Linny, we hebben niets meer staan dat weg kan. dAt hebben we allemaal al verkocht.. Maar goed, er komt vast wel iets voorbij. Maandag gelijk maar weer naar uitzendbureau. Hij heeft genoeg rotwerk gedaan hoor; in de schoonmaak, wasserette, auto's wassen etc. Het is geen kerel die al het werk te goed vindt, maar het moet er wel zijn natuurlijk. Gelukkig hoeven we voor de baby weinig meer te kopen, we krijgen ontzettend veel. Maar goed; de huur moet betaald en uiteindelijk wil je ook wel eens beginnen aan het kamertje natuurlijk...
Gefeliciteerd sab!!! @liftrasa: gefeliciteerd met je meid. Het aantal jongens en meisjes blijft redelijk in evenwicht zo. @cursus: ik denk wel dat ik iets ga doen als "samen zwanger". Dit focust volgens mij voornamelijk op leren puffen enzo, maar is verder geen gym (lichaamsbeweging), hiervoor blijf ik wel lekker bij de sportschool. Misschien als de sportschool te zwaar wordt dat ik dan nog wel wat vrij ga zwemmen. Vandaag met mijn neefje naar de intocht van Sinterklaas in Maassluis geweest. Hij was erg onder de indruk volgens mij, maar hij vond het wel leuk en heeft Sint nog een handje gegeven. Vervolgens heeft hij hier nog geholpen met het in elkaar zetten van de kledingkast voor de baby. Het kamertje is nu echt bijna af, als het een beetje opgeruimd is dan zal ik wel alvast wat foto's plaatsen. De tekeningen van Woezel en Pip moeten nog wel gemaakt worden, maar dan moeten we even de agenda van mijn schoonmoeder afwachten. Aanstaande donderdag ben ik jarig. Helaas moet mijn vriend na zijn werk op cursus tot 's avonds laat, de kans is dus groot dat ik hem helemaal niet zie die dag en alleen thuis zit... Kom ik ook wel weer overheen. De volgende dag mag ik voor de 20-weken echo om 2 uur, dus dan is hij wel weer op tijd thuis. Ben er eigenlijk helemaal niet zenuwachtig voor. Misschien komt dat doordat ik al 4 echo's heb gehad bij de vk en zij al wel dingen had gezien als een gevulde blaas en darmen.
@mama2012: Vervelend dat je ziek bent. Ik denk dat het idd ook het norovirus is.... heel erg besmettelijk en je braakt en heb diarree.... ga er dus maar van uit dat je kleine en je man het ook krijgen....... heerst nu ook heel erg. op mijn werk 60 cliënten en medewerkers besmet en hele locatie in quarantaine...
Sorry meiden heb nog niet bijgelezen maar heb even een vraagje, ben zo ongerust deze hele dag al...Ik heb al 3 dagen last van mn onderbuik maar dit kan ik nog relativeren met bandenpijn. Maar nu heb ik deze hele dag al last van veel vocht verlies gewoon helder net als water en vraag ik me af of het wel normaal is...Denk dat ik morgen ( vandaag ) maar even ga bellen naar de vk. Maar wou toch even mijn vraag hier stellen om te kijken wat jullie denken.
@sjors: ik heb ook regelmatig last van buikpijn. Soms is het een pijn die lange tijd blijft hangen en soms zijn het wat steekjes. Ook heb ik veel last van afscheiding, had hier altijd al veel last van, maar nu ik zwanger ben kan het er af en toe uit stromen. Ik weet niet of het bij jou enigzins lijkt op vaginale afscheiding, maar ik zou straks gewoon de verloskundige bellen, daar zijn ze voor. Zij kunnen je twijfel wegnemen als er niks aan de hand is en anders kunnen ze ingrijpen.
hier ook meer last van afscheiding, doorzichtig vaak en beetje slijmerig??lekker verhaal... Maar sjors als je twijfeld altijd je vk bellen, en als je vermoed dat het vruchtwater is ofzo, kun je er aan ruiken, klinkt vies, maar vurhctwater ruikt beetje zoetig, dat verschil ruik je denk ik wel. En anders zowieso even bellen!!!!
