@Chelleke, wat een verschrikkelijk nieuws om op die termijn je kindjes nog te verliezen! @Uitje, wij gaan nog een weekje op vakantie in februari, weet nog niet welke week dat wordt.
Voor ik alles bij ga lezen... Zie forum 15/30 april 2012 mama´s pagina 480 drie berichten met 6 foto´s van mijn kerstboom haha.
Chelleke, wat een verschrikkelijk nieuws. Sterkte voor haar en haar partner. Echt heel droevig, na 4,5 jaar en 18 weken! Ankje, leuk dat je een heerlijke bruilift hebt gehad. Rana, dat klinkt meer als het kleintje dumpen. Je laat je vakantie mooi niet afkappen hierdoor. Dat mag juist een vriend niet van je verlangen, vooral niet als het om laksheid gaat! Jij bent 3 april uitgerekend? Dan ben je misschien wel de eerste van ons die bevalt, spannend hoor.
Dames, even een korte reactie op jullie vraag waaraan het heeft gelegen dat deze lieve meid haar kindjes verloor..... helaas een bacteriële infectie waardoor de vroeggeboorte spontaan op gang is gekomen... het erge is, dat in dat clubje van 8 of 9 man waar we in kletsen dit al de 3e bacteriële infectie is en waarvan er 2x een vroeggeboorte is geweest...... HEb er gewoon geen woorden voor.... nu besef ik ineensheel hard hoe gelukkig ik nu ben dat ons kindje morgen de 25 weken grens bereikt heeft en ze dus in het ziekenhuis verplicht zijn alles eraan te doen om haar in leven te houden....... brrrrr.......... @all: dikke knuffel dames, we gaan vanavond naar mijn schoonouders toe..... lekker bank hangen hahahaha... vandaag gepoetst met manlief dus ik ben doodmoe..... vind eht zo moeilijk om rust te pakken... heb steeds harde buiken bij het huishouden doen.... hebben jullie dat ook???
@chelleke: pff heftig he!! ben hier ook blij dat ik de 25 weken gepasseerd ben hoor! wilt nog niets zeggen maar de artsen gaan er nu wel voor en dat is prettig. hier vanmiddag naar de intratuin geweest (in de rolstoel). het was erg leuk en gezellig! heb nu alleen sinds vanmiddag zo een pijn niet normaal, als ik wil lopen/staan moet ik me vast houden en liefst ergens op leunen gewoon van de pijn.... loop helemaal dubbel geklapt pffff hopelijk is het alleen vandaag... zo mn man ff naar bed gestuurd. meneer voelt zich weer eens niet lekker, liep de hele middag al met een lang gezicht mee dan kan hij beter nu vertrekken. hopelijk voelt hij zich straks wat beter want ow ow wat zijn ze zielig als ze niet lekker zijn. hij kan nog eens niet zeggen waar hij last van heeft, lekker vaag.
ik dacht zelf altijd eerst met 26/28 weken pas maar is al 25 weken geworden als ik het zo lees laat de kindjes in ieder geval maar lekker zitten tot minimaal 37 weken
Wat een verschrikkelijk nieuws De grns van nederland ligt pas bij 26 weken terwijl ze met 24 weken in andere landen er alles al aan doen om het kindje te redden!
Vandaag bij mijn ouders geweest kindjes achtergelate en weze kerstshoppen onder de boom ligt het bomvol nu haha! Ook eenkerstkadootje voor de baby gehaalt
Drukke dag gehad. Jeroen en ik hebben kunnen slagen voor een kast voor Jonna. We hebben die gelijk in elkaar gezet en ook haar bedje en een andere kast naar beneden gehaald. Om 5 uur hebben we ons meisje opgehaald. Ze vloog ons in de armen erg lief! Toen we thuis waren hebben we nog even wat dingen ingericht in haar kamertje. Ze heeft zelf ook geholpen. Toen een boekje lezen en lekker naar bed. Is wel ff wennen dat er geen commode staat in haar kamertje, maar Jonna vind het prachtig! Ze kleed zichzelf ook uit (met een klein beetje hulp). Ze wordt zo groot ineens! Morgen weer ff verder met inrichten, want de overloop is een grote caos hahahaha. Als dat allemaal klaar is kunnen we ook met de babykamer gaan beginnen!!! Rana Erg lastig om dan nee te zeggen he. Je wilt dat kleintje ook helpen. Maar pas op dat je niet te gehecht raakt hoor. Want hoe langer je oppast hoe moeilijker het gaat worden. Tis ook erg lang dat je moet oppassen in de week zeg! Phoe! Snap die vriend van jullie ook niet echt hoor. Hij heeft de voogdij gekregen (neem aan dat hij daar voor heeft moeten vechten en dus ook graag wil), maar denkt niet verder voor het beste voor zijn kind. Maar snap jullie erg goed hoor. Je doet alles voor je vrienden, maar pas op dat hij geen misbruik maakt. Jij hebt ook een kleintje die je nog op de wereld moet zetten en dus ook veel energie kost. Naomi Heerlijk dat je er lekker ff uit bent geweest! Ging het goed in de rolstoel? Beterschap met je man! Chelleke / Maud Dacht dat de grens ook op 24 weken ligt hoor. Maar moet ook zeggen dat ik dat niet zeker weet. Volgens mij kan het kindje in je buik vanaf week 23 ofzo levensvatbaar zijn?
