MoesCH, dat lijkt me heerlijk! Wat een luxe Binnenkort maar even samen met vriend ook weer richting sauna (kunnen hem zo warm laten zetten als we zelf willen dus laat hem dan gewoon op 60 graden ofzo zetten, vind vriend ook wat aangenamer die vindt het anders snel te warm haha) daarna dan een rondje whirpool en kan dr weer een poosje tegen
Nieuwe dames: welkom!!! En wat een mooie (kleine) buikjes zie ik voorbij komen. Bij mij begint hij echt megastrak te staan. @juultje: gefeliciteerd met je nichtje. En wat klein idd. Leuk zeg. Dan zou het bij mij helemaal beginnen te kriebele. Over 3,5 maand ben ik al aan de beurt. Over dikke 2 maanden al heerlijk met verlof. Kijk er echt naar uit. @Maud: mooi kaartje. Ik zou ook voor kleur gaan. @Moesch: ik dacht ooit te hebben gelezen dat je tot een bepaald aantal weken beter niet kon gaan. Volgens mij kan het nu wel. Maar bel idd even je vk, want ik weet het ook niet zeker. Lekker genieten!!! @Ankje: geniet van je vrije dagen. Lekker zeg. Allemaal leuke dingen voor de boeg. @Ano: he wat vervelend dat je niet goed naar de wc kan. Hopelijk werkt de facto goed. Je kunt eventueel ook nog roosvicee lacto proberen, sinaasappel(sap), peperkoek,etc Met Wat voor decoratie ben je nu bezie. Leuk is dat he! Feestdagen: ik kijk juist uit naar deze dagen. Geniet er elke jaar weer volop van. Maar ik denk dat dat ook met privé omstandigheden heeft te maken waarbij ik nu geniet van het samenzijn zolang het nog kan. Ik ben vandaag met mijn moeder stof gaan halen voor de overtrekjes. Zo leuk!!! Mijn moeder gaat er 3 maken. Heb crème en bruin. Zal fotootje plaatsen als ze klaar zijn. Dit weekend gaan we het kamertje schilderen. Ben benieuwd. Bn net thuis van werk en ben zoooo moe. Was een half uurtje eerder gegaan. en dan ben ik ook nog neusverkouden bah niet fijn Vorige week ten erg drukke week gehad e dat hakt er nu toch wel in. Gisteren ook weer een dag van 7.00-18.00 pfffff. Morgen weer om 7.00 beginnen dus klap nu mijn laptopje dicht en ga lekker slapen. Welterusten dames xx
Zwemmen... nou dan kijken we gewoon per maandag... Uitje... als ik kan op de geprikte datum vind ik het erg leuk... P@@pen... ik ga elke ochtend na het ontbijt, heel fijn. Ik eet eerst fruit en glas vruchtensap, wacht ff dat dat wat gezakt is en dan bak Allbran met melk en een kop kruidenthee. En dan is het rennen. Als ik anders ontbijt, komt het later of moeilijker. Ik vind het ontbijt zelf erg lekker en het resultaat ook... Kerstboom... ik heb er nog eens 240 lichtjes in gedaan, mn ouders waren er gezellig en moedigden me aan, dacht heb veel te veel, dus deed lekker ruim, maar bovenin eigenlijk nu toch te weinig haha. Maar met alle zooi erin vast niet meer zichtbaar. Heb de slingers er al in en alle beertjes en de grootste ballen, maar de tafel ligt nog vol. Morgen nog twee uurtjes werk denk ik. En dan genieten. Een Bijnenkorf boom. Wordt echt de mooiste boom ever anywhere. Ik ga zeker foto plaatsen als ie af is. Mam zei, dat ik er na kerst gewoon zak omheen moet doen en kant en klaar wegzetten, ze kreeg zowat rolberoerte van het werk dat er in gaat zitten, maar vinden de 'ingredienten' ook prachtig. En kleine daarbinnen gaat ook enthousiast tekeer. Zou ze het voelen haha?
Mooi buikje girafje! Ben benieuwd naar je kerstboom! Sjors, hoe was jullie date? Lyza, mooi klein buikje! Chelleke, doe rustig aan. Ik herken je moeheid heel erg. Had ik bij Finn en nu ook weer. Gewoon lekker aan toe geven! Vriendlief..hier juist wel zin in kerst en oud en nieuw! Vervelend dat jij er tegen op ziet. Komt misschien ook omdat ik thuis zit dat ik erna uitkijk.. Ankje, heerlijk paar dagen vrij. Geniet ervan! Hier trouwens ook nog geen kast..wel al een bedje. Nouja, komt wel. Ano, vervelend hoor! Hopelijk helpt de lactulose snel! Moesch..dat ziet er heerlijk uit. Lekker samen genieten! Hier straks met zus mee naar de gyn. Die is inmiddels bijna 36 weken..dus spannend! Net kdv van Finn gebelt dat ie een dagje thuis blijft. Heb nu hij 3 dagen "zomaar" heen gaat steeds vaker die behoefte.. Morgen gaat hij wel weer.
