April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Dat wordt idd lastig, tenzij ze gaan adopteren.

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    dat willen ze wel maar is ook niet makkelijk als 2 mannen zijnde... je wordt heel vaak geweigerd in bepaalde landen zeggen ze.

3. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    ow echt! Schandalig!!

4. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Pff...wat is er veel geschreven zeg!

Wat een super mooie buikfoto's! Zal er vandaag of morgen ook weer eens een maken en plaatsen..
    Hier net met Finn de griepprik gehaald. Deze mocht hij hebben omdat hij tot in hij 1,5 was vaak benauwdheidsklachten, luchtweginfecties, oorontstekingen enz heeft gehad.
    Heb wel even getwijfeld, omdat het nu al zolang goed gaat, maar uiteindelijk toch maar gedaan.
    Nu llekker weekend, Finn zit heerlijk in de woonkamer met zn auto's te spelen en ik dus een beetje op zp.
    Morgenavond Sint Maarten met Finn lopen, benieuwd wat hij ervan vind!

5. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Sab, mooie echo's hoor :D

@Ano, ga ik zeker doen, mn ventje komt net thuis dus ga die straks maar is vragen of hij een foto wil maken.

@ankje, Beterschap met je man ! erg vervelend.

@naomi, mooie buik hoor :)

Hier lekker in huis bezig geweest en vanavond lekker met vriendinnen wat drinken :) Fijne avond allemaal !

6. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
    @Darmen: heb er ook veel last van momenteel, erg winderig ook en ze stinken als nooit te voren :(

@Samenlevingscontract: kost dat echt 500 euro om op te laten stellen? Best duur!

Ik wil graag zo'n smal elastisch "riempje" die je net onder je borsten kan omdoen (zodat je nog enigszins onderscheid ziet tussen buik en borsten). Weet iemand waar ik die kan vinden? Lijkt me namelijk niet zo lekker om een niet-elastisch riempje te hebben of heeft iemand daar wel goede ervaringen mee?

7. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ik heb her alleen die niet elastisch zijn.
    2 van de hm gevlochten riempjes in bruin en zwart en ik heb een zwarte met een strikje volgens mij van noppies!!
    Ik moet hem soms wel strakker of losser doen doen heel gelukkig bne ik er nog niet mee.
    Maaaar het staat zo leuk :D

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @troela: wat voor bandjes zijn dat???? verschil tussen buik en borsten zie je toch altijd wel lijkt me.... of zeg ik nu iets heel stoms?!

@ankje: ja het is schandalig maar helaas waar. ze willen graag een aziatisch kindje maar omdat 1 van hun 2 boven de 30 is (32) en het 2 mannen zijn mag dat niet. regels van het land....
    amerikaans mag weer wel maar dat willen ze zelf weer liever niet, hebben ze ook hun redenen voor.

9. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Heej meiden,
    Terug van de echo en we krijgen een meisje!
    Hihi de echoscopiste: Nou dan gaan we nog even kijken wat 't wordt maar ik heb t al gezien hoor.... Dus ik: oke, een jongetje dus? Zij: Nee een meisje en toen heeft ze ons twee streepjes laten zien :)

Wat kon je alles duidelijk zien zeg, al was ze wel behoorlijk eigenwijs. Bijna 3 kwartier gekeken! Alleen op het laatst zag ze nog 'iets wits' in de darmpjes dus daar heeft ze voor de zekerheid nog een doorverwijzing naar het AMC voor gegeven, dus daar moeten we waarschijnlijk volgende week naartoe. Heel duidelijk over wat het kon zijn was ze niet echt maar kan ingeslikt bloed zijn, een virus oid dus toch een beetje ongerustheid, maja we wachten het maar af..

Zal straks nog even proberen de echo te uploaden.
    X

@Ankje, wat spannend, ben benieuwd!

@2012mama, veel plezier met St marten

10. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    sab: Mooie 20 weken echo foto hoor en lief dat voetje!!!

