hoi, ik kom ook weer even langswaaien. Hier gaat alles prima geloof ik. Bekken wordt nu wel minder, heb regelmatig (naja, dagelijks) last van pijnklachten. Nog maar heel specifiek hoor, bij opstaan enzo. Het zit altijd links aan de rugkant en mijn stuitje. Maar goed, je doet er zo weinig aan. Bekkenband helpt wel iets maar die heb ik natuurlijuk niet de hele dag om en zeker niet wanneer ik werk want dan zit ik. Zwemmen doe ik verder 2x in de week. Harde buiken heb ik ook al een aantal van gehad, de ene dag meer dan de andere. Het is niet erg, zolang het er niet meer dan 3 in het uur zijn geloof ik. Dan is het zeker een teken om rustig aan te doen. En wanneer ze echt pijnlijk zijn dan is het alarm dacht ik. Maar goed, ik maak me er niet druk over.
Hallootjes, Ik gisteren een etentje bij een man die me in zekere zin aan mn vriend voorgesteld heeft, dus van hem moet ik wel houden haha, zonder hem mn kindje nooit in de maak geweest, bij hem en zijn vrouw en twee kinderen wezen eten, met ieders aanhang en nog een vriend met aanhang van mn vriend. Afijn, met een man of 9 aan grote tafel, lang getafeld en heel gezellig. Als 8 man Duits door elkaar praten, toch wel weer moeilijk te volgen en door concentratie erg vermoeiend. En veel mocht ik niet eten en drinken, omdat er dingen zaten die ik nu niet mag. Voelde me een beetje zeikerd, maar ja, ik denk aan kindje. Maar wel gezellig. Om 1 uur kapot in bed, we werden pas om half 12 wakker vandaag! Vandaag lekker gewandeld, een piepje sneeuw hier in Duitsland, was heerlijk.Wel harde buik daarna, ma na 10 minuten liggen was het weer weg gelukkig. Rusten helpt direct. Nu beetje aan het werk op pc en beetje lui. Het baby-uitzetlijstje bijna af. Probeer m dan hier te plaatsen.
de hight tea was lekker, en erg gezellig. We moeten de meubeltjes allemaal in elkaar zetten, en op zn plaats zetten. We hoeven niet meer te schilderen, want dat is net gebeurt. Verder ga ik samen met mijn moeder de aankleding doen, we gaan zelf de lakkentjes maken, aankleedhoes. schilderijtjes enz. Zodra het klaar is dan laat ik wel even een fotootje zien. Verder zwem ik ook 1 keer in de week En ik ga 2 keer in de week naar mensendieck fysiotherapie, ivm met mijn bekken.
hey meiden goed weekend gehad allemaal? ik heb vandaag de muur opde babykamer afgemaakt, had hem al geverfd, maar hij was niet mooi, dus vandaag nog een keer gedaan, en de naden aan de zijkanten en bij het plafond met een make up penseeltje zo strak mogelijk gemaakt!!! nu beetje last van me rug haha. Zit nu lekker op de bank een opgenomen aflevering te kijken van:i didn;t know i was pregnant!! jee wat blijft dat bizar he, vrouwen die het niet weten, en dan ineens naar de wc moeten ofzo, en moeten persen, en ploep een baby in de wc!!!vind t maar bizar!!! m orgen nog meiden met een echo?? xxx
[FONT="][/FONT] Hallootjes! Jonna slaapt heerlijk in haar nieuwe kamer. Morgen nog even wat plankjes ophangen zodat er ook boeken etc kwijt kan. Daarna rustig aan beginnen met de babykamer. We hebben zaterdag erg mooie gordijnen gezien, zowel voor Jonna als voor de andere kleine meid. Voor Jonna, Dora met hondjes. En voor de kleine meid, Winny de Pooh met als zijn vriendjes. Was meteen verkocht! We hebben ze nog niet besteld, maar denk dat dat niet meer zo lang zou duren. Vandaag naar mijn collega geweest. Was erg gezellig. Zij heeft een dochter van 3,5 jaar. Jonna speelde erg lief, was ze altijd maar zo! Hahahaha. Jonna was eerst erg verlegen en bleef in de deuropening staan. Esmeralda (de dochter van mijn collega) zei: kom maar, is niet eng. Kom maar kindje .is toch niet eng? Echt geweldig!!! Wat een heerlijk meisje is dat toch. Vanavond bij mijn broertje gegeten. We gingen al vroeg naar huis, want Jonna was bekaf. Had ook erg weinig geslapen vanmiddag (half uurtje in de auto). Morgen lekker vrij. Jeroen heeft helaas weer avonddienst. Bleeegh [FONT="][/FONT] [FONT="]@ Chelleke:[/FONT] [FONT="]Ik heb wel een soort van spierpijn in mijn buik als ik te lang op mijn rug heb gelegen. Dan moet ik echt op mijn zij draaien.