@sjors: van de nieuwe ajax taart heb ik de fotos nog niet op de pc staan de andere 3 wel zal even wat showen. *snik snik* ga net de cavias eten geven, ligt er 1 dood in het hok!!! hij was nog maar 4 jaartjes oud...en zooo lief het was ook niet echt een smakelijk gezicht, oortje was opgegeten en het vel van zn hoofdje lag dus los.. bah bah. pffff baal er echt zo van!!!!
hallo meiden, jullie hebben weer flink wat afgekletst haha.. hier gaat t vandaag redelijk.. zoontje is ziek en is vannacht 3 keer wakker geweest.. wel vermoeiend maar goed, hoop dat hij er snel bovenop komt..
de andere 2 taarten, die ajax taart is er dus niet meer heb hem vernieuwd maar die foto komt nog hihi. @moesch: beterschap met je zoontje!!!
Meeting.....ik wil Jan eigenlijk ook meenemen...heb geen oppas op zaterdag of mijn man moet vrij zijn? Weet niet of dat een probleem is en anders sla ik over
@naomi, wat zielig sterkte! geen fijn gezicht... Wat mooi zeg! vind die van disney echt super!! de anderen zijn ook mooi hoor knap dat je t kan!
@sjors: ja die princessentaart is heel mooi, maar vrij simpel hihih. vind het ajax logo zo goed gelukt, had dat echt niet verwacht dat hij zo mooi zou zijn!
Naomie:hoe kan dat nou....zijn de andere aan hem begonnen zeg maar? Nee niet echt smakelijk arm beestje!
@vriendlief: ja de andere hebben zn oortje afgeknaagd..... walgelijk idee he. hij was wel erg mager voelde ik, dus waarschijnlijk niet genoeg te eten gehad, de rest zal mee op hebben. het was nooit een dikke cavia dus kon niet veel hebben.
Naomi, wat cru, kanibalisme! Echt heel zielig. Zou me kapot janken. Zou de rest wegdoen haha, dat niet, maar zou ze wel dag boos aankijken allemaal en moordenaars roepen. Jeetje zeg. Ben er helemaal naar van. Taarten maken wel wat goed. Sjors, heb nogmaals nagevraagd, mij word gezegd dat de letter voor je bloedgroep staat en +/_ voor je resusfactor. Maar anyway, jij bent waarschijnlijk C negatief en ik A negatief, daar zal het verschil m wel in zitten. Ik dus 85% kans op twee spuiten, maar heb alles voor die kleine (en de volgende kleine als die komt) over, dus bijt me er wel doorheen. En mn billen worden steeds groter, dus zal het steeds minder voelen denk ik.
@Girafje, Bloedgroep c bestaat niet, Je hebt a/b/ab/o en dan - en +. Aangezien ik heel vaak in het ziekenhuis ben geweest weet ik 100% zeker dat ik A positief ben. De rhesus factor is altijd C of D en dan +/-anderen bestaan niet. Dit is dus niet afhankelijk van of je bloedgroep negatief of positief is maar het heeft te maken met iets wat op je rode bloedlichaampjes zit. Is denk ik niet helemaal goed gegaan dan met de info die je kreeg. Die spuiten doen me niet zoveel, alles voor de kleine Alleen vind ik het erg slecht dat er zulke slechte informatie over word gegeven en vooral omdat ze mij vertelden dat er voor Rhesus D negatief een spuit is en voor rhesus C negatief niet, wat is dan het nut als ze er niks tegen kunnen doen...ik heb rhesus c negatief...
Ik vind het sowieso slecht dat de info aan ons niet hetzelfde is. We wonen toch in Nederland. Ik heb dinsdag AMC aan de lijn, zal ik daar es vragen en ook nog eens in mn zwangerschapskaart duiken. Dat verhaal wat ik tikte laatst, kwam uit zwangerschapsboek, daar hadden ze t bij resus ook niet over letter. Word gek van die letters, eerst Sinterklaas, nu dit. Bloedgroep is dus A negatief bij mij volgens mij en resus .... negatief... Lekker negatief dus.
