meiden wat denken jullie als je in 3 weken 3 kaar gaat bloeden van onder, ik had altijd een onregelmatige cyclus maar weet niet of het nabloeden is, ongi of wat anders ga denk ik maandag echt de ha bellen want ik vertrouw het niet meer en durf ook niets meer zelf niet gezellig doen met mijn vriend.
Ik weet het niet MissGeul. Ben hier net weer ongesteld geworden maar aan de pil (Cerazette ivm borstvoeding geven) dus een 'eigen' cyclus is het niet. Als je je zorgen maakt inderdaad even bellen met je huisarts, daar is hij voor tenslotte.
@ Miss geul: Als je het niet vertrouwd de HA bellen. Ik ben tijdens de pil ook weer ongi geworden en heb ook de HA gebeld. Hier een goede nacht gehad. 20.45 uur de laatste fles en toen om 5.30 uur weer. Het rare is ze gaat eerder naar bed en slaapt langer Gisteravond was ze wel ontroostbaar en wat het is geweest Het leek of ze pijn had, want ze trappelde af en toe met de beentjes en normaal als je dan fiets met de beentjes is ze stil maar nu niet. Ze was zo overstuur dat drinken eerst niet wilde moest haar eerst bijna in slaap wiegen en toen kon ze rustig drinken. Wel 200 cc leeggedronken, dus ze zit weer aan wat ze moet drinken. Vanmiddag komt mijn schoonzusje alvast voor Danians verjaardag, want die kan volgend weekend niet. Verder lekker in huis rommelen het is toch slecht weer.
ik zou je huisarts bellen. Je kan beter langsgaan en controle dan ermee blijven lopen en niet weten wat het is..
Hier had Neva gisteren van 16.00 uur tot 20.00 uur aan één stuk door huilen... Arme meid... Ik was van 14.30 tot 17.00 uur op mijn werk familie-dag, voor het eerst een paar uur zonder mijn dochter... Wat een gemis heb je dan, maar ook wel lekker... Mijn man ging naar ouders, met vader naar een koi winkel... Zijn moeder voor het eerst een paar uur opgepast op onze kleine meid...Ze is met oma even kort bij kennissen geweest, bij een baby dat iets ouder is dan Neva maar 2x zo groot... Ik denk dat Neva een beetje van haar apropos was, moeder en vader weg en daarnaast (zoals elke avond) darmpjes ivm ontlasting... voedingen gisteren anders verlopen, Neva vroeg om de gekste tijden. Om 20.00 uur viel zij in slaap na voeding van 60 ml... Ik heb tegen mijn man gezegd dat ik haar laat liggen ivm aanhoudend huilen en dat ik wel merk wanneer zij komt... Neva kwam om 02.00 uur en daarna om 07.30 uur... Dat is wel even vermoeiend geweest... toch anders dan voeden 23.00 uur en tussen 04.00 en 05.30 uur komen... Na twee kopjes koffie kan ik zeggen dat ik wakker genoeg ben en wederom volop aan het genieten ben van onze dochter... Ze ligt nu net weg te dutten op de bank... Hoe lief is dat?
unox dat is waar daar is de huisarts voor. tamtam, fijn zo een goede nacht. veel plezieer vandaag. sefanja wat vervelend die gebroken nacht. en inderdaad even geschrokken misschien van waar zijn papa en mama. ik hoop dat je vandaag een beetj kan uitrusten\bijslapen. hier een goede nacht 21.00-5.00-9.00-11.00 ondanks dat toch moe en niet in mijn hum. om het geringste irritatie maar dat merk ik al enkele dagen, misschien toch ongi viktor gilde 11.00 en mijn vriend maakte mij wakker dat ik weer moest voeden irritatie 1 ik ben moe en wil nog even in bed dus geef ik de borst in bed hij heeft zich weer in het deken gerold irritatie 2, viktor aangekleed en meneer draait zich nog even om irritatie 3 en nu tot overmaat van ramp ligt iedereen te slapen behalve ik! irritatie 4. normaal erger ik me hier niet zo aan maar vandaag wel, dus ik hoop dat mijn vriend echt gaat werken maar dat ik eerst kan sporten de ergste irritatie weg werken.
