haha hier ook geen beweging, ben met 10 weken gestopt met fitnessen... Maar ja ging idd vanzelf, haha en ook automatisch, je kunt dan niet anders, zo voeld het. Ik had 2 pufjes hahahaha, kort blazen endat wisselde ik af met ehh tja puffend de p zeggen zeg maar, klinkt lekker debiel, maar t werkte wel, al hoewel, wegpuffen kon ik ze niet hoor hahaha. komt vast goed!gewoon doen wat je zelf wilt.
goed dat je op hyyves zette dat niemand het geslacht weet, niet dat ik van plan was het te vertellen, maar voor het geval dat...!
Sjors..als je wil zou ik het gewoon proberen...je kunt soms ook zwemmen zonder de theorie o.i.d? Hier vandaag een (extra) dagje vrij...er waren te weinig kinderen op mn werk vanmiddag, en dan mag er een iemand op de groep. Aangezien ik vanavond Sint Maarten loop met Finn wilde ik wel vrij..lekker! Zometeen naar de Gyn, controle..erg benieuwd hoe ons kleintje het maakt! En hoe de gyn vind dat ik het maak Daarna lekker naar mn zus en daar met de foto's van Finn bezig, bewerken en een fotoboek van zn 2e jaar maken, en dan vanavond samen lopen.. Morgen de intocht van de Sint samen met Finn kijken, Finn is nu al helemaal opgewonden alos hij de Sint of zn pieten ziet, dus wordt nog wat, en dat met 2,5 jaar
@ano, haha ik ben ook gestopt met fitnessen, en nu niks meer Ja ga er wel vanuit dat het vanzelf gaat een vriend van mij heeft ook net een kleintje en die kon me wel voor doen hoe je moest puffen heb ik een cursus van hem haha had ook niet verwacht dat je het zou doen hoor maar idd misschien toch wel handig dat ik het heb vermeld @2012mama, ja dat is zo, ik heb alleen beetje hetzelfde als ano, alleen gaan vind ik niks, ga dan liever met iemand samen en denk ook ik kan ook 1x in de week gaan zwemmen met mn vriend samen ofzo..twijfel twijfel...
@Sjors22, wat balen van je kies! Denk eraan dat je van vorige keer geen spijt had en dat je de pijn mee vond vallen! Veel plezier vandaag! @2012mama, veel plezier en succes zo bij VK, geniet van je vrije middag en veel plezier vanavond met lopen Hier: slecht geslapen! Enerzijds van de opwinding, we krijgen een meisje, nu kunnen we nadenken over namen, nog beginnen met de babykamer ook nog wel een beetje ongerustheid over de echodense darmen en een cyste in de hersentjes. Voor de cysten in de hersentjes zou je niet alleen doorgestuurd worden en schijnen bij veel kinderen te zitten en nog voor de geboorte verdwijnen.. Gelukkig belde zojuist de VK voor de afspraak in het AMC al (was al bang dat ze laat zou bellen en ik dan de hele tijd in twijfel zou zijn om zelf te bellen). We mogen a.s. maandag om 11:00 uur al heen. Voor de dag erna hebben we ook nog een afspraak bij de VK ingepland voor als we nog vragen hebben en ook dat Streptokokken groep B nog Willen al heel lang die week erna nog een week a 10 dagen op vakantie maar door allerlei redenen steeds maar niets definitiefs geboekt. Ook nu wil ik maar weer de afspraak in het ziekenhuis afwachten.. dus nog steeds niets om echt naar uit te leven terwijl we er wel heel erg aan toe zijn Laat t maar heel snel a.s. maandag zijn.. X
Mooie echo! Ik ga me afmelden voor dit weekeind zijn lekker even weg vandaag verjaardag vieren van mijn meissie in het zwembad en daarna meteen door naar duitsland fijn weekeind allemaal!!!
