tamtam hoe ziet jouw dagindeling normaliter uit? Ik zorg sowieso dat de ochtend voor mij en Neva is, als er wordt afgesproken is dat de voeding van ong 12 uur... jij hebt fysio vanwege voorkeurshouding? merk je dat Maylin baat heeft van fysio? Ze draait moeilijk naar rechts? wat voor oefeningen heb jij hiervoor gekregen? 2012 mama wat is er met je oude werk en het contract aan de hand... Je hebt nog zwangerschapsverlof, je zou moeten genieten van je kleine.... Ik heb omneo voor Neva ivm problemen bij ontlasting en krampjes... Ik hoop voor je dat de jongens de nacht doorslapen, heb jij tenminste ook een lekkere nacht... Volgens mij lig je echt op de jongens te slapen, dat doe ik wel bij Neva... Spannende dag morgen, het ondertekenen van de papieren met gastouder... Ik hoop dat jullie een plezierige tijd doormaken... Heeft zij btw proeftijd? en opzegtermijn? Hoe gaat het in zijn werking papieren ondertekenen? miss geul hoe gaat het met Viktor? Eerst 10 huilen en daarna als blok in slaap gevallen... Hoe voelt hij zich nu? heeft hij verhoging? huilerig? hangerig? of heeft hij er weinig last van? toch last van zijn prikjes, arme jongen... Heb jij hem al een paracetamol supp gegeven? Wat groeit Viktor goed, bijna 2x zo groot in gewicht dan bij de geboorte. juultje inbakeren.nl - inbakeren afbouwen marktplaats? chelleke ik denk dat je op dit moment teveel van haar vraagt. ze is bijna 3 maanden oud, vanaf leeftijd gaan zij pas draaien van buik naar rug... Ze zitten nu in een fase dat zij hun handen zijn gaan ontdekken... De een is wat eerder dan de ander. Hoeveel uur in de week werk jij? werk jij in ploegendienst (blok)? Spannend hoor de eerste keer zwemmen, dat wil ik ook... Ik ben nu online aan het zoeken naar badkleding kleiner dan 62 cm... Die vind je bijna nergens... NU een site gevonden, ga ik morgen op kijken... Onder zwemluier hoeft niets, is die niet gewoon te groot? vruchtje Bij Z&Z AV Totaal wordt het volledig vergoedt. Av-geZZin 40 euro per dag tot max. 460 euro. Mag ik vragen waarom zij op haar buik moet liggen? Als zij dat niet wilt? Heb jij weleens haar buik op je arm laten rusten, hoe reageerde zij daar op?.. Voor de Turbo bevalling vind ik wel een goede reden om naar een osteopaat te gaan... Spiraal, gatver... succes met het plaatsen, al eens eerder een spiraal gehad? fidel Dat zou heel goed kunnen... Is een draagdoek niet wat voor je meid? ankje Wat fijn dat je lekker gewerkt heb, was het druk? Heb je nog wel kunnen slapen tussen 3.30 en 06.30 uur doordat de Jonna en Ilona bij jullie in bed kwamen te liggen? Wat verschrikkelijk nieuws over je stiefzusje, hoe is zij eronder? Werkelijk? Is het geen masker die zij nu op heeft?
Hoi dames, Ten eerste Ankjeheel veel sterkte maar vooral je stiefzusje. Wat oneerlijk allemaal. En idd het gaat als een trein al die behandelingen. Hoeveel chemo denken ze nodig te hebben. Arme meid!!! Hoop dat het te genezen is en niet al te ziek zal worden van de behandelingen. Knuffel!!!! @Sjors: fijn om weer wat van je te horen!! Hopelijk gaat het bij jou ook weer bergopwaarts. @Miss geul: wat groeit jou manneke hard zeg. 8 weekjes en nu al zwaarder dan Thijm (is morgen 13 weekjes) Hoe was de temp vanavond. @Vruchtje: als het zetten van het spiraaltje net zo verloopt als bij mij dan is het een eitje. Ik had niks gevoeld (ja ok, je voelt dat ie bezig is, maar pijn niet) En ik lag daar met zweethanden niet normaal Goed dat je naar de osteopaat gaat. Kan nooit kwaad @chel: leuk babyzwemmen. Idd luiertjes zijn groot. Hier ook een echt pamperkontje in het water Thijm pakt speeltjes ook alleen vast als ik ze aangeef, maar doet hier verder vrij weinig mee. Als hij in de box ligt onder de babygym speelt hij wel met de dingetjes die boven hem hangen door er tegen aan te slaan. Op buik vindt hij ook niet zo prettig, maar probeer het wel een aantal keer op een dag te oefenen. Komt vanzelf allemaal wel, al snap ik goed wat je bedoelt. Ik denk dat het meer aan ons ligt dan