@werkloos uitzendkracht dus werk was weer klaar dus tot ziens.. @vruchtje fijn dat t weer goed gaat @juultje volgens mij heb je zeeeeer goede voeding!!! hoe gaat het afkolven nu? @miss geul herkenbaar hoor irritaties... soms denk ik goh kan je nou echt niet even sneller reageren smorgens... mannen... maar dan ach maakt de kleine meid het weer goed door na de voeding heel lief te lachen... komt vriendlief er ook mooi vanaf.. want eenmaal als ze zo gelachen heeft is me hele dag weer goed vandaag een lekker rommeldagje vriendlief kijkt filmpje ik zit te laptopperen en kleine meid ligt op bed, ben zo trots op de nachten iedere nacht van 23.00 tot 08.00 meestal.. soms wordt ze nachts even wakker maar valt dan zelf weer in slaap.. geweldig!! hoe lang zijn jullie kleintjes nu wakker?? want ik heb t idee dat ze nog te veel wakker is, maarja wat doe je eraan, kan haar niet dwingen om te slapen
Fidel: heerlijke nachtenmaakt je kleine meid joh hier ongeveer dezelfde tijden. Soms ook veel wakker. Gisteren is ze wakker geweest van 15:00 - 21:30. Soms wilt ze wel slapenmaar lukt het haar niet. Zolang ze tevreden lijken is het prima toch?! Miss geul: ik zou ook even langs de HA gaan daar zijn ze voor. Toch vervelend steeds die tussentijdse bloedingen sefanja: neva weer terug in haar normale ritme? Wennen dan weer als ze andere tijden wakker worden. Gaan toch afspraak maken bij osteopaat kan een ander worden uitgesloten. Maar wordt niet helemaal vergoedt 40 per dag kost 90 per uur. . Zit bij zilverenkruis achmea hoogst aantal sterren tamtam: lekker nachtje. Ontlasting van maylin nog dun van jbpm? Hier super nacht 22:30 - 8:00. Vanochtend lekker gezwommen met finn super leuk. Vanmiddag dorp in geweest. 2 broeken gekocht in maat 62 en super leuk vestje maat 68. Weet niet of jullie Zara winkel kennen echt super leuke dingen voor redelijke prijzen.
@ Sefanja: Kan heel goed dat Neva wat van slag was. Hopelijk pakt ze haar oude ritme snel weer op is voor jou ook gunstiger. @ Fidel: Hier is ze eind van de middag eind van de avond meer wakker doet ze alleen hazen slaapjes. @ Vruchtje: Ik heb vandaag geen JBPM toegevoegd en nu is haar ontlasting normaal. Vind het toch wel erg zielig die krampjes die ze er van krijgt. Ze spuugt nog niet meer dus hopelijk blijft het zo. Leuk nieuwe kleding shoppen ik ken de winkel niet. @ Miss Geul:Mannen af en toe..ik herken het ook wel hoor Hier is mijn schoonzusje net weg. Manlief gaat pannenkoeken bakken.
Hey dames, Ik kom hier ff heel snel reageren... HEEL ERG BEDANKT voor alle SUPER tips Amco krijgt nu sinds donderdagnamiddag Nutrilon Pepti, speciale voeding bij koemelkallergie. En jullie geloven het niet maar we hebben een totaal ander mannetje! Hij lacht weer vaker, doet zijn best om te gaan brabbelen, kan rustig slapen, eet steeds beter (nu zonder huilen en boert makkelijker!), hij slaapt zelfs in de box?!, en hij slaapt de nacht door!! Echt ongelooflijk wat een verschil. De meeste boertips hadden wij al geprobeerd. Eigenlijk gebruiken we zo'n beetje allemaal. Maar die van het wiegen van links naar rechts nog niet en die doet het wel goed moet ik zeggen. Tussendoor boeren deden we eigenlijk sinds heel kort na de geboorte. Maar dat doen we nu eigenlijk niet meer... we laten de lucht nu eigenlijk opbouwen zodat hij er sneller en volgens ons ook beter uit kan. En dat lijkt ook te werken. Ook de pro-biotica gaan we nog toevoegen. Maar we kijken eerste even de nieuwe voeding verder aan. Ik durf niet te veel in 1x veranderen anders weten we weer niet wat de reden is. Maar echt dames... durf het eigenlijk niet te zeggen... maar tis voor het eerst dat wij echt kunnen gaan genieten. Er komt gewoon een heel vrolijk mannetje te voorschijn, we zien hem echt met de dag beter worden. Hij zit overduidelijk veel beter in zijn velletje. Ik ben zoooo blij voor hem!!! Hij heeft nu honger.. dus eerst eten geven... ik probeer straks nog even terug te komen om op jullie berichtjes te antwoorden. Nogmaals, bedankt!!