Zo, dacht even bijlezen, maar erg rustig hier geweest gisteren Ik gisteren een leuke dag gehad, waren pas om 1.00 thuis..lang geleden dat ik zo laat op bed lag! Finn gisteren nog opgehaald, en vanochtend geslapen tot 7.00, dus denk vanmiddag nog een uurtje slaap inhalen.. Ik dacht dat de grens op 26 weken lag, nouja, inderdaad laten we maar gewoon wachten tot 37 weken..
Hier is het idd rustig geweest..... Ik meende echt ( tenminste dat heeft een vriendin van me verteld die zelf ook een vroeggeboorte heeft gehad) dat de grens op 25 weken lag, maar goed 26 zou ook kunnen.... laten we er maar van uit gaan dat ze nog minstens 12 weekjes blijft zitten hahahaha... Hebben jullie 's morgens ook dat gevoel dat je spierpijn hebt in je buik omdat je bijvoorbeeld te lang in een houding hebt gelegen...... lijkt wel alsof je dan een harde buik hebt.... pfff ik hoop t toch niet...... Ik kijk het even aan en anders bel de ik de VK volgende week eens als dat zo blijft..... echt irritant, maar als dat normaal is geeft het me al genoeg rust hahahahaha
@ Chelleke: wat een verschrikkelijk nieuws, en wat de harde buiken betreft ik heb er (nog)geen last van, dus zou niet weten of het normaal is gewoon in de gaten houden en als je het niet vertrouwd de VK bellen. Ik dacht ook dat de grens bij 26 weken lag. @ Ankje: Jullie ook geslaagd voor een kast wij hebben gisteren ook 1 voor Danians kamer besteld kunnen we volgende week ophalen. Leuk he als ze je zo in de armen vliegt. @ 2012mama: Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad. @ Rana: Ik snap dat je voor dat kleintje wil zorgen, maar ook aan jezelf denken en aangeven als het niet meer gaat hoe moeilijk dat ook is. Gisteren dus een kast voor Danian besteld die we volgende week kunnen ophalen. We moesten flink wat trappen op en heb dus nu gewoon spierpijn in mijn boven benen, ben niks meer gewent Vrijdag voor de eerste keer naar de osteopaat geweest en die kon genoeg spanningen voelen, dus die heeft hij los gemasseerd moet nu 6 Januari weer heen merk tot nu toe nog niks. Vanmiddag hebben we verjaardag van mijn schoonzusje verder rustig dagje. Manlief moet nog t/m donderdag werken en dan heeft hij dik 2 weken vrij. Vanavond begint Serieus Request ook weer vind ik altijd zo leuk, dus ga er ook veel naar kijken. Iedereen een fijne zondag.
hallo allemaal! chelleke wat verschrikkelijk zeg! gister weer boodschappen gedaan bij ah, en ja hoor.. bij thuiskomst weer een bakje ei-kerrie salade met datum 07-12-2011.. dit keer gelukkig voor dat ik ging eten gekeken.. die gaat dus vandaag terug!!! niet om t geld, maar vind t gewoon NIET kunnen!
Nou Moesch ze moeten je wel hebben daar met producten serieus een eind over de datum. Nog maar eens een serieuze klacht doen dus, en voortaan alles wat je in je handen neemt de datum bekijken. ( Ik pak zowiezo altijd het achterste hahaha) CHelleke, ik heb het ook als ik in de ochtend wakker wordt dat ik pijn aan mijn buik en omliggende lichaamsdelen heb. Al kan ik het niet benamen als een harde buik. Ben wel blij straks over die 26 weken grens te zitten hoor, en geloof dat met 28 de overlevingskansen nog veel groter zjn toch?? Hier vandaag rustig dagje, wasjesdraaien en huishouden doen en zo maar eens me bed uit komen. Lekker mijn mama in spe dagje houden. Merk wel na een drukke dag op het werk dat savonds alles zeer doet en ze zeggen dan dat ik waggel. hahaha
ik ga vanmiddag hight tea met vrienden, erg veel zin in. Voor de rest hebben we vandaag en rustig dagje, volgende week ga ik een beginnetje maken met de babykamer... erg veel zin in.