Vannacht weer ff drama (gelukkig niet om de speen). Jonna werd om half 3 wakker erg huilen enzo. Ff bij ons in bed gelegd, maar toen ze weer terug ging met wat drinken....pfff. Heb haar maar flink laten huilen, want ik was dood op en zij ook. Gelukkig na een kwartiertje werd het al minder en is ze uiteindelijk in slaap gevallen. Vanmiddag ga ik ff shoppen met mijn moeder. Dat is vet lang geleden. Mijn moeder zit momenteel weer flink in de depressie, dus wordt tijd dat ik haar ff uit huis trek. Moesch Ow, dat ziet er leuk uit zeg!! Dat is idd geen grote saunapark. Maar dit ziet er super romantisch en gezellig uit zeg!!! Als ik toch een geld had .dan had ik het wel geweten! Whahahaha. Troela Ben benieuwd naar de foto!! Volgens mij ziet dat er te gek uit!! 2012mama Wat leuk, je zus al op de 36e week! Spannende weken voor jullie allemaal zeg! Uitje Hahaha heb weer een lijstje gemaakt Ik heb maar gewoon wat datums geprikt die ik kan (tot nu toe). Leek mij handig om dan de datum te prikken waar de meeste mensen kunnen?! Maar als er mensen zijn die andere datums hebben .zet ik ze erbij hoor! Dan kijk ik wel of ik wat kan regelen als het die datum wordt. 14 Januari 2012: Ankje 11 Februari 2012: Ankje 18 Februari 2012: Ankje 25 Februari 2012: Ankje 3 Maart 2012: Ankje
Ankje dat zijn allemaal zaterdagen? ii wil er wel bij voor 11febr en 25febr 3 maart is misschien en beetje laat dag??! troela leuk zeg, ben benieuwd hoe het eruit gaat zien wat je moeder maakt!!wel fotos maken he!!!! 2012mama veel plezier vandaag!!!! girafje wauww dat zijn een hoop lampjes, ben wel benieuwd naar ene foto hier:sinds ik wakker ben al 4x naar de wc geweest, lactulose helpt dus prima, hoop alleen niet dat t nu weer doorslaat naar de andere kant pfffff. verder flink aant hoesten bah bah, dat doet ze zeer in me hele lichaam tot aan me kont haha. straks ff naar de praxis zwarte verf halen vor de babykamer )))
Ano: Ja het zijn allemaal zaterdagen omdat ik dacht...dan kunnen de meesten. Maar als je door de weekse dag hebt....ik zet het er wel bij hoor! Want ik kan soms ook door de weeks. Haal de laatste datum wel weg. Is idd misschien wat aan de late kant. Oooohh....zwart!! Ik ben nieuwsgierig!! Uitje: 14 Januari 2012: Ankje 11 Februari 2012: Ankje anoniempjuh 18 Februari 2012: Ankje 25 Februari 2012: Ankje anoniempjuh
haha ja maar 1 klein muurtje hoor, anders word het eenm beetje donker he, rolgordijn word ook al zwart nee ok dacht ,misschien zitten er ook zondagen bij..maar is prima zo!!
Spannend hoor! Ben wel erg benieuwd. Je hoort niet vaak dat er zwart wordt gebruikt namelijk....er benieuwd in welke combi je het hebt gedaan!
haha nou voorlopig nog helemaal niets gedaan haha. Ja wij zijn wel zwart mensen haha, vorige huis was allemaal beige bruin enz, en dat was mijn man zoooo zat hij wilde zwart wit, nou big shock voor mij, zag het niet zitten. Ik mocht toen oa de vloerbedeking boven kiezen, wilde eerst bruin maar heb later een middenweg genomen, olifantgrijs...n ou heb nu spijt, want b en nu helemaal weg van zwart wit (wel gezellig hoor) en die kleur boven is een beetje grijs met groene gloed grrr had ik maar gewoon muisgrijs gedaan.... Maar goed als t klaar is zal ik het zeker laten zien!!!