Haha alles negatief Ik alles half half ja het is ontzettend slecht ja. Vraag me nu echt af hoe het zit. Maandag moet ik naar de vk en ook een afspraak maken voor het bloedprikken, zal dan is vragen hoe of wat. Maar het belangrijkste is dat het niet gevaarlijk is voor je kindje !...Allemaal erg raar dat wel! Wanneer moest jij bloedprikken ? Sinterklaas letters ging hier ook niet goed hihi.
Dag lieverds, wat lief dat jullie me allemaal op mijn kop geven haha.. bij de verloskundige was alles goed. hij groeide goed zei ze (geen idee hoe ze dat gevoeld heeft?) en hartje klonk weer mooi. ik was maar 1 kg aangekomen (hoera ik zit weer onder de 70 ) sinds vorige controle. vanaf nu moet ik elke 3 weken heen. harde buiken kon geen kwaad zei ze, maar was wel een signaal dat ik dan even een dagje rust moet nemen. ik zoek bij mezelf nu dat knopje waarmee ik 'rust' aan kan zetten heb vandaag ook nog harde buiken en merk dat mn lichaam moe is. gelukkig een relatief rustig weekend, hopelijk even bijtanken, zou leuk zijn als ik morgen dan eens niet om 6:30 wakker word.. ik lees allemaal berichten over een uitje! leuk! ik heb alleen geen idee wat voor mij haalbaar is. Zijn er trouwens meer die naar de huishoudbeurs/9 maandenbeurs gaan? kunnen we daar niet een zp hoekje maken en meeten? ahhhh arme cavia wat zielig wat kunnen dieren hard voor elkaar zijn he...
Ben niet naar mijn collega gegaan helaas. De tomtom lag nog bij mijn schoonzus in de auto en durf niet ergens te rijden zonder dat ding waar ik nog nooit ben geweest. En lezen en rijden tegelijk zie ik niet zitten. We gaan zondag ff gezellig langs. [FONT="]@ Girafje:[/FONT] [FONT="]Jij bent dus wel lekker bekend in Utrecht.[/FONT] [FONT="]Wil jij dan eens kijken voor iets leuks om te doen? Zelf denk ik dat shoppen geen goed idee is, ivm mensen met bekkenklachten (waar ik 1 van ben).[/FONT] [FONT="]Ook cadeautjes kopen zie ik niet zo zitten. We hebben net de feestmaand achter de rug en het heeft ons al een hoop gekost. Sorry.[/FONT] [FONT="]@ Moestra:[/FONT] [FONT="]Ik wil er ook erg graag heen, maar of we dat met ons clubje moeten doen? We raken elkaar misschien kwijt en echt lekker kletsen kun je ook niet. Tis daar echt heel druk.[/FONT] [FONT="]Maar goed, das mijn mening. Misschien denken de anderen er anders over?[/FONT] [FONT="]@ Naomi:[/FONT] [FONT="]Iek! Gedver![/FONT] [FONT="]Dat is geen leuke ontdekking zeg. Sterkte ermee.[/FONT] [FONT="]Gave taarten zeg![/FONT] [FONT="]@ Moesch:[/FONT] [FONT="]Beterschap met je zoontje![/FONT] [FONT="]@ vriendlief:[/FONT] [FONT="]Natuurlijk is dat niet erg als je man mee komt! [/FONT] [FONT="]Uitje April mamas 2012[/FONT] [FONT="][/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Dit zijn de mensen die Zaterdag 11 Februari kunnen: [/FONT][FONT="]Ankje Anoniempjuh Sab1988 Sjors22 Girafje75 Vriendlief Linnie1984[/FONT] [FONT="]Moestra (onder voorbehoud)[/FONT] [FONT="]JuultjeT (onder voorbehoud)[/FONT][FONT="][/FONT]
