Ik denk dat t gewoon bij mijn vent nog allemaal te ver weg ligt, denk dat als het allemaal echt dichterbij komt dat hij met de dag wel nerveuzer en regelachtiger wordt, want bijv kinderopvang regelen daar belt ie wel voor...... hij is meer voor de praktische zaken en alles wat niet persé hoeft kan ook wel wachten... ach ja ieder zijn ding..... pappa werkt bij de bank he..... alles draait om centjes.... soms heeeeeeeeeeeel irritant, maar ach het heeft ook zijn voordelen
Fidel: Wow, mooie foto! Jij trots ik hoop dat je wat met de tips kunt. En anders lekker naar de fysio of mensendieck gaan hoor! Ik kom er net vandaan, ze heeft het gemasseerd en ik moest heen en weer lopen, blijkt dat ik mijn knieën niet genoeg buig tijdens het lopen, waardoor ze de klappen niet op kunnen vangen en dat doet mijn bekken dus.. Sab: lekker aan toegeven zo'n dag. Dat heb je gewoon soms. Niet druk om maken, maar gewoon laten gebeuren, morgen weer een nieuwe dag. Hopelijk slaap je gauw beter. Enig idee waardoor je slecht slaapt? Kun je wel goed liggen? misschien met een voedingskussen beter? Wat voor autootje wil je gaan kopen? Ankje wat fijn dat je een goede echo had, tof he als ze dan schoppen en dat je dat hoort Vind je het jammer dat je in het ziekenhuis moet gaan bevallen? Of vind je dat geen probleem... Gertje fijn dat bij jou ook alles goed was!! Tuttie welkom! Snap heel goed dat je het spannend vind meid. Hoop dat het deze keer goed blijft gaan en dat je je angst los kunt laten en lekker kunt genieten!!! Wat naar dat je zo misselijk bent geweest Leuk he al die spullen kopen! over je vraag over voetenzak: wij doen in de maxi cosi geen voetenzak, maar gewoon een fleecedekentje. In onze kinderwagen (maxicosi) zit een fleecedekentje, maar denk dat ik een katoenen deken ga kopen, t zal in april vast nog niet heel warm zijn, dus dan is een echte deken wel fijn denk ik.. Heb je zelf een voorgevoel voor een jongen of meisje? Anoniempje wooooooowww wat een mooi buikje!!!! heel gaaf! Moestra hahahaa wat een toffe opmerking van je zoontje; een broertjezusje Chelleke wat jammer dat het je vriend het niks uit lijkt te maken, het geboortekaartje. Is toch juist heel leuk om mee bezig te zijn? sorry, de mijne vind alles heel leuk om mee bezig te zijn dus kan er niet over meepraten. maar succes, hoop dat hij nog bijtrekt. Misschien kun je hem zeggen dat je graag wilt dat hij zich er meer mee bemoeit? Wij laten ons kaartje ontwerpen door een vriend die grafisch ontwerper is. Hebben al helemaal een idee wat het gaat worden, die jongen kwam ermee. Echt heel tof. Vind het zo leuk ook dat hij zelf aanbood om dat gratis voor ons te doen @cupmaat: ik had een bescheiden E, nu een volle E bescheiden F =. E past niet meer eigenlijk... dus toch F
meiden die hadden gereageerd op mijn buikfoto, bedankt!!!! kaartjesw nog helemaal niet mee bezig, vorige keer hebben we gewoon 2 kratten met boeken thuis gehaald en doorgekeken, en na lang zoeken kaartje gevonden. toen in de buurt laten maken, en let op, want de prijzen kunnen heel erg schelen!!!
juultje, thanx!!! had jij trouwens ook hyves of facebook ja toch? ik zit lekker op de bank bevallingsverhalen te kijken, maar als ik dat zie pffff krijg al de rillingen hahaha
Dit kaartje hadden we bij Neomi, wel een heel werk om in elkaar te zetten allemaal haha Bekijk bijlage 196041
Leuk kaartje Ano... Ben wel benieuwd naar smaak van anderen m.b.t. geboortekaartjes dus laat maar eens wat zien
@ano: mooi buikje!! en mooi kaartje hadden jullie bij neomi hihi ik kijk daar eigenlijk nooit naar vind het altijd maar aanstellerij kan me niet voorstellen dat iedereen zo ligt te gillen en te doen... sommige misschien echt wel hoor! hier geen boe of bah gezegd hihi, zegt de vk: ja het zal wel flink branden nu: uhmmm nee hoor ik voel niets hihi. en dat terwijl ik giga ingescheurd was
Helaas, mijn man is er totaal niet zo mee bezig... vergis je niet he.... hij vind het geweldig om pappa te worden, maar kaartjes, namen, spulletjes... hij is er erg nuchter onder en maakt t allemaal niet veel uit... heb m dat ook wel gezegd hoor dat ik t jammer vind maar kan iemand niet veranderen. Dit was met de bruiloft ook zo, heb toen ook alles kunnen en mogen bedenken. Hij helpt wel mee regelen enzo dat maakt m allemaal niet uit.... van de andere kant... zijn smaak is ook niet echt om over naar huis te schrijven dus wat dat betreft een klein voordeel... ik zoek meestal uit wat ik mooi vind en laat hem dan kiezen, voor hem makkelijker en ik weet dat ik het zeker leuk vind hahahahahaha, maar ik denk dat als t dadelijk dichterbij komt dat hij vanzelf meer interesse gaat tonen. eerst maar eens weten wat het wordt en ook daadwerkelijk kunnen beginnen met alles, dan komt de rest van zelf.....
nee ik heb ook zeker niet gegild ofzo, niks van dat, maar van binnen heb ik het uitgeschreeuwd haha, want veel pijn had ik wel..... Maar wil gewoon echt niet gaan liggen kermen op zo'n bed haha Het kaartje zelf heb ik op deze pc geen foto van want wij hadden wel een ander lettertype en kleur
leuk naomi.... Dames mag ik even een ego berichtje plaatsen: De afgelopen 2 uur heb ik onafgebroken aan een stuk door een trappelende uk gevoeld ben zo happy
hihi was hier ook hoor die ontsluitingweeën waren super heftig hier (sterrenkijker) dus het schoot in eerste instantie ook niet op. totdat mevrouw gedraaid was ik ging van 4 naar 8 in 10 minuten( weg naar ziekenhuis). toen gelijk persweeën en wat waren die heerlijk hahahah was echt een opluchting. binnen 8 minuten was ze er al dus ja dat scheelt
ow heerlijk 8 min persen, ik heb 120min geperst!!!!!!!oftewel dus 2 uur, toen is ze er met de vacuumpomp uitgetrokken. ik zat in 4uur op 10cm, ging dus ook rap, opzich lekker, maar de bijbehorende weeenstorm was minder
wat betr. geboorte kaartje. Dit is momenteel een van mijn favorieten. uiteraard roze voor meisje en blauw voor jongen. Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Baby World Nieuw - 41.085 Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Baby World Nieuw - 41.741
hmm nee weeënstorm lijkt me ook niets!! hier ook totaal maar 5 uurtje geduurd dus valt wel mee. maar liep daarvoor al wel 12 uur met behoorlijke voorweeën die geen ene moer deden dus voor mijn gevoel duurde het lang hihi. ik zat na die 12 uur voorweeën op jaja hou je vast 0,5 cm ontsluiting... terwijl ze echt pijn deden. heb ook nooit geen regelmatige weeën gehad ik belde gewoon elke keer wanneer de pijn weer erger werd hihi. de ene keer zat er 8 minuten tussen en dan maar weer een halve minuut kon er dus echt geen pijl op trekken.