April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mij lijkt uitje leuk!!!!!
    Ik kan zaterdag 11 februari ook!!!!

2. Rana84

Rana84 Actief lid

12 dec 2011
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Juultje, gefeliciteerd met je nichtje!

@Maud85, echt een ontzettend mooi kaartje zeg!

@Girafje, men zegt dat strai niet met creme te voorkomen is, maar ja toch... Ik smeer zelf mijn buik in met de olie van weleda. Het is een fijne dikke olie die er, als ik het s´avonds opsmeer, de volgende ochtend nog opzit. Ik vind het een echte aanrader.

@Lyza, wow jij hebt nog een klein buikje zeg! En ik dacht steeds dat mijn buik te klein was voor 24 weken...

Uitje: ik zou graag mee willen, maar ik woon in Frankfurt en dat is toch een beetje te ver weg... :(

Mijn suikertest gisteren was niet helemaal geslaagd. Ben bijna flauwgevallen :( Ze hebben me nog net op tijd op de grond kunnen leggen. Dus hebben ze de test afgebroken. Ze willen het over een paar weken nog een keer proberen, alleen weet ik niet of ik het zo zie zitten...

3. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rana, gatsie van die test. Leuk dat je in Frankfurt woont. Mijn vriend is Duits en zijn zakenpartner woont daar. Dus ik kom daar wel eens. Leuk voor de toekomst. Ik ga in Düsseldorf wonen.

Babykamer, de mijne komt 3 februari, wij doen de kamer anthra, zilver en wit (meubels wit) met heel klein beetje fuchsia. Mijn huis is nog zwijnestal, woon er pas en nog geen tijd gehad en heb ook niet veel tijd en ga dr volgend jaar weer weg. Word er erg gestressed van allemaal. Heb nog bedrijf, scheiding, half jaar boekhouding en mn energiepeil neemt al af aaah. Kalm blijven, kalmte kan je redden haha.

4. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hiero nog een duitser:) ik woon in Tüddern. Dat ligt in Nordrein Westfalen, vlak bij de Nederlandse grens met Sittard:)

5. Rana84

Rana84 Actief lid

12 dec 2011
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey wat leuk girafje en chelleke!

@chelleke, bevalt het goed in Tüddern?

@girafje, hebben jullie al een huisje in Düsseldorf? Ik ben benieuwd hoe het je daar gaat bevallen. Ik lees trouwens dat je een bedrijfje hebt. Kan je dat meenemen naar DL?
    Leuk dat je wel eens in Frankfurt komt. Mooie stad hé? :cool: Kunnen we misschien eens samen shoppen.
    Mooie kleuren trouwens voor de babykamer. Ik heb voor onze babykamer zitten denken aan bordeauxrood met beige of wit.

6. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Ik ga even datums kijken voor het uitje maar ik denk dat ik alle wel kan....

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    uitje:denk dat we dan zowieso het beste de 11e kunnen doen, dan kunnen er volgens mij het meste en is ook weer 2 weken eerder als de 25e.leuk leuk!!

girafje anthra?is dat antraciet?wel super gaaf dan die kleuren samenstelling, hou ik van!!!!

zwart:haha leuk te horen over jullie en je wel of niet zwart in huis

sjors ow neeee wat balen zeg dat je het nu niet kunt betalen, en dan, heb je dan geen kamertje?kan niemand het even voorschieten?leuk dat je uitje zo gezellig was!!!Hoop dat je er ook bij bent in febr buddy ;))

chelleke niet stressen meid komt vast goed, idd anders eerst even ergens anders neerzetten.
    is de vloer beneden helemaal mooi geworden?foto??!!!!

hier:nou het muurtje is zwart!!jee tis een muurtje van denk 1,5 breed maar ben er bij elkaar dik 2 uur mee bezig geweest hahaha.
    Links en rechts ervan zit een witte muur dus moet het hel strak zien te krijgen....is nog niet helemaal gelukt haha, morgen weer even met wit bijwerken.