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Tamtam:[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Leuk! Ook een nieuwe kast voor Danian![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Moesch:[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Gelijk heb je hoor! Zou het ook terug brengen. [/FONT] [FONT="]Kijk ook altijd naar de datums. Hier in de winkel zijn ze ook niet echt van de fifo.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Zonnestraal:[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Leuk dat je een beginnetje maakt met de babykamer! Ook hier zal het niet meer lang duren.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Girafje:[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Leuk zon drukke tafel met eten zeg! Erg gezellig.[/FONT] [FONT="]Ik kan zelf al helemaal geen Duits whahaha. Gelukkig ging je harde buik snel weg.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Anoniempje:[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Heerlijk dat je zo bezig bent met de babykamer![/FONT] [FONT="]Afsprakenlijst April 2012 mamas[/FONT] [FONT="][/FONT] [FONT="]Ma. 19-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]14:20 Delfino: Gyn.ivm zw. suiker[/FONT] [FONT="]------ Sjors22: VK[/FONT] [FONT="]Di. 20-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]----- Girafje75: Tel. Afspraak gyn.[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Vr. 23-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Tamtam78: Bloedsuiker testen[/FONT] [FONT="]Wo. 28-12-2011[/FONT] [FONT="]12:45 Sjors22: 3D echo[/FONT] [FONT="]------ Tamtam78: 3D/4D echo[/FONT] [FONT="]Do. 29-12-2011[/FONT] [FONT="]10:45 Ankje: VK[/FONT] [FONT="]Di. 03-01-2012[/FONT] [FONT="]19:30 [/FONT][FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="]: VK[/FONT] [FONT="]Wo. 04-01-2012[/FONT] [FONT="]11:20[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]JuultjeT[/FONT][FONT="]: VK[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Ankje: VK[/FONT] [FONT="]Do. 05-01-2012[/FONT] [FONT="]10:15 2012mama: Gyn.[/FONT] [FONT="]14:00 Josephine76: 3D/4D echo[/FONT] [FONT="]Vr. 06-01-2012[/FONT] [FONT="]------ JuultjeT: 3D echo[/FONT] [FONT="]Za. 14-01-2012[/FONT] [FONT="]------ Girafje75: 3D/4D echo[/FONT] [FONT="]Ma. 16-01-2012[/FONT] [FONT="]------ Girafje75: bloedprikken resusfactor kindje[/FONT] [FONT="]Di. 17-01-2012[/FONT] [FONT="]------ Girafje75: kolposcopie pap3b[/FONT] [FONT="]Ma. 30-01-2012[/FONT] [FONT="]10:30 2012mama: 30 weken echo[/FONT] [FONT="]Di. 31-01-2012[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Lyza: VK[/FONT]
mooi ankje! Persoonlijk vind ik die roze voor de baby het leukste. Maar ja, ik hou nu eenmaal erg van roze voor kleine meiden... Hihie
Bij Jonna had ik dus weinig roze. ben zelf niet zo'n type voor roze. Maar nu heb ik zoiets van....toch wel erg leuk voor een meisje, dus daarom twijfel ik ook hahaha
Goede morgen! Tis rustig deze morgen zeg. Hopelijk liggen jullie nog lekker te slapen met dit koude weer. Jonna was iets over 7en wakker. Jeroen ligt nog even lekker in bed te slapen. Straks eens kijken of we wat plankjes in Jonna's kamertje kunnen hangen.
