tamtam wat fijn dat dat geregeld is. en gelukkig gaat het ook al wat beter met maylin. hopelijk houd ze alles nu binnen. viktor heeft nu een goede dag lijkt het. nog steeds niet gepoept maar is verder vrolijk, ontspannen, wakker en kletsen.
vruchtje reflux uitgesloten, gelukkig... Het ligt dus aan het snel leeg drinken van het flesje waardoor of waarbij zij krampjes krijgt... Hebben zij jullie wat tips mee kunnen geven hoe daar mee om te gaan? Het is misschien erg vermoeiend voor jullie maar vind je het niet erger dat zij zo last heeft van krampjes? En als je nou warme pittenzak op buikje doet terwijl zij aan het drinken is, wie weet helpt dat... missgeul huilen is eten huilen heeft op deze leeftijd heel veel betekenissen... Het is hun manier om te communiceren, aandacht van ouders te trekken... de ene keer zal je baby honger hebben, de volgende keer kan het een krampje zijn of een vieze luier... Omdat hij moe is van de vele indrukken of omdat hij geborgenheid zoekt.. naarmate zij viktor gaan kennen, leren zij verschillende huiltjes uit elkaar te houden en andere signalen steeds beter herkennen en begrijpen. hoe kortzichtig zijn ze? Hadden zij het ook niet aan jou kunnen vragen wat voor huiltje dat was... anoniempjuh dat bericht valt even zwaar... ik weet even niets te zeggen, alsof het bij mij herhaalt... bij mijn papa ging het ook zo, ook bij toeval (licht benauwdheid).. Alleen baadde operatie niet meer... Is het nu een afweging om leven te rekken? wat wil je vader? Hij heeft een longziekte en nu ook nog eens kanker erbij... het is een sober vooruitzicht, maar ik hoop het beste voor jullie... Voor je vader... fidel Waarom hebben zij naast de prikjes ook bloed geprikt? dat hebben zij bij Neva niet gedaan.. die huilbuien zal wrs te maken hebben met de indrukken van die dag... het cb, de prikjes, het bloed afnemen ed.. Wat goed van Willemijn dat zij door geslapen heeft, misschien toch wat minder in haar vel door prikjes... Wat maakt het nou uit waar zij slaapt, op dat moment heeft zij jouw geborgenheid nodig, het doet toch veel met ze die stomme prikjes... hoe was het met je vriendin? nog wat leuks gedaan? juultje wat balen van je gebroken nacht. Wat heb je als excuus gebruikt?... doen ze er verder moeilijk over als je te laat komt, het staat je netjes hoor ... tamtam nee hoor, ik weet wat ORS maar bedankt voor opheldering ... volgens mij heb ik ORS zelfs meerdere malen geadviseerd bij diarree, warmte en bij uitdroging...
sefanja ik was op dat moment in een andere ruimte. en ze wisten nog niets van viktor ik had de fles met kolf melk voor de zekerheid naast hem gezet zodat ze konden geven. hij heeft vandaag weer best veel kramp gehad, dus maar weer in een extra warm bad (zonder sop) een gehele massage gegeven inclusief buik en in bed gelegd kijken wanneer hij weer komt. vandaag redelijk veel maar goed gedronken: 5.00-8.30-10.30(80cc)-12.00-15.00-18.00 zo nu even wat huishouden doen en dan tv kijken. sefanja hoe gaat het bij jou? dus dames tot later
Hier gaat het in principe prima.. Neva slaapt wisselend in de nachten, de ene keer komt zij tussen 04-05.30 uur en de andere keer slaapt zij de hele nacht door... De laatste twee dagen 's avonds wat huilerig, dan wilt ze voornamelijk gewiegd worden om in slaap te kunnen vallen... Neva drinkt 5 a 6 flessen, biedt haar 150+5 aan.. Dit hoeft zij niet helemaal op te drinken... Als zij de 4 kilo is gepasseerd, ga ik haar op verzoek voeden.. Nu doe ik dat enigszins maar houd wel ongeveer 4 uur tussen de voedingen... Neva begint steeds meer te lachen en geluidjes te maken, alles wat om haar heen gebeurt erg interessant... Ze vecht overdag veelal tegen haar slaap, ze wil gewoon alles mee krijgen... Wanneer zij op bep gewicht,leeftijd en voedingen zit, komt er regelmaat in zoals middagdutje ed...
