April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @ano: wauw zeg dat is nog eens een meevaller :D zomaar 400-500 euro cadeau hihi. dat wil ik ook wel:p

@liftrasa: leuk een meisje, gefeliciteerd!!!

@20-weken echo: hier ook dinsdag en ook hier zenuwachtig hihih. vervolgens de hele dag feest want mn man wordt dan 30!!! hij krijgt 30 cadeautjes van me hihi is hij even zoet mee:p

2. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Das een leuk idee!!
    Ik wil maandag als ik 30 word, ook wel 30 cadeautjes!! ;)

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ben jij maandag jarig hihi lol!!
    ja vond het ook wel een leuk en origineel idee ;) maar het was wel een hele opgave hoor! wat kun je nu allemaal voor een man kopen.... hij houd niet van drinken enz. en sporten doet hij ook niet. nu zat mijn BI niet mee, dus in etappes soms wat winkels af met veel pijn en moeite samen met mn moeder hihi maar ik heb het!

4. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    hihi die buik van rikki (gtst) gaat de laatste dagen wel heeeel snel!

5. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    linnie: hihih ja zo snel gaat het in het echt niet hahahaaha vorige week wist ze pas dat ze zwanger was:S

Ano: jiji kleine dief!!! of nouja je man dan whahaha lekker hoor

6. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Leuk bedacht zeg 30 cadeautjes!!
    Ik wil er ook wel 23 omdat ik morgen 23 wordt maar vriendje is niet zo crea :p Ik krijg een horloge die ook nog gekocht moet worden als we ooit tijd hebben samen te gaan kopen :p

Zo dat van dat goud dat is wel vette mazzel!!! Cool zeg!

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sab: alvast gefeliciteerd dan met je verjaardag!! ik ga dat morgen namelijk helemaal vergeten want heb een drukke dag hihi.

8. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Ja Naomi, maandag word deze oude taart al 30!!! lol
    Maar mijn man komt echt niet met 30 cadeautjes aan hoor!!
    Ik denk dat ook ik zelf iets mag gaan uitzoeken...
    Zooow romantisch... NOT! ;)

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihihih ik ken het ;)
    moet zelf altijd maar iets uitkiezen, want zelf iets verzinnen dat kunnen ze niet hoor.

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hetzelfde geldt voor cadeautje geven... hij legt het vaak maar weg op een tafel of op ons bed en dan is het maar de bedoeling dat ik het zie en verrast reageer. pffff kan daar zooo niet tegen, hoe moeilijk is het om je vrouw gewoon te feliciteren en het cadeau te geven...

11. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    haha, dat gebeurt hier gelukkig nog wel.
    Nu zit zoonlief ook altijd in het complot! Erg grappig!

12. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
    @Chelleke, ik ben ook best zenuwachtig voor de 20 weken echo. We moeten nog 11 daagjes wachten.

@Cursus, ik ga in januari beginnen met yoga. Zit nog te twijfelen of ik ook het zwemmen een kansje moet geven.

@Ano, dat is een leuk mazzeltje! Kan je lekker gebruiken voor de kleine :)

@Sab, alvast gefeliciteerd met je 23e verjaardag! Maak er een leuke dag van!

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    goud:haha ja zeker leuk mazzeltje he meiden, ennuh tja hun eigen fout, had ik ook niet eerlijk gezegd hoor hahahah.
    Ging ook echt zo snel allemaal, was echt lopende band werk haha

30cadeautjes, wauw das leuk, daar ben je wel even zoet mee ja, leuk hoor!!

trusten

14. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @Sab1988

Van harte gefeliciteerd!!

Een hele fijne dag gewenst!!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sab: van harte gefeliciteerd meid!!!! geniet maar lekker van deze mooie (maar koude) dag.

16. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot] [/FONT]Gisteren met Jonna Sint Maarten gelopen. Meer om te kijken hoe ze het vond.
    Ze vond het onwijs leuk! Zingen ging natuurlijk niet, maar ze zei wel….mama (trok aan mijn hand), mama tingen. Hahahaha
    Na 3 huizen in de straat gehad te hebben heb ik mijn vriendin opgebeld (die woont even verderop) en daar hebben we met 3 moeders en 4 kinderen Sint Maarten gelopen.
    Was een groot succes dus.

Vandaag is mijn nichtje Shanti hier.
    Om 12 uur komt sinterklaar aan met de boot in Almere-Haven. Wij gaan ook kijken.

O, mijn schoonzusje is niet zwanger. Ze vonden het gewoon leuk om ff te komen eten (gebeurt dus nooit hahahaha).
    [FONT=&quot] [/FONT]

[FONT=&quot]@ Kernesia:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Oops….ja optellen gaat moeilijk nu joh! Hahahahaha[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Sjors:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Ik heb het wel gedaan. En ik heb er erg veel aan gehad! Zeker omdat mijn weeën en persweeën ontzettend snel gingen.[/FONT]
    [FONT=&quot]Denk als ik de cursus niet had gedaan dat ik niet wist hoe ik mijn ademhaling moest doen.[/FONT]
    [FONT=&quot]Dus zeker een aanrader van mijn kant hoor.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Veel mensen vinden zo’n cursus raar ivm ontspanning etc. Daar ben ik ook het type niet voor, maar hoe je je ademhaling moet doen tijdens een wee of perswee, of hoe je je zelf rustig moet houden….ja, daar had ik veel aan![/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ troela:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Ik doe magazijn en inkoop werkzaamheden. Ik verwerk de ontvangst goederen en de verzendgoederen.[/FONT]
    [FONT=&quot]Maar ik heb super collega’s die mij goed in de gaten houden en mij ook graag willen helpen.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ liftrasa:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Gefeliciteerd met een dochtertje!!![/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Naomi:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Hahahha….daar is hij idd wel ff zoet mee ja.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Sab:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Gefeliciteerd!!![/FONT]

17. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Sab, gefeliciteerd!!! Had je 23 cadeautjes?! ;)

18. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    SAab: Gefeliciteerd!

Wij moeten nog 9 dagen wachten op de 20-weken echo, dus het is nu te overzien.

Vind het nu psychisch zwaar worden omdat mijn vriend nog steeds geen baan heeft. En alleen van mijn salaris komen we niet rond. Hij krijgt geen WW.

19. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Hoi Unox,

Kan ik mij voorstellen, heel veel sterkte! Misschien heb je nog wat spullen staan om op marktplaats te verkopen enzo? Is helemaal geen oplossing maar je kan er versteld van staan hoeveel zoiets nog oplevert...

Knuffel!

20. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hallo,

Unox, wat vervelende situatie!

Sab, gefeliciteerd!

Gisteren heerlijk SintMaarten gelopen, wel koud, maar Finn vond het geweldig?

Afgelopen nacht zelf wat ziek geworden.Voelde me toen ik naar bed ging al niet goed...echt misselijk en rommelende darmen..
    Toch in slaap gevallen, maar om 2u werd ik wakker, en rest van de nacht en vandaag alleen overgeven en diarree...ook erg gammel..

Nu lekker op de bank samen met Finn de intocht van Sinterklaas kijken...leuk!

Deel Deze Pagina