owja weet niet meer wie het vroeg, dacht moesch,
    Het kamertje word:wit, beetje zwart, lichtgrijs en verschillende kleuren blauw (licht, aqua, donker enz)
    ben zelf ook ergggg benieuwd hoe het wordt hahaha.
    heb begin van de week zoals ik jullie hier vertelde echt 2 nachten slecht geslapen omdat ik echt niet wist wat ik met het kamertje wilde, nu dus maar de knoop doorgehakt en we zien het wel ;))

8. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @Chelleke, zo’n buikband met klitteband heb ik ook te leen van een vriendin gekregen, erg prettig!

@Delfino, altijd lekker zo’n uitgslag zonder hoe verder..

@Girafje en Rana welkom!

@juultje gefeliciteerd met je nichtje!

@Maud, wat een leuk kaartje!

@Ankje, vind een dikke buiken uitje ook wel gezellig, zal even de data nakijken dat ik kan, maar denk dat de 11e wel gaat lukken. Misschien afspreken in de buurt van een station ofzo, weet niet hoe het met rijden van een langer stuk tegen die tijd gaat :)

Hier vanmorgen de kast, ledikant en commode opgehaald, staat bijna! Voor de rest wat achtergebleven klussen weggewerkt. Weinig trek alleen hier steeds door opkomend maagzuur en giga verkouden.... maja komen we wel overheen..

Knuffel!

9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten

Vanmiddag geslaagd voor een shirtje! Hij is donkerpaars.
    Jonna is vandaag niet echt te genieten en is dus best zwaar voor mij vandaag. Maar ik heb vanmiddag nog ff lekker kunnen slapen.

Jeroen is nu ff naar school voor zijn opleiding en is om 8 uur weer thuis.

chelleke
    Hoef je toch geen sorry voor te zeggen! Gekkerd.

sjors
    Leuk dat de meeting leuk was!
    Als je liever eerder wil dan moet je het zeggen hoor. Dan opper je een door de weekse dag of een zondag? Ik zet hem er dan gewoon tussen hoor. Misschien dat ik dan ook wel kan.

Rana
    O jeetje! Kan jij niet tegen die prik?
    Jammer dat je niet mee kan met het uitje. Maar de reis is idd wel wat te ver.

10. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Het uitje

Ik denk idd dat we de knoop moeten doorhakken en de datum op
    Zaterdag 11 Februari 2012 houden.

Dit zijn de mensen die Zaterdag 11 Februari kunnen:
    Ankje (Almere-Flevoland)
    Anoniempjuh
    Sab1988
    Sjors22
    Girafje75 (Almere-Flevoland)
    Vriendlief
    Linnie1984

Ik heb met de Jan. mama's toen ook een uitje gehad en we hebben toen afgesproken op het station.
    Ff kijken waar iedereen woont.....

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ik woon vlakbij den haag.
    maar station?ja ik kom gewoon met de auto hoor!maar wat voor iets willen we eigenlijk gaan doen?

Als we met de maart mama's meeten doen we t meestal rond utrecht amersfoort, dat is vaak het centraalste.

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ik heb toen met de Jan.mama's 2010 ook gemeet in Utrecht.
    We zijn toen een high tea gedaan. Was erg gezellig.

13. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Oh jeeeeemig ik moet zoveel bijlezen :(
    Ben stinkend druk geweest en ben zooo moe. Kheb sinds gisteravond bijna aanhoudend harde buiken bij de minste of geringste inspanning. Had vanmorgen bedacht dat ik me gedeeltelijk ziek zou melden vandaag, maar heb het toch niet gedaan. Ik ben zo eigenwijs... maarja zit nu zelf met de gebakken peren..

Ben in 2 dagen tijd bijna een kilo afgevallen :(

Morgen controle bij de vk.. ben benieuwd of ik op mijn kop ga krijgen..

