rik was erover uit dat hij met charlie verder wilde en deed een hele romantische *ahum* preek. Toen zei charlie: ik wil niet verder! (terwijl ze alle mogelijke moeite hiervoor had gedaan! Tsss!)
sorry dames ik ga morgen alles bij lezen nu echt geen puff meer voor.. hier vandaag controle VK alles goed gewicht +5 kg.. hmmm, hartslag 110/65. ook een extra echo gehad, ze kon de hartslag niet zo snel vinden en om stress te vermijden en lang zoekwerk, dan maar een echo vervelend, met uitdraai!!! weet eindelijk ook wat die vervelende bilpijn is, zwangerschapsischias!! thja... nu pootjes omhoog en tv kijken
Fidel, wat fijn om een extra echo te hebben (foto, foto, foto!)... is er iets tegen de ischias te doen?
nee als het heel ernstig wordt fysio, nu warme kruiken, veel varieren van houding, en veel varieren van rusten en bewegen en vooral niets te forseren... foto komt eraan!!!
Ik zou gaan voor Dita of Dietha, vind één van die twee de meest logische spelling en ik denk dat Dietha de ouderwetse variant is. Misschien wel leuk om voor Dita te gaan dan! Laat je nog weten voor welke variant jullie uiteindelijk kiezen?
oooooooooh dames dit is echt erg. In 1 dag naar 9 pagina's! ik ga het echt niet redden om dit elke dag bij te houden hoor hoe doen jullie dat allemaal????? Oei Fidel, zwangerschapsischias! heb ik ook... ik heb het vooral in mijn heup. Goed oppassen hoor meid. De verloskundige zei in eerste instantie dat ik het nog wel even aan kon kijken en als het erger werd dan moest ik aan fysiotherapie of mensendieck gaan denken. Maar toen ik me aanmeldde voor zwangerschapsyoga zei de lerares toen ik erover vertelde dat je beter direct een therapie kunt doen, zodat je heel gericht aan je houding kunt werken om erger te voorkomen. Heb je alleen last van je bil? Bij mensendieck werd mij geadviseerd om als het mogelijk is in kleermakerszit te gaan zitten, omdat je bekken dan ontspant. In de auto met benen wijd zitten, rechtop zitten, niet met e benen over elkaar en zorgen dat je onderrug goed ondersteund wordt kussentje). Misschien kun je er wat mee. Wat tof trouwens, zo even een extra echo ik ben erg benieuwd naar de foto! pfoe ik zie dat de jongens een voorsprong hebben in april! moestra ik vind het terecht dat charlie niet meer wil. wat een hork is die rik zeg, ik snap dat het vertrouwen weg is, maar hij behandelde haar wel echt als vuil. ik denk als een van de twee eenmaal is vreemd gegaan dat het sowieso niet meer wordt als eerst, omdat het vertrouwen beschaamd is en het zo vreselijk moeilijk is dat terug te krijgen, ik denk dat de verhoudingen daar scheef van groeien. Als mijn man vreemd zou gaan zou ik denk ik ook niet met hem verder willen. niet omdat ik hem niet meer zou willen, maar omdat ik zou weten dat ik hem nooit meer zou vertrouwen. Nu weet ik gelukkig dat die van mij dat nooit zou doen (zijn vader is 7 jaar lang vreemd gegaan en manlief heeft daar een gruwelijke hekel aan) ik las net nog een bericht van Tamtam over 2 verloren geliefden, wat afschuwelijk meid! heel veel sterkte. Ze zeggen dat tijd alle wonden heelt, maar de wonden van verlies blijven altijd een beetje open. knuff! ik stem niet mee, sorry. Ik vind de naam niet zo mooi *sorry*. Gelukkig maar dat smaken verschillen, als we allemaal hetzelfde mooi zouden vinden zou het maar een saaie boel worden....
owja, ik geef charlie ook gelijk hoor! Maar ik sloeg wel stijl achterover! Ze deed zoveel moeite voor rik. Maar goed, als dit het echte leven zou zijn, dan gaf ik haar wel groot gelijk!
ik heb gtst niet gekeken, wel opgenomen, morgen maar even snel kijken, al heb ik nu een flink idee wat er gebeurd fidle leuk een echo, das altijd fijn!!!show je hem nog even?! mm1981 moet eerlijk zeggen dat de naam niet zo mijn smaak is, maar als ik zou moeten kiezen zou ik denk ik voor de 1e gaan, Dita, op zijn hollands!! ' trusten meiden
@Maud, wat leuk een jongen!, gefeliciteerd en shopze! @Gertjes2wonder84 ook een jongen! Bijna al een voetbalelftal! @Mammie Patricia, naomi123 fijn dat alles goed was! @Tamtam78, wat erg, het moment dat je zoiets hoort lijkt mij niet te bevatten, ieder jaar de herinnering suc6 Ook niet te bevatten: Dat ongeluk in Tilburg waarbij een meisje van 5 maanden is overleden doordat een geluidsbox in het zwembad naar beneden viel die al gerepareerd had moeten worden.. Ook moeder gewond, maar daar kom je toch nooit meer overheen als je zoiets meemaakt.. Brrr @an1984, lyza welkom en nog gefeliciteerd, jullie mogen nog wel wat over jullie zelf vertellen, erg benieuwd. @Ankje, vp bij VK @MM1981, bijzonder ik denk ook 1 of anders juist 4 @Fidel, idd nooit erg een extra echo en gelukkig alles goed, succes met je voetjes
Goedemorgen dames ! Zometeen naar de gyn controle en ons ventje weer bewonderen ! Ik zou ook gaan voor Dita vind ik persoonlijk het mooist ! Om 12 uur naar cb met mijn zoontje van 2 ben benieuwd hoe groot hij is het word al echt een stoere jongen en een praatjes dat hij heeft je kunt je wel dood lachen soms om wat hij allemaal verteld !
