Halllo dames... Ik kom even melden dat ik de komende dagen ws minder op Zp zal komen ivm de vloeren die gelegd worden vanaf morgen de computer moet uit de eetkamer en dus naar boven waardoor we even geen internet hebben. daarna gaat de pc ook voorgoed naar boven en omdat het bureau daar nog niet klaar is zal hij niet meteen opgezet kunnen worden. ik probeer wel af en toe bij te lezen vanuit de pc van mijn ouders, maar dan weten jullie in ieder geval waarom.... uiteraard laat ik jullie dinsdag de uitslag van de 20 weken echo horen , ik regel wel een pc hahahahahaha. Dikke knuffel voor jullie allemaal....
Succes chelleke met de verbouwingen in huis! Hopen dat je snel weer lekker kan internetten Sjors, wat fijn dat je toch weer even die bevestiging hebt dat het goed zit! Goed dat je gebeld hebt hoor!! Ankje jij ook echt ff bellen hoor meid!! Daar zijn ze voor! Leuk al die sinterklaasverhalen Naomi123 lekker dat over de helft, ik nog een half weekje hihihi. Kernesia, 4d echo is echt de moeite, ik had het vrij vroeg met 15 weken maar ga nog een keer rond de 26 weken! En leuk een nieuwe tv kopen Shoppen is zowiezo leukkk (oeps dat klinkt erg verslaafd) Hier erg druk gehad dit weekend! Heel weekend gewerkt, gisteravond me verjaardag gevierd (iedereen nog bedankt voor de felicitaties super leukk!! ) en verder druk met vanalles te regelen voor auto, verzekeringen, ons nieuwe huis, mijn vriend die morgen weer voor een week naar china gaat etc. Kortom TE DRUK gewoon! Daarom weinig geweest hier Owww en nog iets belangrijks, denk toch wel de kleine te voelen zo af en toe als ik in bed lig
Eigenlijk pas echt rust in januari, aangezien we eigen winkel hebben die nu dagelijks open is en elke week drukker wordt tot oud en nieuw. Dus vooral weekenden erg druk. (door de weeks valt het gelukkig nog mee) Maar zijn gewoon met heel veel dingen tegelijk bezig! Gelukkig heb ik wel 1 dag in de week vrij geregeld een mama in spe dag die ik kan gebruiken om het huishouden bij te werken Moet zeggen dat het soms nu wel zwaar wordt maar kan gewoon even niet anders!
Sab: Poeh, dat is zeker heftig allemaal zeg. Hopelijk gaat de maand December snel voorbij en heb je weer wat meer rust. @ Hier: Jonna werd om half 7 wakker en ik ben vandaag lekker vrij. Weet nog niet wat ik ga doen vandaag. Weet nog niet of ik de vk moet bellen. Want Jeroen gaf gisteren aan dat hij de kleine voelde. Maar ik weet het niet hoor. BAh.....die onzekerheid. Donderdag over 2 weken mogen we gelukkig onze kleine bewonderen.
Nou heb toch maar de vk gebeld. Ze komt bij mij langs om naar het hartje te luisteren. Ze wist niet precies hoe laat. Maar ik ben gewoon heel de dag thuis.
Goed dat je toch ff gebeld heb hoor ankje, onzekerheid zitten is ook niks toch?? Laat je het even weten als ze geweest is? Ik ben zo blij dat ik een angelsound heb, het wordt misschien vaak afgeraden maar als ik weer zo een onzekerheidsdip heb kan ik mezelf altijd gelijk geruststellen!! (ook al kan het een x zijn dat je het hartje niet vind maar is mij nog niet gebeurd )
Bij Jonna's zwangerschap had ik ook zo'n ding geleend gekregen van de schoonzus van mijn schoonzus. Denk dat ik haar maar weer ff ga bellen of ik het weer mag lenen.
@ankje: fijn dat de vk toch even langs komt!! @sab: rustig aan he meid! nog 1,5 maand dan heb ook jij eindelijk rust!! hier morgen 20 weken echo, spannend!!! zal er vooral morgen niet veel zijn maar zal zeker even laten weten hoe het was en wat het geslacht is morgen wordt mn man 30 dus groot feest de rest van de dag! zaterdag is mn schoonvader jarig en zondag wordt mijn moeder 50 en maandag zwager maar die viert het niet hihi. veel feesten dus! moet voor morgen nog 3 taarten maken en voor zondag 2 (marsepeinen stapeltaart!) dus ik ben voorlopig wel even zoet ga zo alvast de beginnen aan de chocoladetaart voor morgen, daarna appelkruimeltaart en dan sinaasappelkwarktaart hihi. gelukkig komt mn tante vanmiddag voor isabel dan hoef ik daar straks niet op te letten! ze ligt nu nog lekker te slapen dat is wel prettig.