@Ano: even snel vanaf t werk.... jezus meid wat een klote nieuws ben er even stil van... heel veel sterkte met alles en hopelijk hoeven jullie niet meer te lang te wachten op de duidelijkheid.... dikke knuffel
Meisje nog steeds continue huilen zo zielig. Heb mee gehuild. Zolang kunnen krampjes toch níet duren hele middag. Ondertussen ook gepoept. Ik weet niet waar ze last van heeft. enige wat we kunnen doen is troosten verder zo machteloos snik
Hey dames, Ik ben er nog hoor. Wil jullie ff laten weten wat er hier aan de hand is. Amco is zo onrustig het arme mannetje. Hij zit echt niet lekker in zijn vel en we proberen nu uit te zoeken wat de oorzaak is. Hij is onder behandeling bij de osteopaat. Er zouden blokkades zitten in zijn rechter heupje, maagje, middenrif, rugwerveltjes tussen de schouderbladen, en zijn hoofdje. Ook heeft hij naar alle waarschijnlijkheid koemelkallergie. Hij huilt echt veel de arme schat. Logisch natuurlijk. Op het CB zegt de arts en de verpleegkundige dat het allemaal normaal is. Maar sorry... ik voel gewoon dat het niet zo is. Nu moet alleen een dokter willen luisteren. Klachten: héél erg moeilijk boeren (waardoor de voedingen 1 tot 1.15u duren, ook 's nachts), soms boert hij nog voor de volgende voeding, veel huilen, huilen tijdens eten, slecht / niet veel eten, sinds kort spugen, heel erg onrustig, niet vrolijk zijn - niet of nauwelijks lachen / brabbelen - , de hele dag door slikken, smekken, hoesten, veel hikken (regelmatig 20 min aan een stuk), ... Ik weet dat sprongetjes veel kunnen doen maar dit is niet meer het resultaat van sprongetjes. De sprongetjes herken ik wel maar deze zaken stoppen gewoon niet. Ik vind het echt zielig en ben eigenlijk de hele dag met hem bezig. Ik heb gewoon echt nauwelijks tijd voor iets anders. Mijn huis is echt een puinhoop! Maar dat is dan maar zo. Maar mijn hart breekt echt omdat ik weet dat mijn mannetje zich niet goed voelt. Dat maakt me zo verdrietig en machteloos... We zijn nu toch gestart met voeding voor koemelkallergie, morgen gaan we weer naar de huisarts en volgende woensdag weer naar de osteopaat. Hopelijk voelt hij zich snel beter. @ iedereen die het moeilijk heeft... ik heb best veel gelezen en wens jullie veel sterkte... ik zal zo snel mogelijk reageren... xxx
vruchtje reflux uitgesloten, gelukkig... Het ligt dus aan het snel leeg drinken van het flesje waardoor of waarbij zij krampjes krijgt... Eigenlijk gaat het flesje qua tijd niet te snel. Ze doet er gewoon 20 minuten over dus dat lijkt mij in principe normaal, maar die kinderverpleegkundige kon ook geen andere reden bedenken. Ze heeft ook nog contact gehad met arts van CB om misschien over te stappen op andere voeding maar CB arts adviseerde dat (nog) niet te doen om dit dit pas 2 weken gaande is. Hebben zij jullie wat tips mee kunnen geven hoe daar mee om te gaan? Nou niet echt eigenlijk alleen wat rechterop houden tijdens het drinken. Het is misschien erg vermoeiend voor jullie maar vind je het niet erger dat zij zo last heeft van krampjes? Ja zeker weten het gaat ons alleen maar om haar dat lijkt mij vanzelfsprekend, maar daarom vind ik het wel vermoeiend deze dag. Ze heeft bijna de hele dag alleen maar gehuild en maar 1 uur geslapen terwijl ze wel moe is maar steeds wakker wordt door huilen (pijn ergens). Daarbij ook nog een peuterpuber, huishouden etc. wordt dat breekt wel even op. Daarbij kan ik ook nooit bijslapen overdag omdat zoonlief niet meerslaapt. Manlief zit in een drukke periode met werken en school, maar het komt allemaal wel goed hoor. Ze ligt nu lekker tevreden bij papa lucht zo op. En als je nou warme pittenzak op buikje doet terwijl zij aan het drinken is, wie weet helpt dat...bedankt voor de tip kan ik eens gaan proberen. Heb wel een opgewarmde hydrofieldoek geen idee of dat verzacht. Ze gaat straks heerlijk in een warm badje daarna masseren, flesje en hopelijk valt ze dan lekker in slaap in bed of bij ons!! Hoe gaat het met Neva vandaag?