Wel leuk: we hebben een 3d echo gepland. Las hier dat er al meer zijn die dat gaan doen. Ik wilde eerst niet, maar wilde toch heel graag mn moeder een keer meenemen naar een echo, maar een gewone echo komt niet meer. Dus toch maar 3d. Heb schoonmoeder ook maar meegevraagd, anders voelt die zich straks achtergesteld ;) 6 januari is het zo ver. Hopelijk laat ons kereltje dan eindelijk zijn gezichtje zien!

Straks naar yoga, ik hoop dat ik dan weer wat tot rust kom. En ik hoop dat ik dan dit weekend hier even goed kan bijlezen en reageren op iedereen. Zal mn best doen!!

14. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Nou als ik eerlijk ben....zou de vk jou op je kop moeten geven :p
    Je moet echt wat meer aan jezelf denken hoor! Anders gaat het straks nog slechter met jou en heb je echt een groot probleem.

15. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Leuk idee een meeting, maar ik voel me er niet goed genoeg voor.

@ Juultje: wel om jezelf denken he, leuk een 3D echo wij hebben hem 28 December.

@ Rana:Jeetje wat vervelend dat je bij die test bijna flauw viel.
    Ik moet volgende week vrijdag en zie er erg tegenop, omdat je niks mag eten volgens mij gaat dat bij mij ook niet goed en dan moet je ook nog zo'n vies drankje drinken bah. Gelukkig heeft mijn man dan al vakantie dus die gaat mee, durf het ook niet aan om alleen te gaan rijden.

@ Kamertjes: Zie leuke ideeën langskomen.

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

Heb die test ook gehad bij mij ging het gelukkig helemaal goed kreeg alleen zere rug van die 2 lange uren op een stoel zitte!

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @uitje ik heb echt iets gemist geloof ik..... kan iemand me nog even inlichten ???

18. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    we hebben een datum geprikt (11 Februari) voor een uitje met deze april mama's.
    We weten nog niet precies waar, maar zal in utrecht of omgeving utrecht zijn.

Ideeën zijn welkom

Kom je ook?

19. Rana84

Rana84 Actief lid

12 dec 2011
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ankje, ik heb eigenlijk niet echt een prik gehad, enkel een klein vingerprikje maar daar voel je bijna niks van. Ik geloof dat ik gewoon heel sterk op die suikershot op nuchtere maag gereageerd heb :(

@Tamtam, het drankje op zich vond ik meevallen. Het is net een bosvruchtendrankje, maar dan heel zoet. Maar inderdaad kan je beter iemand meenemen voor het geval dat.... Ik had er niet mee gerekend dat dit kon gebeuren dus had niemand bij me (manlief is op zakenreis).

@Juultje, je moet echt aan jezelf denken hoor! Dan maar ziekmelden. Ik geloof dat je lichaam op die manier aangeeft dat je rustiger aan moet doen en het belangrijk is daar naar te luisteren.

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    wat leuk dat er een meeting komt!!!!!!!

helaas is het voor onmogelijk om te komen vanwege mn BI....
    vooral tegen die tijd wil ik niet weten hoe het is met me...

verder niet alles bijgelezen sorry was wel erg veel. heb het afgelopen dagen erg druk gehad met isabel. ze is sinds gisteren weer aan het opknappen! koortsvrij nog wel wat hangerig enz maar goed heeft weer even tijd nodig he. mn bekken hebben weer een flinke terugslag gehad, kan van de osteopaat zijn. kan volgende week na de behandeling nog erger worden en daarna komt er waarschijnlijk vooruitgang in zegt ze pffff nou ik hoop het!

gister verjaardag gehad en morgen weer een verjaardag dus dan ben ik er weer een dagje niet. voor allebei de verjaardagen 2 taarten moeten maken dus dat kwam er ook nog eens bij.
    gelukkig ben ik nu klaar en kan ik even rusten.

iedereen een knuffel!

Deel Deze Pagina