Hoi Dames, Rihanna was een mooi concert. Alleen was ze een uur te laat en dat was wel aan het publiek te merken. @Kim198: welkom! leuk zeg een dochter. @Chelleke: lekker aan het genieten van je vrije dagen? Dat is idd een meevaller. @sjors: fijn dat je je kleintje weer hebt gevoeld. Dan ben je weer wat geruster. He wat vervelend, weer last van kiespijn. Tandarts toch maar even bellen? Veel plezier met het kopen van spulletjes en het klaarmaken van het babykamertje. @Juultje: dat is wel mooi dat je 100% door krijgt betaald. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent. @Ano: ben benieuwd wat je voor dat goud krijgt!! Is dat van dat kaartje wat je om de zoveel tijd in de bus krijgt. Ik wordt daar een beetje tuureluurs van en die reclame is al helemaal erg. Maar goed, wel lekker als je er iets voor krijgt.. Leuk zeg om zo al die foto's op een rijtje te zien. @Josephine: heb je tuinhuisje niet gezien haha. Maar het was een leuke avond. Super dat het met je katje de goed kant op gaat. ben een echte dierenvriend en vind het altijd verschrikkelijk als er iets met je beestje aan de hand is. Kun je nagaan dadelijk bij de kleine. Je vriend zorgt goed voor je. Maar dat moet ook haha. Heb helaas geen tips voor je rommelende darmen. @Unox: in prinicpe ben je niet verplicht iets te regelen, maar is wel zo makkelijk. Stiekem trouwen op maandag, dat kan. Of gewoon geregistreerd partnerschap. Dan trouw je in prinicpe op papier. Kan dat ook niet op maandag? je hebt wel een aantal mensen nodig die er bij moeten zijn als getuigen. @Ankje: wat doe je voor werk ivm tillen? begrijp het helemaal dat je eigenwijs bent. Hier nog zo een. Mooi buikje trouwens! Mannen zijn meteen zielig als zo ook maar een beetje ziek zijn. Wij vrouwen zijn wat dat betreft echte bikkels haha. Ben wel nieuwsgierig wat je broer aan nieuws heeft. spannend.. @Vriendlief: fijn dat alles goed was bij de vk. beter lage dan hoge bloeddruk toch? @Sab: zw-dementie hier ook. Heb zo veel aan mijn hoofd, dus denk dat het eerder daar aan ligt haha. Mooie foto's zeg. Hebben ze de kleine gemeten?? ben benieuwd hoe groot het was. @Naomi: hahaha dat verhaaltje bij de fysio. prachtig .mooie buikfoto!! Dat van die riempjes vroeg maud haha. @Linnie: ja we hebben zeker genoten bij Rihanna!!! Wauw een meisje wat leuk!!!! Begrijpelijk dat je je zorgen maakt mbt de darmpjes. Hopelijk kunnen de zorgen gauw weggenomen worden. Wel fijn dat het maandag al kan! mooie duidelijke foto zeg. @Maud: ls ik me niet vergis waren wij rond de 250 euro kwijt voor een samenlevingscontract. Heb helaas geen tips voor een riempje. @Kernesia: file, zo'n hekel aan. Lekker vroeg weekend is dan wel weer mooi meegenomen. @2012mama: lekker onverwachts dagje vrij. Heerlijk!!! veel plezier bij de sint maarten. Hoe was het bij de gyn? @Delfino: geniet van je weekendje. Veel plezier en ook een fijne verj. van je meissie.
Hallo Allemaal! Daar was ik weer even een keertje! Sorry maar ik merk dat ik te weinig puf heb om het allemaal bij te houden, wel lees ik af en toe mee en probeer hierdoor een beetje op de hoogte te blijven van jullie leventjes! Wat zijn er veel jongetjes in de maak, geweldig! Inmiddels komen de meisjes ook aardig op gang?! Superrrr hoor, al die vrolijke berichten! Hier gaat alles ook goed. Inmiddels gewend aan het idee dat we een dochter krijgen nadat we er stellig van overtuigd waren dat we in verwachting waren van een zoon. Woensdag hebben we de spannende 20 weken echo, kan al niet meer wachten! Verder druk in de baby kamer aan de slag met allerlei roze elementen! Meiden, even een dikke knuffel voor jullie allemaal en ik hoop dat bij iedereen alles goed gaat! Liefs Tijgertje
Eigenlijk was het voorgevoel heel in het begin van de zwangerschap absoluut een jongen en ook in onze omgeving. Maar ik ging steeds meer twijfelen. Voorkeur niet echt hoor, allebei leuk en zeker nu weer gezondheid het belangrijkst..