@sjors: voor je eigen gemoedstoestand zou ik even bellen maar ik verwacht dat het gewoon afscheiding is. dat kan nu soms zoveel zijn dat het inderdaad er gewoon uit stroomt, maar als je het niet vertrouwt bellen!!! daar zijn ze voor he. zo ik ben weer weg sorry, sinterklaar intocht vanmiddag dus daar gaan we even heen met de kleine meid!!
Sjors, ook ik heb hier last van heb me ook wel eens afgevraagd of het kwaad zou kunnen, maar volgens de VK moest ik me geen zorgen maken heb dit al zolang ik weet dat ik zwanger ben.... Maar idd zoals de meiden zeggen, gewoon bellen als je t niet vertrouwd, heb ik ook gedaan en het lucht echt op hoor.... @ all: Jippie.... vandaag 20 weken zwanger........ dinsdag die echo... ooooohhhhhhh, maar ineens heb ik er wel vertrouwen in. onze kleine is namelijk al goed voelbaar en met momenten erg aanwezig ( vooral 's avonds in bed)... t zal wel goed komen.... toch??? Mijn lieve mannetje heeft onze kleine uk gisteren ook voor de eerste keer gevoeld, wat een mooi moment zeg.... hij/zij meldde zich wel 3 of 4x achter elkaar bij "de pappa" mannetje was in de wolken en ik... kon alleen maar huilen.... lang leve de hormonen...
[FONT="] [/FONT]Het was opzich wel druk in Almere-Haven, maar had het veel drukker verwacht. We werden niet om ver gelopen en konden de pieten en de sint ook goed zien! Jonna vond het geweldig! Ze riep ook telkens .mama kijk!!! Kijk mama!!! Moooooiiii hahahaha Ook ons nichtje heeft het geweldig gehad. Ze heeft een handje gekregen van de piet dus die is helemaal happy. (zij is 7 jaar) Gisteren avond een verjaardag van mijn broertje gehad. Was weer ouderwets gezellig. We waren om half 1 thuis. Ben alleen bang dat Jeroen mij en Jonna heeft aangestoken. Begint zeer te doen in mijn neusholte en een zwaar hoofd. Balen! [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Unox:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]O jeetje! Waarom krijgt jou man geen WW dan?[/FONT] [FONT="]Erg fijn dat je veel krijgt! Scheelt een hoop he.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Sjors:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Zou zeker de vk bellen. Het kan natuurlijk niks betekenen. Maar extra controle maakt jou minder ongerust toch.[/FONT] [FONT="]Maar is het gewoon echt vocht, of afscheiding.[/FONT] [FONT="]Veel meer afscheiding hoort erbij hoor. Dat is ter bescherming van je vagina. Doet je lichaam dus helemaal zelf.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Chelleke:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]gefeliciteerd met je 20 weken!![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Hier:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Maak me nu toch ook wel een beetje ongerust. Ik heb die kleine de afgelopen tijd niet meer gevoeld. En heb gewoon het gevoel dat het niet goed zit.[/FONT] [FONT="]Heb geen bloed verlies ofzo hoor .maar gewoon bezorgd gevoel[/FONT] [FONT="]Zo raar, dat ik nu bij de 2e veel meer ongerust ben dan bij de eerste.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Misschien ga ik morgen de vk ff bellen.[/FONT]
Ankje als ik jou was zou ik niet wachten tot morgen als je je zo ongerust maakt..... mijn vk zei altijd dat ik echt moest bellen of het nu weekend was of niet..... dan kon ze me tenminste gerust stellen....
