn in zijn keel. Ook is hij flink verkouden. Heb hem gezegd dat hij thuis moest blijven, maar wilde eerst niet. Later vertelde hij dat hij toch zijn werk had gebeld dat hij dus niet kwam. Eindelijk hij is een keertje verstandig (oooooh ) Mijn moeder kwam nog ff op visite. Was weer ff gezellig zo. Mijn broertje komt morgen bij haar eten. Hij belde mijn moeder zelf op om het te vragen. Dat doet hij dus nooooit. En zeker niet als hij zijn vrouw meeneemt. Dus mijn moeder denkt dat hij iets te vertellen heeft (ze krijgen een kind?) Zou mij benieuwd. Hij komt zelden bij mijn moeder (onbewust hoor), maar meestal alleen als hij iets te vertellen heeft of als hij iets wil laten zien. Aangezien hij zaterdag zijn verjaardag viert en als mijn sz dus zwanger is kan ik het me voorstellen dat ze het zaterdag willen vertellen, maar de ouders eerst op de hoogte brengen. [FONT="][/FONT]
@ankje: beterschap met je man!! oww spannend! hier krijgen we voorlopig niet zulk nieuws aangezien we met zn 3'en zwanger zijn hihih. en mijn broertjes zijn nog te jong en mn ene zwager is alleen en de andere heeft een vriend dus dat wordt ook een beetje lastig