April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    leuke kaartjes chelleke! lekker simpel daar hou ik wel van

2. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    ik ook naomi:)

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    goh das ook zeker snel zeg!!!

Nou ff kort mijn verhaal dan ;)
    maandag wat krampjes, maar wel te doen, dinsdags alles rustig, woensdagssmiddags naar de vk voor controle.
    Had af en toe wat vochtverlies (druppeltjes) dus vk kijken, nee dacht geen vruchtwater, maar moest wat opvangen in maandverband kwam ze om 18.30 even kijken (lees: ruiken)
    ja idd toch vruchtwater, nou ff boven voelen, had ik 3cm!!!was een lkker begin.
    Maar had dat vochtverlies al vanaf de nacht ervoor dus moest komende nacht bevallen anders werd ik de volgende morgen ingeleid!!!
    dus of ze me mocht proberen te strippen, ja hoor prima.
    Nou toen gingen de sluizen open haha, en echt binnen 5 min begonnen de weeen, nou ze is weggegaan, maar uur later had schoonmams gebeld (manlief was in Anrhem en als een gek onderweg naar huis haha) dat ik het niet meer hield!!zat echt in een weeenstorm, dus meteen kwam er een vk, toen had ik 4-5cm dus hoppa naar het ziekenhuis, daar 5-6cm, toen half uur ctg, en toen was het 6-7cm, en kon ik niks meer voor de pijn krijgen, nou dacht dat ik door de grond ging...
    en nou ja toen om 22.45 mocht ik persen en om 00.46 was ze er!!
    klinkt opzich makkelijk, maar vond t super heftig haha.
    heb ook aangegeven dat als het weer zo'n heftig is ik echt wat voor de pijn wil, want dit was geen doen.
    logisch dat t geen pretje is, maar ik kreeg geen tijd om op adem te komen niks, en ze zei al een 2e gaat vak sneller, nou ben benieuwd!!

zo heel verhaal hahahaha

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    gaaf chelleke dat je de baby zo goed voeld!!!

5. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Anoniempjuh ik heb geen hyves meer, die heb ik verwijderd. deed er niks meer mee. facebook heb ik wel. pb me maar even als je me toe wilt voegen :) mooi kaartje trouwens van jullie dochtertje! wow!

chelleke wat heerlijk dat je je kleintje zo lang en zo goed.voelt. genieten he :)

hier is de kleine ook druk bezig om me te laten weten dat hij er is!!

6. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    oh ja ano, ik heb ook fb dus PB mij ook maar eff als je mij ook als vriendje wil.... kan ik jou misschien blij maken met de links te delen van prenatal.... had nog zo'n meiske op fb zitten die al meteen zei... oh bedankt voor te delen maar heb al een kinderwagen besteld whahahahahahahahhahahahaha ;)

7. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    He chelleke niet roddelen over mij hier he

8. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Oh sorry Juultje, wist niet dat je ook mee las whahahaha... sorry meis is flauwekul he, heb gewoon goeie zin... btw liet manlief net de kaartjes zien die tot nu toe mijn favoriet zijn en hij vond ze leuk:) dus dat is ook mooi....

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @ano: ja het klinkt makkelijk maar ik geloof graag dat het heftig was! hier ook naar het zkh voor pijnstilling maar ja daar aangekomen 8 cm dus ging niet meer grrrr. heb een hele hoge pijngrens want de vk geloofde ook niet dat ik het niet meer trok want ik was nog zo rustig en vrolijk hihi ja maar van binnen niet:p

10. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    er worden hier hyves en FB adressen uitgedeeld?! Mag ik gezellig meedoen?? ;p wat een heftig verhaal ano, van je bevalling! Ik lees hier trouwens ook veel sterrekijkers. (hier ook 1) maar in elk geval hoop ik dat deze bevalling iets geleidelijker gaat voor je ano!

11. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot]@ Sab:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Ik wilde als het even kon gewoon weer thuis bevallen.[/FONT]
    [FONT=&quot]Vind het zelf ook wel een beetje raar, want de kans dat mijn kind weer raar ligt met de schouders is net zo groot als iemand die het eerste kindje krijgt.[/FONT]
    [FONT=&quot]Maar goed.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Gerthe:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Wat netjes zeg![/FONT]
    [FONT=&quot]Jonna wordt in Jan. 2 en is ongeveer 90 cm en weegt zo’n 16 kilo (op onze weegschaal hoor).[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Tuttie:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Welkom![/FONT]
    [FONT=&quot]Jij hebt het heftig gehad zeg! Je voelt je nu wel goed?[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Misschien is dit een handig iets voor je, voor in de maxi cosi.[/FONT]
    [FONT=&quot]Ze hebben speciale fleece dekens zodat de gordels er door heen kunnen. Je kunt je kind helemaal in wikkelen of alleen even 1 vlap over je kind heen slaan.[/FONT]
    [FONT=&quot]Ik heb hem met Jonna ook gehad (zij is van Januari) en ik heb er ontzettend veel plezier van gehad.[/FONT]
    [FONT=&quot]Dit is er zo eentje (maar volgens mij ook ergens anders goedkoper hoor).[/FONT]
    [FONT=&quot]Jollein | Verzorging | Baby-Dump[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Anoniempje:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Wat een mooie buik al!![/FONT]
    [FONT=&quot]Hahahaha….zei zelf ook altijd….ah joh stel je niet zo aan….niet zo kreunen hoor.[/FONT]
    [FONT=&quot]Maar je kunt er niks aan doen. Ik vind het in het begin nog wel mee vallen bij mij, maar op het laatst…..ik moest wel….zoveel adreline, niet normaal.[/FONT]
    [FONT=&quot]Achteraf vond ik het wel grappig hoe het lichaam dan in elkaar zit. Zo mooi.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Fidel:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Ik denk ook een jongen![/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Buik en Boobs:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]De buik is bij mij ook groter dan mijn boobs.[/FONT]
    [FONT=&quot]Ik had voor Jonna cub C. Maar na de bevalling cub D (tijdens de zwangerschap zelf E).[/FONT]
    [FONT=&quot]Nu heb ik weer cub E.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Geboortekaartjes:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Die van Jonna heb ik allemaal zelf gemaakt. Weet nog niet of ik het nu weer zelf ga doen.[/FONT]
    [FONT=&quot]Dit is hem. Ik heb 5 verschillende afbeeldingen. Dit is er dus 1 van.[/FONT]
    Bekijk bijlage 196069
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ juultje:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Ik vind het geen probleem om in het zkh te gaan. Zie alleen op tegen de reis.[/FONT]
    [FONT=&quot]Bij de bevalling van Jonna had ik geen tijd om de tijd op te meten met weeën. Kreeg al snel persweeën. Dus ben erg bang dat ik persweeën heb als ik naar het zkh moet.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ inknippen/inscheuren:[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Ik werd ingeknipt. Kon ook niet anders met en 9-ponder.[/FONT]
    [FONT=&quot]Van de knip voelde ik helemaal niks van! Doen ze tijdens de perswee.[/FONT]

12. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ moestra: Pb me maar even je FB naam dan voeg ik je meteen gezellig toe, mij vind je schijnbaar niet op Fb dus vandaar. leuk hoor nog meer fb vriendjes

13. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    owja, wat heerlijk chelleke, om je kleintje zo lang en zo goed te voelen he?! Hier nu ook. Als ik op mijn zij lig en mn hand op mijn buik leg aan de zijkant, komt kleintje daar heen. Dan zit er een hard bolletje onder mijn hand. Heerlijk! Voel jij dit ook? (of anderen)

14. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Nou mijn kleine is een eigenwijsje, voel m de hele dag door, maar zodra ik zelf ga voelen stopt het kleine spook ermee hahahaha ach ja hij/zij pest mamma nu al...... lijkt op zijn/haar vader

15. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    wow wat ben jij creatief ankje.... zelf maken zou ik van zijn leven niet kunnen maar er ook geen geduld voor hebben

16. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    moestra kom op nog 1 berichtje en je zit op de 1000 :D:D

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @ankje: wauw mooi kaartje had je gemaakt!!
    pfff een 9ponder.... daar wordt je ook niet vrolijk van hihi. gelukkig was isabel nog net geen 6 pond:p anders was de ravage niet te overzien geweest zei de vk hihi.

hier nog een nieuwe buikfoto van vandaag :D

18. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Gertje: is die tas wat? IK zou hem ook krijgen maar anders moest ik bellen. Ik heb hem niet gehad maar dacht ach jo ik bel niet. Maar als jij zegt dat het wel een leuke handige tas is ga ik toch even bellen:p

19. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    ow verhip! 1000 al! Ik had het zelf nooit gezien. Maar ik schrijf hem voor jullie allemaal! Ankje, wat mooi die kaart die je zelf hebt gemaakt! Ik heb er zelf ook geen geduld voor! Hoeveel heb je er moeten maken? Ik zit nu zelf al over de 70 mensen die ik een kaart wil sturen! En chelleke, ik pb je morgen! Vanaf mobiel lukt niet denk ik. (enter ook niet...) ano en naomi, wauw!! Prachtige mooie buikjes al joh! En als ik nu iemand vergeten ben... Sorry! Het is niet persoonlijk!!

20. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    zo, op naar de 2000! Als ik zo door blijf gaan als nu, lijkt me dat geen probleem! ;p

Deel Deze Pagina