[FONT="]Afsprakenlijst April 2012 mamas[/FONT] [FONT="][/FONT] [FONT="]Ma. 19-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Sjors22: VK[/FONT] [FONT="]Vr. 23-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Tamtam78: Bloedsuiker testen[/FONT] [FONT="]Wo. 28-12-2011[/FONT] [FONT="]12:45 Sjors22: 3D echo[/FONT] [FONT="]------ Tamtam78: 3D/4D echo[/FONT] [FONT="]Do. 29-12-2011[/FONT] [FONT="]10:45 Ankje: VK[/FONT] [FONT="]Ma. 02-01-2012[/FONT] [FONT="]19:30 [/FONT][FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="]: VK[/FONT] [FONT="]Wo. 04-01-2012[/FONT] [FONT="]------ Ankje: VK[/FONT] [FONT="]Do. 05-01-2012[/FONT] [FONT="]10:15 2012mama: Gyn.[/FONT] [FONT="]14:00 Josephine76: 3D/4D echo[/FONT] [FONT="]Vr. 06-01-2012[/FONT] [FONT="]------ [/FONT][FONT="]JuultjeT[/FONT][FONT="]: 3D echo[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Ma. 30-01-2012[/FONT] [FONT="]10:30 2012mama: 30 weken echo[/FONT] [FONT="]Di. 31-01-2012[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Lyza: VK[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Ziekenhuis/thuis bevallen Flesvoeding/Borstvoeding[/FONT] [FONT="][/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Maud85 [/FONT][FONT="]----------- zkh -------- bv Evan ---------------- ? ---------- bv MoesCH ----------- zkh -------- bv Naomi123 -------- thuis ------- bv Kernesia ---------- zkh -------- bv Vruchtje24 ------- zkh --------- fv Ankje -------------- zkh -------- bv Moestra ----------- zkh ---------fv Troela85 ---------- thuis ------- bv Linnie1984 -------- zkh -------- bv Tamtam78 -------- thuis ------- bv 2012mama -------- zkh -------- fv Josephine76 ------ zkh -------- bv Sjors22 ------------ thuis ------- fv Ons2wonder84 --- zkh -------- bv Delfino ------------- zkh -------- bv Chelleke84 -------- zkh -------- fv[/FONT] [FONT="]Lyza [/FONT][FONT="]---------------- zkh -------- bv[/FONT] [FONT="]Vriendlief [/FONT][FONT="]--------- thuis ------- bv[/FONT] [FONT="]Sab1988 [/FONT][FONT="]----------- zkh -------- bv[/FONT] [FONT="]Girafje75[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]---------- zkh -------- bv[/FONT]
[FONT="]Hoeveel [/FONT][FONT="]jongens[/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisjes[/FONT][FONT="] worden er geboren?[/FONT] [FONT="]12 [/FONT][FONT="]- [/FONT][FONT="]15[/FONT] [FONT="] Jongens: [/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT] [FONT="]gertje08[/FONT] [FONT="]JuultjeT[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT] [FONT="]Ons2wonder84[/FONT] [FONT="]Maud85[/FONT] [FONT="]Sab1988[/FONT] [FONT="]Unox[/FONT] [FONT="]Lyza[/FONT] [FONT="]Moestra[/FONT] [FONT="]Delfino[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT] [FONT="]Meisjes:[/FONT] [FONT="]Tijgertje1984[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT] [FONT="]Vogeltje[/FONT] [FONT="]Kim198[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT] [FONT="]Liftrasa[/FONT] [FONT="]Naomi123[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT] [FONT="]Tamtam78[/FONT] [FONT="]Mammie Patricia[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT] [FONT="]Vriendlief[/FONT] [FONT="]Girafje75[/FONT] [FONT="]Verrassing:[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT] [FONT="]Kernesia[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT] [FONT="]Evan[/FONT]
Ik moet in 27e week bloedprikken geloof ik. Maar dinsdag belt de gynocoloog mij op van het AMC, dan hoor ik het wel. En daarna he, dan weten we alles haha.