April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    MoesCH, Dat van die sauna had ik aan mijn VK gevraagd. Het mag als je het gewend bent, als je het voor je zwangerschap ook deed en als je er tegen kan. Maar niet te lang stomen e.d. Gewoon normaal. Maar dat zegt mijn VK. Bel gewoon je eigen even.

Lyza, jij hebt ook nog maar een klein buikje hoor. Iedereen vindt mn buik nog zo klein, maar ik ben echt al wel flink aangekomen en kindje is eerder groot dan klein, dus zegt allemaal niks.

Sjors, ik kom er op terug (rhesus gebeuren) haha. Succes met de meeting, zeker spannend.

Ankje, doen wij ook meeting? LOL. Waar ga jij zwemmen? Is zwangerschapszwem? Vaste tijden in een cluppie?

2. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Jah!!!! Lijkt me gezellig!! Bij de vrijbuiter hebben ze zw. Zwemmen. Weet zo ff niet wanneer. Maar heb het thuis opgeschreven. Kom er vanavond op terug.

Je mag wel naar de sauna, maar of het leller is is per vrouw verschillend. Je lichaam is zo aan het veanderen dat de sauna ook niet lekler kan zijn. Ook mag je niet te lang en te vaak ivm bloeddruk.
    Ik zou het je niet aanraden....zonde van je geld als je er niet optimaal van kunt genieten.
    Ben zelf ook weg van de sauna...heb het al eens opgezocht. ;)

3. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    en we hebben een DATE!!! Leuk voor jullie zeg!!!

Enne, Ankje, nu geen vieze woorden gaan gebruiken hoor! leller... ;)

4. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ juultje: Jeeeeeeeejjjjjjj gefeliciteerd met je nichtje.....:) Nu op naar je eigen zoon:) nog maar 16 weekjes:)
    @Maud: leuk kaartje hoor.... zou ook voor de kleuren foto gaan.....
    @de rest: ik heb eff vluchtig doorgelezen of alles bij iedereen nog goed was hahaha. Vandaag met manlief het matrasje gehaald ( leenbakker) HEt is echt een prima matrasje hoor, stevig genoeg voor een kleintje...... Thanks voor de tip buddy:):):)

Zo nu snel koken en dan vanavond lekker uitgebreid in bad bij mijn ouders.......... zalig..... op tijd onder de wol want ik ben zooooooooooo moe ..... alweer...... vandaar ook echt weinig puf om alles bij te houden en mee te kletsen, maar ik denk uiteraard aan jullie XXXX

5. lyza

lyza Actief lid

24 okt 2011
    239
    0
    16
    Vrouw
    Girafje, ja mijn buik klopt wel;) als ik een trui aan heb zie je er eigenlijk niets van. Komt vast nog snel genoeg een buik waar ik nog een poosje van mag genieten;) Aan de kleine is niet te merken dat mijn buik zo klein is, die is actief genoeg haha.

6. zonnestraal1981

zonnestraal1981 Actief lid

14 jun 2011
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    mijn buikje is ook pas een beetje gaan groeien bij 21 weken.
    Ik heb een collega die 2 weken voor mij is uitgerekend en die heeft echt al een buik.
    als je dan andere collegas van andere afdeling praat, en zegt dat je 23 weken bent dan geloven ze je bijna niet. :)

7. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ankje, ff snel, want moet naar mn werk. Heb zwembad gebeld, elke maandagavond van 20.15 tot 21.00 uur. En op dinsdagochtend, maar dan kan ik nooit. Kun jij op maandagavond? Het is per x meedoen en betalen, geen verplichtingen, 5 euro per keer of een 12 baden kaart (10x betalen, 2x gratis). Ik heb dr wel zin in. Maandag beginnen? Haha.

8. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hmm.. sauna niet aan te raden dus?
    heb wel geboekt.. maar tis een privezwembad met sauna en bubbelbad enzo.. dan gaan we gewoon lekker samen zwemmen en niet in de sauna...

9. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Ow wat leuk dat jullie samen gaan zwemmen......wou dat er hier iemand woonde.......

Sauna zou ik niet doen maar als je het gewent bent waarom niet!

Heb even dipje...... Heb echt zo geen zin in kerst en oud en nieuw...ba dat verplichte met familie iel zo geen zin in!

10. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    girafje:
    Hahaha....zag het net op de site. Van het betalen wist ik idd, heb met Jonna's zwangerschap ook gezwommen van week 20 tot week 35 ofzo.
    Maandag kan ik wel, alleen ik kan niet als Jeroen avonds dienst heeft en dat is as maandag helaas.

Moesch:
    Ooooh. Ik dacht dat het een saunapark was ofzo. Dat zou echt zonde zijn. Maar als jullie lekker een rondje sauna willen doen...moet je het lekker doen schat.
    Hou er alleen rekening mee dat je lichaam nu heel anders kan reageren als normaal.
    Wel ontzettend leuk dat jij en je man dit gaan doen zeg!! Alvast heel veel plezier!!!