Gm meiden, Kom netbterug van de winkel heb me klacht gedaan ze schrokken wel en hebben meteen doorgebelt toen kwam ze terug en ging nieuw potje halen en eteen kijke of er nog meer stond dat was niet het geval heb heel veel excusses gehad en een mooie bos bloemen! En ze bleef maarvragen je hebt het niet gegeten toch? Haha
Delfino, wat een leuke, nette reactie van de winkel! Fijn dat het zo werd opgelost! Ano, zwart, ben benieuwd! Vind het ook erg mooi, maar hier vriendlief juist niet. Wij hebben een zwart witte slaapkamer en hij roept al heel lang dat hij daar wat anders voor wil...
Nou... vanmorgen telefoon van babydump...... om half 9!!!!!!!! kamertje en alle spullen worden de 22e december al geleverd... omdat er te weinig wagens beschikbaar waren en er te veel bestellingen en leveringen zijn na de feestdagen, eigenlijk zouden ze pas in de 2e week van januari komen....... leuk natuurlijk..... maar eigenlijk zijn we nog helemaal niet klaar, laat staan begonnen....... stress in tha house dus.... dan maar even alles opslaan....... ergens....
ano Klinkt allemaal heel spannend wacht met smart je foto af. delfino Erg netjes dat je zo bent geholpen zeg!! chelleke Hahaha .dat wordt aan de bak! Nog meiden die mee willen met een uitje? 14 Januari 2012: Ankje 11 Februari 2012: Ankje anoniempjuh 18 Februari 2012: Ankje 25 Februari 2012: Ankje anoniempjuh
@ Ankje, ik zou graag mee willen, maar zoals ik mij nu voel denk ik dat het dan te veel voor me gaat zijn, ben dan ook bijna met verlof en dus al ruim in de 30 weken zwanger... ik sla daarom nu toch maar over. Aangezien ik ook helemaal in het zuiden woon rijd ik niet graag meer alleen zo ver...Sorry......... maar had anders heel graag mee gewild.
Ik kan denk ik de dagen wel. Ik kan ook doordeweeks! Weet alleen nog niet wanneer wij weg gaan die weken Leukk Meeeeetingg!! Naomi hoe gaat het met jou en Isabel???
@sauna.. laat ik toch maar ff zitten.. we gaan gewoon lekker zwemmen! @anoniempje jullie gaan voor zwart op de babykamer.. ben benieuwd in welke kleuren combi! wij gaan voor zwart of donkergrijs.. ik ben er nog niet uit.. icm wit en rood!! chelleke.. wel fijn dat de spulletjes zo ruim op tijd geleverd worden!
@Ano, Jeetje wat vervelend meid ! Maar zie net dat je nu al goed naar de wc kan, ik hoop inderdaad dat het niet omslaat naar de andere kant.. is ook niet fijn. Ik eet elke dag een bakje activia en eet veel fruit, ga namelijk ook erg slecht. Soms duurt het wel 5 dagen tot een week dat ik pas weer kan en gaat dan ook gepaard met veel moeite en pijn maar als ik dan kan en vooral nu met het fruit etc. en het slaat om naar de andere kant eet ik 1 banaan in de 2 dagen en dan is het weer normaal Leuk een zwarte muur, hier in huis alleen de slaapkamer zwart/wit en grijs verder neutraal, maar hou zelf wel van zwart. Ben heel benieuwd hoe het er uit gaat zien. @Babykamer, als de vloer er in ligt ( gaat zaterdag/zondag gebeuren ) dan ga ik effe een foto maken. Staat dan nog niks in maar vind het leuk weet ook niet of er nog wel snel wat in komt te staan zoals het er nu uit ziet moeten we de babykamer afzeggen omdat we het niet kunnen betalen. Babydump heeft al x gebeld, wouden 2 weken eerder leveren maar dat kon zo wie zo niet omdat we niks hadden om het op te slaan, want de kamer is dus nog niet af en we hebben het geld nog steeds niet... @Mama2012, Meeting was erg leuk ben blij dat ik het gedaan heb ! Vanavond voor het eerst zwemmen. Ben erg benieuwd ! @Delfino, wat een goeie reactie van de winkel !! erg netjes zeg @Feestdagen, Vind het super ! Kijk er altijd naar uit. Vind het ontzettend gezellig, maar band met familie hier is ook goed. ( vooral met mijn ouders ) En verder kijk ik ook heel erg uit naar het nieuwe jaar, schiet al zo mooi op @Meeting, Lijkt me erg leuk ik kan de 11e en de 25e van februari wel Al heb ik wel beetje een twijfel gevoel..ik ben dan namelijk al wel tussen de 33 en 35 weken. En weet niet of ik het dan nog zie zitten. Nu nog wel maarja hoe het dan is kan ik nu natuurlijk niet zeggen. @Chelleke, komt wel goed meis ! erg leuk dat ze het nu al willen komen brengen en hoop dat je kamer snel af is en je het neer kan zetten Verder weet ik het niet meer haha !