Jeetje Linc wat ontzettend vervelend dat je zoontje zoveel last heeft. Ik weet een beetje hoe je je voelt als je kindje zoveel huilt en ergens last van lijkt te hebben. Het liefst ga je mee huilen hé zo zielig is het. Hopelijk heeft hij baadt bij de osteopaat en andere voeding. Laat je huishouden maar lekker links liggen doe ik soms ook zijn belangrijkere dingen.
Sefanja, dat te duur is de reden dat wij nu voor een gastouder gaan. Dit betaal je per uur, en kdv inderdaag een hele/halve dag. Had nog nooit op deze kids gepast. Komen weleens hier spelen, wij koffie drinken en wij gaan ook wel daarheen. miss geul, wel raar dat viktor op de grroep bleef terwijl jij gesprek had, wij deden dat nooit direct. Wanneer is de startdatum? Officieel mogen kindjes ook niet voor de startdatum op de groep ivm verzekering. Als je contract niet verlengd wordt, gaat viktor dan ok niet meer naar het kdv? Houd je rekening dan met de opzegtermijn? pff, viktor wou dus veel eten vandaag...vind je dat niet zwaar? Ano, pff, wat een #$%^%$# nieuws! sterkte! Fidel, wat heeft willemijn dat goed gedaan! Linc, vervelend zeg, dan amco zo verdrietig is. goed dat je naar je eigen gevoel luisterd! hier lekker rommeldagje gehad. Net bij de gastouder geweest.leek erg leuk, dus den dat we het gaan doen. Finn vond het er ook leuk, was lekker aan het spelen. Vertelde ik gisteren dat kaj savonds zo goed sliep. nu wil hij niet, ligt wakker op mn arm. Ga hem nu zn flesje geven, op bed leggen en dan zien we wel wanneer hij morgen wakker wordt. oja,mn ouders zitten in het vliegtuig...fijn!
2012mama eindelijk je ouders onderweg nar huis, hoe laat komen ze dan op schiphol? fijn dat de gastouder jullie zo beviel en al helemaal dat finn het zo leuk vond echt super goed nieuws. ik vind het voeden niet zwaar moet ik zeggen, ik geniet er juist van
@ Vruchtje: Arm meisje ik kan me voorstellen dat je mee gaat huilen je wilt zo graag iets doen. @ Linc: Arme Amco goed dat je naar je eigen gevoel hebt geluisterd daar kun je het beste op vertrouwen. Hopelijk gaat de osteopaat snel helpen en komt hij wat beter in zijn vel te zitten. @ 2012mama: Fijn dat de gastouder beviel. Gelukkig zitten je ouders eindelijk in het vliegtuig. Hier Maylin de laatste fles gegeven en ligt nu lekker te slapen. Ik wilde 165 geven maar ze stopte bij 125 en kreeg de hik dus ik ben maar gestopt. Manlief is morgen vrij, want we hebben om 9.00 uur dat andere gesprek op een basisschool voor Danian. Danian die gaat dan naar een vriendin van ons die heeft een dochtertje van 1 kan hij daar even mee spelen.
tamtam veel succes morgen, ik hoop dat maylin zich snel weer goed voelt en dat ze weer goed haar flessen leeg drinkt.