Zo, ben o 10 uur nog even mn bed in gegaan. Om 12 uur wakker, nu maar even wat huishouden doen...wasje, stofzuigen, dweilen. Finn ligt nu lekker te slapen. Verder een heerlijk rustig dagje, zonder plannen...fijn! ik herken dat gevoel in mn buik sochtends trouwens niet...helemaal nog amper harde buiken gelukkig! moesch, wat slordig, weer iets wat ver over de datum is! zou ook teruggaan inderdaad, gewoon om het principe Sab, jij krijgt dus ook langzaam de kwaaltjes als waggelen...doe maar rustig aan! tamtam, ben benieuwd of je echt baat hebt bij de osteopaat...hier goede ervaringen ermee.. Fijn dat jullie een kast gevonden hebben, hier moeten we ook nog opzoek... Zonnestraal, veel plezier vanmiddag!
Ik begreep gisteren van mijn schoonzus dat 24 weken nu als levensvatbaar wordt gezien. Eerder was dit 28. Maar goed, dan is het nog maar de vraag hoe je kindje groot wordt.. pff... denk toch niet dat het zich dan net zo goed ontwikkelt als wanneer het in je buik groeit hoor!! Laten we inderdaad hopen dat al onze beebjes nog lekker warm bij ons blijven tot ze groot genoeg zijn om ons te ontmoeten! Chelleke dat spierpijngevoel herken ik niet echt... Maar misschien slaap je niet ontspannen genoeg? In welke houding lig je? Het schijnt dat je het beste op je linkerzij kunt liggen. En slaap je al met een voedingskussen? Zo niet, dan raad ik je dat heeeel sterk aan! Door een kussen tussen je benen te leggen kunnen je rug, buik en benen veel beter ontspannen. Ik slaap zelfs met een voedingskussen als ik op mijn rug lig, dan leg ik mijn benen er overheen (kussen in knieholten), dan liggen mijn buik en rug ontspannen... Hier weer een beetje tot rust gekomen gisteren zijn mijn schoonzus en nichtje uit het ziekenhuis gekomen, heel fijn ik had een lodger shelter voor ze gekocht als kraamkado, had m gekocht via marktplaats, die vrouw zou hem donderdag op de post doen. Gisteren een hele tijd op zitten wachten, kwam maar niks. Die vrouw gemaild of ze me de track&trace code wilde sturen zodat ik kon zien wanneer het pakketje zou komen. Mailt ze me dat hij nog niet op de post is maar dat ze dat maandag doet.. GRRRR... Lekker dan. Had zo gehoopt dat we m gisteren konden geven.. Naja... nog even geduld dus. Nu maar hopen dat ze m ook echt opstuurt! Vanmorgen met manlief naar het zwembad geweest, wilde even baantjes trekken. Sportschool lukt me niet meer, dus heb mijn abonnement laten bevriezen. Zwemmen is wel een lekker alternatief! We hebben baantjes getrokken in het buitenbad(!!!!) en die was ONVERWARMD!!! heel koud in het begin, maar na even goed doorzwemmen ook best wel lekker.. Vooral de frisse lucht is dan erg prettig! Merk toch dat sporten/inspanning me helpt negatieve energie kwijt te raken en dat ik beter kan ontspannen
@moesch: wat belachelijk dat er zo veel dingen over datum zijn bij jullie AH! Ik zou er wel even een melding van maken bij de klantenservice ofzo hoor! De vakkenvullers horen de data te controleren als ze het schap aanvullen!! Slechte zaak.. @sab: wat shit dat je lichamelijke klachten krijgt als je merkt dat je gaat waggelen moet je t wel even in de gaten houden hoor! juist door de pijn te gaan ontlopen ga je een verkeerde houding aannemen, waardoor je klachten uiteindelijk alleen maar erger worden!! @zonnestraal: veel plezier met de hight tea! lekker hoor En leuk, bezig in de babykamer!! wat moet er allemaal gebeuren? @2012mama: wat lekker dat je weer even terug je bed in kon zeg! heerlijk!! lekker uitgerust? Lekker he, zo'n dagje niks