Zo, even tijd om te reageren...hele weekend nog niet op zp geweest. MOesch, wat raar dat je niets extra hoeft te geven, dat wordt zelfs in NL geadviseerd, als het hier warm is moet je ook opletten en extra geven. Veel plezier op vakantie. Miss Geul, Finn was enorm blij om oma te zien, en andersom Hij is daar nu aan het logeren. Echt oma gek, opa is ook leuk, maar oma is alles. Lekker dat de nachten bij jullie goed gaan!. Fijn Dat Viktor weer gepoept had, vast een opluchting voor hem. Gaat Viktor morgen wennen? Tamtam, dus de keuze voor school is gemaakt. Best een moeilijke (belangrijke) keus lijkt me. Wij gaan er na de zomer mee aan de slag. Is Danian helemaal van zn speen af? Sefanja, Toen finn geboren was hadden we ook een gastouder. Dit is mis gegaan, omdat die alleen negaftief was over mijn kind, en nooit iets ondernam. Ik verwacht van een gastouder dat zij alle tijd heeft voor mn kindjes. Tuurlijk moeten ze weleens wachten, allenspelen enz, maar als mn kjnd om aandacht vraagt, dan moet hij dat kunnen krijgen. Ook verwacht ik een lieve, meelevende gastouder. Qua pedagogische kwaliteiten verwacht ik wel andere dingen. Ze hoeft niet perse voorschoolse educatie oid te doen, daar vind ik een gastouder niet perse voor. Troela, ja onze gastouder is 5 dagen per week beschikbaar. De canvas is super geworden..hangt al erg mooi in de woonkamer. Ik wil ook een spiraaltje laten zeggen. Ga volgende menstruatie afspraak maken. Het moet tijdens menstruatie toch? Fijn dat het meeviel. Sab, leuk dat het gezelig was met vriendin. fidel, wat frustrerend dat vriend weer werkloos is! Hoe komt dat? Merk dat Kaj wel steeds wakkerder is..denk nu steeds een uur a 1,5 uur. Linc, moet Amco erg wennen aan de pepti? en werkt het al? Ano, Kaj nog geen verlatingsangst. Lastig he, als ze dat hebben. Vruchtje, Kaj heeft elke dag minstens 1 poepluier, maar weer niet wat normaal is. Juultje, Viggo dus lekker gegroeid. Hier ook het vermoeden dat Kaj enorm is gegroeid. Sorry voor mn afwezigheid! Gisteren overdag naar een markt verderop geweest, erg gezellig. Daarna kids bij opa en oma gebracht en wij in de auto richting vriends werk (1,5u rijden) even daar wat gegeten in het dorp, en toen gezellig feestje. Om 1.15u zaten we in de auto terug en daarna om 2.30 thuis. Vanochtend om 9u weer wakker. Vandaag verder bij mn ouders geweest. Vriendlief meegeholpen klussen, en daarna lekker gegeten. De terugweg vielen Finn en Kaj net allebei in slaap,dus liggen heerlijk op bed. Ga zo Kaj wakker maken voor zn laatste flesje en dan zelf ook slapen. Ben kapot
@ Linc: Wat fijn dat Amco zo opgeknapt is door andere voeding. Dat doet een moeder hart goed. Kunnen jullie eindelijk genieten. @ 2012mama: Druk maar gezellig weekend gehad dus. Kan me voorstellen dat je kapot bent. Lekker op tijd je bed in dus. Ja Danian is helemaal van zijn speen af. Heel soms vraagt hij er nog om, maar dan zeggen we dat hij weg is en dan is het goed. Het is cker een belangrijke keuze, maar we staan er allebei 100 % achter.
