April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    ownee, Gertje, lees net terug dat je zoontje al 2 is! sorry!

2. gertje08

gertje08 Lid

14 jun 2011
    56
    0
    0
    kapster
    NULL
    Hahaha idd hij is al 2 , geeft niks hoor hier zitten ook nogal wat dames op het forum

3. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Hoi meiden,

Ook ik zou graag met jullie mee willen kletsen!
    Het is ons eerste kindje maar wel hiervoor 2 keer een MA gehad waardoor ik het allemaal wel spannend blijf vinden (maar volgens mij is het voor jullie ook gewoon spannend) en ik ook niet zo goed mee durfde te kletsen met jullie.
    Heb vanaf het begin wel een heel ander gevoel over deze zwangerschap en tot nu toe gaat het allemaal ook goed.
    Ik heb 2 keer in het ziekenhuis gelegen met 6 weken en met 9 weken ivm zwangerschapsbraken en heb tot week 14 sondevoeding gehad.
    Ben nu alleen nog 's ochtends erg misselijk met spugen maar de rest van de dag gaat het wel, ben nog niet weer aan het werk.
    Ik sta onder controle bij de gyn. en heb daar elke 2 weken een afspraak mee en krijg dan ook elke keer een echo (gelukkig).

Wij hebben een paar weken terug ook het kamertje en de kinderwagen uitgezocht en ben nu hard aan het bedenken wat ik allemaal moet nog moet hebben.
    Vooral omdat het ons eerste kindje is vind ik dat nog wel lastig.
    Schaffen jullie ook een maxi cosi voetenzak aan of gaan jullie het doen met een fleecedeken of zoiets?
    En hebben jullie al nagedacht wat jullie in de kinderwagen doen?
    Een katoenen wiegdeken of toch fleece?

Ik ben uitgerekend op 12-04-2012 en op 24-11 hebben wij onze 20 weken echo.
    Ben zo benieuwd of ik een jongetje of meisje in mijn buik heb!

4. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    hallo dames willen julie efe kijken op de echo van mijn zien julie ook dat het een jongen is bij de pijltje ???
    ik heb nog steeds raar gevoels dat in me hoofd zit
    julie mening graag voor geruststeling

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @tuttie: welkom!! fijn dat de zwangerschap nu wel goed gaat, is extra spannend nu natuurlijk. balen dat je zo misselijk bent, hopelijk gaat het snel afnemen en heb je er geen last meer van!

@ons2wonder: als ik hem goed bekijk dan zie ik ook een jongentje, rechts van het pijltje lijkt het een piemeltje/balletjes. maar ik weet dus niet zeker of ik hem wel goed houd. voor mijn idee is het boven en onder het pijltje 2 billetjes en het rechtse wat je nog ziet is denk ik het hoofdje, maar kan er helemaal naast zitten hoor hihi.

6. sab1988

sab1988 Niet meer actief

tuttie, welkom hier!
    Wat balen dat je zo misselijk bent geweest en nu nog steeds sochtends.
    En ook logisch dat het erg spannend is, natuurlijk vooral extra in het begin vanwege de ma.
    Al moet ik zeggen dat ik ook blijf denken, gaat alles wel goed.

Ons2wonder, ik moet zeggen dat ik erweinig uit kan halen hihi!!
    Zoo werkdag erweer bijna op gelukkig!!

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    gertje fijn dat alles goed was!

Mijn dochtertje is 20maanden en ook ongeveer 13.5 kg.
    lengte weet ik niet want ben al een tijdje niet op t cb geweest, maar ze was altijd wel wat langer als gemiddeld.

2e wonder sorry ben daar heel slecht in haha.

Tuttie welkom meid.
    Ik heb voor mijn dochter ook 2x een ma gehad met ruim 9 weken en ruim 11 weken(,voor deze zwangerschap 1 mk) dus snap je onzekerheid heel goed, maaruh je bent nu al een heel eind meid, genieten dus!!!!

Had een fotootje op hyves gezet, dacht zal het hier ook even doen (alleen hier 1 zonder hoofd haha )

Bekijk bijlage 195989

8. gertje08

gertje08 Lid

14 jun 2011
    56
    0
    0
    kapster
    NULL
    anoniempje2 wat een mooie buikfoto !

tutti@ welkom spannend allemaal he !

Onswonder@ sorry maar ik zie het niet ben erg slecht in echo's

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    meiden wat hebben jullie allemaal al een buik zeg, de buik al duidelijk groter als de boobs... hier nog lang niet, buik heeeft echt nog dan een inhaalslag te maken ( al is het wel een dikke cup E)

ehh late vraag mensen die mijn foto hebben gezien, enig idee wat het zal worden ?? heb er op msn met een vriendin een gesprek over, zij denkt een jongen dus wat is jullie mening ???

10. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
    Ik heb echt geen verstand van het geslacht zien op echo's, sorry!

Ano, wat een mooie buik! Inderdaad al veel groter dan die van mij!

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    mijn boobs lijken hier wel klein en hangerig zie ik nu :)
    Maar ze zijn enorm gegroeid voor mijn doen hoor, zit nu echt op een volle C kleine D, en kom van een B af!!
    Van mij mogen ze zo blijven ;)

echo's kijken, nee durf ik me niet aan te wagen haha, bij de NUB wel ;)

ow en mijn buik, die is de laatste dagen ineens zo flink gegroeid, en dan is dit nog smiddags, de vorige foto's waren allemaal savonds dan is ie wat groter haha

12. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    anoniempjuh: thanks! wat een mooie buik heb je al.
    mijn borsten zijn ook erg gegroeid, heb nu zelfs een spleet :D

ben jaloers op de meiden die al weten wat het wordt, ben ook zo benieuwd maar ik denk dat wij een jongen krijgen.

fidel: ik heb er ook niet zoveel verstand van maar ik zie geen 3 streepjes dus ik denk een jongen.

13. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Tuttie, welkom!!
    En ik heb wel een voetenzak voor de maxicosi. In april heb ik die waarschijnlijk niet nodig, maar in oktober ofzo wel weer!
    En ik gebruik in de kinderwagen een duodeken. Daar kan ik dan een hoes omheen doen. Vind ik toch handiger. Bij zoonlief had ik een lakentje, ik vond dat een heel gedoe. Maar dat is persoonlijk.

Fidel, ik zie het ook niet...
    Ik zat even heel goed te kijken en zoonlief hier keek mee: he, dat is broertjezusje!!
    lol

14. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Tamtam, lijkt me vreselijk en logisch dat je dat nooit weer vergeet..Sterkte!

MOestra, wat vervelend die hoofdpijn! Hopelijk zakt he af!

Lyza en an1984 en tuttie welkom!

Ons2wonder84..gefeliciteerd! Een zoon...leuk!

Troela, lekker gevioel he, dat kleintje voelen...hier ook steeds vaker dat idee.

mm1981...ik zou voor Ditha of Dietha gaan

Fidel...vervelend die ischias! Hopelijk blijft de pijn dragelijk!

Tuttie..ik heb de maxicosizak al en vond hem in juli zelfs af en toe wel fijn (nouja, een paar maanden erna) dus ga hem dit keer ook weer gebruiken.

Namen...ook hier nog geen idee...eigenlijk nog helemaal niet over gehad..

15. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Voor de dames die ook al zin hebben om geboortekaartjes te kijken:
    La Carte Internet - De grootste aanbieder van geboortekaartjes, trouwkaarten & kerstkaarten Hier staan vrijwel alle series online en is keuze uit meer dan 1800 kaartjes. Ook als je ze bij de drukkerij laat maken ( wat wij doen) kun je hier makkelijk al een favoriet uit kiezen. De drukker kan ze bijna allemaal bezorgen.

btw, maakt het jullie vent ook zo weinig uit welk geboortekaartje er gekozen gaat worden, of ligt het echt aan die van mij????

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @chelleke: nee mijn man is ook wel heel kieskeurig hihih. we hebben vorige keer 5 boeken doorgeworsteld en opgeschreven welke we leuk vonden en daar moest dan elke keer weer wat van afvallen pffff wat een gedoe was dat zeg!.

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

Onswonder ben geen expert voor jongens geslacht maar ik kan er absoluut geen meisje van maken dus denk dat het wel een jochie is ;)

18. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Die van mij maakt het echt niks uit naomi, soms heel makkelijk maar soms ook heel irritant..... ach ja ik kan nu wel t kaartje uitzoeken dat ik leuk vind en laat hem wel kiezen uit de 3 leukste:) of als ik er niet uit kom.... hij zegt heel makkelijk... pak maar de goedkoopste grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja ik herken het wel hoor!! in andere dingen heeft hij dat ook. maar als hij dat met zoiets zegt krijgt hij op zn sodemieter dat het ook zijn kind is en dat ook hij daar wel wat aandacht aan mag besteden ;) wij doen al het werk al mbt de baby hihi.

20. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    ooow, dus jullie zijn allang bezig met de kaartjes??! Ik dacht vorige week: wat heb ik zin om kaartjes-boeken te halen!! Maar nee, dacht ik, ik wacht wel tot na de 20-weken echo...
    Maar nu ik dit bij jullie lees... Misschien morgen toch eens kijken! lol

Deel Deze Pagina