@ Moestra:
    Ja oops....zou geen vieze woorden meer gebruiken.
    Leuk zo'n telefoon....:p

Hier net ff lekker met z'n 3en gedoucht. Het ging nog net zo hahahaha. Jonna net op bed gelegd, maar begint nu toch wel te mopperen. Hopelijk valt ze zo in slaap.

Ben nu t/m maandag vrij! Vrijdag een trouwerij van mijn nicht.
    Morgen ff shoppen voor iets leuk voor de trouwerij en feestdagen.
    Van het weekend gaan we met Jonna's kamertje beginnen. Ze heeft alleen nog geen kledingkast, maar ze gebruikt nog maar even de 'oude' kast. Baby is er nog niet hahaha.

11. sab1988

sab1988 Niet meer actief

ohh das wel leuk samen zwemmen!! Ik wil ook mee maar is te ver :p

Vriendlief, wat rot dat je je zo voelt... Helaas deel ik dezelfde gedachtes en zie ook alles ff niet zo positief.
    Dikke knuffel voor je!!

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    ooooh....buddy!
    Ben je helemaal vergeten (foei Anke!)

Ff een hele dikke knuffel geven!!

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ja ik wil ook mee ;)) maar ook te ver weg...

vriendlief haha hier woont ook neimand in de buurt, net als bij de maart mama;s...arme wij.....

hier:

ff ego, was vandaag 15.15 thuis ff wat gedronken, denk ga nog ff snel naar de plee voor ik om 15.45 bij de vk moest zijn, nou om 15.45 zat ik nog op de plee!!!pff het wilde weer eens niet *(&*(&^K)* toen maar snel naar de vk gegaan was ietsje te laat, maar ach...
    Daar was alles goed, bloeddruk, dacht 102-60 gewicht nou dat was netjessss!!!!!2kg aangekomen sinds 8 weken geleden, daar ben ik wel heeeeel blij om!!!!!!zit nu nog steeds op +10kg.
    Verder had ik een mooie buik zei ze ;) en mooi soepel??ze kon kindje en vruchtwater goed voelen??!!nou das mooi.

Maar goed naar huis en weer naar de plee, nou weer niet grrr, heb echt zitten janken op die pot.
    toen maar de ha gebeld en heb nu lactulose.
    hjeb t huis meteen ingenomen, en 10min moest ik al (toeval?) maar was echt minimaal, hoop nu dus dat ik snel weer kan want dit is echt kloote!!!!
    zo dat was mijn geklaag!!!

ow ben inmiddels met iemand in contact via internet, en bij haar bestel ik decoratie dingen voor de babykamer.
    Zitten 10x pr dag te mailen, over wat ik wil en welke stofje en welke kleur enz enz, en zij doet t nog niet zo lang dus tis beetje proberen zo, maar t word denk ik super leuk!!

14. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Ano:ja balen hè........ Net als bij de maart mamma'sje kan niet ff op de koffie bij mekaar!

Sab:ja vreselijk hè ligt aan de hormonen hoop ik maar zie er echt tegen op. Mij. Man is een echt familie mens en ik helaas niet zit net zo lief op de bank film te kijken hihi

15. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    ano: Ben vandaag lekker van de knuffels....jij ook een hele dikke knuffel lieverd!
    Erg leuk dat je iemand hebt leren kennen zo! Volgens mij wordt het idd super leuk.

16. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    We kunnen wel met z'n alleen een uitje regelen ergens midden in het land?

17. sab1988

sab1988 Niet meer actief

jaaa lijkt me gezellig Anke!!

Vriendlief nog 17 dagen en dan is het weer Januari!
    Al die ''ellende'' weer voorbij!
    Ik tel de dagen mee af hoor meid!

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    zo 15 pagina's bijgelezen

@ girafje hier bloedgroep O-neg. dus ook met 27 wkn bloedprikken..
    @suiker prikken: ivm onderzoek voor life-style bij mij met 27 wkn ook suiker prikken... een voordeel, vriend heeft suikerziekte dus ken de symptomen als me broekzak en denk vanaf 24 weken een 1 x per weken even prikken ( voelt aan als een speldenprikje)

@ delifino balen zeg hopelijk met volgende keer, weer gewone waardes... weet je nog wat je de dag ervoor gegeten heb... van pasta/patat kan je suiker smorgen zowieso wat hoger zijn...

19. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Ankje ja ook altijd leuk!

Sab:een soort tegeovergestelde advent kalender haha

20. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ik ben er nog nooit geweest, maar lijkt me wel heerlijk!
    saunapark weet ik niet.. maar ze hebben een zwembad, whirlpool, sauna en zonnebank.. dan gaan we gwn alleen in het zwembad!

we gaan hier heen: www.aquatis.be

Deel Deze Pagina