LinC: wat super super nieuws dat Amco zich eindelijk beter gaat voelen Wie heeft jullie die voeding geadviseerd? Lekker nu genieten Tamtam: waren de pannenkoeken lekker? 2012mama: leuk feestje van je man zijn werk. Heerlijk op tijd slapen Hier gaat het de hele dag weer goed met Y. Niet veel gehaast of last van iets gehad. Ook weer een mooie poepluier
LinC; wat héérlijk dat Amco zich beter voelt! Wat een opluchting zeg! Nu idd goed in de gaten houden en op je gevoel afgaan. Jij kent je zoon als de beste en je weet het wanneer er iets aan de hand is! Nu lekker genieten en hopen dat de laatste vervelende dingen voor Amco (en dus ook voor jullie) opgelost kunnen worden!
Hoelang kan juli kindje op buik liggen wakker? En hoelang zouden ze het ongeveer moeten kunnen ? Yara vindt het niet prettig op haar buik. Ze kan wel hoofd optillen maar gaat binnen 20 seconde huilen. Blijven oefenen maar langer dan minuut of 2 doen we niet vanwege huilen
Hey meiden! Sorry dat ik een lange tijd niet ben geweest. Heb het super druk gehad . Het gaat hier super goed. Ilona groeit lekker. Ze is nu ca 61 cm en 6 kilo. Ze slaapt gemiddeld tussen 23:30 en 05:00 en soms tot 06:00. Ook met Jonna gaat het lekker. Ze is super trots op haar zusje en als haar zusje huilt dan is ze er als de kippen bij en wil ons graag helpen. Ook zijn we even een weekje naar de camping geweest in onze eigen tent. Het was super leuk!! Ook zijn we lekker wezen fietsen met z'n 4en (Jonna bij Jeroen achterop en Ilona bij mij voor in de draagzak). Dinsdag moet ik weer aan het werk, heb er super veel zin in! Maar...morgen eerst naar de tandarts. Brrrrr. Moet een gaatje laten vullen.....oops. (alweer). Ik ga mijn best doen om jullie bij te houden.
Ilona ligt ook vaak op haar buik als wij erbij zijn. Ze is dan lekker om haar heen aan het kijken, maar soms vind ze het ook niet leuk en dan huilt ze ook de boel bij elkaar hoor. Als Ilona moe is en niet wil/kan slapen leggen we haar ook wel eens op haar buik (vind ze dan ook niet leuk), en ze slaapt dan binnen een minuut. Volgens mij is er geen min. of max. van op de buik liggen. Tis maar net wat je kind zelf wilt.
tamtam wat lekker pannenkoeken, en al helemaal als je ze zelf niet hoeft te bakken. fijn dat finn echt van zijn speen af is. 2012mama dat geloof ik dat je gesloopt bent dat waren lange dagen. vruchtje wat fijn dat het gister goed ging met y. vandaag hopelijk weer een goede dag. viktor ligt gerust een half uur op zijn buik wakker te zijn. ligt dan rond te kijken en te kletsen. unox inderdaad soms wou ik dat ik een man was kon ik ook pitten ankje veel succes bij de tandarts en morgen met werken, fijn dat je er zo een zin in hebt. hier heeft viktor iets minder gslapen 20.30 laatste voeding gegeven. en om 2.30 kwam hij weer en daarna 7.00 dus een beetje gebroken nacht. nu net gegeten vandaag ga ik als een razende in het huishouden aan de slag. viktor ligt lekker in zijn box te kletsen. vanmiddag om 13.00 viktor naar de opvang om te wennen nou dat zal vooral voor mij wennen zijn. gister viktor 2 uur bij mijn vriend gelaten daar had ik al moeite mee en dan is het zijn eigen vader. van het weekend hebben ook oma en opa opgepast en dat vond ik ook al moeilijk.