Ow wat klinkt dat allemaal lekker Naomi!!! Ga je het ook gelijk aan iedereen vertellen wat het wordt? Hier: De vk is net geweest en ze kon gelijk het hartje vinden. Het klopte heel mooi en regelmatig. De reden waarom ik de kleine even wat minder voel kan zijn omdat mijn bm ineens zo groot is geworden. Andere verklaring had ze niet. Maar ik ben helemaal gerustgesteld!
@ankje: hihi ja het klinkt lekker he hopelijk is het net zo lekker maar dat zal wel de chocoladetaart staat al in de oven en die ruikt heerlijk!! super fijn dat het hartje gelijk goed hoorbaar was! ja als hij/zij meer ruimte heeft kun je het minder voelen, logisch eigenlijk. maar gelukkig ben je gerust gesteld en nu lekker gaan genieten meid!!
Sjors en Ankje, gelukkig was alles goed! Hier voel ik de beeb nog niet echt, veel verder dan af een toe een "plopje" kom ik niet. Vanaf wanneer zou je de baby zeker moeten voelen? Hoef me toch nog geen zorgen te maken of wel?
Jemig Anoniempjuh! Wat een mazzel zeg! Dat komt goed uit met een kleintje op komst! Ankje, wat leuk dat jullie Sint Maarten hebben gelopen. En de Sinterklaasintocht kijken, die dingen lijken me zo leuk om allemaal mee te maken voor de eerste keer. En dat herken ik zo goed wat jij doet, aan een ander advies geven, maar dat zelf niet opvolgen haha. Eigenwijsjes. Goed dat je hebt gebeld. Gelukkig is er niets aan de hand en heb je ook nog even heerlijk naar het hartje kunnen luisteren. Oh ja, we hebben weer een nieuwe VK afspraak, op 12 december. Unox, dat lijkt me moeilijk zeg, stressig allemaal. Hopelijk verandert jullie situatie snel en wordt het allemaal wat zorgelozer. Ik snap heel goed dat jullie aan het kamertje willen beginnen. Wel fijn dat jullie veel krijgen. Misschien niet echt vergelijkbaar, maar wij moeten ook wat op ons budget letten... eerst de verbouwing, daarna kunnen we pas de babykamer maken. Gelukkig had ik al een commode en een (mijn oude) schommelwieg. Lekker opknappen... origineel en ook voordelig. 2012mama, voel je je inmiddels wat beter? Kernesia, ben benieuwd naar de foto's van de babykamer! Ga je je verjaardag nog uitgebreid vieren? Zo'n cursus "Samen bevallen" lijkt me ook wel wat, in ieder geval iets samen met m'n vriend. Wij zaten te denken aan haptonomie... maar daar leer je zeker niet iets over ademhalingstechnieken? Moet me nog maar eens oriënteren. Chelleke, spannend en leuk de echo morgen!! En wat heerlijk dat je man de kleine ook al heeft gevoeld! Post je de echofoto's ook hier? Veel succes met vloeren leggen!! Sjors, wat fijn dat alles goed was! Wat kunnen we onszelf toch zorgen maken hè, terwijl er niets aan de hand is. Hopelijk is je urine ook goed! Is jouw man ook zo rustig onder alles? De mijne stelt me altijd gerust als ik stressig ben over ons kleintje. Naomi, wat leuk dat ze niet bang was voor Sinterklaas! Het is nogal imposant, zo'n man in het rood met grote witte baard. Jij hebt morgen dus ook de 20 weken echo! Wat leuk! Hopelijk werkt de kleine mee en kun je goed zien of het een jongetje of meisje is. Ben benieuwd! Veel succes met het bakken van alle taarten! Wat een klus! Maar wel leuk! Doe jij dat heel crea met fondant enzo? Zo'n marsepeinen stapeltaart klinkt heeeeerlijk! Veel plezier morgen met de verjaardag van je man. Sab, wat fijn dat je de kleine gevoelt denk te hebben! Je hebt een leuk verjaardagsweekend gehad dus? Alsnog van harte gefeliciteerd! Klinkt wel pittig hoor, zoveel werken in je eigen winkel, vooral met de tijd die er nu aankomt. Ik hoop dat je wel af en toe een momentje voor jezelf hebt, even bijkomen. Vanochtend bij de verloskundige geweest. Ik was gek genoeg best nerveus of alles nog oké was met de kleine, maar het hartje was direct gevonden, maar steeds maar heel even. De verloskundige zei dat we een heel beweeglijk kindje hebben die niet langer dan een seconde echt stilligt hahaha! Net z'n vader, die is ook zo druk en springerig hahaha! Echt heerlijk om het weer te horen. De baarmoeder kwam tot m'n navel en was nog mooi smal zei ze. Ben weer helemaal blij en opgelucht! Volgende week maandag de 20 weken echo... heb er zo'n zin in, ondanks dat we een GUO hebben in het ziekenhuis. Ik probeer maar positief te zijn en hoop lekker lang naar onze kleine te kunnen kijken. Met de NT meting heeft de echoscopiste al gekeken naar het ruggegraatje, dat leek mooi gesloten in ieder geval en de voetjes zagen er toen ook goed uit. Hopelijk is het hartje ook helemaal goed. (Medische indicatie vanwege aangeboren afwijkingen bij broer van m'n vriend: open ruggetje, klompvoet en hartafwijkingen... is allemaal goedgekomen trouwens, zie je niets meer van en hij functioneert zoals ieder ander.) Fijne dag allemaal!!