Nog effe niks bijgelezen maar heb de verloskundige gebelt, zij wilde dat ik langs kwam, Ze belt me zo terug hoe laat ik er moet zijn....ik ben zo zenuwachtig, omdat ze wil dat ik langs kom ben ik bang dat er echt iets ernstigs is..hou jullie op de hoogte
Lieve Sjors.... meis het komt goed.... fijn dat je meteen langs mag komen en ik duim heel hard voor je !!!!! er is vast niks aan de hand... maar eeeh..... wordt nu wel tijd dat jij ook es de kans krijgt om te genieten en te ontspannen he..... Hou ons op de hoogte.. XXX
Bedankt voor jullie lieve berichtjes !! Kom net bij de vk vandaan en alles was goed! Ik had veel vruchtwater en er was niks raars te zien op de echo Meteen naar het hartje geluisterd en gemeten en nog effe kunnen genieten van onze kleine man ! Ze raadde me wel aan om mn urine weg te brengen omdat ze dacht te zien dat mijn blaas geirriteerd was. Nou als dat alles is vind ik het goed Ik lees vanavond of morgen effe bij
@ Sjors: wat een super nieuws meid, zie je nu wel!!!! en nu ga je een vlug genieten he lieverd, want dat heb je wel verdient!!!!!!
Sjonge Sjors, dat is even schrikken! Gelukkig viel het mee. Mijn vriend krijgt geen WW omdat hij een poos in een band gezeten heeft waarmee hij eea heeft verdiend. Maar hij heeft er om eea reden geen recht op.
sjors: super om te lezen dat alles in orde was bij de verloskundige ankje: bij twijfel gewoon bellen. het zit vast gewoon goed, maar je onrustig voelen is zonde toch? chelleke: wow 20wk alweer heerlijk op de helft al...........zo snel gaat het
@sjors: ben blij dat alles goed bleek te zijn bij de vk. En nu genieten meid. @Ankje: als je de baby nu minder voelt bewegen dan voorheen dan zou ik gewoon direct de vk bellen. Bij mijn vk staat dat ook op de afsprakenkaart dat je dan direct moet bellen, dus gewoon doen en niet tot morgen wachten... Vandaag maar eens even gekeken op internet voor een 4d echo. Dat lijkt ons heel erg leuk en willen we dus doen. Verder ook nog even een mailtje gestuurd voor de cursus "bevallen doe je samen". Als het mogelijk is willen we die graag gaan doen. Vandaag ook maar eens een plan gemaakt hoe we de rest van het huis gaan inrichten, want door de babykamer moeten we nu eea gaan verplaatsen in de rest van het huis. Komt erop neer dat we nu toch echt aan een platte tv op de muur moeten (tot nu toe deden we het nog met een ouderwetse beeldbuis). We wilden er al langer een kopen, maar vonden het altijd zonde zolang de oude het nog deed. Het is natuurlijk nog steeds zonde, maar de oude neemt gewoon te veel ruimte in en dan kunnen we de box weer lastiger kwijt.
@sjors: super fijn dat het niets was!!! jij kunt nu onbezorgd gaan genieten en ga dat nu dan ook doen he meid, je mag er nu toch wel vanuit gaan dat alles goed blijft gaan, gooi die angsten maar overboord nu. @ankje volgens mij: als je bezorgd bent gewoon bellen!!! ik ben nu ook meer onzeker dan bij de 1e heel raar is dat. ik denk omdat ik nu pas goed besef wat je mist als het nu fout gaat, klinkt misschien heel stom maar zo ervaar ik dat... hier was ik gisteren 20 weken heerlijk om over de helft te zijn!! vanmiddag naar sinterklaasintocht geweest en daarna mocht ze met sinterklaas op de foto en een cadeautje uitkiezen! dat heb ik maar gedaan want dat kan ze nog niet hihih. heb een muziekspeelgoedsetje gekocht voor haar met sambaballen, tamboerijn en fluitje (allemaal hout). ze vind het helemaal geweldig hihi. zwarte pieten waren ook favoriet, ze heeft keihard gelachen en vond ze helemaal niet eng. ook sinterklaas was leuk en vooral zijn baard hihih gelukkig is dat allemaal goes gegaan!
Dank jullie wel lieverds. Normaal zeg ik tegen een ander gelijk bellen, maar nu doe ik het zelf niet hahahaha. Morgen ochtend ga ik gelijk ff bellen. Ben ook vandaag de hele dag weg geweest, dus geen tijd om me druk te maken hahaha. Sjors: Wat fijn nieuws van jou uit zeg! Wat zou jij opgelucht zijn.