Troela, wat een lange berichten typ jij zeg en dat rond dat late tijdstip! Amaai Is het wat meegevallen met de prikjes vandaag? En gezellig geweest met ''de buurvrouw in het ziekenhuis''? Schelen de kleintjes veel in lengte/gewicht Vind dat zelf altijd leuk om te vergelijken. Ano, jeetje wat een K. u .T zeg... Ik ben er stil van... Dit is wel een echte tegenvaller.. pfft wat ontzettend zwaar dit. KLOTE ONEERLIJKE ZIEKTE Spannend ook hetgeen wat er gaat komen.. hopelijk hebben jullie snel echte duidelijkheid want dit is helemaal onzeker lijkt me.. Heel veel sterkte!! Hopelijk kunnen jullie er met zijn alle voor elkaar zijn! Fidel, Lekker fidel een grote mac lunch Heb je wel verdiend he. Wat is ze ontzettend flink geweest zeg tijdens de prikjes. En lekker geslapen, mag je zeker trots op zijn! Wanneer krijg je de uitslag van het bloedprikken? oeioei juul en zp en verslapen op 1 dag hihi Viggo dacht dus ff mama wakker houden vanacht hhaha. Enne net goed dat je niks meer hoefde te betalen, zou ik ook zeker niet gedaan hebben. (afzetters) Tamtam, fijn dat je ww geregeld is! Heb je in iedergeval een beetje ruimte! Succes morgen op de basisschool! Missgeul, wat fijn dat Viktor weer wat beter in zijn hum is. Toch zielig als ze uit hun doen zijn. Vruchtje wat fijn dat reflux uitgesloten is zeg! Hopelijk vinden jullie wel een oplossing. Vreselijk om te zien hoe je kleintje zoveel huilt Snap dat je ervan mee gaat huilen want je voelt je op dat moment zo machteloos.. Is ze inmiddels al lekker in slaap gevallen Sefanja, goed te lezen dat alles goed gaat met Neva. Vind het mooi te lezen hoe relaxt je erin bent, athans zo kom je over Linc, wat ontzettend zielig dat je mannetje zo onrustig is. Hopelijk komen er voor jullie ook rustigere weken en zit je mannetje beter in zijn vel. En je huishouden komt vanzelf weer toch! 2012mama, wat een uitdaging zeg op 4 kids tegelijk letten. Fijn dat de gastouder zo goed bevallen is! Al definitief besloten? en hoevaak gaan ze er heen? Ooww en wat goed dat je ouders weer naar huis komen!!
hier, meiden wil jullie bedanken voor de berichtjes op mijn klaagbericht Het gaat alweer een stuk beter hier! Gek dat de dagen toch zo gevuld zijn zonder al te veel te werken! Vandaag op visite geweest bij een vriendin en morgen naar een andere vriendin die een uur rijden weg woont en 36wk zwanger is!! Erg gezellig dus! zaterdagochtend gaan we naar de kidsfactory in Breda! Deze winkel is falliet en heeft dus op bijna alles 50 procent korting! Enkel op bepaald items is het geloof ik 30 procent.. Laat ik nu net nog vanalles nodig hebben.... De kleertjes gingen van de week al aan 50 procent korting buiten en toevallig was ik daar net... EN bleef er ook nog vanalles aan me handen plakken Zijn kast puilt uit.. oeps Alvast weltrusten iedereen!
Meiden bedankt voor alle lieve reacties! Mijn vader wil uiteraard de operatie, en het feit dat de artsen dat indien mogelijk ook willen zien we maar als positief!!had hem net nog even aan de telefoon, en het was allemaal een beetje bezonken, en hij zag nu toch ook wel wat lichtpunten...gelukkig. Sefanja misschien een stomme vraag maar jij zei vorige week met vaderdag toch dat je naar je vader ging?wat voor soort kanker had je vader als ik vragen mag? Sorry dat ik verder niet reageer hoor, maar zit nu met een slapende Daan in me nek, dus leg hem op bed en ga zelf ook!!iedereen een dikke knuffel
Ano, het is zeker positief dat de artsen evt. mogelijkheden zien! Fijn dat hij nu ook wat lichtpuntjes ziet, lijkt me een aardige klap. Knuffel hoor!