aan de onze mupkes. Wij verwachten misschien teveel? @Tamtam Idd goed om even naar de osteopaat te gaan. Kan zijn dat er spanning in nekje of hoofd zit. Had thijm ook en na 5 behandelingen is deze helemaal verdwenen. @2012mama Lekker je mannetjes weer zo vroeg op bed. En dan zelf even de rust geven en hopen dat de hoofdpijn wat afzwakt. Vaker last van?? ik krijg er last van als ik te weinig drink Dus morgen is het rond met de gastouder. Fijn dat het allemaal zo snel geregeld is. @Ano Hoe gaat het met jou en de familie?? Blijft spannend en vooral nog onzeker!! @Sefanja Handige links!!!! Bij jullie verder alles ok? Ik lees geen grote bijzonderheden dus zal vast wel!!! Wanneer mag jij weer gaan werken? @Juultje Wat goed dat hij op zijn buik draaide. Mooi he!!! Helaas geen ervaring met afbouwen van inbakeren. Hier in een keer mee gestopt en slaapzakje aangeschaft. Hier vandaag eerste werkdag gehad!! Viel reuzemee. Moet zeggen dat ik gisteravond ook wel vrede had om weer te beginnen. Je stelt je er toch op in. Lekker rustig begonnen. Heb 2 dgn in de week kantoordienst en sta dan in principe niet in de bezetting mbt de bewoners, maar kan dan alles rondom de bewoners gaan regelen (persoonlijk plannen, afspraken disciplines etc.. Morgen wel met bewoners. Om 7.00 uur beginnen en dan vrijdag weer kantoordienst en zaterdag wederom met bewoners. Komt goed!!! Wel leuk om collga's weer te zien en bij te kletsen. Thijm hebben we gisteravond naar mijn ouders gebracht en blijft daar vanavond ook nog slapen. Ben blij als ik ons manneke morgen weer zie. Kwam vandaag thuis, heb gegeten en ben 2,5 uur in slaap gevallen Zo raar om niks om handen te hebben en geen rekening te hoeven houden met thijm of hond. Vriend was weg dus het rijk voor mij alleen. Ik werd om 20.00 wakker en was zooooo gaar. Dus lekker even buiten getrimt. Was heerlijk, lekker rustig weer opbouwen. Over 6 uurtjes gaat mijn wekker weer, dus klap mijn laptop dicht. Trusten allemaal!!! (sorry als ik iemand vergeten ben, heb uit mijn bolle hoofd gereageerd)
Is het niet raar om je kleine manneke niet om je heen te hebben, anderzijds ook wel lekker.. Kan je eindelijk tot je rust komen...
@ Sefanja: Wij doen normaal 's ochtends ook niet veel, maar soms is het niet anders zoals naar de HA of het CB. Ik heb oefeningen meegekregen dat ik moet zorgen dat ik met speelgoed haar aandacht trek naar de kant die ze op moet kijken. Als ze bij mij op schoot zit moet ik haar heen en weer bewegen van links naar rechts zodat ze leert om haar hoofdje recht te houden en niet laat vallen en zo ook van voor naar achter. Ze heeft iets een voorkeurshouding naar links, maar het gaat al beter. Al beweegt ze wel moeilijker naar rechts. @ Troela: Fijn zeg dat het werken mee viel is toch altijd weer wennen een ander ritme en je mannetje moeten missen. @ Ankje: Jeetje wat heftig allemaal. Lijkt me heel moeilijk om haar zo te zien. Heel knap dat ze zo sterk blijft. Hier een heerlijke nacht gehad. 20.40 uur laatste fles en daarna om 6.00 uur vanmorgen, dus ze is het nog niet verleert Danian was alleen om 6.30 uur ook al wakker, dus slapen lukte niet meer. Zo in huis het een en ander doen het is nu nog koel.
Vannacht weer redelijk goed geslapen. Ilona kwam om 5 uur en Jonna pas om 8 uur. Gisteren trouwens gelezen op fb bij de moeder van mijn stiefzusje dat ze de zwaarste versie heeft! Bah! Maar er is een kans dat ze geneest dus daar gaan we voor! Vandaag moet ik mijn schoonvader even weg brengen naar het zkh. Hij wordt geholpen aan zijn staar (stelt niet zoveel voor hoor). De rest van de dag lekker relaxt. Ben vandaag lekker vrij. @ Sefanja: Het is altijd wel druk op ons werk. Hoef me nooit te vervelen. Denk dat mijn stiefzusje de klap nog wel gaat krijgen als ze wat vaker de chemo heeft gekregen. @ Troela: Ze weten nog niet hoeveel chemo ze nodig zal hebben. Het ligt er maar net aan hoe ze zelf op de behandeling reageert. Wat lekker dat je de nacht even lekker hebt kunnen slapen zeg!