@ankje: hihi kom maar is wel aan de andere kant voor het land de chocoladetaart is klaar en ziet en ruikt er heerijk uit de appels al geschild en gesneden voor de appelkruimel maar eerst isabel vermaken die is net eindelijk wakker geworden hihi, grote slaapkop dat het is! @josephine: fijn dat alles goed was! zo een echo is altijd spannend maar inderdaad ook leuk en dat moet je zien te blijven hoor ik maak inderdaad weleens taarten van marsepein/fondant, tot nu toe eigenlijk alleen marsepein gebruikt en ga nu fondant proberen in de hoop dat dit iets makkelijker uitrolt want dat is echt ***werk hihih. heb tot nu toe iets van 4 taarten gemaakt dus nog niet heel veel
Hallo Dames!! Ik ben wel erg rustig momenteel he? Maar er word hier ook zoveel gekletst, ik kan het even niet meer bij benen... In ieder geval heb ik vanmorgen weer een echo gehad. Ik heb nog gezegd voor die echo aan: ik ben jarig, wil je extra goed kijken of je kan zien wat het word?! Dat deed de verloskundige wel, maar de kleine had de boel goed verstopt achter de beentjes! Dus helaas, niks kunnen zien... Nouwja, 1 december hopelijk wel, dan hebben we de 20-weken echo! Sorry dat ik verder niet reageer, ik hoop snel weer de puf te kunnen vinden!!
hey meiden Sjors en ankje fijn at jullie gerustgesteld zijn!!!!altijd bellen als je onzekr bent, Sjors, schoot me later te binnen, toen ik bij neomi wat verder was haf ik soms ook t idee dat ik wat 'water 'verloor. was te dun voor afscheiding, maar gewoon doorzichtig dus geen urine. Nou volgens de vk was dat dus wel urine???nou ik vraag het me af, maar goed het schijnt erbij te horen! josephine fijn dat je het hartje weer hebt gehoord, altijd fijn he.!!!hier ook zo'n druktemakertje, iedere echo is ie volop aan het gymmen hahaha. taart:mijn schoonzusje maakt die taarten ook, heerlijk mjummie!!!! hier:Nou gister neomi haar nieuwe meubeltjes in elkaar gezet, en smiddags heeft ze er voor het eerst in geslapen, ging super!!! Binnen 5 min sliep ze. Alleen in d'r ledikantje ging ze wanneer ze wakker werd staan en huilen/jammeren dus was benieuwd wat ze nu ging doen..nou eruit haha. Ze gaat dan voor de deur staan huilen. Vanmorgen om 6.15 was het zover!!!! Dus ik denk jeee das me veel te vroeg hahah, dus ik zeg van achter de deur:Neomi slapen!!!! In d'r bedje ging ze dan als de donder liggen, alsof ze op heterdaad betrapt was, maar wat denk je wat ze nu doet? ..ik zei dat dus en hoor binnen 2 sec boem! was ze voor de deur gaan liggen hahahaha,. dus ik:Nee in je bed!!!!Nou toen zag ik d'r ( lang leve de beeldbabyfoon) naar d'r bedje strompelen, erin klimmen, netjes de deken over zich heen trekken, en toen is ze weer gaan slapen tot een uurtje of 8...maar lach echt helemaal in een deuk haha. Ook wij mogen morgen voor de 20weken echo, spannenddd
[FONT="]@ Maud:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]De vk zei tegen mij vanmiddag dat je vanaf 25 weken je kindje echt iedere dag zou moeten voelen.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Wat jammer dat die kleine niet echt mee werkte voor het geslacht.[/FONT] [FONT="]We hebben allebei op de 1e de 20 weken echo![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Josephine:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Spannend voor jullie de 20 weken echo, maar zou vast goed zijn joh![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Naomi:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Ja lekker! Wrijf het er nog maar ff lekker in hoe het er precies uit ziet enzo .hahaha[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Anoniempjuh:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Hahahahah!!!! Geweldig dat verhaal.[/FONT] [FONT="]Ik had mijn lach ook niet meer in kunnen houden dan hoor.[/FONT]