@Gertje: veel plezier bij de gyn en als je nog leuke anekdotes van je zoontje hebt, laat ons er van meegenieten
bedankt voor de tips zal t eens uitproberen. ja het is voornamelijk in mijn rechterbil, in eerste instantie, met net zwanger zijn 5/6 wkn was het meer me onderrug, nu dus voornamelijk bil met af en toe uitstraling naar of me rug of me been, als ik een hele drukke dag heb gehad... en dan nu nog de foto hihi, internet had gisteravond afwijkingen, anders had ik deze gisteren nog wel geplaatst hihi. Bekijk bijlage 195842
ohhh Fidel mooie echo foto hoor Gertje veel plezier bij de VK, krijg je ook echo?? Ik heb goedetijden gister gemist maar ben nu weer goed op de hoogte hahaha. Ik geef Charlie ook gelijk, die Rik had haar gewoon zonder pardon aan de kant gezet! Tamtam78, wil je nog even een dikke knuffel geven. Snap dat dit elk jaar ( en zowiezo) een moeilijke dag voor je is.. Naomi,wat vervelend dat je zoveel last van je bekken hebt. Hier gaat het vandaag wel weer maar kan momenteel zo niks hebben. Ben snel geirriteerd vooral als ik moe ben en slaap vreselijk slecht. Maar wat klaag ik terwijl ik gelukkig moet zijn.. Gisteren op autojacht geweest en me c1tje te koop gezet Omdat ik binnenkort officieel naar Belgie hoort er ook een Belgische auto bij natuurlijk Heb nu een verwijzing naar een Gyn in Belgie dus hoop ook dat snel geregeld te hebben.
[FONT="] [/FONT]Net terug van de vk. Hartje klopte mooi en op het laatst gaf hij/zij ook een flinke schop tegen dat ding hahahaha. Bloeddruk is ook goed. Alleen stelde ze wel voor dat ik toch in het zkh ging bevallen. Want de laatste keer bij Jonna zat Jonna goed vast en was dus een groot risico om thuis te bevallen. Toen kon het ook niet anders, want ik had al snel persweeën. De bevalling heeft ook maar 3 uurtjes geduurd. Ze wilden nu toch wel zekerheid hebben dat ik dus in het zkh ga bevallen, maar wel door de vk zelf. Op zich wel raar, maar heb er niet zon moeite mee. Als hun zich maar op hun gemak voelen, en mijn kind gezond op de wereld komt. Nu ga ik ff lekker de stad in, om te kijken voor een bikini voor het weekend. [FONT="][/FONT] [FONT="]@ Moestra:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Hahaha .ik kijk zo nu en dan naar gtst .1 aflevering kijken en ik ben helemaal bij whahahaha.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Fidel:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Ook alles goed! Mooi.[/FONT] [FONT="]En nog een echo! Leuk hoor. Mooie foto!!![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Sab:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Dat hoort er allemaal een beetje bij. Lekker he die hormonen. Anders ff lekker proberen te slapen .dan voel je je misschien al een stuk beter.[/FONT] [FONT="]Knufff[/FONT]
Fijn Ankje dat alles weer goed was wilde je zelf eerst thuisbevallen of was je hier nog niet over uit? wel fijn dat ze dit nu al aangeven dan weet je ook hoe en wat. En 3 uurtjes wauww!!
Fidel@ mooie echo foto ! Zo weer terug van gyn alles was goed en weer echo gehad maar geen foto meegekregen . De kleine was goed aan het bewegen ! En met Roy ook alles weer gekeurd bij cb haha hij heeft alle kamers effe geinspecteerd daaro ! 90 cm lang ongeveer hij wou natuurlijk niet stil staan en 13,5 kilo ! Ik dacht dat word drama daar want als hij iets moet dan wil hij natuurlijk niet maar hij ging braaf een toren bouwen en plaatjes aanwijzen mijn mond viel letterlijk open hihi grappig .
15 maanden zei je toch dat je zoontje is??! Mijn zoontje is in september 3 geworden en 94 cm en 13.9kg!! Lekker groot verschil zeg! haha!
Ankie mooi dat alles goed was ! Zou je mij op afspraaklijst wiilen zetten volgende week 9-11-11 20 week echo om 10 uur en 24-11-11 9.05 controle gyn .