Ankje: heftig allemaal zeg! Duimen dat de chemo goed zijn werk zal doen tamtam: lekker nachtje en fijn te weten dat ze het nog kan Troela: fijn dat je eerste werkdagen zijn goed gegaan. sefanja: oké wij zitten niet bij z&z maar die eigenbijdrage nemen we voor lief. Hoezo spiraal gadver? Vind je het eng? Ik heb hiervoor koperspiraal gehad is zonder hormonen maar menstruatie vond ik te hevig vandaar nu andere proberen Afspraak plaatsen spiraal is verzet naar morgen middag ook prima. Gyn was ziek. Hier ook goeie nacht 23-6:30
tamtam Kijk dat is nog eens interessant voor iedereen op het forum, de oefeningen die jij ons uitlegt... mag ik nog eens terug komen op voedingen en slapen? Hebben jullie het in overleg met kinderarts of consultatie bureau gedaan om laatste voeding zo vroeg op de avond te geven op deze leeftijd... Alhoewel Maylin nog keurig binnen 10 uur komt, dat is echt het maximum... ankje Geniet van je vrije dagje.. Wordt zij daar wel goed in begeleid, want zoiets sloopt je emotioneel enorm... Hoe oud is zij? vruchtje Ik vind alles eng wat niet in lichaam thuis hoort. Twee weken lang elke avond bij laatste voeding ontlasting, sinds zaterdag ochtend is dat weer anders... bijna 3 dagen geen ontlasting, nu zitten wij op 1.5 dag. Mimiek van Neva zegt dat zij zich niet lekker voelt, een paracetamol gegeven, daarna iets heldere blik.. Soms zit er voeding, windje, krampje en ontlasting dwars... Ze sukkelt nu weg, doet zij dus altijd, net voor voeding... Mijn moeder kwam net op bezoek, even lekker gekeuteld met haar kleindochter.. Na voeding bij haar tante, mijn schoonzus, op bezoek...
sefanja, gister bij het na bed brengen temp opgenomen die was 38,3 dus een zetpil gegeven en verder geen last gehad ja hij sliep meer maar niet huileriger of wat dan ook normaal is hij wakker tussen 19.00 en 21.00 en stipt 21.00 komt hij voor zijn voeding en nu kwam hij niet, ja om 23.00 troela temp was 38.3 gisteravond en vanmorgen 37.1 blij dat je het rustig op kan bouwen je werk. zal zeker raar zijn zonder thijm thuis. tamtam, fijn dat mailyn weer ging door slapen, jammer dat ze allebij om 6.30 wakker waren. ankje wat een nare ziekte is dat zeg. ik hoop met heel mijn hart dat die meid weer helemaal opknapt, zal denk ik wel een zware strijd worden maar met behulp van de hele familie kunnen jullie het aan. vruchtje inderdaad ook goed even een andere tijd de afspraak je hebt toch alle tijd hier een mindere nacht ik dacht als ik viktor later de voeding geef komt hij ook later in de ochtend dus 23.00 ik ging naar bed dus hij nog een voeding maar nee hoor hij kwam weer om 4.45 en om 6.30 weer huilen maar die weigerde ik voeding te geven maar hij had een mega volle poepluier dus luiers verschoond en op zijn buik terug gelegd in bed en toen sliep hij door tot 10.00. nu ligt hij weer in de box te slapen, slaapkoppie. zijn temp gister was 38,3 en vanmorgen 37,1 dus geen zorgen meer over de prikjes hij heeft geen harde plekken gehad, geen extreem veel huilen en niet extreem veel bij mij willen zitten dus eigenlijk niet veel te klagen. vandaag weer wennen op het kdv en dan ga ik weer huishouden doen. mroegn toch wat gepland huiswerk maken, mijn klasgenoot komt huiswerk maken.
Keurig temperatuur van deze ochtend... Als ik het zo lees, heeft hij weinig tot geen last van zijn prikjes... Wat niet is, kan nog komen maar ik hoop het natuurlijk niet...