Jarige: sorry helemaal gemist!!! alsnog gefeliciteerd!

11. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot]@ 2012mama:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Arme Finn! Hoe reageerde hij erop?[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Samenlevingscontract:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Volgens mij verschilt dat ook per gemeente[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ naomi:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Echt belachelijk! 2 Mannen kunnen net zo goed voor een kindje zorgen als een man en een vrouw! Worst er zo boos van he als andere landen daar zo’n onderscheid in maken en net doen alsof het buitenaardse wezens zijn ofzo! Bah!![/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Linnie:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Jahoe!!! Een meisje! Gefeliciteerd![/FONT]
    [FONT=&quot]Je haalt de evenwicht tussen de jongens en meisjes mooi omhoog hahahaha.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Wel ff schrikken van die darmen zeg! Maar goed, het hoeft niks te zijn natuurlijk. Wel goed dat ze jullie gelijk doorsturen! Ik duim voor jullie dat alles goed is lieverd.[/FONT]

[FONT=&quot]Afsprakenlijst April 2012 mama’s[/FONT] [FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Ma. 14-11-2011[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]11:45 Chelleke84: VK[/FONT]
    [FONT=&quot]------ moestra: VK[/FONT]
    [FONT=&quot]------ Josephine76: VK[/FONT]
    [FONT=&quot]Di. 15-11-2011[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]09:00 Naomi123: 20 weken echo[/FONT]
    [FONT=&quot]10:00 Chelleke84: 20 weken echo[/FONT]
    [FONT=&quot]10:45 Troela85: 20 weken echo[/FONT]
    [FONT=&quot]13:15 juultjeT: 20 weken echo[/FONT]
    [FONT=&quot]19:30 Jessy82: 20 weken echo[/FONT]
    [FONT=&quot]------ anoniempjuh: 20 weken echo[/FONT]
    [FONT=&quot]Wo. 16-11-2011[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]------ Tijgertje1984: 20 weken echo[/FONT]
    [FONT=&quot]------ MM1981: VK[/FONT]
    [FONT=&quot]Do. 17-11-2011[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]------ tamtam78: 20 weken echo[/FONT]
    [FONT=&quot]Vr. 18-11-2011[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]------ juultjeT: VK[/FONT]
    [FONT=&quot]------ Kernesia: 20 weken echo[/FONT]

[FONT=&quot]Hoeveel [/FONT][FONT=&quot]jongens[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]of [/FONT][FONT=&quot]meisjes[/FONT][FONT=&quot] worden er geboren? [/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot] Jongens: 7x [/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT]
    [FONT=&quot]gertje08[/FONT]
    [FONT=&quot]JuultjeT[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT]
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT]
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Meisjes: 4x [/FONT][FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Tijgertje1984[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT]
    [FONT=&quot]Vogeltje[/FONT]
    [FONT=&quot]Kim198[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT]

12. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ankje: optelsom van de meiden is volgens mij 5 als ik da namen zo zie. ;)

@samenlevingscontract: volgens mij moet je daarvoor naar de notaris en elke heeft zijn eigen prijs.

@sab: leuk die echo's!!! Echt super schattig dat voetje.

@linnie: gefeliciteerd met je meid. Hopelijk blijkt er niks aan de hand te zijn met de darmen en heb je gewoon een leuke extra echo bij het AMC.