Ankje vindt de 2e erg leuk die roze!! Maarja ben gek op roze voor meisjes hihi Pff duurt nog zolang tot vanmiddag voel me ook nog es beroerd bah
Delfino, sterkte mop! Ik zit er nu ook sterk aan te denken om die roze te doen. Jeroen en ik hadden het er gisteren nog even over. Hou zelf niet echt van roze....maar tis toch wel heel erg leuk voor een meisjes kamer!
@Ankje: De gordijntjes zijn niet echt mijn smaak, maar ik vind de laatste het leukst! Leuk zeg dat jullie zo bezig zijn met beide kamertjes @anoniempjuh: goed bezig geweest zeg! wat een gedoe met zo'n penseeltje.. maar is het mooi geworden? @unox: balen van je bekken meid! Misschien om erger te voorkomen alvast naar fysio/mensendieck? Mij heeft het erg geholpen, ik heb nu nergens meer last van! Over harde buiken: ik had er meerdere per uur, maar de vk zei dat ik dan gewoon mn rust moet pakken. Kan geen kwaad zei ze. Maar idd als het ook echt pijn zou doen zou ik me wel zorgen maken, maar het voelt alleen vervelend.. @delfino: he bah, sterkte meid Hier heb ik me vandaag half ziekgemeld. Gisteravond naar een optreden van de band van mijn man geweest (volgens mij vond kleine uk het niet zo leuk, die hield zich angstvallig stil, pas toen ik thuis was ging hij tekeer als een idioot!!!), was netjes om kwart voor 11 weer thuis. Lekker even gedoucht en mn bed in, maar kon maar niet slapen!! 01:00 nog wakker.. denk dat het dan komt omdat mn man nog niet thuis is, en bij elk geluidje denk ik dan: daar heb je hem! of ik maak me ongerust of alles wel goed gaat onderweg (nou was dit maar 30 km verderop, dus niet echt om je zorgen over te maken ) Nou ja, uiteindelijk was hij om 01:30 thuis ofzo, maar kon daarna nog niet slapen. 07:30 ging de wekker, hartstikke moe natuurlijk. Dus ben verstandig geweest en heb me vandaag voor de helft ziekgemeld. Ik werk dus maar tot 12 uur vandaag
@Gordijntjes, ze zijn helaas ook niet echt mijn smaak. Ik houd persoonlijk meer van effen gordijntjes. Soms heb ik 's avonds pijn aan mijn ribben. Alsof mijn ribbenkast een beetje uit elkaar gedrukt wordt. Bij mij is mijn buik ook breder dan mijn ribben. Komt dit iemand bekend voor?
Net ff op internet gekeken voor leuke dingen voor de babykamer. Heb net een mutjes besteld met de naam en ook een lakentje voor in het ledikantje met haar naam. Ga dat onder de kerstboom leggen (als het op tijd komt), en geef het 2e kerstdag aan Jeroen. We zijn 2e kerstdag lekker met zn 3en thuis. Ben benieuwd naar zijn reactie! Moestra Jawel, maar wat ik al eerder zei. Ben zelf niet zo van de roze als het een meisje wordt. Athans .toen niet. Ben er nu wel een beetje van terug gekomen vandaar. Ook kon ik bij Jonna niet voor de geboorte een babykamer inrichten omdat we midden in de verbouwing zaten die ook nog eens helemaal verkeerd liep (aannemer heeft ons laten zitten met een open huis midden in de winter en we zijn ons geld kwijt). Dus wil het nu extra leuk en goed doen juultje Goed zo! Lekker rustig aan doen vandaag.