@ Sefanja: Ik laat ook max 10 uur er tussen hoor al zijn er hier al kindjes die er langer tussen laten volgens mij. Ik hoefde van het CB haar niet meer wakker te maken voor de laatste fles, omdat ze dan weinig dronk, maar dan ging ze al heel vroeg de nacht in met als gevolg dat de nachtvoeding er in blijft, dus daarom laten we haar tot de laatste fles beneden en gaat ze dan de nacht in. Wat vervelend dat Neva zo'n moeite heeft met de ontlasting. Hopelijk poept ze snel weer, want daar kunnen ze zich idd niet lekker door voelen. @ Miss Geul: Balen van je mindere nacht. Gelukkig heeft Viktor geen verhoging meer. Succes vanmiddag met de schoonmaak. Danian en ik zijn nu een broodje aan het eten en gaan dan even liggen. Maylin moet tegen 14.30 uur weer eten ze ligt nu lekker te slapen. Even een vraagje. Danian gaat volgende week trakteren op de opvang voor de kinderen heb ik een voetbalplaat gekopieerd, uitgeknipt en op karton geplakt en daar achter doe ik een zakje met een speeltje, rozijntjes en knijpfruit of een koekje, maar wat moet ik voor de juffen doen? Ik wilde chocola doen, maar dat lijkt me niet handig met dit weer, dus iemand tips?
ik hoop het ook niet want hij gaat over 3 kwartier naar de opvang en daar wil ik niet dat hij beroerd wordt eigenlijk. het is dubbel, maar ik denk niet dat hij nog last krijgt. het cb zei ook van de vollere baby's met dikkere benen hebben minder last van de prikjes dan de dunnere baby's.
Tamtam: misschien kleine ronde cakejes of luxe koeksoort. Sefanja: waar kan ik die info vinden over maximaal aantal uren slapen per nacht? Waarom mag max 10 uur? Niet dat ze hier langer ertussen laat dan 9-10 uur Miss g: fijn dat viktor niet zoveel last heeft van prikjes. Hopelijk blijft dat zo
@ Sefanja: Nee de zwemluiers zijn niet te groot, maar ze lijken gewoon groot vandaar dat ik dacht dat er misschien een luier onder moest. Ik werk idd in diensten maar alleen vroeg en laat, wij hebben geen nachtdiensten op de groep.. we werken met een afluistersysteem met 4 nachtdiensten op een centraal punt in de gebouwen... Dit zijn vaste mensen ik werk 28uur en dat is tot op heden goed te combineren met de kleine.. Komt ook wel omdat mijn man thuis zit momenteel ( is tijdelijk afgekeurd) @ Troela: Fijn, thanks jij hebt dus t zelfde gevoel en idee als mij... pfff gelukkig dat ik niet de enige ben... misschien wil ik idd te veel.... alles komt op zijn tijd... wel luxe zeg dat jij 2x per week kantooruren hebt... helaas hebben wij die niet.. moeten alles doen binnen de uren dat we bij de kids op de groep zijn. Zo vandaag onverwachts 5 uur eerder vrij. Had eigenlijk van 10:00u tot 15:00u cursus weerbaarheid en agressie, maar omdat ik die al in mijn zwangerschap heb kunnen doen ( toen ik boventallig stond) hoefde ik m niet meer te doen en kon ik om 10:00u lekker naar huis.
Anke jeetje heftig allemaal hoor, en balen dat jullie er niet heen kunnen, maar ja als het niet goed is, is het ook maar beter van niet.heel veel sterkte. Troela lief dat je ernaar vraagt, hier gaat het wel.mijn vader moet zo om 14.00 en krijgt dan als t god is te horen of hij wel of niet geopereerd kan worden.erg spannend dus. Jeetje jij moet je mannetje nu wel lang missen dan, is dat handiger ivm je werk ofzo?en idd als je jezelf erop insteld vald het wel mee hè, ook wel lekker even eruit zijn. Vruchtje idd meid baad het niet schaad het niet.wij hebben het ook gedaan, maar recht tegenover ons zit een osteopathiecentrum, en dat zijn vrienden van ons, dus was ook wel makkelijk zo ff heengaan haha. Tamtam ehh geen idee haha, ik heb nooit wat apart voor de juffen gedaan, niet eens aan gedacht haha. Chelleke net wat de rest ze ider kindje heeft zijn eigen tempo hoor!en nu hoeven ze ook nog niet zo vee te kunnen hoor, ze zijn nog zo jong... Hier: nou gister weer laatste fles om 21.00 maar nu kwam ie al om 5.15 nou ja, moet maar gewoon accepteren dat het niet zo.n slaapkop is als zijn zus haha. Mijn vader moet om 14.00 naar de anesthesist, bespreken of bij geopereerd kan worden.spannend dus...
ano spannend ik hoop dat het nu goed nieuws is voor jullie. dat verdienen jullie wel na dat slechte nieuws.