Ik schrijf helaas niet zo veel mee, ben veel te druk op het moment met het bedrijf en ben daarnaast nog steeds erg moe. Maar wou jullie wel even laten weten dat wij gisteravond een geslachtbepaling hebben gehad en dat ons zoontje een zusje krijgt
Dames... wat weten al veel van jullie het geslacht.... ik moet NOG 4 dagen wachten . bweehhhhhhhhhhhhhhh.... Dinsdag weten wij het ook eindelijk, ik ben zooooooooo zenuwachtig.... niet zo zeer voor het geslacht, maar des te meer of de echo wel goed is..... hadden/hebben meerderen van jullie dat?????
chelleke: 4 dagen is niks ik moet tot 3 december wachten grrrrr hahaa All: wat leuk dat jullie het geslacht nu ook weten en wat een mooie 20 weken echo's!!!! Mooie foto's! Cursus: hier zwanger en fit gedaan bij de 1ste maar wou dat ik het niet gedaan had....geen bal aan en al helemaal geen leuke meiden!!!! Ga nu straks gewoon weer op zwemles met jan dus denk dat ik dan ook wel were aan mijn eigen beweging kom Ik ga nu geen cursus doen...wou gaan zwemmen maar dat ga ik al met jan doen dus dan vind ik 2 keer ook weer zo ovderdreven! Ach ik zie wel
vriendlief ja jammer he als we nou wat dichterbij elkaar woonden hadden we lekker samen kunne zwemmen, dan ist wel leuk denk ik!!! liftrasa leuk een meisje!!!van allebei wat dus!!! troela, een uur te laat???belachelijk zijn, sterallures hahah. Maar vond je moeder het ook leuk )) straks weg voor het goud, ben benieuwd hahaha
Liftrasa: leuk dat jullie na een zoon nu een dochter krijgen Linnie: jullie ook een meisje gefeliciteerd het gaat goed zo met de meiden............fijn dat je maandag terecht kunt voor extra check. Komt vast goed ANo: hopelijk krijg je veel terug voor goud Chelleke: snel al over 4 dgn 20 weken echo. Herken wel je bezorgdheid maar als echt iets groots mis was hadden ze wel al gezien denk ik Bij onze geslachtecho met 16 weken was er tiijd over keek ze naar wat medische dingen alles zag er volgens haar oke uit ze zei tegen me geen zorgen maken over 20 weken echo en doe ook evengoedt nog zo af en toe.
@ Vruchtje, weet ik ook wel, maar ik heb al vanaf 12 weken geen echo meer gehad dus ben evengoed wel wat zenuwachtig..... we zullen zien...
Komt vast goed chelleke, maar snap je zenuwen hoor, had ik ook wel een beetje!! Liftrasa, gefeliciteerd met jullie dochtertje, leuk hoor!! Ik denk dat ik geen cursus ga doen, ik wil niet alleen gaan hahaa. Hier goed nieuws, als het goed is me auto verkocht en me nieuwe is besteld Helemaal goed dus! Verder alleen maar druk druk dus als ik af en toe wat minder reageer..
hey meiden zo Neomi ligt al lekker op bed, heerlijk!!!straks lekker tvoh kijken!! Nou manlief was vanmiddag alvast alleen naar 1 zaak voor dat goud om te kijken wat we ervoor kregen. Dus hij beld op, ja zegt ie ik heb 710eur gehad en heb t meteen dus maar ingewisseld.... Dus ik beetje tellen, en qua gewicht had ik wel verwacht dat het zo'n 900eur waard was, maar had wel verwacht dat ze er om allerlei redenen wat af praten, dus dacht nou ja opzich netjes...maar toch viel t wat tegen, had t idee dat er wel een paar gram door zijn neus geboord was maar... komt ie thuis, legt t geld op tafel, en ineens nog een stapeltje, en nog een stapeltje, in totaal dik 1300eur!!!! Wat blijkt het was daar zo druk echt lopende band werk, dat de vrouw achter de balie een beetje in de war was, en kort samengevat heeft ze gewoon een fout gemaakt en hebben wij dus zo'n 400-500 teveel gehad!!!!das nog eens een lekker mazzeltje he dus daarna naar de prenatal geweest voor een matras voor neomi, hebben ze degene die we willen niet grrrr. 190eur voor een matrasje vond ik echt onzin, dus nu morgen maar ff naar babydump ofzo. Wel nog wat kleine dingetjes gekocht, mobiel voor boven de box, blauwe kruikzak, blauwe en zilveren badeendjes en een nieuwe fles voor neomi. Verder weet ik nog niet zo goed wat ik wil qua kamertje, dus ook niks gehaald qua beddengoed enz... t weekend gaan we de nieuwe meubels voor neomi haar kamer in elkaar zetten, dus dan show ik wel wat foto's!!! 20wk echo:logisch dat jullie dat allemaal spannend vinden, ik ook hoor, moet ook dinsdag en hoe dichterbij het komt hoe spannender... zo nu ff snel achter de gezichtsbruiner, want ben echt zoooo wit!