@Tamtam Fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Hoe is het vandaag gegaan met toevoeging van jbpm?Hpe gaat het met Maylin vandaag?? Zo te lezen gaat het weer de goede kant op. Wat Maylin avonds heeft aan diepe slaap komt Thijm tekort haha. Kan Maylin niet een beetje aan thijm geven? dan zijn we er allebei mee geholpen haha. Vervelend dat je zoveel vloeit. benieuwd wat de huisarts adviseert. Ik was diegene die vroeg wat ORS is. (sefanja weet dat vast wel haha, en ja ik had gelijk nu ik verder lees ) Maar bedankt voor de indirecte uitleg Fijn dat je ww geregeld is. FF een zorg minder. Suc6 morgen op de basisschool!! @Miss geul Viktor heeft een goede nacht gemaakt. Fijn zeg. Voelt hij zich weer wat beter? Lees al dat hij en betere dag heeft. Gelukkig. Heeft het badje en de massage geholpen? Hoe is je intake gegaan op kdv? Lees het al!! fijn dat het god ging. Heb je er een goed gevoel bij? Niks is zo belangrijk als goede communicatie en open en eerlijk zijn naar elkaar op een respectvolle manier. Dus zal niet de eerste keer zijn dat ze iets verkeerd begrijpen. Moeten elkaar natuurlijk leren kennen, maar zal vast goed komen. Jij bent nu een eigen ritme gewend met Viktor, maar op kdv zal hij buiten het basis ritme ook een ander soort ritme krijgen. Ik denk dat dat wel losloopt. Ik heb geen idee of een spiraaltje zetten pijn doet. Voor mij de eerste keer. Wat wel zo is is dat de baarmoedermond al opgerekt is geweest dus is al minder pijnlijk dat als je nog nooit bevallen bent. Anderen kunnen je vast vertellen of het pijnlijk is l denk ik wel dat iedereen het misschien anders ervaart. ik denk maar zo, zo pijn als de weeën zal het niet zijn. @2012 mama Ik maak de dagen zelf zo lang. Ik ben wakker bij de eerste fles en avonds vind ik het zo fijn om nog even quality time te hebben met mijn vriend als thijm op bed ligt . We zijn allebei avond mensen. Als ik weer moet gaan werken zal ik wel eerder gaan slapen hoor, anders trek ik het niet. De tijden waarop kaj slaapt zijn ongeveer wel hetzelfde als die van thijm. Ik hou deze tijden niet strikt zelf aan maar thijm heeft dat ritme zelf gewoon zo te pakken. Het enige verschil is dat ik thijm om 19.00 echt niet in bedje krijg. En idd ik ben er ook wel heel makkelijk in. Thijm gaat vanaf aug naar een gastouder. Zou kunnen idd om de fles daar te laten geven. Ik denk dat dat ritme vanzelf wel komt. Pffff wat een gedoe met die vliegtijden zeg en wat slecht geregeld dat ze de nacht op het vliegveld door moeten brengen. Bah, ze zullen wel uitgeput zijn als ze thuis komen. Wat lief dat je hun huis poetst, maar is deze vies geworden tijdens hun vakantie??? Wat fijn dat jullie een goed gevoel hebben bij de gastouder. Wat is het voor persoon?? @Chel Heb je fijn gewerkt. Lange dag of niet. vind dat de planning altijd zo in de war wordt gegooid als ze je bellen eerder te beginnen. Hier ook werkzaam in de zorg dus weet er alles van. @Moesch En heb je cb gebeld over de flesjes?? Hoe is het met de ziekenboeg bij jullie?? Ze heeft dus goed geslapen, fijn!!! Waar schrok je zoontje wakker van?? Kon hij makkelijk getroost worden? vervelend dat je kleine meid daar dan ook weer wakker van wordt, maar zo te lezen ook weer lekker in slaap gevallen. Laatste hand leggen voor de vakantie en dan lekker gaan genieten meid. @Sefanja Misschien dat die van jullie wel van piepschuim is hoor hahaha Mijn broer heeft ook altijd geroepen superzaad te hebben en ja hoor, zijn vriendin is niet eens meer ongesteld geworden na het stoppen van de pil .Daar krijgt een vent pas een ego van haha. mbt cb schrijf ik even algemeen verhaaltje onder aan dit bericht Hier idd ook dat thijm zijn eigen ritme bepaald. Ik kan dat niet voor hem. Merk wel dat hij rond dezelfde tijden moe is en dan kan gaan slapen. Wanneer komt de laatste fles eigenlijk te vervallen?? daar weet je vast wel antwoord op. Wel super dat jullie geholpen worden bij de opvang van neva. Komt niet vaak voor dat de man juist zorgen maakt over het wel/niet wakker worden snachts. al zijn het wel snurkers, aangezien ik mijn vriend altijd aan moet tikken als thijm zich meld. Dat de opvang voor jou te duur is klopt. Hier hetzelfde ivm onregelmatige diensten Kdv betaal je dan idd per dagdeel. Dat is het voordeel van een gastouder. We betalen nu wat we afnemen aan uren en ook nog eens 5 dgn per week flexibel. @Vruchtje Gelukkig geen reflux. Heb je ook al een speciaal flesje voor darmkrampjes. Wij hebben de dr brown en ben daar erg tevreden over. Kun je halen bij de prenatal. Y dus ook onrustig 's avonds. Ik krijg thijm wel altijd voor de laatste voeding in bed. Meestal rond 21.00 uur. Wel fijn als dat dadelijk beter zal gaan, dan kun je lekker even van elkaar genieten avonds. Wat zielig dat ze nog zoveel last heeft van krampjes. gebruik je daar iets voor? Kan me voorstellen dat het slopend is als je meisje niet getroost kan worden. Doet pijn aan je moederhart. Is het na je berichtje wat beter gegaan?? @Ano Pfff meid, was er al bang voor. Wet een klotenieuws!!!!! Heb er geen woorden voor. Zo oneerlijk!! Hoe is jullie pa er onder en de rest van de familie? Ah lees je latere berichtje al Die onzekerheid is slopend. Hoe is de prognose of kunnen ze daar pas meer over vertellen na alle uitslagen. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!!! Ik krijg nu gewoon tranen in mijn ogen omdat ik weet wat je doormaakt. Wel fijn dat je pa zich verder lichamelijk goed voelt, al is het nu geestelijk heel zwaar. En je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor. Je hebt nu genoeg aan je hoofd. @Fidel Dat heeft Willemijn heel goed gedaan met de prikjes. Zo'n dag dat ze veel huiltkost veel energie, maar vin het ook wel heerlijk de gedachte dat ze gewoon nodig hebben bij je te willen zijn en dan ook rustig worden. Is ook weer genieten vind ik. Wanneer krijg je de uitslag? @Juul Pfff dat is een gebroken nacht idd. Maar hij had ook vroeg de laatste fles gehad toch? kan het daar aan liggen? Nou Juul, dat heb je goed gedaan met die expertisekosten. Voor hetzelfde geld ben je zo'n zachtgekookt ei die er niks van zegt, dan was je 125 euries armer. You go girl Haha foei idd. Forummen is ook hard werken hier met al die kletstantes haha @Linc Vreetzak hahahaha Lekker he af en toe jezelf eens verwennen met iets lekkers. fijn om iets van je te horen, echter heel sneu wat je verteld. Wat zielig voor Amco en wat vervelend voor jullie. Hopelijk geeft de andere voeding hem rust. Als je maar weet wat het is dan kun je ook actie ondernemen. Meid, hopelijk zit je manneke snel wat lekkerder in zijn vel. Zo sneu, konden ze het maar vertellen he. En maak je niet druk dat je hier niet reageert. Je hebt nu wel meer aan je hoofd. stertke en knuffel!! @Sab En ja hoor het is weer 0.18 uur nu ik dit typ hahaha. Ik maak er nachtwerk van. Vind het zelf ook altijd leuk/boeiend om te lezen wat andere vertellen, vragen, adviseren etc. dus vandaar .. Ja was leuk geweest om mijn zkh buufje weer te zien. Nu zagen we er wat jofeler uit dan in het zkh. We zeiden ook gelijk tegen elkaar dat we er goed uitzagen haha. Ze schelen een kilo . Zei heeft een meid en is ook wat kleiner. Dus dat verschil voel en zie je wel. Fijn dat je je alweer een stuk beter voelt en dat we je hiermee hebben kunnen helpen. Oehh spannend 36 wkn zwanger. Bijna zover. OW das lekker, flink shoppen dus. Is wel gevaarlijk hoor zoveel korting haha Volgende keer geen prit aan je handen smeren, dan kan er ook niks blijven plakken. (sorry, heb denk ik last van nachtmeligheid)
Thijm is nu met 12 wkn 6000 gr 61 cm lang. 400 gr in 2 weken gegroeid Vorige ook 400 gr in 2 weken dus gaat erg hard. even huilen bij het zetten van de prikjes, maar we hebben een bikkel en was daarna ook stil. Net als de vorige keer in slaap gevallen, wat vreet dat energie bij de hummeltjes zeggen. We moesten ook een dik half uur wachten voor we aan de beurt waren, dus heb hem echt even tevreden moeten houden, aangezien hij onderhand tegen zijn fles tijd aan zat te hikken. Op cb dus flesje gegeven. Vanavond ook weinig last gehad. Veel geslapen, lekker bij veilige mama. Temp was straks 37,8 dus dat is mooi. Ons manneke heeft het prima gedaan. Morgen spiraaltje, ben benieuwd. Vind het wel een beetje spannend. Ik zie morgen voor het eerst mijn nieuwe mannelijke huisarts. Ik weet wel dat hij de eerste man is die bij een eerste ontmoeting meteen mijn flamoes mag zien. Dat kunnen hem toch geen mannen nadoen hahah. Hallo ik ben troela, en ik ga maar meteen mijn grootste priveplek vertonen.haha zie je het al voor je. Volgens mij schiet ik al in de lag morgen alleen al als ik aan dit bericht terug denk. Ik denk dat het tijd is om te slapen (0.33 u) want begin onzin uit te kramen. Welterusten of welgezegt goedemorgen voor diegene die al slapen. (vast iedereen)