Zelf: vandaag voor een overleg naar Lelystad geweest. Woon en werk vlak bij Rotterdam dus dat was wel een eindje tuffen. Hebben er op de heenweg nog een uur langer over gedaan vanwege de files. Was helemaal kapot toen ik terug kwam en had er met al die reistijd erbij bijna 2 overuren op zitten. Die uren neem ik morgenmiddag direct weer op dus dat betekent vroeg weekend!! :)
    Van het weekend heeft mijn zwager de kinderen weer dus dan gaan we met hem mee naar de sinterklaasintocht. Vervolgens zullen we nog even naar mijn huis gaan zodat mijn neefje kan helpen met de babykamer. Dat had mijn vriend hem beloofd en dat is zo leuk om te zien, een jochie van nog geen 4 jaar oud die helpt met een mini accutol meubels in elkaar te zetten... :D

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    linnie super leuk een meid!!!hadden jullie ook een voorgevoel of voorkeur?
    Toch even schrikken als ze iets zien...maar fijn dat ze er dan voor de zekerheid nog een keer naar kijken, hopelijk kun je snel!

xxx

14. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    @Linnie,Super een meisje :) Wel schrikken als ze in een keer iets zien maar gelukkig sturen ze je door en hopelijk kunnen ze je daar meer duidelijkheid geven ! Hoop dat je snel terecht kunt !

@kernesia, dat is een beste tocht ja, je hebt het dan net getroffen met al die werkzaamheden daar...niet dus, ik woon er 3 kwartier vanaf en mn vriend moet er elke dag heen dus weet wat voor ellende het is. Wel fijn dat je nu vanmiddag lekker eerder vrij bent!:D

@Ankje, geef je helemaal gelijk hoor, snap niet dat mensen zoveel onderscheid maken tussen 2 mannen of een man en vrouw...slaat nergens op !

15. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    Hier vandaag een leuke dag :) al wel erg vroeg wakker met KIESPIJN...grrrrr ik denk dat het gaatje niet goed gevuld is verdorie en nu zit ik er dus weer mee:( maarja verder gaan we vandaag leuke dingetjes doen, straks eerst met mn moeder naar de prenatal en later vanmiddag met mn vriend wat spullen kopen om de babykamer *verbouwing* af te maken en dan lekker schilderen het weekend :D kan niet wachten tot het klaar is haha.

16. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    Nog effe een vraag voor degen met al een kindje, wie heeft er in de eerste zw.schap geen cursus gedaan en heeft er achteraf spijt van? ik had me niet aangemeld omdat ik de 20 wkn echo wou afwachten, maar nu alles goed is nog steeds niet gedaan..niet echt puf voor en is denk ik niet mijn ding. Begin toch te twijfelen nu..iemand ervaring?

17. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Sjors, ik heb het wel gedaan, ondanks dat ik wist dat ik een keizersnee kreeg, maatr vond het toen heerlijk even met mezelf en de kleine bezig te zijn...ook dit jaar ga ik weer zwangerschapszwemmen, zit ook weer een stukje threorie in, maar dat interesseert me dus niet zoveel..gaat me echt om het zwemmen..

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    sjors heb het niet gedaan, net als jou vond ik mezelf er absoluut geen type voor!!
    Heb er geen spijt van en doe het nu ook weer niet.
    Als je een leuk groepje hebt zal het voor de gezelligheid misschien wel leuk zijn, maar die mazzel zal ik wel niet hebben, zal dan wel met allemaal mutsen zitten haha.

Maaruh heb het idee dat het puffen gewoon prima ging ahah.

vandaag nog meiden met een echo?

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    zwemmen lijkt me trouwens ook wel leuk, maar om daar nou alleen heen te gaan vind ik weer niet zo...

20. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    @2012mama, Het enige wat ik misschien ook wou doen is zwemmen...maar ik denk dat ik inderdaad niet voor de theorie net zoals jij. Ik weet het nog niet maar denk dat ik voor veel ook al te laat ben.

@ano, haha dat scheelt alweer he ;) ik denk dat het instinct is als het begint en je geen cursus hebt gedaan. Nee echt niet dat type en ik tref denk ik ook niet die gezellige meiden haha. Dat denk ik tenminste :p Mijn moeder zei ook ik heb het niet gedaan..maar zij danste proffesioneel tot 7 maand dus ze had genoeg beweging en dat is hier wat minder haha.

Deel Deze Pagina